4xquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:51 schreef smalfilm het volgende:
Hoe vaak komt Judith nou langs?
Ze zei net 4xquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:51 schreef smalfilm het volgende:
Hoe vaak komt Judith nou langs?
9 van de 10 keer wíl ik haar ook helemaal niet verstaan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:48 schreef Sonique het volgende:
Ik vind het allang al best dat Nena van haar binnenmondse gemompel af wordt geholpen, want ik kan haar letterlijk 9 van de 10 keer niet verstaan.
rond 22 uurquote:
bijdehandjequote:Op woensdag 10 januari 2007 21:53 schreef Mr_Baus het volgende:
Hey... dit topic starten ging goed missy![]()
![]()
Max. half uur!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:53 schreef Mr_Baus het volgende:
Hey... dit topic starten ging goed missy![]()
![]()
[..]
rond 22 uur
imho kan dat een kwartier ervoor of een kwartier erna zijn
of eigenlijk.. het zijn niet de kaarten die huub en sylvia ontvangen maar huub en sylvia die de kaarten ontvangen.. dus inprincipe heb je wel gelijk![]()
Bart klinkt nu ook een stuk beter dan normaal, hij is kennelijk heel gevoelig voor de accenten om hem heen en past zich daaraan aan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:51 schreef 2live het volgende:
huub en bart spreken het meest accentloos, vlgs judith
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:57 schreef Kinga het volgende:
ZO hey, die tante is echt streng... is het puberale gedrag van nena zat!
Niet alleen voor de accenten!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bart klinkt nu ook een stuk beter dan normaal, hij is kennelijk heel gevoelig voor de accenten om hem heen en past zich daaraan aan.
Nee hij past zich volledig aan aan de paupers in zijn omgevingquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:57 schreef demins het volgende:
Niet alleen voor de accenten!
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:00 schreef bosb het volgende:
wel vervelend dat we nu vanaf elke dag iedereen een uur lang herrie makend aan moeten horen.... Ze moeten elke dag die neurie klanken maken/oefenen.
Als ze slim zijn (no pun intended) doen ze het groepsgewijs, kunnen ze elkaar corrigeren.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:00 schreef bosb het volgende:
wel vervelend dat we nu vanaf elke dag iedereen een uur lang herrie makend aan moeten horen.... Ze moeten elke dag die neurie klanken maken/oefenen.
Ze zit vol met drekquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:00 schreef Leandra het volgende:
Oh god, Natasia wil Judith niet teleurstellen, maar hun dagen zitten echt heel vol.
Waarmee in godsnaam Natasia????????
Tsja, laten we dat hopen. Dat beperkt ook het leed voor ons als streamers.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze slim zijn (no pun intended) doen ze het groepsgewijs, kunnen ze elkaar corrigeren.
En dan ergerde ik me al aan het "dan kan je" van Judith....... die heeft toch echt nog geleerd dat het "dan kun je" moet zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoe langer je naar Judith luistert hoe meer onvolkomenheden je hoort, "effe" en "ouwe"
Best vreemd als iemand zo correct spreekt zulke futiliteiten opeens gaan opvallen...
Ben bang dat het bij mij andersom is![]()
En terecht, en Natasia verdient er ook een aantal, haar uitspraak is iig duidelijk.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:03 schreef Kinga het volgende:
Sylvia, Huub en Bart krijgen de meeste punten denk ik zo.
Waar komt dat verhaal vandaan eigenlijk, heb weer wat gemist geloof ik.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:04 schreef bosb het volgende:
Natasia is wel heeeel erg negatief.... Ik hoop echt dat Wilgo haar zo komt halen.
Het gaat om progressie, dus Nena heeft meer kans dan de 3 die jij noemt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:03 schreef Kinga het volgende:
Sylvia, Huub en Bart krijgen de meeste punten denk ik zo.
Ik lees dit en hoor de juf zeggen: "Kan niet bestaat niet, zeg ik altijd".quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan ergerde ik me al aan het "dan kan je" van Judith....... die heeft toch echt nog geleerd dat het "dan kun je" moet zijn.
Die is natuurlijk beledigd nu.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:04 schreef noekje het volgende:
Nena zit nu ook weer als een verveelde puber voor zich uit te kijken.
Ze belde Wilgo in Suriname en kreeg te horen dat hij het zat was en moest zorgen dat ze thuis was als hij thuis kwam (vandaag dus)quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:05 schreef Kinga het volgende:
Waar komt dat verhaal vandaan eigenlijk, heb weer wat gemist geloof ik.
Ach ja, Als je je gedraagt als een kind, dan wordt je ook zo behandelt...quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hmm...heb zo'n flauw vermoeden dat Nena de juf niet zo aardig vindt...![]()
Oe, spannend!quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze belde Wilgo in Suriname en kreeg te horen dat hij het zat was en moest zorgen dat ze thuis was als hij thuis kwam (vandaag dus)
Haar dagelijkse gezicht dus?quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:08 schreef bosb het volgende:
Natasia trekt weer eens haar "ik snap er niets van" gezicht.
quote:
Valt mee, de keer daarna dat ze belde (ivm het vermeende vreemdgaan van Wilgo) zei hij alweer dat ze moest doen wat ze doen moest en had zij het alweer over "een paar maandjes" en tegen haar dochter zei ze rond diezelfde tijd iets over februari.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:07 schreef Kinga het volgende:
Oe, spannend!
En daarvoor moest ze ook al thuis komen en toen ze belde was er niets aan de hand.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Valt mee, de keer daarna dat ze belde (ivm het vermeende vreemdgaan van Wilgo) zei hij alweer dat ze moest doen wat ze doen moest en had zij het alweer over "een paar maandjes" en tegen haar dochter zei ze rond diezelfde tijd iets over februari.
Ergo: Natasia gaat vandaag niet.
Het was ook drappig dat als Judith een vraag van hem beantwoord, hij moeite had om haar aan te kijken. Hij vrommelde een beetje met het boekje en kromt een beetje ineen over de tafel...quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:08 schreef Lieve het volgende:
natanael de controlfreak. Hij is gewoon super onzeker. bang ventje dus. Hahaha. Er is alleen een Judith voor nodig!
In het begin heeft hij het nog een keer met een knipoog richting Judith geprobeerd maar kennelijk sloeg die niet aanquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:11 schreef Sonique het volgende:
Het was ook drappig dat als Judith een vraag van hem beantwoord, hij moeite had om haar aan te kijken. Hij vrommelde een beetje met het boekje en kromt een beetje ineen over de tafel...
Zeker omdat ze hem meteen door had met die voicerecorders...
zal vast opstaan dat het van kaartenhuis.nl komt, dat snappen ze wel hoop ikquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:10 schreef rooie3 het volgende:
Bedenk me net hoe de kaarten van het kaartenhuis overkomen.
Alles zal wel getikt zijn.
Dus kunnen de andere denken dit is vals.
ja idd, nog niet aan gedacht, kan inderdaad raar overkomen, maar ik denk zowiezo dat ze denken dat die kaarten vals zijn of ze nu geschreven zijn of niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:10 schreef rooie3 het volgende:
Bedenk me net hoe de kaarten van het kaartenhuis overkomen.
Alles zal wel getikt zijn.
Dus kunnen de andere denken dit is vals.
jep, of hate mail, of in ieder geval een grap.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:12 schreef petraa het volgende:
[..]
ja idd, nog niet aan gedacht, kan inderdaad raar overkomen, maar ik denk zowiezo dat ze denken dat die kaarten vals zijn of ze nu geschreven zijn of niet.
Of ze dat dénken vraag ik me af, maar ze zullen dat in ieder geval zéggen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:12 schreef petraa het volgende:
maar ik denk zowiezo dat ze denken dat die kaarten vals zijn
En alle kaarten zien er anders uit en hebben een andere tekst!quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:12 schreef petraa het volgende:
[..]
ja idd, nog niet aan gedacht, kan inderdaad raar overkomen, maar ik denk zowiezo dat ze denken dat die kaarten vals zijn of ze nu geschreven zijn of niet.
Die kun jij als nerd toch wel maken???quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:13 schreef HiDiHo het volgende:
Heeft iemand toevallig software voor leugendetectie via je stem ?
Hummie misschienquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:13 schreef HiDiHo het volgende:
Dat is onzin. Net zoals dat BB ding. Dat kun je niet met je stem meten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:13 schreef HiDiHo het volgende:
Of van d'r kids, die mamma vanuit een pleeggezin smeken om naar huis te komen omdat Wilgo hen het huis uit heeft getieft....quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:10 schreef RTM1988 het volgende:
strax videoboodschap van wilgo, dat tie het uitmaakt omdat ze niet naar huis is gekomen!
dat zou egt masterlijk zijn!
Er zitten iig een aantal geschreven kaarten bij, dus dat maakt weer een hoop goed.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:14 schreef Gert het volgende:
Of ze dat dénken vraag ik me af, maar ze zullen dat in ieder geval zéggen.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die kun jij als nerd toch wel maken???
Neem de stem van Nathanael als basis voor leugens en die van Sylvia voor de waarheid (of heel oprecht gelogen)
Het wordt sowieso verkeerd opgevat, zowel door links als door rechts...quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Je denkt dat Huub en Silvia het ook verkeerd zullen opvatten?quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:15 schreef Sonique het volgende:
[..]
Het wordt sowieso verkeerd opgevat, zowel door links als door rechts...
OTquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:14 schreef demins het volgende:
[..]
En alle kaarten zien er anders uit en hebben een andere tekst!
Zal wel over de gestolen cp's gaan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:17 schreef bosb het volgende:
Joep stuurt iedereen naar de woonkamer. Zal hij ons vuurwerk gaan maken?
Strakke actie! Eerst nog ff knallen over die contactpunten.. vervolgens komt de postquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:17 schreef bosb het volgende:
Joep stuurt iedereen naar de woonkamer. Zal hij ons vuurwerk gaan maken?
Kaarten voorlezen...quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:17 schreef Sonique het volgende:
wat zei ze nou, 'ik ga, want jullie moeten ook nog werken vanavond?'
Jup, die vertrouwen het niet lijkt me... Ze denken waarschijnlijk dat het sarcastisch bedoelt is ofzo...quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je denkt dat Huub en Silvia het ook verkeerd zullen opvatten?
Er zit ook geen rem op Judithquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:19 schreef bosb het volgende:
het remlicht van judith is stuk... foei
alle 4quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:19 schreef avonne het volgende:
Kunnen de mensen die gaan opnemen even afspreken wie de close up stream en wie de overview stream neemt?
close up = kaarten
overview = reacties van anderen
IK WIL GRAAG BEIDE
En nu maar hopen dat ie straks niet gaat bufferenquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:21 schreef avonne het volgende:
[..]
COOL![]()
ik kan maar één streampje tegelijk zien
![]()
en daar heeft hij gelijk in dus hij heeft een punt dat hij hier dus over begint.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:21 schreef Leandra het volgende:
Huub over de contactpunten "dat betekent dat we hier dus met diefstal zitten"
Ja, dat denk ik dus ook.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:24 schreef farceman het volgende:
Zou Huud die punten zelf niet in de koffer bij .NL hebben gestopt?!!!
niet met een Tele2 verbindingquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:22 schreef Missy_1974 het volgende:
hoezo avonne je kan toch bv via http://www.hetgoudenkooi.nl/livestreams/ kijken dan zie je ze alle 4
NEEEEEEquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:24 schreef smalfilm het volgende:
En Natasia gaat Wilgo bellen.
Nu kan ze iig niet tegen Huub of Sylvia gaan zitten liegen als ze er wel iets van weet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nu is Natasia weg om Wilgo te bellen...maar die moet er ook echt bij zijn...
Volgens iemand, weet niet meer wie, heeft Brain ze gestolen en dit bekent tegenover Bartquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:26 schreef Miraaa het volgende:
Heeft iemand het op de streams gezien wie die punten heeft gestolen .![]()
Is niet te zien geweest volgens mij, maar denk dat Huub ze heeftquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:26 schreef Miraaa het volgende:
Heeft iemand het op de streams gezien wie die punten heeft gestolen .![]()
Ik zeg Brian en Bart samenquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:27 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Volgens iemand, weet niet meer wie, heeft Brain ze gestolen en dit bekent tegenover Bart
Ja, vond ik ook wel raar, zo midden in het gesprek !quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:28 schreef Miraaa het volgende:
Huhhhhh, waarom wordt natas afgebroken ???
Kaarten in Villa wordt laat jongens... Eerst dit gesprek, dan een plasma met gevolg en dan pas kaarten... We're sorry. Wijziging van schema... Wordt een latertje...quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:19 schreef avonne het volgende:
Kunnen de mensen die gaan opnemen even afspreken wie de close up stream en wie de overview stream neemt?
close up = kaarten
overview = reacties van anderen
IK WIL GRAAG BEIDE
nee eerst nog een filmpje wie de punten heeft gestolenquote:
Heel laf ja van NL, en dan ook net doen alsof ie het allemaal heel grappig vindquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:28 schreef noekje het volgende:
Gaat NL weer!
Doet hij wel vaker.......gewoonte van hemquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:28 schreef noekje het volgende:
Gaat NL weer!
Als je het niet weet, kun je dat gewoon zeggen hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:29 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Kaarten in Villa wordt laat jongens... Eerst dit gesprek, dan een plasma met gevolg en dan pas kaarten... We're sorry. Wijziging van schema... Wordt een latertje...
Prima hoor, ik blijf in spanning afwachtenquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:29 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Kaarten in Villa wordt laat jongens... Eerst dit gesprek, dan een plasma met gevolg en dan pas kaarten... We're sorry. Wijziging van schema... Wordt een latertje...
Wat is laat? Ik moet morgen weer werken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:29 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dit is weer een vorm van het spel spelen. Huub probeert .nl uit de tent te lokken. Dit lukt hem niet en .nl probeert het omgekeerde effect te bereiken. Zie het dus weer als een spel.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Heel laf ja van NL, en dan ook net doen alsof ie het allemaal heel grappig vind
Huub lult ze er gewoon met gemak uit en dat kunnen ze niet hebben...![]()
Maar wel nog vandaag ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:29 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:29 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Zeg niet dat het Huub is.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:29 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Lieve redactie, er zijn ook nog lezers/streamers die morgen moeten werken, net zoals jullie. KOM OP MET DIE KAARTEN, ik wil nu ook weleens live actie zien, normaal gesproken gebeurt dat als ik keurig in bed lig.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:29 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Damn, en ik zit er al helemaal doorheen....... ik wilde vanavond echt een keer (ruim) voor middernacht in bed liggen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:29 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Denk dat het moet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:31 schreef Gert het volgende:
Huub: "We zitten hier a) met een leugenaar en b) met een dief"
Misschien moet Huub nu éventjes wat dimmen... hij heeft z'n punt gemaakt.
in deze setting? ABSOLUUTquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:32 schreef farceman het volgende:
Mensen doe eens niet zo zielig over die Kaarten, denk je nu echt dat ze zich druk maken als daar 50 kaartjes binnenkomen?
Des te harder de shock zometeenquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:34 schreef Gert het volgende:
Daar was ik al bang voor: die hele nep-blog is totaal verkeerd begrepen.
Ik twijfelde al een tijdje maar ik geloof er niet in dat dit echt de redactie is van dgkquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:29 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik denk dat Brian het ZELFS nog niet snapt als die kaarten binnenvallen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:35 schreef Kinga het volgende:
Wat ERG dit. Brian, jij zet jezelf nu pas COMPLEET voor lul.
INDERDAADquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:36 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ik twijfelde al een tijdje maar ik geloof er niet in dat dit echt de redactie is van dgk
Ik geloof het ook nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:36 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ik twijfelde al een tijdje maar ik geloof er niet in dat dit echt de redactie is van dgk
http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat is het adres van die fakelog van Huuub?
Ik ben er nog steeds heilig van overtuigd dat ze het wel zijn hoor... We hebben hier te maken met Regie..quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet![]()
er zit nu iemand heel hard te lachen denk ik![]()
http://goudenhuuub.web-log.nlquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/
sorry, dat is zijn eigen
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:39 schreef rooie3 het volgende:
Goed zo Huub.
Je reageert mooi.
Respect voor je.
Ik twijfel ook....quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:36 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Eerst plasma.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:39 schreef kleinzusje het volgende:
Verdorrie luister nou: Die iets................... dit kan zo niet
Is dat echt een fakelog, want toen Huub net in DGK zat kwam ik die ook al tegen...quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/
sorry, dat is zijn eigen
Die is toch al geblokt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:41 schreef mootie het volgende:
huubje ga nou even naar die site kijken ;-/
Tis echt te vreselijkquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:41 schreef scanman01 het volgende:
Ik krijg weer een ENORM vieze smaak in de bek van dit gezeik. Het lijkt allemaal vriendelijk,maar IEDERE zin is om Huub onderuit te halen
http://goudenhuuub.web-log.nl/quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Is dat echt een fakelog, want toen Huub net in DGK zat kwam ik die ook al tegen...
Ja , triest hequote:
Ja maar die praatzieke Huub gaat ook overal op inquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:41 schreef scanman01 het volgende:
Ik krijg weer een ENORM vieze smaak in de bek van dit gezeik. Het lijkt allemaal vriendelijk,maar IEDERE zin is om Huub onderuit te halen
Behalve bij Brian, heb ik bij iedereen het idee dat ze nog steeds puur het spel spelen in deze discussie. Je ziet als ze 's middags een gezellig potje poker spelen de houding tov huub heel anders zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:41 schreef scanman01 het volgende:
Eensch!quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:43 schreef noekje het volgende:
Huub moet ophouden nu. Hij gaat te lang door en voedt ze alleen maar en dat moet hij nu net niet doen.
Jammer ik wil juist die leuke plaatjes zien.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:42 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
http://goudenhuuub.web-log.nl/
dat is de bewuste blog, hij is alleen al aangepast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |