Tietenquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:43 schreef Gamedemon het volgende:
bier
ik voel nog niksquote:Op donderdag 11 januari 2007 08:46 schreef Poit het volgende:
Nee zeker niet.. Billenkoek voor Dekkered, Peristilius en Ipho!
Voor de rest.. Goede morgen
jij verdient als nog billenkoekquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:02 schreef Laniboekje het volgende:
Gefeliciteerd Poit!
Ik ben een draak geweest vandaag. Ik had tot 13.00u les enh ad om 11.45u geen zin meer en heb mijn mede studiegenoten gedwongen om met me mee te gaan. Ik heb een smoes verzonnen bij de docent en nu zijn we heerlijk van het hersenloze geblaat af en kunnen we tenminste nuttige dingen doen voor onze tentamens en het afstudeerproject.
Waarom verdien ik nu weer billenkoek? Ik heb niet voor 08.00u vanochtend gepost!quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:03 schreef dekkered het volgende:
[..]
jij verdient als nog billenkoek
piot wil je even helpen?
zie je vorige postquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:04 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Waarom verdien ik nu weer billenkoek? Ik heb niet voor 08.00u vanochtend gepost!
![]()
Nou en? Daar verdien ik geen billenkoek voor. Laniboekje en draak zijn hoort gewoon bij mijn karakter.quote:
we wachten op Poit kijken wat die er van zegtquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nou en? Daar verdien ik geen billenkoek voor. Laniboekje en draak zijn hoort gewoon bij mijn karakter.
Poit heeft er niets over te zeggen. Overigens vind Poit mij wel aardig en ik hem dus gaat hij mij niet slaan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:07 schreef dekkered het volgende:
[..]
we wachten op Poit kijken wat die er van zegt
Was altijd al standaard bij mij; geen zin in college/Engels/Marketing/DTP/etc? Dan gaan we gewoon de stad inquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:02 schreef Laniboekje het volgende:
Gefeliciteerd Poit!
Ik ben een draak geweest vandaag. Ik had tot 13.00u les enh ad om 11.45u geen zin meer en heb mijn mede studiegenoten gedwongen om met me mee te gaan. Ik heb een smoes verzonnen bij de docent en nu zijn we heerlijk van het hersenloze geblaat af en kunnen we tenminste nuttige dingen doen voor onze tentamens en het afstudeerproject.
Kon het bij mij maar standaard zijn. Aanwezigheidsplicht e,.d.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:13 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Was altijd al standaard bij mij; geen zin in college/Engels/Marketing/DTP/etc? Dan gaan we gewoon de stad in
Ik wil Laniboekje wel billenkoek geven.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:03 schreef dekkered het volgende:
[..]
jij verdient als nog billenkoek
piot wil je even helpen?
is ook goedquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:12 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik wil Laniboekje wel billenkoek geven.
Ik heb op dit moment mijn enige verplichte college, voor de rest volg ik ook vrijwel niets.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:16 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Kon het bij mij maar standaard zijn. Aanwezigheidsplicht e,.d.
Ga je naar Hengelo?quote:
Doe je mee met een Duitse kaal graven?quote:
Hoe graaf je een Duitse kaal?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Doe je mee met een Duitse kaal graven?![]()
Kijk en huiver.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:28 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hoe graaf je een Duitse kaal?
quote:
Ambtenaren zijn stoners?quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:14 schreef Ipho het volgende:
VIEZE KUIT AMBTENAREN WIL IK ME NIEUWE RIJBEWIJS (PASJE) OPHALEN KAN HET NIET WANT ZIJN DE STONERS WEG>
Mag jij voort ook al op de weg?quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:14 schreef Ipho het volgende:
VIEZE KUIT AMBTENAREN WIL IK ME NIEUWE RIJBEWIJS (PASJE) OPHALEN KAN HET NIET WANT ZIJN DE STONERS WEG>
auquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:51 schreef Poit het volgende:
Dank allemaal!!
Enneeh, Laniboekje ga ik zeker geen billenkoek geven, daar vind ik haar inderdaad te lief voor.
En áls ik haar dan toch billenkoek zou geven dan zal dat alleen in privéomstandigheden gebeuren. Boefjes. Extra billenkoek voor dekkered!!
[afbeelding]
quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:38 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mag jij voort ook al op de weg?
![]()
quote:Kliklijn tegen aso's op de weg
DEN HAAG - Asociale weggebruikers krijgen het een stuk moeilijker om weg te komen met ongewenste gedragingen. Het Openbaar Ministerie wil nog dit jaar een landelijk meldpunt instellen, waar slachtoffers hun beklag kunnen doen over wegpiraterij. Dat heeft het bureau verkeershandhaving van het OM woensdag laten weten.
Zo...quote:
Een schone zaak natuurlijkquote:
Jaquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:28 schreef Roi het volgende:
Zonder RedSteel logo was 'ie helemaal vet geweest
vandaag naar arnhem, enschede en apeldoorn geweest voor mijn werk, ik haat de ns echtquote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:01 schreef no1uknow het volgende:
Ivo123w000t zegt:
Niet gelijk mij als je beste mattiej daar zien dan word de rest jaloers enzo!
quote:
Ik denk dat we maar weer een goed gesprek over onze relatie moeten hebben!quote:
Ja zeg dat welquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:03 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik denk dat we maar weer een goed gesprek over onze relatie moeten hebben!![]()
Jij ook altijd met je patat en apelmoes, zo word het natuurlijk nooit wat met onze relatie!quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:05 schreef Ipho het volgende:
[..]
Jij ook altijd met je patat en apelmoes, zo word het natuurlijk nooit wat met onze relatie!![]()
quote:Ipho
Men zegt dat ik bagger.
quote:
Maar is het een goed of slecht tekenquote:
Was ik maar zo kick.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:12 schreef no1uknow het volgende:
Ivo123w000t zegt:
Iedereen vind me een baggeraar![]()
![]()
!
Wie wil je aanraken?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Was ik maar zo kick.
Let me touch you!
En Ipho.. Dat mag je zelf beslissen aangezien je dat stukje tekst zelf geplaatst hebt![]()
He man.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:18 schreef peristilius het volgende:
Ipho is een eikol!
En ik ben weer kaal.
Foto!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:18 schreef peristilius het volgende:
Ipho is een eikol!
En ik ben weer kaal.
Tss, die foto's zijn oud, dat is geen verse kaalheid!quote:
Dan doe ik dat voor jou natuurlijk weerquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:29 schreef Laniboekje het volgende:
Ipho, je baggert de laatste tijd inderdaad wel een beetje veel af hoor. Iets minder zou ook plezierig zijn, iniedergeval voor mij.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:29 schreef Laniboekje het volgende:
Ipho, je baggert de laatste tijd inderdaad wel een beetje veel af hoor. Iets minder zou ook plezierig zijn, iniedergeval voor mij.
Roy was een goede toch?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:31 schreef peristilius het volgende:
GAM heeft echt een vrouwelijke mod nodig.
quote:
Je hoeft het natuurlijk niet voor mij te doen hoor, maar ik zou het plezieriger lezen vinden enzo.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:30 schreef Ipho het volgende:
[..]
Dan doe ik dat voor jou natuurlijk weer![]()
Ik doe het voor iedereenquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je hoeft het natuurlijk niet voor mij te doen hoor, maar ik zou het plezieriger lezen vinden enzo.
![]()
Hij heeft het sowieso erg druk met tentamens e.d. en volgens mij gaat hij zichzelf ook een beetje te oud vinden voor het gros pubers dat hier zit.quote:
ik vind mezelf ook te oud voor het gros van de pubers hierquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hij heeft het sowieso erg druk met tentamens e.d. en volgens mij gaat hij zichzelf ook een beetje te oud vinden voor het gros pubers dat hier zit.
Maar je bent wel gezellig dus blijf toch nog maar even.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:41 schreef Tain het volgende:
[..]
ik vind mezelf ook te oud voor het gros van de pubers hier
was ook niet van plan om weg te gaan hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:43 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maar je bent wel gezellig dus blijf toch nog maar even.
Je weet het maar nooit met de mensen tegenwoordig die zomaar weg gaan zoals Royquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:47 schreef Tain het volgende:
[..]
was ook niet van plan om weg te gaan hoor
Royquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:48 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met de mensen tegenwoordig die zomaar weg gaan zoals Roy
Ze heeft mijn nummerquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:32 schreef peristilius het volgende:
Kan je ook wat aan Roi doen Lani?
*laniboekje-heeft-mijn-nummer-pats-post*quote:
Ik weet overigens niet eens of het wel echt je nummer is. Ik ben te lame om te gaan bellen, ik vind je maar eng.quote:
Als een dik persoon van 50quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:50 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik weet overigens niet eens of het wel echt je nummer is. Ik ben te lame om te gaan bellen, ik vind je maar eng.![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld! Stel je voor he?
Dat zou wel erg zijnquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:00 schreef Laniboekje het volgende:
Of dat IK juist een vies, vadsig mannetje van 70 zou zijn dat zich voordoet als een meidje van 20. Kan natuurlijk ook altijd nog.
zo ben je vast nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:00 schreef Laniboekje het volgende:
Of dat IK juist een vies, vadsig mannetje van 70 zou zijn dat zich voordoet als een meidje van 20. Kan natuurlijk ook altijd nog.
Roi wil gewoon een groot postacountquote:
Dat is nou maar de vraag he? Of ik ben het inderdaad niet of ik kan gewoon heeeeel goed de schijn op houden.quote:
Ik vraag het Roy wel danquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat is nou maar de vraag he? Of ik ben het inderdaad niet of ik kan gewoon heeeeel goed de schijn op houden.
Of je bent de man in je avater.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat is nou maar de vraag he? Of ik ben het inderdaad niet of ik kan gewoon heeeeel goed de schijn op houden.
Men zegt dat jij baggert.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:04 schreef Ipho het volgende:
[..]
Roi wil gewoon een groot postacount![]()
Euhm...quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:09 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, zou ik de hele dag aan mijn lekkere lijf zitten!![]()
![]()
Oh ... ja ...
ik zie je avatar nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:13 schreef Laniboekje het volgende:
Laten we maar niet verder ingaan op het onderwerp 'de man op mijn avatar', dat is niet goed voor mij.
en die van jou zie ik ook nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:14 schreef Ipho het volgende:
Ik ben mijn avatar.
Echt niet? Hoe kan dat nou? Niet dat het heel interessant zou zijn voor je hoor... het is gewoon Jack uit de serie Lost.quote:
Wtfquote:
webicons uitstaanquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:15 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Echt niet? Hoe kan dat nou? Niet dat het heel interessant zou zijn voor je hoor... het is gewoon Jack uit de serie Lost.
Eigenlijk niet, doe eens een leuke.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:18 schreef Gamedemon het volgende:
Mijn avatar heerscht
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, doe eens een leuke.
Moet ik nog steeds verzinnenquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, doe eens een leuke.
Doe er een van een Pinata! Lekker kleurig, fleurig en vrolijk. Kunnen we wel gebruiken in deze donkere, stormachtige winterdagen.quote:
mischien vanacht eens klussen danquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Doe er een van een Pinata! Lekker kleurig, fleurig en vrolijk. Kunnen we wel gebruiken in deze donkere, stormachtige winterdagen.
Vannacht moet je slapen. Morgen moet je weer energiek en fit zijn.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
mischien vanacht eens klussen dan
voor wat?!?!quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:32 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Vannacht moet je slapen. Morgen moet je weer energiek en fit zijn.![]()
Dat gaat automagisch allemaal bij mijquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ehm .... gamen? Getrainde vingers en motoriek hebben is belangrijk.
wiskunde was makkelijkquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:45 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik haat wiskunde.
Niet voor mij.quote:
oh... je moet wat doen voor wiskundequote:Op donderdag 11 januari 2007 23:03 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Niet voor mij.Moet in 10 weken op het niveau van een 6 VWO'er komen voor een toets. Tterwijl ik 5 jaar niets meer aan heb gedaan.
![]()
Ja.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:05 schreef Tain het volgende:
[..]
oh... je moet wat doen voor wiskunde
ik ben zo vaak in slaap gevallen als ik iets moest leren en het dan nog makkelijk halen op havo niveauquote:
Wiskunde wordt met het jaar makkelijker op middelbare scholen. Stelt tegenwoordig echt niets meer voorquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:07 schreef Tain het volgende:
[..]
ik ben zo vaak in slaap gevallen als ik iets moest leren en het dan nog makkelijk halen op havo niveau
vroeger toen je nog een pretpakket mocht samenstellen^^quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
Vroegah hadden we kuilen ipv drempels.
quote:
Niet dat iemand daarmee ver kwam mee bij een evt. vervolgopleiding.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:20 schreef Tain het volgende:
[..]
vroeger toen je nog een pretpakket mocht samenstellen^^
scheikunde, natuurkunde, wiskunde b en economie is best nuttigquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Niet dat iemand daarmee ver kwam mee bij een evt. vervolgopleiding.![]()
pretpakketquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:28 schreef Tain het volgende:
[..]
scheikunde, natuurkunde, wiskunde b en economie is best nuttig
Dat is geen pretpakket. Hoewel natuurkunde en economie wel leuk is.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:28 schreef Tain het volgende:
[..]
scheikunde, natuurkunde, wiskunde b en economie is best nuttig
Leve de middelbare schoolquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:33 schreef Sharkdoggie het volgende:
Dan nog talen, altijd een of ander dikke Fransoos, goedkope import Duitser, maar nooit een lekker wijf die les gaf.
als je het makkelijk haalt zonder iets te doen^^quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:29 schreef Morthill het volgende:
[..]
pretpakketWant wat een lol heb je met vakken als scheikunde en economie
Dat maakt de vele uren die je doorbrengt tijdens die lessen niet plots leuk -> geen pretpakketquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:37 schreef Tain het volgende:
[..]
als je het makkelijk haalt zonder iets te doen^^
Naar lessen komen was voor mij al zo veel inspanning dat niks meer een pretpakket kon zijn, want anders was alles wel een pretpakketquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
Pretpakket is gewoon de makkelijkste weg kiezen met zo min mogelijk inspanning.
Middelbare school hoort de leukste tijd te zijn. Schijnt het.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Naar lessen komen was voor mij al zo veel inspanning dat niks meer een pretpakket kon zijn, want anders was alles wel een pretpakket
Ik heb meer lol in mijn studententijd, maar agh, studeren is sowieso al kut, middelbare school of universiteitquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:42 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Middelbare school hoort de leukste tijd te zijn. Schijnt het.![]()
Het leven is kutquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
Werken is pas kut. Zeker wanneer je realiseert dat je hele leven moet werken. Tenzij je naar school gaat en werkt, dat is gewoon dubbel kut.
Bestuursbeurs van de RuG van 4.8 maand, kortom, weinig.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:50 schreef Sharkdoggie het volgende:
Krijg je daarvoor betaald?
Lijkt me best tof om jouw avatar te zijn.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:13 schreef Tain het volgende:
ik zou trouwens niet mijn avatar willen zijn^^
Vandaag werken en plannen voor het weekend heb ik niet echt, niemand waarmee ik rekening zou moeten houden dusquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat staat er bij Tain vandaag op de planning? Nog plannen voor het weekend?
Vandaag nog even voor studentje spelen, rond een uurtje of 14.00u naar een vriendinnetje toe en daar een beetje onzin uit mijn nek lopen kletsen. Morgen zit ik in Utrecht en zondag dien ik mijn aanwezigheid te verplaatsen richting Breda voor de verjaardag van mijn oma en neefjequote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Vandaag werken en plannen voor het weekend heb ik niet echt, niemand waarmee ik rekening zou moeten houden dus
Jij nog leuke dingen van plan?
Jammer dat je niet vandaag in Utrecht zit, dan had je kunnen bewijzen dat je geen vieze vent van 50 wasquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:26 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Vandaag nog even voor studentje spelen, rond een uurtje of 14.00u naar een vriendinnetje toe en daar een beetje onzin uit mijn nek lopen kletsen. Morgen zit ik in Utrecht en zondag dien ik mijn aanwezigheid te verplaatsen richting Breda voor de verjaardag van mijn oma en neefje
Ik weet wel ongeveer waar je werkt, had ik je inderdaad kunnen stalken.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:27 schreef Tain het volgende:
[..]
Jammer dat je niet vandaag in Utrecht zit, dan had je kunnen bewijzen dat je geen vieze vent van 50 was
Ik word al genoeg gestalked, volgens mij zit GD elke dag in dat luchtrooster bij de liftquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:29 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik weet wel ongeveer waar je werkt, had ik je inderdaad kunnen stalken.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik word al genoeg gestalked, volgens mij zit GD elke dag in dat luchtrooster bij de lift![]()
Je voelt zijn aanwezigheid^^quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:32 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Lastig om hem te spotten of niet? Aangezien hij ninja is enzo.
Ik zou een klacht indienen bij de politie en hem een restraining order laten aanmeten omdat hij met zijn aanwezigheid in jouw personal space komt en dat kan niet he.quote:
1 zo'n soort procedure hebben lopen is wel genoeg eigenlijk...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:35 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik zou een klacht indienen bij de politie en hem een restraining order laten aanmeten omdat hij met zijn aanwezigheid in jouw personal space komt en dat kan niet he.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:36 schreef Tain het volgende:
[..]
1 zo'n soort procedure hebben lopen is wel genoeg eigenlijk...
Goed nummer ookquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:41 schreef Laniboekje het volgende:
I see trees of green, red roses too
I see them bloom for me and you
And I think to myself what a wonderful world
I see skies of blue and clouds of white
The bright blessed day, the dark sacred night
The colors of the rainbow so pretty in the sky
Are also on the faces of people going by
I see friends shaking hands saying how do you do
They're really saying I love you
I hear babies crying, I watch them grow
They'll learn much more than I'll ever know
Yes I think to myself what a wonderful world
![]()
Lekker dagdromen is tof.
Mijn advocaat mag vanaf nu alles regelen, dus het zal wel netjes gaan dan (hoop ik)quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:38 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Daar heb je inderdaad een punt. Eerst dat maar eens netjes of onnetjes afhandelen.
![]()
Advocaten zijn dan natuurlijk ook niet altijd de netste.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Mijn advocaat mag vanaf nu alles regelen, dus het zal wel netjes gaan dan (hoop ik)
Dat kan niet he?! Tain en ik hadden een gezellig onderonsje!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:56 schreef Morthill het volgende:
Goedemorgen, ik ga even deze dialoog storen
sorryquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:57 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat kan niet he?! Tain en ik hadden een gezellig onderonsje!
![]()
![]()
Als ik er maar geen last van hebquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Advocaten zijn dan natuurlijk ook niet altijd de netste.
Maar daar hoef jij waarschijnlijk niet veel van mee te krijgen. Advocaten trekken elkaar de haren uit op kantoor en niet bij jou voor de deur.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:56 schreef Morthill het volgende:
Goedemorgen, ik ga even deze dialoog storen
Eigenlijk vind ik het best wel te gek voor woorden dat er nog advocaten etc aan te pas hebben moeten komen. Wat een maf kind ook eigenlijk...quote:
Ze wou zelf een bemiddelaar, maar geen idee waarom zij dat wil... Zou ook niet weten waarom het nuttig voor haar is om ook een advocaat in dienst te nemenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:03 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het best wel te gek voor woorden dat er nog advocaten etc aan te pas hebben moeten komen. Wat een maf kind ook eigenlijk...
Waarschijnlijk om met nog meer geld te smijten, geld dat ze niet heeft. Is leuk hoor, schulden maken aan een advocaat.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:07 schreef Tain het volgende:
[..]
Ze wou zelf een bemiddelaar, maar geen idee waarom zij dat wil... Zou ook niet weten waarom het nuttig voor haar is om ook een advocaat in dienst te nemen
Zie volgende week wel waar ze het nu precies voor heeft gedaanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:08 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om met nog meer geld te smijten, geld dat ze niet heeft. Is leuk hoor, schulden maken aan een advocaat.
Ja lach maar, maar verdomme, ondertussen heb ik 10 minuten achter mijn pc zitten huilenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, we hebben hem weggepest.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja lach maar, maar verdomme, ondertussen heb ik 10 minuten achter mijn pc zitten huilen
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja lach maar, maar verdomme, ondertussen heb ik 10 minuten achter mijn pc zitten huilen
moet je nog tables maken?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:30 schreef RaymanNL het volgende:
Bah, saai scripting les![]()
BLABLA TABLE etc![]()
![]()
Zo begin je idd wel te lijken op een vieze vent van 50 met dit soort nummers...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:13 schreef Laniboekje het volgende:
Waarom, waaaaaaaaaarom zit dit nummer in mijn hoofd?!?!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Brabanders ....
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Zo begin je idd wel te lijken op een vieze vent van 50 met dit soort nummers...
vies, vadsig mannetje van 70 danquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:16 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het was trouwens een vies, vadsig mannetje van 70 maar dat terzijde...
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:12 schreef Tain het volgende:
Flauw, toch gewoon de normaalste zaak van de wereld
ik zou je natuurlijk vanavond rond 17:00 kunnen stalken bij je werk aangezien ik vrij ben ofzoquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik word al genoeg gestalked, volgens mij zit GD elke dag in dat luchtrooster bij de lift![]()
Dat T-A het de normaalste zaak van de wereld vind is haar probleem.quote:
Nee niet daarover, maar dat Lani ook dat soort foto's moet makenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat T-A het de normaalste zaak van de wereld vind is haar probleem.
Het is niet normaal en als het op internet word gezet daarna is het helemaal sletterig!
Als ze dan toch foto's maken in de badkamer behoort het prive te blijven voor de partner/overspelgast
zeau
klootzakken zijn hetquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:28 schreef Laniboekje het volgende:
Gofterredomme, waar zijn de reistassen als je er een nodig hebt?!
Broers die alles jatten zodra ze het huis uit gaan
De slaapkamer van je ouders, linker kast, onderste ladequote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:28 schreef Laniboekje het volgende:
Gofterredomme, waar zijn de reistassen als je er een nodig hebt?!
Broers die alles jatten zodra ze het huis uit gaan
Mahaha, en zelfs als ik het zou doen zou het alleen in de privesfeer tussen mij en mijn partner blijven.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee niet daarover, maar dat Lani ook dat soort foto's moet maken
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
De slaapkamer van je ouders, linker kast, onderste lade
Lani.rar ruilen tegen T-A.rar dan?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee niet daarover, maar dat Lani ook dat soort foto's moet maken
Die kast heeft geen lades. Maar ik ga wel even kijken!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
De slaapkamer van je ouders, linker kast, onderste lade
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:30 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mahaha, en zelfs als ik het zou doen zou het alleen in de privesfeer tussen mij en mijn partner blijven.![]()
WTFBBQ!!!??!?!?!?!quote:Geslacht Vrouw
Geb. Datum 08-07-1986
Relatie Nee
Ik zag het net zelfquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:31 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Die kast heeft geen lades. Maar ik ga wel even kijken!
T-A.rar is mijn Lani.rar niet eeeeeens waaaaaaaard!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Lani.rar ruilen tegen T-A.rar dan?
Ehm ja, open relatie?quote:
Dan zit je bij het verkeerde huis, geen reistassen.quote:
Klopt, er ging een chinees mee vandoor! GET HER!!!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:35 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
T-A.rar is mijn Lani.rar niet eeeeeens waaaaaaaard!
![]()
[..]
Ehm ja, open relatie?
[..]
Dan zit je bij het verkeerde huis, geen reistassen.
![]()
Die Chineesquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Klopt, er ging een chinees mee vandoor! GET HER!!!
En HeB jIj EeN ReLaTiE LaNiBoEkJe?!?! Zo Ja DaN mOeT iK uIt HeT VeNtIlAtIe ScHaChT UiT jE HuIs Om Je PaRtNeR oM tE lEgGen!!!!?!
DaN mOeT iK ChAnTy's HuiS mAaR InFiLtReReN!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Die ChineesMaar die is me te snel af, vanochtend om 08.00u al.
En nee, jij mag mijn partner niet omleggen. Is tie veels te lief voor.
quote:Je bent toch geen haring, lul
Volgeling of slaaf dan. Klinkt toch beter.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:41 schreef Tain het volgende:
Partner is wel een jeukterm eigenlijk...
Niet bepaaldquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:42 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Volgeling of slaaf dan. Klinkt toch beter.
Preciesquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:42 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Volgeling of slaaf dan. Klinkt toch beter.
Vrouwen onder elkaar hequote:
Dacht jij dat jij de enige was die zich voordeed als iemand anders?quote:
oe geilquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dacht jij dat jij de enige was die zich voordeed als iemand anders?
jij bent vadsig en 70, Tain is een breezerslet van 15 en lesbisch
Wat ben jij eigenlijk? Wel echt een ninja of toch stiekem een samurai?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dacht jij dat jij de enige was die zich voordeed als iemand anders?
jij bent vadsig en 70, Tain is een breezerslet van 15 en lesbisch
Sumo worstelaarquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk? Wel echt een ninja of toch stiekem een samurai?
Samuraiquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:51 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk? Wel echt een ninja of toch stiekem een samurai?
ik ook! 2 sneetjes met kaas en koffiequote:
kaas en koffie op broodquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik ook! 2 sneetjes met kaas en koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |