Die is natuurlijk beledigd nu.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:04 schreef noekje het volgende:
Nena zit nu ook weer als een verveelde puber voor zich uit te kijken.
Ze belde Wilgo in Suriname en kreeg te horen dat hij het zat was en moest zorgen dat ze thuis was als hij thuis kwam (vandaag dus)quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:05 schreef Kinga het volgende:
Waar komt dat verhaal vandaan eigenlijk, heb weer wat gemist geloof ik.
Ach ja, Als je je gedraagt als een kind, dan wordt je ook zo behandelt...quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hmm...heb zo'n flauw vermoeden dat Nena de juf niet zo aardig vindt...![]()
Oe, spannend!quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze belde Wilgo in Suriname en kreeg te horen dat hij het zat was en moest zorgen dat ze thuis was als hij thuis kwam (vandaag dus)
Haar dagelijkse gezicht dus?quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:08 schreef bosb het volgende:
Natasia trekt weer eens haar "ik snap er niets van" gezicht.
quote:
Valt mee, de keer daarna dat ze belde (ivm het vermeende vreemdgaan van Wilgo) zei hij alweer dat ze moest doen wat ze doen moest en had zij het alweer over "een paar maandjes" en tegen haar dochter zei ze rond diezelfde tijd iets over februari.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:07 schreef Kinga het volgende:
Oe, spannend!
En daarvoor moest ze ook al thuis komen en toen ze belde was er niets aan de hand.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Valt mee, de keer daarna dat ze belde (ivm het vermeende vreemdgaan van Wilgo) zei hij alweer dat ze moest doen wat ze doen moest en had zij het alweer over "een paar maandjes" en tegen haar dochter zei ze rond diezelfde tijd iets over februari.
Ergo: Natasia gaat vandaag niet.
Het was ook drappig dat als Judith een vraag van hem beantwoord, hij moeite had om haar aan te kijken. Hij vrommelde een beetje met het boekje en kromt een beetje ineen over de tafel...quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:08 schreef Lieve het volgende:
natanael de controlfreak. Hij is gewoon super onzeker. bang ventje dus. Hahaha. Er is alleen een Judith voor nodig!
In het begin heeft hij het nog een keer met een knipoog richting Judith geprobeerd maar kennelijk sloeg die niet aanquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:11 schreef Sonique het volgende:
Het was ook drappig dat als Judith een vraag van hem beantwoord, hij moeite had om haar aan te kijken. Hij vrommelde een beetje met het boekje en kromt een beetje ineen over de tafel...
Zeker omdat ze hem meteen door had met die voicerecorders...
zal vast opstaan dat het van kaartenhuis.nl komt, dat snappen ze wel hoop ikquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:10 schreef rooie3 het volgende:
Bedenk me net hoe de kaarten van het kaartenhuis overkomen.
Alles zal wel getikt zijn.
Dus kunnen de andere denken dit is vals.
ja idd, nog niet aan gedacht, kan inderdaad raar overkomen, maar ik denk zowiezo dat ze denken dat die kaarten vals zijn of ze nu geschreven zijn of niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:10 schreef rooie3 het volgende:
Bedenk me net hoe de kaarten van het kaartenhuis overkomen.
Alles zal wel getikt zijn.
Dus kunnen de andere denken dit is vals.
jep, of hate mail, of in ieder geval een grap.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:12 schreef petraa het volgende:
[..]
ja idd, nog niet aan gedacht, kan inderdaad raar overkomen, maar ik denk zowiezo dat ze denken dat die kaarten vals zijn of ze nu geschreven zijn of niet.
Of ze dat dénken vraag ik me af, maar ze zullen dat in ieder geval zéggen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:12 schreef petraa het volgende:
maar ik denk zowiezo dat ze denken dat die kaarten vals zijn
En alle kaarten zien er anders uit en hebben een andere tekst!quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:12 schreef petraa het volgende:
[..]
ja idd, nog niet aan gedacht, kan inderdaad raar overkomen, maar ik denk zowiezo dat ze denken dat die kaarten vals zijn of ze nu geschreven zijn of niet.
Die kun jij als nerd toch wel maken???quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:13 schreef HiDiHo het volgende:
Heeft iemand toevallig software voor leugendetectie via je stem ?
Hummie misschienquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:13 schreef HiDiHo het volgende:
Dat is onzin. Net zoals dat BB ding. Dat kun je niet met je stem meten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:13 schreef HiDiHo het volgende:
Of van d'r kids, die mamma vanuit een pleeggezin smeken om naar huis te komen omdat Wilgo hen het huis uit heeft getieft....quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:10 schreef RTM1988 het volgende:
strax videoboodschap van wilgo, dat tie het uitmaakt omdat ze niet naar huis is gekomen!
dat zou egt masterlijk zijn!
Er zitten iig een aantal geschreven kaarten bij, dus dat maakt weer een hoop goed.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:14 schreef Gert het volgende:
Of ze dat dénken vraag ik me af, maar ze zullen dat in ieder geval zéggen.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die kun jij als nerd toch wel maken???
Neem de stem van Nathanael als basis voor leugens en die van Sylvia voor de waarheid (of heel oprecht gelogen)
Het wordt sowieso verkeerd opgevat, zowel door links als door rechts...quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Je denkt dat Huub en Silvia het ook verkeerd zullen opvatten?quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:15 schreef Sonique het volgende:
[..]
Het wordt sowieso verkeerd opgevat, zowel door links als door rechts...
OTquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:14 schreef demins het volgende:
[..]
En alle kaarten zien er anders uit en hebben een andere tekst!
Zal wel over de gestolen cp's gaan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:17 schreef bosb het volgende:
Joep stuurt iedereen naar de woonkamer. Zal hij ons vuurwerk gaan maken?
Strakke actie! Eerst nog ff knallen over die contactpunten.. vervolgens komt de postquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:17 schreef bosb het volgende:
Joep stuurt iedereen naar de woonkamer. Zal hij ons vuurwerk gaan maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |