Zo hee dan heb jij wel een hele goede band met je collega. Ik zou de eerste dag toch écht geen collega's willen zien hoorquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:48 schreef nikky het volgende:
Mijn collega die de 25e was uitegerekend wordt vandaag ingeleid.
Dus ik zal vanmiddag ergens op kraamvisite kunnen.
Hihi, dat was ook mijn gedachte idd.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:32 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Zo hee dan heb jij wel een hele goede band met je collega. Ik zou de eerste dag toch écht geen collega's willen zien hoor![]()
Wij hebben een hele goede bandquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:32 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Zo hee dan heb jij wel een hele goede band met je collega. Ik zou de eerste dag toch écht geen collega's willen zien hoor![]()
Gelukkig maar! Blij te horen dat alles goed is!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:19 schreef Gwennert het volgende:
ik ben verliefd
op een inieminie klein kloppend hartje
op dit moment ziet het er goed uit, het geeft geen garantie zei de gync, maar de kans op een mk is alweer kleiner... het bloedverlies blijft gewoon onverklaarbaar... we hebben het er niet eens over gehad, alleen een echo, en we mochten weer gaan...
oooh wat geeft dat een goed gevoel![]()
![]()
als de batterijen weer opgeladen zijn, dan zal ik een foto maken en plaatsen!
hier staat foto van de kleine van pinkelmeisjequote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:58 schreef Kleintje het volgende:
Gwennert... fijn dat het er super uitziet! Je blijft je waarschijnlijk nog weken zorgen maken, maar probeer te genieten, de tijd gaat hard genoeg!
Ik heb inmiddels de foto van de zoon van ET en Swets gevonden... prachtig mannetje!!!
En ik las dat Pinkelmeisje ook is bevallen, heb alleen nog geen tijd gehad om op speurtocht te gaan naar een foto!
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:21 schreef Anitra het volgende:
[..]
hier staat foto van de kleine van pinkelmeisje
Die had ik ook gemist. Lief zeg!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:21 schreef Anitra het volgende:
[..]
hier staat foto van de kleine van pinkelmeisje
Kan het niet zo zijn dat het een doorbraakbloeding is van een namaakmenstruatie? m.a.w.: lichaam in de war?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:33 schreef Gwennert het volgende:
precies zover als dat ik zelf dacht... 7 weken en 3 dagen, ik had ook zo'n regelmatige cyclus dat ik ook echt kan zeggen dat dit een sinterklaascadeautje is hihihi![]()
ben zo blij nu...![]()
![]()
![]()
Viev!quote:Op zondag 14 januari 2007 11:18 schreef Vivi het volgende:
Verder heb ik heeeeeeerlijke warme poezelige sokken aangeschaft voor mezelf voor in het ziekenhuis en een bijbehorend pyama-achtig ding (alleen het bovenstuk) voor het luttele bedrag van 3 pleuro...leve Hans Textiel
Hij is echt leuk hoor, gewoon zo'n oversized "mannen"-pyama-jasje van roze satijn-achtige stofquote:Op zondag 14 januari 2007 11:32 schreef Moonah het volgende:
[..]
Viev!
Je gaat toch niet daadwerkelijk bevallen in dat ding van Hans Textiel he...
Béétje charmant erbij liggen dan hoor, voor je teerbeminde...
Eh, nou, er staat mij nog levendig ene herinnering bij van toen ik 9 was en mijn oren werden uitgespoten..toen kreeg ik een verdoving met zo'n kapje wat over je gezicht gaat weet je wel, en dat moet je dan inademen en dan val je in slaap.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
ff nieuwsgierig doen, is je moeder ook bij de bevalling Viev?
In het Martini Ziekenhuis in Groningen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:56 schreef berney het volgende:
@Nikky, veel succes hoor.. In welk ziekenhuis ga je bevallen? Gewoon nieuwsgierig vraagje van mijn kant.
Ja het was heel apart.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:34 schreef Lois het volgende:
Mooie echo Gwennert en wat een fijne geruststelling!
Nikky, hoe was het bezoek bij je collega? Was dat niet heel vreemd, wetend dat je zelf over een paar dagen ook zo ligt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |