abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45241413
vervolg op: Zwangerschap en geboorte deel 271

As papa's en mama's :

*** 17 januari 2007 Nikky *** (geplande keizersnede)
25 januari 2007: Slaapmeisje
31 januari 2007: beefcake en ShaoliN
02 februari 2007: Vivi
05 februari 2007: Ka-Stone
***11 februari 2007: appelsap en Sandertje21***
13 februari 2007: Bibikuif22
23 februari 2007: Catootje
07 maart 2007: XXXKarinXXX
10 maart 2007: Minoes
18 maart: Sidn3y
26 maart 2007: Gabberhead
02 april 2007: Ellesje
22 april 2007: laika
13 mei: 2007: waterfly
15 mei 2007: Snowwww
18 mei 2007: erikh (papa )
03 juni 2007: Marit1978
13 juni 2007: Beaker
17 juni 2007: kapitein_pannekoek
20 juni 2007: p_iglet
20 juni 2007: Karin
07 juli 2007: Kleintje
27 juli 2007: Freudie
28 juli 2007: jellyrose
02 augustus 2007: Deepfreeze
15 augustus 2007: B4CO (papa)
17 augustus 2007: Iksje
17 augustus 2007: desiredbard
28 augustus 2007: Gwennert

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan één van de modjes het aanpassen.
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 10:51 schreef jellyrose het volgende:
Gefeliciteerd Simmu en Sangdrax!!

Ik heb ook nog even een vraagje over voeding.. ik las dat vitamine A ook erg schadelijk voor Blobbie kan zijn en dat je dus beter geen lever producten kan eten, maar ik heb al weken toch zo'n ongelooflijke trek in leverworst/smeerworst/pate Nu zei een vriendin laatst dat zij daar nog nooit van had gehoord en eigenlijk gewoon vrijwel dagelijks smeerworst heeft gegeten tijdens haar zwangerschap Wat hebben jullie hierover gehoord? Ik heb me al neergelegd bij het niet meer eten van rood vlees en ik drink tegenwoordig caffeine vrije cola ( ), maar ik MOET gewoon een plakje leverworst op z'n tijd ofzo
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 10:52 schreef snoopy het volgende:
Volgens mij kan een plakje leverworst af en toe echt geen kwaad hoor.

[ Bericht 16% gewijzigd door nikky op 15-01-2007 11:08:37 ]
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_45241424
je mag per dag 1 broodje met leverpastei, meer niet
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_45241458
Simmu en sangdrax gefeliciteerd!

Minoes, wat een vervelende reactie op je werk daar zou ik ook niet blij van worden.
En ik denk dat je oma het goed bedoelde hoor!
Als ik teveel drink word ik ook misselijk, maar als ik daarbij wat eet gaat het vaak wel wat beter. Misschien moet je dat eens proberen?

Jellyrose, af en toe kan het geen kwaad hoor.
pi_45241508
Bedankt dames!

Leverworst here I come!!

(nu maar hopen dat ze het vandaag hebben )
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  donderdag 11 januari 2007 @ 10:58:57 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45241518
Simmu, willen jullie ook in het lijstje? Dan moet je even je datum doorgeven.
  Milf donderdag 11 januari 2007 @ 10:59:13 #6
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_45241530
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 10:58 schreef jellyrose het volgende:
Bedankt dames!

Leverworst here I come!!

(nu maar hopen dat ze het vandaag hebben )
Eet ze
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  donderdag 11 januari 2007 @ 10:59:17 #7
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45241532
Jaaaah Nikky! Ben je al zenuwachtig aan het worden? Ik wel, ben zooooooo benieuwd hoe hij eruit ziet..en het is ook een beetje eng idee dat ie er straks echt is..en je hem niet meer even terug kan stoppen enzo....en wat voor invloed dat op alles gaat hebben
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_45241730
Heheheh.. zeg BE, ik zie opeens dat Blobbie volgens het lijstje pas in 2008 te voorschijn gaat komen, dat lijkt me toch wel erg lang!
Red de zeehond!
  Milf donderdag 11 januari 2007 @ 11:15:13 #9
16000 nikky
pi_45241995
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 10:59 schreef Vivi het volgende:
Jaaaah Nikky! Ben je al zenuwachtig aan het worden? Ik wel, ben zooooooo benieuwd hoe hij eruit ziet..en het is ook een beetje eng idee dat ie er straks echt is..en je hem niet meer even terug kan stoppen enzo....en wat voor invloed dat op alles gaat hebben
Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal straks in het ziekenhuis gaat lopen. En ik heb zo'n zin in om mijn meissie eindelijk te zien. Volgens mij heb ik nu al last van kraamtranen . Ik voel me zo gelukkig en blij als ik aan die kleine denk. En dat ze straks tegen me aanligt en dat ik haar kan vasthouden en knuffelen en dat op dit moment de hele wereld me gestolen kan worden. Ik ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet. En en en teveel om op te noemen. Nog 6 dagen.... 6 en dan ben ik mamma Geweldig!

En jij? Alles nog onder controle?
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  donderdag 11 januari 2007 @ 11:18:32 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45242088
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 11:05 schreef jellyrose het volgende:
Heheheh.. zeg BE, ik zie opeens dat Blobbie volgens het lijstje pas in 2008 te voorschijn gaat komen, dat lijkt me toch wel erg lang!
Ik heb het idd maar even aangepast.
  donderdag 11 januari 2007 @ 11:22:29 #11
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45242200
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 11:15 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal straks in het ziekenhuis gaat lopen. En ik heb zo'n zin in om mijn meissie eindelijk te zien. Volgens mij heb ik nu al last van kraamtranen . Ik voel me zo gelukkig en blij als ik aan die kleine denk. En dat ze straks tegen me aanligt en dat ik haar kan vasthouden en knuffelen en dat op dit moment de hele wereld me gestolen kan worden. Ik ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet. En en en teveel om op te noemen. Nog 6 dagen.... 6 en dan ben ik mamma Geweldig!

En jij? Alles nog onder controle?
Ja, alleen precies wat jij zegt dus Erg emo bij het besef dat het straks echt zo ver is, ik word ook meer geraakt nu door dingen in het nieuws mbt kindertjes enzo, zal er wel bij horen..Het is vooral errug spannend!!
pi_45242360
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 11:15 schreef nikky het volgende:Ik voel me zo gelukkig en blij als ik aan die kleine denk. En dat ze straks tegen me aanligt en dat ik haar kan vasthouden en knuffelen en dat op dit moment de hele wereld me gestolen kan worden. Ik ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet. En en en teveel om op te noemen. Nog 6 dagen.... 6 en dan ben ik mamma Geweldig!
Awwwwwwee... nou, als je dit zo zegt moet ik er bijna ook een traantje om laten! Mooi
Red de zeehond!
  donderdag 11 januari 2007 @ 11:42:04 #13
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_45242818
Al even geen Kleintje meer gezien. Alles goed met je Kleintje?

Nikky en Slaapmeisje bovenaan! Wat gaat de tijd snel...
pi_45243216
Ja he oyo, slaapmeisje bijna helemaal bovenaan in het lijstje van deze topicreeks, wat een mooi iets
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_45243333
Ja inderdaad al een tijdje niks meer van Kleintje gehoord.... ze zal toch niet weer in het ziekenhuis liggen?
  donderdag 11 januari 2007 @ 12:02:04 #16
103793 kozakken
Living the life
pi_45243451
Uhm Nikky... maximaal 6 dagen
Spannend he

Slaapmeisje heeft zich ook nog niet laten zien vandaag toch? zou ze
  donderdag 11 januari 2007 @ 12:44:15 #17
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45244770
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 12:02 schreef kozakken het volgende:
Uhm Nikky... maximaal 6 dagen
Spannend he

Slaapmeisje heeft zich ook nog niet laten zien vandaag toch? zou ze
Dan zou ze wel erg vroeg zijn

Ik ga vanmiddag naar de individuele puflesdingesgeval

Ben benieuwd, volgens mij was die vrouw zo'n type die zelf d'r maandverband macrameed en uitsluitend beukennootjesthee drinkt en in het weekend rieten mandjes vlecht in de Biesbosch....toen ik haar aan de telefoon had vroeg ze of mijn "man" meekwam, waarop ik replyde dat ik alleen kwam omdat hij al heel goed kon hijgen....ze snapte het grapje volgens mij niet helemaal als ik dat teminste uit de stilte aan de andere kant van de lijn mag afleiden
pi_45244831
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 12:44 schreef Vivi het volgende:
Ben benieuwd, volgens mij was die vrouw zo'n type die zelf d'r maandverband macrameed en uitsluitend beukennootjesthee drinkt en in het weekend rieten mandjes vlecht in de Biesbosch....
maandverband macrameed.. bwahahahahaha..
Red de zeehond!
  donderdag 11 januari 2007 @ 12:57:42 #19
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_45245259
Nikky, misschien heb ik iets gemist, maar je bevalmaatje kan nu toch op de 17e?
Nog eventjes en dan is het zover!!

Hoe is het eigenlijk met Laika?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_45245361
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 10:58 schreef Brighteyes het volgende:
Simmu, willen jullie ook in het lijstje? Dan moet je even je datum doorgeven.
heb ik nog niet, ik probeer de verloskundige te bereiken, maar kom er niet doorheen.....
zal het asap doorgeven
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_45245420
Gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren onder ons!!!

Vivi, veel plezier vandaag met puffen

Hier nogsteeds last van het nachtelijke ziekenhuis uitstapje van gisteren, vooral de temazepam is er heel erg ingehakt. Voel me al 2 dagen groggy en lag gister om 17.30 uur al te slapen. Kan niet wachten tot het mannetje vandaag thuis is dan kan ik weer
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
pi_45245660
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 12:44 schreef Vivi het volgende:
Dan zou ze wel erg vroeg zijn
Officieel is het gewoon op tijd

Hier dacht ik gisteren even dat het ging beginnen, had twee uur lang last van flinke krampen en steken en misselijk zijn van de krampen. Maar het hield weer even plotseling op als dat het gekomen was Gelukkig maar, want alles is nog lang niet af
pi_45245989
tsjek; de verloskundige mevrouw (die denk ik helderziend is ofzo) laat me morgen al langskomen, en zegt dat ik half september uitgerekend ben.

ik vrees dat ik weliswaar erg regelmatig ben, maar steeds vergeet te noteren wanneer de laatste keer ongesteld was, dus ik heb eigenlijk geen flauw idee..........enige reden waarom ik de test deed was omdat sangdrax al een tijdje met die test in zn pootjes klaarstond
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:24:49 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45246168
Nou ja, op zich zal het een voorlopige schatting zijn, ik neem aan dat je wel weet dat het ongeveer een week of 4-5 geleden was en niet 3 maanden of zo.
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:33:48 #25
24188 Belana
kloon van belana
pi_45246454
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:10 schreef beefcake het volgende:

[..]

Hier dacht ik gisteren even dat het ging beginnen, had twee uur lang last van flinke krampen en steken en misselijk zijn van de krampen. Maar het hield weer even plotseling op als dat het gekomen was Gelukkig maar, want alles is nog lang niet af
bovendien verwacht ik jou in een snackbar!
stormy waters...
sailin'
pi_45247485
Hmmphh.. ze hadden vanmiddag voor de lunch echt elke mogelijke vleessoort, BEHALVE leverworst. Bah.
Red de zeehond!
  † In Memoriam † donderdag 11 januari 2007 @ 14:11:58 #27
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_45247796
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:10 schreef beefcake het volgende:

[..]

Het is alleen nog niet mijn tijd
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_45247942
Ik krijf volgende week woensdag een termijnecho en dan kan ik eindelijk in het lijstje.
Beefcake, friet halen, Nu.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_45252331
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 14:11 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Het is alleen nog niet mijn tijd
Ik wil zo graag weten hoe de slaapbaby eruit ziet

Ik geloof dat het alleen werkt op de uitgerekende datum belana en lishe. 31 januari zal ik wel even langswippen daar

Lishe die echo is al lekker snel zeg, leuk
pi_45253132
Leuk Lishe!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_45258057
pfff hier weer bloed verloren gisteravond.. niet veel, maar teveel voor een zwangere... zat flink in tranen vandaag in het ziekenhuis voor mn vinger... nou ja, niet voor mn vinger, maar omdat ik weer bloed verloren had... hij mocht me echt niet doorsturen maar adviseerde de vlos weer te bellen, en het anders via de huisarts te proberen...

maar goed, de vlos heeft een afspraak bij de gync gemaakt... morgenvroeg heb ik een echo... maar waarom voel ik me er nu niet goed bij??? waarom wordt ik nu zo bang... de zwangerschap voelt voor mij nog steeds goed aan, heb niet echt het idee dat het mis is... alleen dat bloed... ben vreselijk onzeker ineens....
  donderdag 11 januari 2007 @ 18:51:21 #32
108648 cattie
lieve moeder
pi_45258292
He Gwennert wat naar. Wel fijn dat je morgen al een echo hebt.
En het is een vreselijke dooddoener, maar probeer je intuïtie te volgen, die heeft het meestal goed. Als je zwangerschap nog goed voelt, moet je daar op proberen te vertrouwen, want hoogstwaarschijnlijk zit het dan ook wel goed.
pi_45258338
Gwennert wat vervelend zeg. Nou logisch dat je er onzeker van wordt en ontzettend verdrietig!
Gelukkig krijg je nu wel een echo. Ik hoop voor je dat het allemaal goed is.
pi_45258865
ja het voelt goed, al heb ik af en toe een rare pijn in mn buik die me aan t twijfelen brengt... maar ben verder gewoon flink moe, zeer misselijk, pijnlijke borsten ed dus dan denk ik weer het zit wel goed...

ik ben nu gewoon vreselijk aan t twijfelen door gister en vandaag... mn huilbuien zijn gelukkig over... dus nu weet ik het gewoon niet....
pi_45259029
Heh wat vervelend Gwennert, ik zal voor je/jullie duimen morgen
Red de zeehond!
  Milf donderdag 11 januari 2007 @ 19:41:40 #36
16000 nikky
pi_45260363
Succes Gwennert . Ik hoop dat alles goed is en gaat!
Ik kan niets doen dan je een virtuele knuffel geven *knuf*

sterkte.
pi_45264659
Gwennert Meis,kan me voorstellen dat je je zo onzeker voelt.Ik hoop dat je morgen iets moois te zien krijgt op de echo,hou vol.

Groetjes,Minoes
  donderdag 11 januari 2007 @ 21:50:25 #38
94046 PM-girl
pi_45265468
Gwennert
*
pi_45266535
Gwennert, sterkte!

Vivi, ik heb een schapenkruik gekocht bij de Action ze hadden er nog 1
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_45266620
Gwennert, ik zal aan je denken morgen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_45267276
Vreselijk veel gemist hier. Problemen met de modem en mijn pc gehad, maar ik leef nog steeds. Nog steeds alles met ups & downs.

Las heel snel dat ET en Swets een zoon hebben! YEAH! GEFELICITEERD!

De gevaarlijke periode ben ik voorbij, woensdag zat ik al op 14 weken. We zijn afgelopen vrijdag weer bij de verloskundige geweest en alles was goed. Het blijft verbazingswekkend hoe een mens zoveel kan uitspugen en toch aankomt qua gewicht. Het is eigenlijk een raadsel. Ik weeg nu 64,8 kilo, dus eigenlijk heel netjes. Heb nu een raar figuur. Een smal koppie en van mijn armen en benen is ook duidelijk vet verdwenen. Maar mijn buik!!!!!

De verloskundige vond mijn baarmoeder aanvoelen als 16 weken en zo ziet mijn buik er ook uit.

De bloeddruk was erg mooi, voor mijn doen zelfs hoog, 107/76, dus zeer netjes.

Ik ben nog even op ijzer geprikt, maar dat zag er goed uit. Heb de laboratoriumformulieren meegekregen en ga dus morgen echt bloedprikken. Ook hebben we het over de 20 weken echo gehad.

Dat kan je hier in Den Helder in het ziekenhuis doen, maar ook bij een speciaal echobureau. Ze zijn allebei goed, maar de aanpak bij het echobureau is wat persoonlijker.

Goed… toen mocht ik op de tafel gaan liggen.

De verloskundige keek echt op toen ze mijn buik zag, smal en echt naar voren. Echt een mooi bolletje.

De gel erop en ze had eigenlijk binnen no time mijn baarmoeder te pakken, zo mooi hoog ligt alles al.

We worden echt verwend. Als ik me bedenk dat sommige mensen eigenlijk amper afdrukjes krijgen bij hun echo’s… wij hadden maar liefst 6 afdrukjes en 1 overzichtje. Ons pindaatje bewoog netjes, liet goed zien hoe het hartje klopte, met 180 slagen per minuut. Ook was de maag goed zichtbaar.

De oogkassen, de handjes, de voetjes… alles kwam even in beeld. Zag er echt super uit.

Vorige maand was de kleine nog maar 2,5 cm, nu kon het al niet eens meer volledig opgemeten worden, maar het kwam op ongeveer 8 cm.

Maar goed, alles gaat dus oké. Volgende afspraak staat voor 5 februari.

Dan geen echo meer via mijn eigen verloskundige. In principe was dit de laatste keer.

Dus vanaf dan is het bloeddruk, wegen, buik voelen en hartje luisteren. Maar daar kijk ik ook wel naar uit, de eerste keer het hartje horen!

De echo's moet ik nog inscannen... ik voeg ze morgen (vrijdag 12 januari) bij dit bericht toe...
pi_45267574
Nee hé Gwennert Ik duim voor je. En Kendahl ook

Kleintje: je klinkt al helemaal verliefd

...verder nog geen rommeltjes en weetjes?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_45267623
Kleintje welkom terug lekker dat het allemaal zo goed gaat!

Gwennert wat naar weer dat bloedverlies Heel veel succes bij de echo morgen, ik duim voor je!
pi_45267646
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 22:43 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
...verder nog geen rommeltjes en weetjes?
Rommeltjes zat, geen echt werk nog
pi_45267699
Paradijsvogeltje... ik ben ook al helemaal verliefd!

We hebben ook de kraamzorg al geregeld, heb 20 februari de 20 weken echo, 26 maart een 3d pretecho...

Overigens... heb last van een raar zwangerschapskwaaltje... een ijskoude buik. Wat ik ook doe... ik krijg die buik niet warm. Meer mensen daar last van?
  Milf donderdag 11 januari 2007 @ 22:48:31 #46
16000 nikky
pi_45267733
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 22:47 schreef Kleintje het volgende:

Overigens... heb last van een raar zwangerschapskwaaltje... een ijskoude buik. Wat ik ook doe... ik krijg die buik niet warm. Meer mensen daar last van?
Jup. Ik heb ook aldoor een koude buik gehad. Mijn vriendin die ook zwangers is heeft een hele warme buik.
( nou ja gehad, ik heb het nog steeds )
pi_45267754
Wel eens van gehoord, die koude buik. Schijnt te komen door het straktrekken van de huid, maar of dat klopt? Geen idee ook wat je ermee moet...
  Milf donderdag 11 januari 2007 @ 22:49:50 #48
16000 nikky
pi_45267786
Ik draag in iedergeval altijd een buikband onder of boven mijn kleding. Zodat er meerdere lagen ontstaat. Ik was anders bang dat de buik teveel zou afkoelen.
  Milf vrijdag 12 januari 2007 @ 09:48:32 #49
16000 nikky
pi_45276440
Mijn collega die de 25e was uitegerekend wordt vandaag ingeleid.

Dus ik zal vanmiddag ergens op kraamvisite kunnen .
  vrijdag 12 januari 2007 @ 09:54:08 #50
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45276562
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 19:05 schreef Gwennert het volgende:
ja het voelt goed, al heb ik af en toe een rare pijn in mn buik die me aan t twijfelen brengt... maar ben verder gewoon flink moe, zeer misselijk, pijnlijke borsten ed dus dan denk ik weer het zit wel goed...

ik ben nu gewoon vreselijk aan t twijfelen door gister en vandaag... mn huilbuien zijn gelukkig over... dus nu weet ik het gewoon niet....
Weet niet of je ondertussen al wat meer duidelijkheid hebt en hopelijk dan ook goed nieuws hebt

Wil je wel even vertellen dat ik gister met buuv aan het praten was die nu 12 weken zwanger is, al 3 bloedingen erop heeft zitten, en echt giga beroerd loopt.
Voor de rest gaat alles daar prima met de baby in haar buik.
Hopelijk is dat bij jou nu ook het geval
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 10:02:43 #51
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_45276760
Ik vind het zo leuk om de belevenissen van Kleintje te volgen.. gewoon odmat ik dan bij mezelf denk: over 3 weken heb ik dat ook zo ongeveer.. Hihihi..
Red de zeehond!
  † In Memoriam † vrijdag 12 januari 2007 @ 10:32:54 #52
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_45277455
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 09:48 schreef nikky het volgende:
Mijn collega die de 25e was uitegerekend wordt vandaag ingeleid.

Dus ik zal vanmiddag ergens op kraamvisite kunnen .
Zo hee dan heb jij wel een hele goede band met je collega. Ik zou de eerste dag toch écht geen collega's willen zien hoor
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_45277907
Daar is Kleintje weer! Fijn dat alles goed gaat!

Ik heb ook altijd een koude buik zelfs als ik loop te zweten van de warmte dan blijft mijn buik nog koud. Wel lekker om dan je warme handen erop te leggen, geeft een verzachtend gevoel.

Hier gaat het wat minder. Heb ontzettende last van (ik denk) mijn bekken. Een stekende pijn diep van binnen bij mijn liezen in de buurt. Het lijkt of er nu meer druk op staat dan eerst.
Heb gister de hele dag niet kunnen lopen, lekker thuis op de bank gezeten om er af en toe vanaf te komen voor wat drinken en eten. Vanochtend voelde het een stuk beter en kon ik weer een beetje lopen. Maar nu heb ik net even met de hond buiten gewandeld en het komt weer terug.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 11:01:23 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45278146
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 10:32 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Zo hee dan heb jij wel een hele goede band met je collega. Ik zou de eerste dag toch écht geen collega's willen zien hoor
Hihi, dat was ook mijn gedachte idd.
Maar goed, mss gaan ze idd heel goed met elkaar om, dan is het wel anders.
pi_45278607
ik ben verliefd op een inieminie klein kloppend hartje op dit moment ziet het er goed uit, het geeft geen garantie zei de gync, maar de kans op een mk is alweer kleiner... het bloedverlies blijft gewoon onverklaarbaar... we hebben het er niet eens over gehad, alleen een echo, en we mochten weer gaan...

oooh wat geeft dat een goed gevoel als de batterijen weer opgeladen zijn, dan zal ik een foto maken en plaatsen!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 11:26:22 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45278761
Wat leuk Gwennert! Fijn om te horen!
pi_45278867
Gwennert, wat een opluchting
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 12 januari 2007 @ 11:31:40 #58
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45278902
Gewennert hoever ben je nu in de zwangerschap?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_45278976
precies zover als dat ik zelf dacht... 7 weken en 3 dagen, ik had ook zo'n regelmatige cyclus dat ik ook echt kan zeggen dat dit een sinterklaascadeautje is hihihi

ben zo blij nu...
pi_45279010
Jeetje, wat een lekker nieuws! Helemaal hieper de pieper, en gelijk heb je !
  Milf vrijdag 12 januari 2007 @ 11:40:55 #61
16000 nikky
pi_45279166
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 10:32 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Wij hebben een hele goede band
pi_45279172
sorry KP het is er echt maar eentje... vanacht droomde ik wel dat er een tweede zat... maar nee, ik heb maar 1 klein ukkie gezien... hihihihi
pi_45279417
Appelsap het kan komen door de verweking van je bekken. Heb je het gevoel dat je botjes over elkaar voelt gaan voor?
Iig wel goed rust nemen n niet forceren hoor!

Gwennert wat lekker
pi_45279620
Gelukkig Gwennert, fijn dat het er goed uit ziet. Hopelijk kun je nu een beetje genieten.
  Milf vrijdag 12 januari 2007 @ 11:57:15 #65
16000 nikky
pi_45279675
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 11:19 schreef Gwennert het volgende:
ik ben verliefd op een inieminie klein kloppend hartje op dit moment ziet het er goed uit, het geeft geen garantie zei de gync, maar de kans op een mk is alweer kleiner... het bloedverlies blijft gewoon onverklaarbaar... we hebben het er niet eens over gehad, alleen een echo, en we mochten weer gaan...

oooh wat geeft dat een goed gevoel als de batterijen weer opgeladen zijn, dan zal ik een foto maken en plaatsen!
Gelukkig maar! Blij te horen dat alles goed is!

Enneuh Slaapmeisje ik ken het hoor. Auw auw. En bij mij is het ook alsof mijn schaambod ontploft ofzo.

Enneuh ukie is hier de afgelopen twee dagen wel heeeeeeel erg beweegelijk.
pi_45279715
Gwennert... fijn dat het er super uitziet! Je blijft je waarschijnlijk nog weken zorgen maken, maar probeer te genieten, de tijd gaat hard genoeg!

Ik heb inmiddels de foto van de zoon van ET en Swets gevonden... prachtig mannetje!!!
En ik las dat Pinkelmeisje ook is bevallen, heb alleen nog geen tijd gehad om op speurtocht te gaan naar een foto!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 12:03:14 #67
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_45279833
Gefeliciteerd Gwennert, superdeluxe nieuws dus!
Red de zeehond!
pi_45281506
@Nikky, veel succes hoor. . In welk ziekenhuis ga je bevallen? Gewoon nieuwsgierig vraagje van mijn kant.
pi_45281591
Gwennert, wat fijn!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_45282422
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 11:58 schreef Kleintje het volgende:
Gwennert... fijn dat het er super uitziet! Je blijft je waarschijnlijk nog weken zorgen maken, maar probeer te genieten, de tijd gaat hard genoeg!

Ik heb inmiddels de foto van de zoon van ET en Swets gevonden... prachtig mannetje!!!
En ik las dat Pinkelmeisje ook is bevallen, heb alleen nog geen tijd gehad om op speurtocht te gaan naar een foto!
hier staat foto van de kleine van pinkelmeisje
  † In Memoriam † vrijdag 12 januari 2007 @ 13:33:40 #71
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_45282827
Gwennert wat een heerlijk nieuws zeg. Ik ben er helemaal ontroerd van
pi_45283226
Ik heb net het topic van de kleine lettertjes van zwangerschap en ouderschap gelezen.
Mijn kleintje mag de komende weken mooi blijven zitten tot ik het een beetje vergeten ben.

Gwennert wat een fijn nieuws!
pi_45283523
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 13:21 schreef Anitra het volgende:

[..]

Dank je.
Wat is ze mooi!!!!!!!! Dat neusje....
Ik wil ook!!!
pi_45288097
Gwennert Wat fijn he, zo'n kloppend hartje
pi_45291932
Gwennert fijn nieuws

Jubel, jubel, jubel mijn zus en man verwachten de vijfde
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_45292198
Gwennert,gelukkig een mooi hartje te zien voor je Ik hoop dat het bloeden nu wegblijft en je lekker kan gaan genieten van de zwangerschap

Groetjes,Minoes
  vrijdag 12 januari 2007 @ 18:55:25 #77
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_45292854
Gwennert, wat een heeeerlijk nieuws! Hopelijk blijft verdere onzekerheid je bespaard en kun je lekker genieten nu. Je bent gewoon harstikke zwanger!!!!!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_45292870
Beaker gefeliciteerd met je vijfde ( ) aankomende neefje of nichtje
pi_45298189
gwennert wat fijn dat alles goed is.
lishe ook nog gefeliciteerd.(ja spuit elf)
nikky nog even dan mag jij gaan genieten
mama van 3 kids!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 23:02:26 #80
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_45300836
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 13:21 schreef Anitra het volgende:

[..]

Die had ik ook gemist. Lief zeg!
  vrijdag 12 januari 2007 @ 23:20:00 #81
103793 kozakken
Living the life
pi_45301510
post 'm hier ook maar even

Productfout in een fopspeenkoordje van Prenatal.
Hier alle info
  zaterdag 13 januari 2007 @ 12:40:07 #82
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45310384
Bweuhhhhhhh..zó misselijk sinds gisteren
  zaterdag 13 januari 2007 @ 13:11:03 #83
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_45311110
Balen Vivi

Ik heb net eindelijk de geboortekaartjes besteld!! Krijg nu pas over een week of 2 de enveloppen

Nu nog een naam
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
pi_45311840
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 11:33 schreef Gwennert het volgende:
precies zover als dat ik zelf dacht... 7 weken en 3 dagen, ik had ook zo'n regelmatige cyclus dat ik ook echt kan zeggen dat dit een sinterklaascadeautje is hihihi

ben zo blij nu...
Kan het niet zo zijn dat het een doorbraakbloeding is van een namaakmenstruatie? m.a.w.: lichaam in de war?
pi_45317476
ik heb geen idee... maar het is nu helemaal weer rustig. gelukkig wel...

ik had beloofd mn echo te showen... dus... kijk en geniet
  † In Memoriam † zaterdag 13 januari 2007 @ 17:29:26 #86
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_45318011
Wat heerlijk om die echo te zien Gwennert. Het is echt echt. Je bent gewoon hartstikke zwanger
pi_45320892
Ik wil Pinkelmeisje en ook ET, Swets en Saskia feliciteren met hun meidje resp. knul
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_45321974
Gwennert wat mooi!

ik ben vandaag naar babypark in Kesteren geweest, wat een winkel zeg Heb er een limoen groene tummy tub gekocht en een witte gietijzeren standaard

Alles gaat hier verder goed, mijn buik gaat ineens behoorlijk groeien en heel af en toe krijg ik een schop
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  Jubileum moderator zaterdag 13 januari 2007 @ 19:34:29 #89
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_45322581
Mooie echo Gwennert en wat een fijne geruststelling!

Nikky, hoe was het bezoek bij je collega? Was dat niet heel vreemd, wetend dat je zelf over een paar dagen ook zo ligt?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_45335966
Jaaaaaaaaaaaaaaa, 12 weken en 2 dagen. Het begin zit erop! En nu mijn nichtje van 1 1/2 op bezoek...wat een scheet
  zondag 14 januari 2007 @ 09:59:13 #91
94046 PM-girl
pi_45336242
Fijn Gwennert, dat alles ok was, supernieuws!

En is Nikky hier gisteren wel geweest, zou ze stiekem toch eerder dan de 17e zijn gegaan?
*
  zondag 14 januari 2007 @ 11:18:28 #92
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45337240
Zo. Gisteren de laatste dingetjes ingeslagen (gesponsord door mijn lieve mama ).

Een matrasje met lakentjes en een lekker zacht knuffeldekentje (en allerlei pies-afstotende onderdingen die niet echt zijn .. )

Een reiswieg, voor naast het bed, de eerste weekjes, en een heel handig zitding voor in het badje zodat de mini-wokkel niet kan uit m'n handen kan wegglijden

Verder heb ik heeeeeeerlijke warme poezelige sokken aangeschaft voor mezelf voor in het ziekenhuis en een bijbehorend pyama-achtig ding (alleen het bovenstuk ) voor het luttele bedrag van 3 pleuro...leve Hans Textiel

Laat ie nu maar komen, ik ben het zwanger zijn helemaal zat
  zondag 14 januari 2007 @ 11:32:43 #93
11682 Moonah
Jolie femme
pi_45337519
quote:
Op zondag 14 januari 2007 11:18 schreef Vivi het volgende:
Verder heb ik heeeeeeerlijke warme poezelige sokken aangeschaft voor mezelf voor in het ziekenhuis en een bijbehorend pyama-achtig ding (alleen het bovenstuk ) voor het luttele bedrag van 3 pleuro...leve Hans Textiel
Viev!
Je gaat toch niet daadwerkelijk bevallen in dat ding van Hans Textiel he...
Béétje charmant erbij liggen dan hoor, voor je teerbeminde...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 14 januari 2007 @ 11:34:19 #94
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_45337553
Nog ff geduld meid
  zondag 14 januari 2007 @ 11:35:35 #95
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45337576
ff nieuwsgierig doen, is je moeder ook bij de bevalling Viev?
  zondag 14 januari 2007 @ 11:38:46 #96
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45337659
quote:
Op zondag 14 januari 2007 11:32 schreef Moonah het volgende:

[..]

Viev!
Je gaat toch niet daadwerkelijk bevallen in dat ding van Hans Textiel he...
Béétje charmant erbij liggen dan hoor, voor je teerbeminde...
Hij is echt leuk hoor, gewoon zo'n oversized "mannen"-pyama-jasje van roze satijn-achtige stof

En houd op over charmant, ik maak me nu al druk over poepen enzo tijdens de bevalling .
Ik wil hem liever gewoon met een walkie-talkie op de gang hebben geloof ik (de teerbeminde, niet de beep dan.)

Trouwens, ik was vanochtend ook niet zo charmant geloof ik...ik heb de laatste paar dagen een fetish voor witte broodjes met pindakaas en dan uit de magnetron..alleen jammer dat je gezicht er dan na het opeten uitziet alsof je diarree uit je oren hebt

[ Bericht 6% gewijzigd door Vivi op 14-01-2007 11:43:51 ]
  zondag 14 januari 2007 @ 11:40:54 #97
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45337705
quote:
Op zondag 14 januari 2007 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
ff nieuwsgierig doen, is je moeder ook bij de bevalling Viev?
Eh, nou, er staat mij nog levendig ene herinnering bij van toen ik 9 was en mijn oren werden uitgespoten..toen kreeg ik een verdoving met zo'n kapje wat over je gezicht gaat weet je wel, en dat moet je dan inademen en dan val je in slaap.

Nou, mijn moeder stond toen naast me en ineens hoorde ik "KLONK"

Was zij dus eerder onder zeil dan ik

Dus we hebben besloten dat zij lekker in de kantine oid wacht
  zondag 14 januari 2007 @ 11:44:21 #98
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45337778
Lijkt me idd best wijs!
pi_45337812
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:56 schreef berney het volgende:
@Nikky, veel succes hoor. . In welk ziekenhuis ga je bevallen? Gewoon nieuwsgierig vraagje van mijn kant.
In het Martini Ziekenhuis in Groningen.

Ik ben nog gewoon paars hoor dit is een kloon van me. Aangezien ik op het moment even niet aan het FA-en ben.
pi_45337896
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 19:34 schreef Lois het volgende:
Mooie echo Gwennert en wat een fijne geruststelling!

Nikky, hoe was het bezoek bij je collega? Was dat niet heel vreemd, wetend dat je zelf over een paar dagen ook zo ligt?
Ja het was heel apart.

En een mooie kleine meid dat het is! Ze is 45 centimeter en 2600 gram. Maar zo lief en cute en geweldig gewoon hahaha. Was op slag helemaal verliefd.
We zeiden al "je vriendinnetje komt er over vier dagen ook aan" En we hebben nog een mooi foto gemaakt van deze kleine naast mijn buik .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')