Tietenquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:43 schreef Gamedemon het volgende:
bier
ik voel nog niksquote:Op donderdag 11 januari 2007 08:46 schreef Poit het volgende:
Nee zeker niet.. Billenkoek voor Dekkered, Peristilius en Ipho!
Voor de rest.. Goede morgen
jij verdient als nog billenkoekquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:02 schreef Laniboekje het volgende:
Gefeliciteerd Poit!
Ik ben een draak geweest vandaag. Ik had tot 13.00u les enh ad om 11.45u geen zin meer en heb mijn mede studiegenoten gedwongen om met me mee te gaan. Ik heb een smoes verzonnen bij de docent en nu zijn we heerlijk van het hersenloze geblaat af en kunnen we tenminste nuttige dingen doen voor onze tentamens en het afstudeerproject.
Waarom verdien ik nu weer billenkoek? Ik heb niet voor 08.00u vanochtend gepost!quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:03 schreef dekkered het volgende:
[..]
jij verdient als nog billenkoek
piot wil je even helpen?
zie je vorige postquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:04 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Waarom verdien ik nu weer billenkoek? Ik heb niet voor 08.00u vanochtend gepost!
![]()
Nou en? Daar verdien ik geen billenkoek voor. Laniboekje en draak zijn hoort gewoon bij mijn karakter.quote:
we wachten op Poit kijken wat die er van zegtquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nou en? Daar verdien ik geen billenkoek voor. Laniboekje en draak zijn hoort gewoon bij mijn karakter.
Poit heeft er niets over te zeggen. Overigens vind Poit mij wel aardig en ik hem dus gaat hij mij niet slaan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:07 schreef dekkered het volgende:
[..]
we wachten op Poit kijken wat die er van zegt
Was altijd al standaard bij mij; geen zin in college/Engels/Marketing/DTP/etc? Dan gaan we gewoon de stad inquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:02 schreef Laniboekje het volgende:
Gefeliciteerd Poit!
Ik ben een draak geweest vandaag. Ik had tot 13.00u les enh ad om 11.45u geen zin meer en heb mijn mede studiegenoten gedwongen om met me mee te gaan. Ik heb een smoes verzonnen bij de docent en nu zijn we heerlijk van het hersenloze geblaat af en kunnen we tenminste nuttige dingen doen voor onze tentamens en het afstudeerproject.
Kon het bij mij maar standaard zijn. Aanwezigheidsplicht e,.d.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:13 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Was altijd al standaard bij mij; geen zin in college/Engels/Marketing/DTP/etc? Dan gaan we gewoon de stad in
Ik wil Laniboekje wel billenkoek geven.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:03 schreef dekkered het volgende:
[..]
jij verdient als nog billenkoek
piot wil je even helpen?
is ook goedquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:12 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik wil Laniboekje wel billenkoek geven.
Ik heb op dit moment mijn enige verplichte college, voor de rest volg ik ook vrijwel niets.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:16 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Kon het bij mij maar standaard zijn. Aanwezigheidsplicht e,.d.
Ga je naar Hengelo?quote:
Doe je mee met een Duitse kaal graven?quote:
Hoe graaf je een Duitse kaal?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Doe je mee met een Duitse kaal graven?![]()
Kijk en huiver.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:28 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hoe graaf je een Duitse kaal?
quote:
Ambtenaren zijn stoners?quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:14 schreef Ipho het volgende:
VIEZE KUIT AMBTENAREN WIL IK ME NIEUWE RIJBEWIJS (PASJE) OPHALEN KAN HET NIET WANT ZIJN DE STONERS WEG>
Mag jij voort ook al op de weg?quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:14 schreef Ipho het volgende:
VIEZE KUIT AMBTENAREN WIL IK ME NIEUWE RIJBEWIJS (PASJE) OPHALEN KAN HET NIET WANT ZIJN DE STONERS WEG>
auquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:51 schreef Poit het volgende:
Dank allemaal!!
Enneeh, Laniboekje ga ik zeker geen billenkoek geven, daar vind ik haar inderdaad te lief voor.
En áls ik haar dan toch billenkoek zou geven dan zal dat alleen in privéomstandigheden gebeuren. Boefjes. Extra billenkoek voor dekkered!!
[afbeelding]
quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:38 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mag jij voort ook al op de weg?
![]()
quote:Kliklijn tegen aso's op de weg
DEN HAAG - Asociale weggebruikers krijgen het een stuk moeilijker om weg te komen met ongewenste gedragingen. Het Openbaar Ministerie wil nog dit jaar een landelijk meldpunt instellen, waar slachtoffers hun beklag kunnen doen over wegpiraterij. Dat heeft het bureau verkeershandhaving van het OM woensdag laten weten.
Zo...quote:
Een schone zaak natuurlijkquote:
Jaquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:28 schreef Roi het volgende:
Zonder RedSteel logo was 'ie helemaal vet geweest
vandaag naar arnhem, enschede en apeldoorn geweest voor mijn werk, ik haat de ns echtquote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:01 schreef no1uknow het volgende:
Ivo123w000t zegt:
Niet gelijk mij als je beste mattiej daar zien dan word de rest jaloers enzo!
quote:
Ik denk dat we maar weer een goed gesprek over onze relatie moeten hebben!quote:
Ja zeg dat welquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:03 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik denk dat we maar weer een goed gesprek over onze relatie moeten hebben!![]()
Jij ook altijd met je patat en apelmoes, zo word het natuurlijk nooit wat met onze relatie!quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:05 schreef Ipho het volgende:
[..]
Jij ook altijd met je patat en apelmoes, zo word het natuurlijk nooit wat met onze relatie!![]()
quote:Ipho
Men zegt dat ik bagger.
quote:
Maar is het een goed of slecht tekenquote:
Was ik maar zo kick.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:12 schreef no1uknow het volgende:
Ivo123w000t zegt:
Iedereen vind me een baggeraar![]()
![]()
!
Wie wil je aanraken?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Was ik maar zo kick.
Let me touch you!
En Ipho.. Dat mag je zelf beslissen aangezien je dat stukje tekst zelf geplaatst hebt![]()
He man.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:18 schreef peristilius het volgende:
Ipho is een eikol!
En ik ben weer kaal.
Foto!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:18 schreef peristilius het volgende:
Ipho is een eikol!
En ik ben weer kaal.
Tss, die foto's zijn oud, dat is geen verse kaalheid!quote:
Dan doe ik dat voor jou natuurlijk weerquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:29 schreef Laniboekje het volgende:
Ipho, je baggert de laatste tijd inderdaad wel een beetje veel af hoor. Iets minder zou ook plezierig zijn, iniedergeval voor mij.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:29 schreef Laniboekje het volgende:
Ipho, je baggert de laatste tijd inderdaad wel een beetje veel af hoor. Iets minder zou ook plezierig zijn, iniedergeval voor mij.
Roy was een goede toch?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:31 schreef peristilius het volgende:
GAM heeft echt een vrouwelijke mod nodig.
quote:
Je hoeft het natuurlijk niet voor mij te doen hoor, maar ik zou het plezieriger lezen vinden enzo.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:30 schreef Ipho het volgende:
[..]
Dan doe ik dat voor jou natuurlijk weer![]()
Ik doe het voor iedereenquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:33 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je hoeft het natuurlijk niet voor mij te doen hoor, maar ik zou het plezieriger lezen vinden enzo.
![]()
Hij heeft het sowieso erg druk met tentamens e.d. en volgens mij gaat hij zichzelf ook een beetje te oud vinden voor het gros pubers dat hier zit.quote:
ik vind mezelf ook te oud voor het gros van de pubers hierquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hij heeft het sowieso erg druk met tentamens e.d. en volgens mij gaat hij zichzelf ook een beetje te oud vinden voor het gros pubers dat hier zit.
Maar je bent wel gezellig dus blijf toch nog maar even.quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:41 schreef Tain het volgende:
[..]
ik vind mezelf ook te oud voor het gros van de pubers hier
was ook niet van plan om weg te gaan hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:43 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maar je bent wel gezellig dus blijf toch nog maar even.
Je weet het maar nooit met de mensen tegenwoordig die zomaar weg gaan zoals Royquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:47 schreef Tain het volgende:
[..]
was ook niet van plan om weg te gaan hoor
Royquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:48 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met de mensen tegenwoordig die zomaar weg gaan zoals Roy
Ze heeft mijn nummerquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:32 schreef peristilius het volgende:
Kan je ook wat aan Roi doen Lani?
*laniboekje-heeft-mijn-nummer-pats-post*quote:
Ik weet overigens niet eens of het wel echt je nummer is. Ik ben te lame om te gaan bellen, ik vind je maar eng.quote:
Als een dik persoon van 50quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:50 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik weet overigens niet eens of het wel echt je nummer is. Ik ben te lame om te gaan bellen, ik vind je maar eng.![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld! Stel je voor he?
Dat zou wel erg zijnquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:00 schreef Laniboekje het volgende:
Of dat IK juist een vies, vadsig mannetje van 70 zou zijn dat zich voordoet als een meidje van 20. Kan natuurlijk ook altijd nog.
zo ben je vast nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:00 schreef Laniboekje het volgende:
Of dat IK juist een vies, vadsig mannetje van 70 zou zijn dat zich voordoet als een meidje van 20. Kan natuurlijk ook altijd nog.
Roi wil gewoon een groot postacountquote:
Dat is nou maar de vraag he? Of ik ben het inderdaad niet of ik kan gewoon heeeeel goed de schijn op houden.quote:
Ik vraag het Roy wel danquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat is nou maar de vraag he? Of ik ben het inderdaad niet of ik kan gewoon heeeeel goed de schijn op houden.
Of je bent de man in je avater.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat is nou maar de vraag he? Of ik ben het inderdaad niet of ik kan gewoon heeeeel goed de schijn op houden.
Men zegt dat jij baggert.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:04 schreef Ipho het volgende:
[..]
Roi wil gewoon een groot postacount![]()
Euhm...quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:09 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, zou ik de hele dag aan mijn lekkere lijf zitten!![]()
![]()
Oh ... ja ...
ik zie je avatar nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:13 schreef Laniboekje het volgende:
Laten we maar niet verder ingaan op het onderwerp 'de man op mijn avatar', dat is niet goed voor mij.
en die van jou zie ik ook nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:14 schreef Ipho het volgende:
Ik ben mijn avatar.
Echt niet? Hoe kan dat nou? Niet dat het heel interessant zou zijn voor je hoor... het is gewoon Jack uit de serie Lost.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |