abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45216659
Denkt hoopvol: we hebben meisje nog niet gezien toch
  woensdag 10 januari 2007 @ 16:50:12 #252
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_45216733
Lishe en Xtracer van harte met jullie zwangerschap!
Een brusje voor Luuke!

Andrea en gezin, van harte met jullie meisje Nena! WEER een meid!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_45216759
Jellyrose dat dacht ik ook dus ik vond 12 uur eraf al wel erg veel!

Troel, ik denk als je daar dan die dagen blijft wel.
Eigenlijk best krom hè.
Net of het zo vanzelfsprekend is dat mijn moeder heel het huishouden zou doen en ik niks zou uitvoeren in het dagelijks leven.
  woensdag 10 januari 2007 @ 17:01:45 #254
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_45217167
Een po kan ook handig zijn als je hechtingen hebt, bij pijn/ontsteken kun je dan met je derriere in de po met biotex hangen, de po past nl. precies in de toiletpot!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 10 januari 2007 @ 17:08:25 #255
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45217413
Idd moet het bed omhoog voor de kraamhulp. Maar we hadden hier bijv. de 2e keer alleen mijn bodem iets opgedraaid. Volgens de dame van de intake was dat echt voldoende en ook de kraamhulp vond het geen probleem. Wat ik bedoelde naar Nikky toe is dat het de moeite niet is om je er zo over op te winden. Er is vast een makkelijke oplossing. En je bed gaat echt niet naar de kloten als de rand op een kratje of iets dergelijks steunt. Niet 1 kratje natuurlijk maar zorg gewoon dat je het gewicht goed verdeeld over alle randen. Dus flink wat kratjes regelen, manlief en vrienden even flink doorzuipen. Het is máár voor een weekje, niet voor de rest van je leven.
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 10 januari 2007 @ 17:10:12 #256
103793 kozakken
Living the life
pi_45217482
Toch zit er natuurlijk wel een kern van waarheid in (niet om te rellen hoor).
Maar in een 'normale' situatie is de kraamvrouw ook denene die haar eigen huishouden samen met haar partner bestuurd. In jouw geval is jouw moeder degene die aan het hoofd staat van het huishouden en niet jij. (neem ik aan )
Zou me trouwens ook wel kunnen voorstellen dat je moeder en de kraamverzorgster elkaar aardig voor de voeten kunnen gaan lopen hoor.
Nogmaals: niet vervelend bedoeld, maar ik vind het eigenlijk wel heel logisch.
pi_45217803
Kozakken, ik snap wel wat je bedoelt hoor.
Nou neem ik over het algemeen wel een groot deel van de taken op me omdat mijn moeder zo'n 30 uur werkt. Ik zei ook al van, voor de huishoudelijke taken is het verder ook absoluut niet nodig.
Maar tegenwoordig doet de kraamhulp niet veel meer in huis toch, dus de 12 uur die er eigenlijk af zouden gaan vonden wij wel erg veel. (Dat blijken er nu dus 6 te zijn. dat vind ik dan wel normaal.)
  woensdag 10 januari 2007 @ 17:22:33 #258
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_45217914
Ik kan me daar ook wel iets bij voorstellen hoor Kozakken, maar ik heb nog nooit van iemand gehoord dat de kraamvrouw nou zoveel bijdroeg aan het huishouden zelf.. hoogstens aan het smeren van beschuitjes en de kopjes wegruimen. Voor de rest eigenlijk alleen maar verzorging en hulp bij verzorging van mams en baby? (maar goed, zelf geen baby gehad nog, dus misschien houdt die vrouw wel hele voorjaarsschoonmaak in m'n huis.. wat mij wel goed zou uitkomen trouwens )
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  woensdag 10 januari 2007 @ 17:27:14 #259
103793 kozakken
Living the life
pi_45218036
HIer werd er behoorlijk driftig schoongemaakt, naast alle verzorging.
Nu is het zo dat met een eerste de kraam nog extra druk is met de baby en met jou. Dat klopt wel qua gewenning. Maar douche, toilet, verschonen van bedden, schoonhouden kraamkamer en vloeren werden hier allemaal keurig gedaan hoor. (We waren dan ook bijzonder gelukkig met onze Jankeke zoals Jonne haar noemde)
Fijn dat ze het in ieder geval iets hebben bijgesteld. (oh.. je kunt ook gewoon kiezen om een kraam niet alle dagen 8 uur te 'nemen' en dan het restje op te maken, maar bv. 6 of 7 uur op een dag. En bij problemen zoals borstontsteking of weet ik veel wat, kunnen er altijd extra uren worden bijgevraagd)
pi_45218289
Andrea van harte en Lishe ook
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_45219116
kwestie (met de vraag of je even mee wil denken)

Ik woon in een huis. Nu heb ik op de beneden etage een slaapkamer en boven 1 (daar slapen we nu), daarboven de badkamer. Dus het achterhuis heeft 3 verdiepingen, met ieder 1 kamer, behalve op de 3e want daar is de badkamer..snappie het nog Van beneden naar slaapkamer boven 1 trap op. Van boven boven slaapkamer naar badkamer is het 2 trappen op

Kwestie :

Wat is wijsheid ? Kinderkamer beneden? Of 1 naar boven en wij naar beneden ? Als ik beneden slaap, dan moet ik met tweelingbuik naar de 3e verdieping voor de douche...nu naar beneden voor de wc, als ik dus beneden slaap heb ik wc op 5m. afstand....Als kinderen beneden gaan slapen, dan alles bij de hand...pfff iemand suggesties ??
pi_45219529
Andrea van harte gefeliciteerd met Nena!!
heel veel geluk samen!

Lishe ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
The waves you made will always be
pi_45221214
lishe, van harte gefeliciteerd!!! wat gaaf!!! een plusje... een brusje voor luuke... super!!!

en andrea! wauw een meisje, Nena, wat een lieve naam!!!
pi_45221545
hier lekker nog een keer

Lishe en XTracer van harte!!!
En Luuke natuurlijk ook!!
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  † In Memoriam † woensdag 10 januari 2007 @ 19:26:54 #265
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_45222206
Jahaaaaa nieuwe aanwas Lishe en XTracer wat een heerlijk nieuws zeg! Van harte gefeliciteerd!!!

Andrea van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!
Nena
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_45222477
Nikky, wat anderen ook al zeggen.... Het kan heel erg meevallen. Ik heb tot dag 4 in het ziekenhuis gelegen, en toen was ik al 2 keer onder de douche geweest. Het bed stond bij ons hoog, maar dat vond ik helemaal niet fijn, ik kwam er niet echt makkelijk in of uit, omdat ik mijn voeten eerst zo moest strekken voor ik bij de grond was. Ik was ook al behoorlijk mobiel, ging alleen even op bed liggen als de vk/kraamverzorgster de wond ging controleren. Mijn kraamverzorgster vond het prima dat het bed weer omlaag ging, en dat hebben we toen ook maar snel gedaan. Evt. kun je misschien wel een logeerbed (als je dat hebt) op kratjes zetten als men dat per se wil voor de controles. Ik denk en hoop dat het je erg mee gaat vallen!
Eva
pi_45228107
Andrea en partner, gefeliciteerd met jullie dochter, leuke naam ook, Nena!

Lishe wat een goeeeeeed nieuws zeg!!! hartstikke gefeliciteerd en een hele goede zwangerschap gewenst.
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_45228527
Andrea, gefeliciteerd!!

Lishe, wat gaaf!! Gefeliciteerd!!

Nikky, ik had ook kratten onder mijn bed omdat klossen niet konden. Bij mij zijn 3 of 4 dagen na de bevalling de kratten weer weggehaald.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Milf woensdag 10 januari 2007 @ 21:52:09 #269
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_45228590
Ik heb het van me afgezet. Dan maar geen bed. Ik heb Icare gebeld en die zeiden nee. Alsde kraamhulp gaat zeuren mag ze zelf even met haar werkgever bellen .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_45228839
Nou inderdaad Nikky, als je er geen krijgt hebben ze pech.
Het beste wat je nu kunt doen is een extra matras erop als je die hebt.
  Milf woensdag 10 januari 2007 @ 22:14:57 #271
16000 nikky
pi_45229613
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:57 schreef appelsap het volgende:
Nou inderdaad Nikky, als je er geen krijgt hebben ze pech.
Het beste wat je nu kunt doen is een extra matras erop als je die hebt.
Die heb ik niet aangezien het logeerbed bezet is voor degene die mij verzorgt als ik uit het ziekenhuis kom. Dus ze hebben gewoon pech .
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_45229736
Vandaag ook het intake gesprek gehad. Krijg inderdaad 40 uur kraamzorg. Wanneer ik in het ziekenhuis beval, daar ga ik eigenlijk wel een beetje van uit gezien de vorge bevallingen, gaat er 1/8 deel van de uren nog af. Ik heb gevraagt hoe het dan zit met de andere kinderen, ik heb er al drie rondlopen, de oudere kinderen kunnen zich prima zelf helpen en de jongste wordt wel met vanalles geholpen. En m'n man is in de kraamperiode thuis, er is dus hulp genoeg.
Nou eigenlijk vind ik het allemaal wel goed hoor, ben namelijk erg op mezelf tijdens de kraamperiode en heb dan graag "eigen" mensen om me heen.
  Nerd met benen woensdag 10 januari 2007 @ 22:18:25 #273
18073 miss_bleu
pi_45229782
* miss_bleu komt even uit lurk stand. Gaat ie nog Nikky?
  Milf woensdag 10 januari 2007 @ 22:36:36 #274
16000 nikky
pi_45230636
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 22:17 schreef Ka-stone het volgende:
Vandaag ook het intake gesprek gehad. Krijg inderdaad 40 uur kraamzorg. Wanneer ik in het ziekenhuis beval, daar ga ik eigenlijk wel een beetje van uit gezien de vorge bevallingen, gaat er 1/8 deel van de uren nog af. Ik heb gevraagt hoe het dan zit met de andere kinderen, ik heb er al drie rondlopen, de oudere kinderen kunnen zich prima zelf helpen en de jongste wordt wel met vanalles geholpen. En m'n man is in de kraamperiode thuis, er is dus hulp genoeg.
Nou eigenlijk vind ik het allemaal wel goed hoor, ben namelijk erg op mezelf tijdens de kraamperiode en heb dan graag "eigen" mensen om me heen.
Ik had met de intake al gelijk 54 uur gekregen wegens een bijzonderheid. En ze meldde dat als ik een KS zou ondergaan of een ander medische indicatie zou krijgen zou ik de resterende 10 uur ook krijgen en krijg ik in totaal het max van 64 uur. .
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 22:18 schreef miss_bleu het volgende:
* miss_bleu komt even uit lurk stand. Gaat ie nog Nikky?
Ja gaat wel hoor. Het is zwaar en pijnlijk maar dat hoort erbij . Het is het allemaal waard
  woensdag 10 januari 2007 @ 22:40:12 #275
80382 manny
30 is best veel
pi_45230795
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 17:59 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
kwestie (met de vraag of je even mee wil denken)

Kwestie :

Wat is wijsheid ? Kinderkamer beneden? Of 1 naar boven en wij naar beneden ? Als ik beneden slaap, dan moet ik met tweelingbuik naar de 3e verdieping voor de douche...nu naar beneden voor de wc, als ik dus beneden slaap heb ik wc op 5m. afstand....Als kinderen beneden gaan slapen, dan alles bij de hand...pfff iemand suggesties ??
Ik zou de kinder slaapkamer beneden doen en zelf boven blijven slapen. Das wel zo makkelijk.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  Nerd met benen woensdag 10 januari 2007 @ 22:49:43 #276
18073 miss_bleu
pi_45231174
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 22:36 schreef nikky het volgende:

Ja gaat wel hoor. Het is zwaar en pijnlijk maar dat hoort erbij . Het is het allemaal waard
Nog een weekje mop!
  woensdag 10 januari 2007 @ 23:26:19 #277
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_45232998
Lishe en X-tracer, gefeliciteerd!!! Echt geweldig nieuws, zeg.

Kapitein_Pannekoek, ik begrijp de indeling van jouw huis niet helemaal. Heb je nou beneden 1 slaapkamer, boven ook maar 1 slaapkamer en op de 3e verdieping alleen maar 1 badkamer?
Ik zou dan zelf denk ik beneden gaan slapen en de kinderen boven.

Nicky, sterkte met de laatste loodjes. Het begint nu echt heel dichtbij te komen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_45238602
Gisteren voor de echo geweest, alles ziet er goed uit

En wat gaat het worden, ze kon het niet 100% zeker zeggen maar....

75% kans op een meisje

Zeer waarschijnlijk krijg ik een dochtertje dus
pi_45238889
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 22:40 schreef manny het volgende:

[..]

Ik zou de kinder slaapkamer beneden doen en zelf boven blijven slapen. Das wel zo makkelijk.
dankjewel, schat. Ik weet dat jij boven wil slapen, maar ik vroeg het ff niet aan je..
pi_45238901
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:26 schreef livelink het volgende:
Lishe en X-tracer, gefeliciteerd!!! Echt geweldig nieuws, zeg.

Kapitein_Pannekoek, ik begrijp de indeling van jouw huis niet helemaal. Heb je nou beneden 1 slaapkamer, boven ook maar 1 slaapkamer en op de 3e verdieping alleen maar 1 badkamer?
Ik zou dan zelf denk ik beneden gaan slapen en de kinderen boven.

Nicky, sterkte met de laatste loodjes. Het begint nu echt heel dichtbij te komen.
Jij begrijpt het prima! Dat is de indeling van mijn huis, heel vreemd i know. Huis uit 1908, Den Haag.
  donderdag 11 januari 2007 @ 08:52:55 #281
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_45239016
Ik zou ook niet de kinderen beneden laten, hoor. Stel dat er wordt ingebroken ofzo, ik weet niet, eng.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 11 januari 2007 @ 08:54:06 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45239028
erikh! Wat leuk!
pi_45239645
Kp,verhuizen geen optie? Wat een ongemakkelijk huis zeg.Waar zit de huiskamer dan?Kan je daar geen sl.k. van maken,zodat je er 2 op 1 verdieping krijgt?(ook maar wat roept)

xxxKarinxxx,die po is volgens mij toch ook voor het opvangen v/d nageboorte,mocht het toch thuis gaan gebeuren.En voor als je toch je bed niet uit mag/kan na de bevalling.
Het viel me gister ook weer even verkeerd,hoe de reactie was van mijn leidinggevende,dat ik moest stoppen van de vlos Ze begon ermee,dat ze net tegen collega's had gezegd dat het wel makkelijk was,dat ik er vrijdag was.Er was net iemand overleden(waar ik de vorige avond bij was)en dan zal vrijdag de begrafenis wel zijn,dus makkelijk als ik er was.Toen vroeg ze maar es waarom ik dan moest stoppen en toen meteen er achteraan,dat ze zelf ook met zorgverlof ging,ivm.zieke thuis,dus.....ïk zie je wel weer" Toen riep ik zelf maar,dat ik de andere leidinggevende wel zou bellen om een afspraak te maken voor een afscheidskoppie van de week.......Maar het kwam niet leuk over,had wel even willen horen"goh meid,wat vervelend,doe rustig aan en lekker genieten.......maar niks van dit alles.....zucht.Zal wel weer een olifant van een mug maken.Komt ook nog bij,dat mijn oma riep "eindelijk en gelukkig,lekker rustig aan doen"en mijn moeder reageerde ook wat minder,maar die had ik eig.wel op de stoep verwacht de volgende dag,tenminste,dat zou ik dan doen hé?
Affijn,ik kruip straks maar op de bank met mijn kaartjes,want had gister de hele dag gezeten op de stoel en enorme dikke voeten 's avonds Niet op gelet en ik drink ook te weinig,word weer misselijk als ik zoveel drink

Iemand nog wat gezelligs te melden Kan ik ook weer een beetje lachen

Groetjes,Minoes
pi_45240044
huh rare reactie van je leidinggevende zeg! Alsof jij voor je lol in de ziektewet gaat. Wat een draak!!!
Laat ze het toch lekker bekijken met zijn allen.

Damn ik zweerde toch bij Gaviscon, maar niet voor lang ben ik bang.....vannacht ging het weer loos. Het brandde me door de keel!! Bah

Ik zou vandaag met mams naar Ikea, maar of dat doorgaat met dit weer???? Mams is niet echt een held....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_45240412
Ik heb nou helemaal niks met dat Ikea Ten eerste kon ik t niet vinden ,de 2e keer dat ik er was,vond ik het net zo'n pakhuis en errug druk,nee geen winkel voor mij hoor.
Maar ik hoop voor je dat je mams door de wind wil waaien,kan je lekker shoppen

Groetjes,Minoes
  Milf donderdag 11 januari 2007 @ 10:20:46 #286
16000 nikky
pi_45240526
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 08:41 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

dankjewel, schat. Ik weet dat jij boven wil slapen, maar ik vroeg het ff niet aan je..
! Lief

Leuk Erikh Meisjes zijn Jochies ook wel hoor maar zoals kluun zegt, als je dochter tegen je zegt dat je de "allerliefste pappa van heel de wereld bent kan daar geen zondag bij de Fjes langs de lijn tegenop" ( zoiets . )
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 09:36 schreef minoes_ het volgende:
Heel verhaal-
Lekker lomp daar op je werk zeg! En natuurlijk had je willen horen dat ze je een hart onder de riem staken. Dat heb ik wel gehad terwijl ik heel zenuwachtig was om te zeggen dat ik niet meer mocht werken. Mijn leidinggevende was juist erg begripvol en steunt me op dit moment nog steeds zelfs. Jammer dat niet alle werkgevers zo "lief" kunnen zijn.

Ik moet ook nog langs de IKEA. Moet wieltjes hebben die onder de box kunnen zodat ik hem makkelijk kan verplaatsenzonder dat ik mijn laminaat vernaggel. Die viltjes zijn geen oplossing. Ranzige dingen.

Ow, en mijn schaambeen staat hier op ontploffen. Tering zeg wat doet dat pijn .
pi_45240578
haha dan moet je maar niet in het kamertjestopic gaan kijken naar Vivi's kamertje....dan raak je besmet met het Ikeavirus...

ik zoek nog een plank voor boven de commode, en een leuke hoes voor om het dekentje....

En tis ook wel gezellig, ff met mam shoppen
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_45240871
simmu en sangdrax hebben de zwangerschapstest gedaan, en er waren *twee* streepjes

maar weet iemand wat we nu verondersteld worden te doen?
simmu mag niet roken, geen koffie en geen alcohol, en we moeten volgens de dokter een afspraak maken met de verloskundige, hebben we nog iets gemist?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_45240888
Nikky wieltjes zijn ook niet alles op lamninaat. Misschien zo'n bureau mat eronder, want hier hebben juist wieltjes van bureaustoelen het laminaat vernaggeld.
auw ontploffede schaambenen zijn niet fijn. Hopenlijk word het wat minder.
  Milf donderdag 11 januari 2007 @ 10:36:09 #290
16000 nikky
pi_45240933
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 10:33 schreef simmu het volgende:
simmu en sangdrax hebben de zwangerschapstest gedaan, en er waren *twee* streepjes

maar weet iemand wat we nu verondersteld worden te doen?
simmu mag niet roken, geen koffie en geen alcohol, en we moeten volgens de dokter een afspraak maken met de verloskundige, hebben we nog iets gemist?
Gefeliciteerd!!

Koffie mag wel maar met mate .
  Milf donderdag 11 januari 2007 @ 10:37:32 #291
16000 nikky
pi_45240980
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 10:34 schreef Anitra het volgende:
Nikky wieltjes zijn ook niet alles op lamninaat. Misschien zo'n bureau mat eronder, want hier hebben juist wieltjes van bureaustoelen het laminaat vernaggeld.
auw ontploffede schaambenen zijn niet fijn. Hopenlijk word het wat minder.
Er zijn bij de IKEA speciale wieltjes voor laminaat. Die heb ik nl ook ooit gehaald voor mijn salontafel. . Die zijn van een zacht soort rubber oid.
Bureaustoel wieltjes zijn ook funest voor je vloer ja .
  donderdag 11 januari 2007 @ 10:40:17 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45241043
Gefeliciteerd simmu!
pi_45241057
Kan je die wieltjes ook voor stoelen halen dan? Want hier ikea bureaustoel maakt er ee potje van hier.nu heb ik de pc 3x verhuisd dus de ene kant van de kamer is nu redelijk gelijk afgesleten dus het valt minder op nu

simmu gefeliciteerd!
  Milf donderdag 11 januari 2007 @ 10:43:30 #294
16000 nikky
pi_45241125
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 10:40 schreef Anitra het volgende:
Kan je die wieltjes ook voor stoelen halen dan? Want hier ikea bureaustoel maakt er ee potje van hier.nu heb ik de pc 3x verhuisd dus de ene kant van de kamer is nu redelijk gelijk afgesleten dus het valt minder op nu

simmu gefeliciteerd!
Ik weet niet of het eronder past om eerlijk te zijn.

Vraag het hier anders even: IKEA - Part XXV - Plundra! Er zitten daar ook medewerkers van de IKEA in te posten. Misschien dat zij het weten en anders willen ze het wel even voor je navragen. .
  donderdag 11 januari 2007 @ 10:45:33 #295
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_45241173
AAAAAAAH LIES!!! Wat super super supergaaf!!!
Te gek, joepie, yes!!! Ik word er helemaal vrolijk van. Heel hartelijk gefeliciteerd meisje!
Luuke krijgt een broertje!!!
pi_45241222
Nee joh, Luuke krijgt een zusje
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 11 januari 2007 @ 10:48:37 #297
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_45241247
Neeeeeeeee!!! Broertjes, broertjes, borertjes!!! Misschien wel twee!
pi_45241278
Simmu, gefeliciteerd!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 11 januari 2007 @ 10:51:33 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45241326
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 10:40 schreef Anitra het volgende:

simmu gefeliciteerd!
Ik zou gewoon zo'n plastic mat onder je bureaustoel leggen.
  donderdag 11 januari 2007 @ 10:51:45 #300
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_45241332
Gefeliciteerd Simmu en Sangdrax!!

Ik heb ook nog even een vraagje over voeding.. ik las dat vitamine A ook erg schadelijk voor Blobbie kan zijn en dat je dus beter geen lever producten kan eten, maar ik heb al weken toch zo'n ongelooflijke trek in leverworst/smeerworst/pate Nu zei een vriendin laatst dat zij daar nog nooit van had gehoord en eigenlijk gewoon vrijwel dagelijks smeerworst heeft gegeten tijdens haar zwangerschap Wat hebben jullie hierover gehoord? Ik heb me al neergelegd bij het niet meer eten van rood vlees en ik drink tegenwoordig caffeine vrije cola ( ), maar ik MOET gewoon een plakje leverworst op z'n tijd ofzo
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')