Oke, ik vanochtend dus naar de kapper he, en in de middag moest ik naar de fortis bank daaro bij zuidplein.
Ik dus over zuidplein lopen en dan kom ik dus aan de overkant terecht. Ik ga oversteken, blijft dat stoplicht op rood staan.
![]()
. Het waaide ook veels te hard en er was een beetje regen dus mijn haar ging gelijk door de war.
![]()
.
Nou, dat stoplicht bleef te lang voor mij op rood en er kwamen geen auto's dus ik loop door. Ben ik bij de deur zie ik dat er net mensen voor mij doorheen gaan, dus ik loop er ook doorheen, gaat godverdomme die deur ineens dicht!
![]()
.
![]()
! Eerst was ik even zo van
![]()
.wtf gebeurt hier nou?
Ik ben daarna natuurlijk doorgelopen alsof er niets aan de hand was en blijven lachen als een boer met kiespijn. Ik was natuurlijk best wel
'pwnd like a n00b' maar dat laat je natuurlijk niet merken.
![]()
. Na een tijdje begon het toch wel een klein beetje pijn te doen en ik werd wel een beetje duizelig van die klap tegen m'n kop. Ik voelde zo aan m'n oor en er zat bloed op m'n hand!
![]()
! Een klein druppeltje, maar m'n oor was wel gescheurt.
![]()
.
Vraagt dat meisje achter balie wat er was gebeurt dus ik leg dat zo uit, zegt ze dat je op een knop moet drukken om die deuren open te doen.
![]()
. Oftewel, dat hadden degene voor mij gedaan en ik moest dat dus ook nog doen.
![]()
.
Maar ze zetten er ook geen bord neer met
LET OP! Eerst knop indrukken deuren gaan vanzelf dicht! ofzo.
![]()
.
Hier mijn oor met een korstje ter illustratie:
![]()
.
Zoals je ziet is mijn haar door de war en ben ik gewond aan mijn oor!Samenvatting:De fortisbank heeft een elektrische deur die open gaat als je op de knop drukt. Loop je achter iemand aan kom je met je hoofd en lichaam zo tussen de deuren terecht. En best hard ook.
.p.s. Ik ben nu bij m'n moeder thuis, baggerkwaliteit webcam.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/