Die heb ik niet aangezien het logeerbed bezet is voor degene die mij verzorgt als ik uit het ziekenhuis kom. Dus ze hebben gewoon pechquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:57 schreef appelsap het volgende:
Nou inderdaad Nikky, als je er geen krijgt hebben ze pech.
Het beste wat je nu kunt doen is een extra matras erop als je die hebt.
Ik had met de intake al gelijk 54 uur gekregen wegens een bijzonderheid. En ze meldde dat als ik een KS zou ondergaan of een ander medische indicatie zou krijgen zou ik de resterende 10 uur ook krijgen en krijg ik in totaal het max van 64 uur.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:17 schreef Ka-stone het volgende:
Vandaag ook het intake gesprek gehad. Krijg inderdaad 40 uur kraamzorg. Wanneer ik in het ziekenhuis beval, daar ga ik eigenlijk wel een beetje van uit gezien de vorge bevallingen, gaat er 1/8 deel van de uren nog af. Ik heb gevraagt hoe het dan zit met de andere kinderen, ik heb er al drie rondlopen, de oudere kinderen kunnen zich prima zelf helpen en de jongste wordt wel met vanalles geholpen. En m'n man is in de kraamperiode thuis, er is dus hulp genoeg.
Nou eigenlijk vind ik het allemaal wel goed hoor, ben namelijk erg op mezelf tijdens de kraamperiode en heb dan graag "eigen" mensen om me heen.
Ja gaat wel hoor. Het is zwaar en pijnlijk maar dat hoort erbijquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:18 schreef miss_bleu het volgende:
* miss_bleu komt even uit lurk stand. Gaat ie nog Nikky?
Ik zou de kinder slaapkamer beneden doen en zelf boven blijven slapen. Das wel zo makkelijk.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:59 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
kwestie (met de vraag of je even mee wil denken)
Kwestie :
Wat is wijsheid ? Kinderkamer beneden? Of 1 naar boven en wij naar beneden ? Als ik beneden slaap, dan moet ik met tweelingbuik naar de 3e verdieping voor de douche...nu naar beneden voor de wc, als ik dus beneden slaap heb ik wc op 5m. afstand....Als kinderen beneden gaan slapen, dan alles bij de hand...pfff iemand suggesties ??![]()
Nog een weekje mop!quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:36 schreef nikky het volgende:
Ja gaat wel hoor. Het is zwaar en pijnlijk maar dat hoort erbij. Het is het allemaal waard
dankjewel, schat. Ik weet dat jij boven wil slapen, maar ik vroeg het ff niet aan je..quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:40 schreef manny het volgende:
[..]
Ik zou de kinder slaapkamer beneden doen en zelf boven blijven slapen. Das wel zo makkelijk.
Jij begrijpt het prima! Dat is de indeling van mijn huis, heel vreemd i know. Huis uit 1908, Den Haag.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:26 schreef livelink het volgende:
Lishe en X-tracer, gefeliciteerd!!!Echt geweldig nieuws, zeg.
Kapitein_Pannekoek, ik begrijp de indeling van jouw huis niet helemaal. Heb je nou beneden 1 slaapkamer, boven ook maar 1 slaapkamer en op de 3e verdieping alleen maar 1 badkamer?
Ik zou dan zelf denk ik beneden gaan slapen en de kinderen boven.
Nicky, sterkte met de laatste loodjes. Het begint nu echt heel dichtbij te komen.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 08:41 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
dankjewel, schat. Ik weet dat jij boven wil slapen, maar ik vroeg het ff niet aan je..![]()
Lekker lomp daar op je werk zeg! En natuurlijk had je willen horen dat ze je een hart onder de riem staken. Dat heb ik wel gehad terwijl ik heel zenuwachtig was om te zeggen dat ik niet meer mocht werken. Mijn leidinggevende was juist erg begripvol en steunt me op dit moment nog steeds zelfs. Jammer dat niet alle werkgevers zo "lief" kunnen zijn.quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:36 schreef minoes_ het volgende:
Heel verhaal-
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:33 schreef simmu het volgende:
simmu en sangdrax hebben de zwangerschapstest gedaan, en er waren *twee* streepjes
maar weet iemand wat we nu verondersteld worden te doen?
simmu mag niet roken, geen koffie en geen alcohol, en we moeten volgens de dokter een afspraak maken met de verloskundige, hebben we nog iets gemist?
Er zijn bij de IKEA speciale wieltjes voor laminaat. Die heb ik nl ook ooit gehaald voor mijn salontafel.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:34 schreef Anitra het volgende:
Nikky wieltjes zijn ook niet alles op lamninaat. Misschien zo'n bureau mat eronder, want hier hebben juist wieltjes van bureaustoelen het laminaat vernaggeld.
auw ontploffede schaambenen zijn niet fijn. Hopenlijk word het wat minder.
Ik weet niet of het eronder past om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:40 schreef Anitra het volgende:
Kan je die wieltjes ook voor stoelen halen dan? Want hier ikea bureaustoel maakt er ee potje van hier.nu heb ik de pc 3x verhuisd dus de ene kant van de kamer is nu redelijk gelijk afgesleten dus het valt minder op nu
simmu gefeliciteerd!
Ik zou gewoon zo'n plastic mat onder je bureaustoel leggen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:40 schreef Anitra het volgende:
Kan je die wieltjes ook voor stoelen halen dan? Want hier ikea bureaustoel maakt er ee potje van hier.nu heb ik de pc 3x verhuisd dus de ene kant van de kamer is nu redelijk gelijk afgesleten dus het valt minder op nu
simmu gefeliciteerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |