Tietenquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:43 schreef Gamedemon het volgende:
bier
ik voel nog niksquote:Op donderdag 11 januari 2007 08:46 schreef Poit het volgende:
Nee zeker niet.. Billenkoek voor Dekkered, Peristilius en Ipho!
Voor de rest.. Goede morgen
jij verdient als nog billenkoekquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:02 schreef Laniboekje het volgende:
Gefeliciteerd Poit!
Ik ben een draak geweest vandaag. Ik had tot 13.00u les enh ad om 11.45u geen zin meer en heb mijn mede studiegenoten gedwongen om met me mee te gaan. Ik heb een smoes verzonnen bij de docent en nu zijn we heerlijk van het hersenloze geblaat af en kunnen we tenminste nuttige dingen doen voor onze tentamens en het afstudeerproject.
Waarom verdien ik nu weer billenkoek? Ik heb niet voor 08.00u vanochtend gepost!quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:03 schreef dekkered het volgende:
[..]
jij verdient als nog billenkoek
piot wil je even helpen?
zie je vorige postquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:04 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Waarom verdien ik nu weer billenkoek? Ik heb niet voor 08.00u vanochtend gepost!
![]()
Nou en? Daar verdien ik geen billenkoek voor. Laniboekje en draak zijn hoort gewoon bij mijn karakter.quote:
we wachten op Poit kijken wat die er van zegtquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nou en? Daar verdien ik geen billenkoek voor. Laniboekje en draak zijn hoort gewoon bij mijn karakter.
Poit heeft er niets over te zeggen. Overigens vind Poit mij wel aardig en ik hem dus gaat hij mij niet slaan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:07 schreef dekkered het volgende:
[..]
we wachten op Poit kijken wat die er van zegt
Was altijd al standaard bij mij; geen zin in college/Engels/Marketing/DTP/etc? Dan gaan we gewoon de stad inquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:02 schreef Laniboekje het volgende:
Gefeliciteerd Poit!
Ik ben een draak geweest vandaag. Ik had tot 13.00u les enh ad om 11.45u geen zin meer en heb mijn mede studiegenoten gedwongen om met me mee te gaan. Ik heb een smoes verzonnen bij de docent en nu zijn we heerlijk van het hersenloze geblaat af en kunnen we tenminste nuttige dingen doen voor onze tentamens en het afstudeerproject.
Kon het bij mij maar standaard zijn. Aanwezigheidsplicht e,.d.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:13 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Was altijd al standaard bij mij; geen zin in college/Engels/Marketing/DTP/etc? Dan gaan we gewoon de stad in
Ik wil Laniboekje wel billenkoek geven.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:03 schreef dekkered het volgende:
[..]
jij verdient als nog billenkoek
piot wil je even helpen?
is ook goedquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:12 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik wil Laniboekje wel billenkoek geven.
Ik heb op dit moment mijn enige verplichte college, voor de rest volg ik ook vrijwel niets.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:16 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Kon het bij mij maar standaard zijn. Aanwezigheidsplicht e,.d.
Ga je naar Hengelo?quote:
Doe je mee met een Duitse kaal graven?quote:
Hoe graaf je een Duitse kaal?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Doe je mee met een Duitse kaal graven?![]()
Kijk en huiver.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:28 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hoe graaf je een Duitse kaal?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |