Mocht je 'm ooit nodig hebben dan ben je blij dat je 'm hebtquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:22 schreef Lentigo het volgende:
Volgens mij is dat zo nu en dan gewoon bij de hema of bij t kruidvat. Ik heb ook zo'n unit, en die is van het kruidvat. Gebruik m alleen nooit.
Nou ja zeg, wat een waardeloos dingquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:22 schreef Lentigo het volgende:
Volgens mij is dat zo nu en dan gewoon bij de hema of bij t kruidvat. Ik heb ook zo'n unit, en die is van het kruidvat. Gebruik m alleen nooit.
En dan vergeet ze hem eruit te halenquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:25 schreef MoChe het volgende:
ze kan toch ook zoon soort tampon achtig ding indoen waar een soor spijkertje aan vast zit... als ze haar dus willen verkachten... is dat vrij pijnlijk voor die gasten
Hoogvliet->zuidplein->papendrecht. Met name het eerste deel isniet echt relaxedquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:26 schreef Dementor het volgende:
Loopt dat OV ook door het platte land heen of is het allemaal stad?
Je hebt vrij weinig aan een alarm namelijk als je met 5km weiland aan iedere zijde op een bus staat te wachten.
jaquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:23 schreef Poeke het volgende:
Ik heb, via een vriendin die bij een beveiligingbedrijf zo'n kastje gekocht met een pin die als je hem eruit trekt ontzettend hard gaat loeien en niet ophoudt totdat je de pin er weer terug diet. Je kunt er zelfs op stampen en alles en dat ding gaat maar door.. Bedoel je zoiets?
's nachts hoor je 'm nog piepenquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:26 schreef Poepoog het volgende:
Dat soort dingen zie je natuurlijk altijd liggen als je ze niet nodig hebt, had er een gekocht voor 2 euro, een geluid dat er uit komt
Handig als ik thuis zit. Dan kan ik niet zoveel doenquote:Op donderdag 11 januari 2007 23:24 schreef SlimShady het volgende:
laat haar je mobiel bellen. gebruik speeddial als de nood hoog is.
en ondertussen kan ze op vechtsport. tae-kwondo ofzo.
Moet ze echt heel nodig savonds werken?quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:27 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Hoogvliet->zuidplein->papendrecht. Met name het eerste deel isniet echt relaxed
Op vrijdagavond na de koopavond moet je wel snel maken dat je wegkomt daar.quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:31 schreef star_gazer het volgende:
oja, ik vergeet dat rotterdam-centrum er ook bij zit als ze gaat werken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |