quote:Op donderdag 11 januari 2007 06:26 schreef pc-fr34k het volgende:
Als ik asymmetrische jetsers zou hebben zou ik best boos kijken:
[afbeelding].
Maar 3 jaar na de operatie kan ik weer lachen..
[afbeelding].
Veiligheid voor alles.quote:Op donderdag 11 januari 2007 06:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom heb je trouwens op al die foto's een fietshelm op?
En nu heb ik natte tieten!quote:
Ik had eerst lang haar ja. Toen had ik het kort gedaan, en gisteren ging ik opnieuw naar de kapper omdat het weer wat korter mocht.quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:53 schreef veldmuis het volgende:
Jij was toch zo'n freak met keilang haar?
Hij opteert nu voor andere vrouwelijke kenmerkenquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:53 schreef veldmuis het volgende:
Jij was toch zo'n freak met keilang haar?
Dus dit is, om lekker offtopic te blijven, een verkaptikbennaardekappergeweestenikbenaandachtsgeildusikopenereentopicovertopic?quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:55 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik had eerst lang haar ja. Toen had ik het kort gedaan, en gisteren ging ik opnieuw naar de kapper omdat het weer wat korter mocht..
Maar nu weer op-topic. Laten jullie eens zien wat jullie zouden doen al hadden jullie tieten!
quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij opteert nu voor andere vrouwelijke kenmerken
Nee, dat was mijn vorige topic, Elektrische deur bij de fortis.quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:57 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dus dit is, om lekker offtopic te blijven, een verkaptikbennaardekappergeweestenikbenaandachtsgeildusikopenereentopicovertopic?
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:22 schreef pc-fr34k het volgende:
Dat ik dit vergeten was zeg!.
Trampoline springen, en dan naar onderen kijken, met m'n tong uit m'n bek, hoe die memmen zo mooi stuiteren.
[afbeelding].
Nog iets dat je zou kunnen doen met tetten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:31 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Pas maar op dat je geen borstkanker nu krijgt!
Dunno, lol.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nog iets dat je zou kunnen doen met tetten.. Alleen hoe ik dat uit moet beelden.
.
Dude, je hebt me zelfs gemeet met lang haar. Je hebt me ALLEEN maar gemeet met lang haar.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:52 schreef Thor.Thunder het volgende:![]()
Bwuh, bob met lang haar? hij had kort haar
Hij had het over je schaamstreek.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dude, je hebt me zelfs gemeet met lang haar. Je hebt me ALLEEN maar gemeet met lang haar..
9feb zitten we allemaal buiten op het bankje, je herkent ons zoquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:39 schreef TheSorrow het volgende:
Netjes, netjes, hier moeten we er binnekort 1 op smoken![]()
!
Met tieten krijg ik ook vast meer kudo's.quote:
mooi matjequote:Op donderdag 11 januari 2007 15:37 schreef MacNificent het volgende:
:d goed topic...
Keep it going.
edit: nu ik
[afbeelding]
Jij bent heul een heaumeau!quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:02 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik zou m'n tieten-tijd niet goed benutten als ik niet getitfucked werd.
[afbeelding].
Hoe zou jij kijken als je getitfucked word.quote:
Nee, ik benut m'n tieten.quote:
Ik kom daar nooit 8r denk ik, aangezien er geen kerel met een lul over mn borst gaat staan schrapenquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:06 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe zou jij kijken als je getitfucked word..
[..]
Nee, ik benut m'n tieten..
Kom op, nu jij.quote:
Jji zou een vinger in je kont steken?quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:37 schreef MacNificent het volgende:
:d goed topic...
Keep it going.
edit: nu ik
[afbeelding]
Dit is gewoon sprekend cerrorquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:02 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Het was ff zoeken maar ik heb hem gevonden, mijn soort humor
Die had je niet moeten zien :pquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:01 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Jji zou een vinger in je kont steken?
Pics?quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:30 schreef angelfist het volgende:
Jeetje, ik heb tieten en eigelijk doe ik er niks mee, ik laat er dingen mee doen....
ow wachtquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:12 schreef remlof het volgende:
[..]
wat zou jij doen als je tieten zou hebben?
zou ik ze op de foto laten zetten en op fok plaatsen!quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:12 schreef remlof het volgende:
[..]
wat zou jij doen als je tieten zou hebben?
ow wachtquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:19 schreef fraubitch het volgende:
[..]
zou ik ze op de foto laten zetten en op fok plaatsen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |