quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:51 schreef jellyrose het volgende:
Gefeliciteerd Simmu en Sangdrax!!![]()
![]()
Ik heb ook nog even een vraagje over voeding.. ik las dat vitamine A ook erg schadelijk voor Blobbie kan zijn en dat je dus beter geen lever producten kan eten, maar ik heb al weken toch zo'n ongelooflijke trek in leverworst/smeerworst/pate![]()
Nu zei een vriendin laatst dat zij daar nog nooit van had gehoord en eigenlijk gewoon vrijwel dagelijks smeerworst heeft gegeten tijdens haar zwangerschap
Wat hebben jullie hierover gehoord? Ik heb me al neergelegd bij het niet meer eten van rood vlees en ik drink tegenwoordig caffeine vrije cola (
), maar ik MOET gewoon een plakje leverworst op z'n tijd ofzo
![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:52 schreef snoopy het volgende:
Volgens mij kan een plakje leverworst af en toe echt geen kwaad hoor.
Eet zequote:Op donderdag 11 januari 2007 10:58 schreef jellyrose het volgende:
Bedankt dames!
![]()
![]()
![]()
Leverworst here I come!!
![]()
![]()
![]()
![]()
(nu maar hopen dat ze het vandaag hebben)
Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal straks in het ziekenhuis gaat lopen. En ik heb zo'n zin in om mijn meissie eindelijk te zien. Volgens mij heb ik nu al last van kraamtranenquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:59 schreef Vivi het volgende:
Jaaaah Nikky! Ben je al zenuwachtig aan het worden? Ik wel, ben zooooooo benieuwd hoe hij eruit ziet..en het is ook een beetje eng idee dat ie er straks echt is..en je hem niet meer even terug kan stoppen enzo....en wat voor invloed dat op alles gaat hebben
quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:05 schreef jellyrose het volgende:
Heheheh.. zeg BE, ik zie opeens dat Blobbie volgens het lijstje pas in 2008 te voorschijn gaat komen, dat lijkt me toch wel erg lang!
Ja, alleen precies wat jij zegt dusquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:15 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal straks in het ziekenhuis gaat lopen. En ik heb zo'n zin in om mijn meissie eindelijk te zien. Volgens mij heb ik nu al last van kraamtranen. Ik voel me zo gelukkig en blij als ik aan die kleine denk. En dat ze straks tegen me aanligt en dat ik haar kan vasthouden en knuffelen en dat op dit moment de hele wereld me gestolen kan worden. Ik ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet. En en en teveel om op te noemen. Nog 6 dagen.... 6 en dan ben ik mamma
![]()
![]()
![]()
Geweldig!
En jij? Alles nog onder controle?
quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:15 schreef nikky het volgende:Ik voel me zo gelukkig en blij als ik aan die kleine denk. En dat ze straks tegen me aanligt en dat ik haar kan vasthouden en knuffelen en dat op dit moment de hele wereld me gestolen kan worden. Ik ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet. En en en teveel om op te noemen. Nog 6 dagen.... 6 en dan ben ik mamma![]()
![]()
![]()
Geweldig!
Dan zou ze wel erg vroeg zijnquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:02 schreef kozakken het volgende:
Uhm Nikky...maximaal 6 dagen
Spannend he
Slaapmeisje heeft zich ook nog niet laten zien vandaag toch? zou ze![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:44 schreef Vivi het volgende:
Ben benieuwd, volgens mij was die vrouw zo'n type die zelf d'r maandverband macrameed en uitsluitend beukennootjesthee drinkt en in het weekend rieten mandjes vlecht in de Biesbosch....
heb ik nog niet, ik probeer de verloskundige te bereiken, maar kom er niet doorheen.....quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:58 schreef Brighteyes het volgende:
Simmu, willen jullie ook in het lijstje? Dan moet je even je datum doorgeven.
Officieel is het gewoon op tijdquote:
bovendien verwacht ik jou in een snackbar!quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:10 schreef beefcake het volgende:
[..]
Officieel is het gewoon op tijd![]()
Hier dacht ik gisteren even dat het ging beginnen, had twee uur lang last van flinke krampen en steken en misselijk zijn van de krampen. Maar het hield weer even plotseling op als dat het gekomen wasGelukkig maar, want alles is nog lang niet af
![]()
Het is alleen nog niet mijn tijdquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:10 schreef beefcake het volgende:
[..]
Officieel is het gewoon op tijd![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:11 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Het is alleen nog niet mijn tijd![]()
Rommeltjes zat, geen echt werk nogquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:43 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
...verder nog geen rommeltjes en weetjes?![]()
Jup. Ik heb ook aldoor een koude buik gehad. Mijn vriendin die ook zwangers is heeft een hele warme buik.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:47 schreef Kleintje het volgende:
Overigens... heb last van een raar zwangerschapskwaaltje... een ijskoude buik. Wat ik ook doe... ik krijg die buik niet warm. Meer mensen daar last van?
Weet niet of je ondertussen al wat meer duidelijkheid hebt en hopelijk dan ook goed nieuws hebtquote:Op donderdag 11 januari 2007 19:05 schreef Gwennert het volgende:
ja het voelt goed, al heb ik af en toe een rare pijn in mn buik die me aan t twijfelen brengt... maar ben verder gewoon flink moe, zeer misselijk, pijnlijke borsten ed dus dan denk ik weer het zit wel goed...
ik ben nu gewoon vreselijk aan t twijfelen door gister en vandaag... mn huilbuien zijn gelukkig over... dus nu weet ik het gewoon niet....![]()
Zo hee dan heb jij wel een hele goede band met je collega. Ik zou de eerste dag toch écht geen collega's willen zien hoorquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:48 schreef nikky het volgende:
Mijn collega die de 25e was uitegerekend wordt vandaag ingeleid.
Dus ik zal vanmiddag ergens op kraamvisite kunnen.
Hihi, dat was ook mijn gedachte idd.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:32 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Zo hee dan heb jij wel een hele goede band met je collega. Ik zou de eerste dag toch écht geen collega's willen zien hoor![]()
Wij hebben een hele goede bandquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:32 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Zo hee dan heb jij wel een hele goede band met je collega. Ik zou de eerste dag toch écht geen collega's willen zien hoor![]()
Gelukkig maar! Blij te horen dat alles goed is!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:19 schreef Gwennert het volgende:
ik ben verliefd
op een inieminie klein kloppend hartje
op dit moment ziet het er goed uit, het geeft geen garantie zei de gync, maar de kans op een mk is alweer kleiner... het bloedverlies blijft gewoon onverklaarbaar... we hebben het er niet eens over gehad, alleen een echo, en we mochten weer gaan...
oooh wat geeft dat een goed gevoel![]()
![]()
als de batterijen weer opgeladen zijn, dan zal ik een foto maken en plaatsen!
hier staat foto van de kleine van pinkelmeisjequote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:58 schreef Kleintje het volgende:
Gwennert... fijn dat het er super uitziet! Je blijft je waarschijnlijk nog weken zorgen maken, maar probeer te genieten, de tijd gaat hard genoeg!
Ik heb inmiddels de foto van de zoon van ET en Swets gevonden... prachtig mannetje!!!
En ik las dat Pinkelmeisje ook is bevallen, heb alleen nog geen tijd gehad om op speurtocht te gaan naar een foto!
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:21 schreef Anitra het volgende:
[..]
hier staat foto van de kleine van pinkelmeisje
Die had ik ook gemist. Lief zeg!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:21 schreef Anitra het volgende:
[..]
hier staat foto van de kleine van pinkelmeisje
Kan het niet zo zijn dat het een doorbraakbloeding is van een namaakmenstruatie? m.a.w.: lichaam in de war?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:33 schreef Gwennert het volgende:
precies zover als dat ik zelf dacht... 7 weken en 3 dagen, ik had ook zo'n regelmatige cyclus dat ik ook echt kan zeggen dat dit een sinterklaascadeautje is hihihi![]()
ben zo blij nu...![]()
![]()
![]()
Viev!quote:Op zondag 14 januari 2007 11:18 schreef Vivi het volgende:
Verder heb ik heeeeeeerlijke warme poezelige sokken aangeschaft voor mezelf voor in het ziekenhuis en een bijbehorend pyama-achtig ding (alleen het bovenstuk) voor het luttele bedrag van 3 pleuro...leve Hans Textiel
Hij is echt leuk hoor, gewoon zo'n oversized "mannen"-pyama-jasje van roze satijn-achtige stofquote:Op zondag 14 januari 2007 11:32 schreef Moonah het volgende:
[..]
Viev!
Je gaat toch niet daadwerkelijk bevallen in dat ding van Hans Textiel he...
Béétje charmant erbij liggen dan hoor, voor je teerbeminde...
Eh, nou, er staat mij nog levendig ene herinnering bij van toen ik 9 was en mijn oren werden uitgespoten..toen kreeg ik een verdoving met zo'n kapje wat over je gezicht gaat weet je wel, en dat moet je dan inademen en dan val je in slaap.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
ff nieuwsgierig doen, is je moeder ook bij de bevalling Viev?
In het Martini Ziekenhuis in Groningen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:56 schreef berney het volgende:
@Nikky, veel succes hoor.. In welk ziekenhuis ga je bevallen? Gewoon nieuwsgierig vraagje van mijn kant.
Ja het was heel apart.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:34 schreef Lois het volgende:
Mooie echo Gwennert en wat een fijne geruststelling!
Nikky, hoe was het bezoek bij je collega? Was dat niet heel vreemd, wetend dat je zelf over een paar dagen ook zo ligt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |