Ik zeg Brian en Bart samenquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:27 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Volgens iemand, weet niet meer wie, heeft Brain ze gestolen en dit bekent tegenover Bart
Ja, vond ik ook wel raar, zo midden in het gesprek !quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:28 schreef Miraaa het volgende:
Huhhhhh, waarom wordt natas afgebroken ???
Kaarten in Villa wordt laat jongens... Eerst dit gesprek, dan een plasma met gevolg en dan pas kaarten... We're sorry. Wijziging van schema... Wordt een latertje...quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:19 schreef avonne het volgende:
Kunnen de mensen die gaan opnemen even afspreken wie de close up stream en wie de overview stream neemt?
close up = kaarten
overview = reacties van anderen
IK WIL GRAAG BEIDE
nee eerst nog een filmpje wie de punten heeft gestolenquote:
Heel laf ja van NL, en dan ook net doen alsof ie het allemaal heel grappig vindquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:28 schreef noekje het volgende:
Gaat NL weer!
Doet hij wel vaker.......gewoonte van hemquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:28 schreef noekje het volgende:
Gaat NL weer!
Als je het niet weet, kun je dat gewoon zeggen hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:29 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Kaarten in Villa wordt laat jongens... Eerst dit gesprek, dan een plasma met gevolg en dan pas kaarten... We're sorry. Wijziging van schema... Wordt een latertje...
Prima hoor, ik blijf in spanning afwachtenquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:29 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Kaarten in Villa wordt laat jongens... Eerst dit gesprek, dan een plasma met gevolg en dan pas kaarten... We're sorry. Wijziging van schema... Wordt een latertje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |