Wat een prachtige foto's van dat roodharige modelquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:42 schreef HansHeino het volgende:
Wat ooit een fotosite was, werd een multimediasite.. imniddels weer steeds meer een fotosite: www.hansheino.nl waarbij Heino een ode is aan de woonplaats die veel jaren met me opgescheept zat.
ziet er netjes uitquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:58 schreef Karp het volgende:
http://photo.k4rp.nl
Mijn trotse fotologje. *kuch*
Dank je Elefes! En toch ben ik (als grootste meelezer-zonder-al-te-veel-te-reageren-persoon) helemaal gek van het feit dat jij in zo'n korte tijd zo enorm snelle vorderingen met jouw camera hebt gemaakt. Ik ontdek in jouw foto's hetzelfde stuk perfectionisme als waar ik af en toe last van heb.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:44 schreef Elefes het volgende:
[..]
Wat een prachtige foto's van dat roodharige modelvooral die foto met die bontkraag vind ik super.
Ik denk dat de google ads ze te goed in de site verwerkt zitten. Ik dacht eerst dat het onderdeel van de navigatie was waardoor ik als eerste op een reclamelink klikte.quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:00 schreef Kamermans het volgende:
lekker gebruiks vriendelijk enzo. de manier waarop je de reclamen in je site verwerkt hebt vind ik ook goed, eigelijk vind ik reclamen heel irritand op websites maar het is gelukkig geen flashy zooi die over het scherm danst
bedankt voor die tip van de thumbnails, dat stukje eruit knippen! trekt inderdaad meer aandacht denk ik. het is zoiezo tijdelijk die thumbs, degene die mijn site heeft gemaakt zou nog iets maken zodat je gewoon door kan klikken, zodat je niet steeds op kruisje hoef te klikken, maar hij heeft er geen zin in, en ik heb geen verstand van php.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:35 schreef Kamermans het volgende:
ziet er goed uit AstridMulder, alleen 2 dingen:
de thumbnails zijn misvormd, ze worden naar een vierkantje geresised terwijl het niet vierkante fotos zijn. dat vind ik er niet zo mooi uit zien, als je allemaal thumbnails van de zelfde grote wilt kan je er voor kiezen om een deel uit de foto te knippen en dat als thumbnail te gebruiken, hierdoor wordt de kijken ook wat nieuwschiriger als die de thumbnails ziet en zal er denk ik eerder op klikken.
veder vind ik het jammer dat de fotos niet in een popup komen, bij meeste sites is dat namelijk wel zo en als je dan wilt door browsen op de site sluit je het scherm, maar als je dat bij jou doet ben je van je site af,..
ik raad je aan om niet voor 100% zwart of 100% wit te gaan. iets helemaal wit kan storend zijn. iets helemaal zwart is weet zo;n donker gat waar je in kijkt.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb zelf ook een fotografie website, natuurlijk heb ik die al eens laten zien.
speedygj.nl
De site zelf is al lang niet meer up to date...dit komt wegens een vernieuwing van de website (layout). Momenteel ben ik daar dus druk mee bezig, echter heb ik 1 vraag: wat bevalt jullie beter qua achtergrond?
Wit.
Zwart.
Dan kan ik daar rekening mee houden.
Voor de rest worden er nog een aantal dingen veranderd/verbeterd![]()
Ik hoop de nieuwe website binnenkort online te hebben
Mijn browser kan geen verbinding maken met je website?quote:Op zondag 11 februari 2007 08:25 schreef Vliegvrager het volgende:
www.camera-absurda.nl heeft weer een update mogen ondergaan.
http://photo.k4rp.nl/index.php?showimage=44quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:58 schreef Karp het volgende:
http://photo.k4rp.nl
Mijn trotse fotologje. *kuch*
Meer een melding over je website... Ziet er prima uit, alleen waar ik me enorm aan stoor is het font van de body text. Ik denk dat dat komt omdat ik achter een Mac zit... ik zie een grove Times... dat is vast niet de bedoeling? Heb je de site zelf gemaakt?quote:Op maandag 15 januari 2007 14:21 schreef Casemodders het volgende:
Zelf lekker crea bea geweest en deze site neergezet, Zijn al weer wat puntjes gefixt vergeleken met laaste keer! Moet er alleen nog wel een en ander aan doen!
http://www.mauricemikkers.nl Veel plezier! met kijken! En tips zijn nogsteeds welkom!
Dat is zeker weten het betere werk!!quote:Op zondag 11 februari 2007 11:33 schreef jack4ya het volgende:
[..]
http://photo.k4rp.nl/index.php?showimage=44![]()
Dankje, een van de mooiste gebouwen die nederland kentquote:Op zondag 11 februari 2007 11:33 schreef jack4ya het volgende:
[..]
http://photo.k4rp.nl/index.php?showimage=44![]()
even heel super offtopic...is dat Marvin onder Jam 06-10-2006 ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:42 schreef lennartb.nl het volgende:
http://www.lennartb.nl/ alleen de voorpagina is nieuwzonet gemaakt
Wowquote:
yup thats the onequote:Op donderdag 15 februari 2007 11:19 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
even heel super offtopic...is dat Marvin onder Jam 06-10-2006 ?
Ja daar hadden we al over gemaildquote:
Hoe belicht je die macro's zo mooi? Flits je dat?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:00 schreef Edwin_Bont het volgende:
http://www.edwinbont.nl/
Hier mijn fotografie website met voornamelijk macro fotografie.
Ik moet nodig weer eens updaten en artikelen schrijven.
Helemaal zelf geknutselt, ben vooral ook tevreden met mijn favicon
[afbeelding]
Ik zie heel veel geblokkerde verwijzingen...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:58 schreef ..zapper het volgende:
Ik heb hem iets nuttiger gemaakt door er een reeks foto's op te laten verschijnen.
De 25 in de afgelopen 30 dagen meest getoonde foto's om precies te zijn.
http://hebjelief.nl/
Ik heb die beveiliging er maar even afgehaald totdat ik er een beter alternatief voor heb uitgewerktquote:Op woensdag 21 februari 2007 08:05 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik zie heel veel geblokkerde verwijzingen...
quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:58 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik heb die beveiliging er maar even afgehaald totdat ik er een beter alternatief voor heb uitgewerkt.
Zie je ze in FF nog steeds niet?quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:09 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
![]()
In IE zie ik ze trouwens wel, in FF niet...
Ik zit nu op mijn werk, geen FF. Ik kijk vanavond evenquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:12 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Zie je ze in FF nog steeds niet?
Ah oke, in FF zou je ze nu ook goed moeten zienquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:14 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik zit nu op mijn werk, geen FF. Ik kijk vanavond even
En inderdaad, ik zie ze daar wel nu...quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:15 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ah oke, in FF zou je ze nu ook goed moeten zien.
Maar, je huidige is mooiquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:56 schreef KD-fotografie het volgende:
Even een vraagje, weet iemand of er een standaard webdesignprogramma met flash is?
Zeg maar Flash design for dummies
Ik heb een enorm leuk idee en mijn website vind ik zo erg simpel, ik gebruik nu Studio webdesign 2 maar ik kan hier niet mee wat ik ermee wil doen.
Dank je wel, wil de stijl ook wel ongeveer hetzelfde houden alleen dan zonder die pop ups als iemand de foto wil bekijken.quote:
Die foto's van je vriendin zijn moo!!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:56 schreef cyberrobin het volgende:
http://www.design-xs.nl
Die van mij nog maar eens, nu lichterlijk vernieuwd..
Hmm.. straks eens een topicje openen danquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:35 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Die foto's van je vriendin zijn moo!!
Waarom heb je daar geen showcase over gemaakt?![]()
Ik ben benieuwd, wat ga je erop zetten?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 02:51 schreef pirke het volgende:
FotoPB.nl
en
PhotoPB.nl
Maar die zijn net aangemaakt en nog niet online
M'n foto's natuurlijkquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:31 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, wat ga je erop zetten?
ik vind die blauwe streep onder elke URL echt heeel lelijk, die moet je echt weghalen, en het lettertype moet je ook even wijzigen naar wat anders...dan ziet het er leuk uit, maar nu is het gewoon zonde dat blauw,quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:53 schreef DigiLife het volgende:
Onlangs heb ik al mijn concertfoto's maar op 1 site gezet: http://www.onstagephotos.eu
Dat is idd een van de dingen die ik nog moet gaan veranderen.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:06 schreef sgoldie het volgende:
[..]
ik vind die blauwe streep onder elke URL echt heeel lelijk, die moet je echt weghalen, en het lettertype moet je ook even wijzigen naar wat anders...dan ziet het er leuk uit, maar nu is het gewoon zonde dat blauw,
probeet het zonder blauw, en je ziet dat t gelijk stuk strakker eruit ziet
kan wel met photoshop ja, of zoek je echt een gratis progje?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:56 schreef KD-fotografie het volgende:
Nu is het me eindelijk gelukt om van die vervelende pop-ups af te komen maar doordat de foto's nu kleiner zijn worden ze niet mooier.
Weet iemand een gratis progje waarmee ik de foto's allemaal tegelijk kan verkleinen?
een voor een is zo'n pokkewerk.![]()
www.kd-fotografie.nl
photoshop is ook goed alleen heb ik geen idee hoe dat moet eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:58 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
kan wel met photoshop ja, of zoek je echt een gratis progje?
1. open een willekeurige fotoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:55 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
photoshop is ook goed alleen heb ik geen idee hoe dat moet eigenlijk.![]()
Eerste reactie: Leuk behang, goede sloganquote:Op maandag 19 maart 2007 12:45 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Nieuw LayOut!
www.debbykrans.nl
Whoehoe!!!!
reacties graag![]()
ik houd nou eenmaal van aandachthehe
ik zie je reactie nu pas maar heel erg bedankt voor de duidelijke uitleg!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:10 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
1. open een willekeurige foto
2. rechtsboven bij window klik je 'actions' aan
3. in de verschenen actions window klik je op new action (zelfde icoontje als bij new layer)
4. als het goed is staat hij nou automatisch op record, zo niet, op het record knopje drukken
5. nu ga je de foto verkleinen, als alle fotos die je wilt verkleinen hetzelfde formaat zijn en niet de een paar liggende of staande fotos ertussen zitten kan je gewoon bij image size het gewenste formaat intikken, als de fotos wel verschillen van afmeting kan je beter hem verkleinen in procenten.
6. nu druk je bij de actions window op stop, en de foto sluit je af, je hoeft nog niet op te slaat
7. vervolgens ga je naar file-automate-batch, de nieuw gemaakte action staat meteen geselecteerd, nu alleen nog de map foto's selecteren die je wilt verkleinen en op ok drukken, wel even een backup maken van je fotos.
via een extern progje is t misschien makkelijker maar ik vind het wel zo handig om alles in 1programma te hebben anders staat je pc ook zo vol.
Lekker strak! Alleen die Flash popups vind ik wat minder.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:12 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.peterdehoog.nl/
Nieuwe URL, oud idee, nieuwe plaatjes, nieuwe galleries...... have fun
Da's geen flashquote:Op maandag 19 maart 2007 23:21 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Lekker strak! Alleen die Flash popups vind ik wat minder.
Waar is Laura gebleven?quote:Op maandag 19 maart 2007 23:12 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.peterdehoog.nl/
Nieuwe URL, oud idee, nieuwe plaatjes, nieuwe galleries...... have fun
Volgens mij heeft ze een vrij prominente plaats op de frontpagequote:
Da's alleen een previewquote:Op maandag 19 maart 2007 23:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze een vrij prominente plaats op de frontpage
Wat aangepast, webformulier moet nog een beetje mee gebeuren...verder issie zo zo goed als wel okay denk ikquote:Op maandag 19 maart 2007 12:45 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Nieuw LayOut!
www.debbykrans.nl
Whoehoe!!!!
reacties graag![]()
ik houd nou eenmaal van aandachthehe
Mooi gedaan. Ik bekijk de site snel op mijn werk (19 inch) beelscherm en vind de verdeling niet zo fijn. Veel zwart relatief. Misschien kun je ook verticaal centreren ofzo.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:34 schreef Matrixxx het volgende:
Ik zag dat ik m'n link in het verkeerde topic had geplaatst. Dus nog maar eens overnieuw
RolandFoto.nl
thnx voor de reactie. Je bent 1 van de eerste die gelijk doorheeft dat dat navigatieknoppen zijn. Zelf uitgevonden of door de 'subtiele' "<-- navigatie"-hint?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:45 schreef Cydex het volgende:
[..]
Mooi gedaan. Ik bekijk de site snel op mijn werk (19 inch) beelscherm en vind de verdeling niet zo fijn. Veel zwart relatief. Misschien kun je ook verticaal centreren ofzo.
Zelf moet ik dit ook nog aanpakken, maar wegen tijdgebrek heb ik de komende weken/maanden geen mogelijkheid om m'n site eens goed aan te pakken.
P.s navigatieknoppen links in het scherm vind ik grafisch leuk gedaan. Houd ik wel van.
Nee, nee. Helemaal zelf gezien. Tekst niet nodig gehad. Vroeger (1999) had ik mijn eerste website in HTML gemaakt. Ook gebruik gemaakt van een tekening in paint waar ik symbolen in had gezet en die naar andere pagina's liet linken. Vandaarquote:thnx voor de reactie. Je bent 1 van de eerste die gelijk doorheeft dat dat navigatieknoppen zijn. Zelf uitgevonden of door de 'subtiele' "<-- navigatie"-hint?![]()
Leuke site, maar beetje sombere sfeer soms.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:45 schreef freud het volgende:
[..]
Leuke site, maar beetje sombere sfeer soms.
ik heb geen last van popups hoor. alleen de fotos komen wel in popup tevoorschijn. maar dat is geloof ik de bedoelingquote:Op zondag 22 april 2007 10:47 schreef KD-fotografie het volgende:
ik vind het mooier kamermans, kijkt idd wat prettiger.
ik heb gisterenavond mijn site weer een update gegeven en de foto's weer veranderd, toch weer pop-ups.
ik denk dat hij dat ook wou zeggen met zijn "toch weer pop-ups."quote:Op maandag 23 april 2007 16:08 schreef Kamermans het volgende:
[..]
ik heb geen last van popups hoor. alleen de fotos komen wel in popup tevoorschijn. maar dat is geloof ik de bedoeling
oooh, ja ik denk dat je gelijk hebtquote:Op maandag 23 april 2007 16:13 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
ik denk dat hij dat ook wou zeggen met zijn "toch weer pop-ups."![]()
Nee dat klopt. Heb er nog wel meer op mijn computer staan, maar was het even zat haha.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:14 schreef Kamermans het volgende:
lekker zomers ziet het er uit, staan nog niet zo heel veel fotos op zie ik.
leuke kat! mooi bewerkt ook!quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:52 schreef loehoes het volgende:
http://loehoes.nl
Maar weer eens veranderd.
je site ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 03:07 schreef sgoldie het volgende:
[..]
leuke kat! mooi bewerkt ook!
hier mijn bijdrage
http://www.goldbachphotography.com/
ligt het aan mij of lijken alle fotos net niet scherp te zijn?,..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:17 schreef KaMo het volgende:
http://fotografie.komado.nl/
Is wat langzaam I know
Ligt niet aan jouquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:27 schreef Kamermans het volgende:
[..]
ligt het aan mij of lijken alle fotos net niet scherp te zijn?,..
Nee, ook reclame maken voor een gratis sites is niet toegestaan (op heel FOK! overigens)quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:22 schreef succesfoto het volgende:
oh sorry dat had ik niet in de gaten.... maar ehh ik ben niet commercieel dus ik dacht dat het wel mocht...
Foto's zijn niet goed te zien. De viewgrootte is niet goed ingesteld. Kan alleen de thumbs zien.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:20 schreef qless het volgende:
Mijn site maar een flink aangepast en opgepoetst...
http://www.hierzo.net/
Opmeringen welkom (staan nog wat zaken op de to-do-list, zoals comments mogelijk maken, en meer foto's)
Ik zie de viewgrootte wel maar die is mijns inziens te klein. Dit kijkt niet lekker. En tevens zijn de knoppen om door de thumbnails heen te scrollen nauwelijks zichtbaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:39 schreef Cydex het volgende:
[..]
Foto's zijn niet goed te zien. De viewgrootte is niet goed ingesteld. Kan alleen de thumbs zien.
Nice, met pixelpost? Heb je de skin/template zelf gemaakt? Of waar vandaan gehaald? Vind hem wel mooi..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:32 schreef The_Frog het volgende:
Ben voorzichtig bezig met het vullen van een photosite(blog).
[Photoblog]
yep, met pixelpost.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:11 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Nice, met pixelpost? Heb je de skin/template zelf gemaakt? Of waar vandaan gehaald? Vind hem wel mooi..![]()
En nu ook meer toegespitst op de foto's:quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Niet eens zozeer om de foto's maar vooral om de site opzich:
www.vanwisse.nl
Zou ik erg onaardig zijn als ik zou zeggen dat je op je volgende vakantie beter een compact camera mee kan nemen? Scheelt een hoop gesjouw en aan de foto's zie je 't verschil niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:22 schreef -SL- het volgende:
Brazilië 1
Brazilië 2
Alle foto's genomen met Canon EOS 350D met standaard lens
Toen had ik de Canon EF 70-300mm F 4-5.6 IS USM nog niet..
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:38 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
www.Pkfotografie.eu
en de comerciele variant![]()
www.pkfotografie.com
Mooi gewordenquote:Op maandag 23 juli 2007 13:15 schreef Re het volgende:
http://remonvandenbroek.nl/
Mijn eigen website! Alleen nog wat kleine FF-probleempjes. Gemaakt door Dizer
Wat zij zegt dusquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:10 schreef Yoni het volgende:
Ik ben persoonlijk al niet zo'n fan van Imagevue, omdat ik het niet overzichtelijk vind, maar mij ben je nu na één subsite helemaal kwijt freud. Want no way back......
Ofwel, je moet écht iets fabriceren om terug naar de index te komen.
Mjah zo had ik het ook in gedachten, maar ik wil die dingen eigenlijk naast de knop main menu hebben...lukt me alleen nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:42 schreef GenesiZ het volgende:
Kwestie van in je sitemenu (bovenaan) een link maken naar de homepage. Check www.markmeisner.com maar, ik heb een home-button gemaakt in de sitemenu.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:47 schreef Kamermans het volgende:
nice, alleen geloof dat 3 mensen hier in FOT de zelfde layout opzet hebben
Ik ben beter met Photoshop dan met programmeertalen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:42 schreef Shark.Bait het volgende:
aha! Ziet er goed uit VV. Maar Is dat niet veel werk? Je website layout als plaatje maken en dan neerzetten?
Ik vind hem mooiquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:00 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik ben beter met Photoshop dan met programmeertalen.
En het vermindert de kopieerbaarheid, maar dat is meer bijkomend.
thnxquote:
Kut, hoofdlettergevoelige namenquote:Alleen doet de serie Pablo 404.
Dat is dan puuuur toevalligquote:
had het meer over de kleurenquote:Op woensdag 5 september 2007 22:33 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat is dan puuuur toevallig
Ik heb 3 uur naar een theme gezocht dat een beetje er leuk uitzag
oooow. maar dat zijn vrij standaard kleuren hoor. Ik ben altijd al voorstander van donkere kleuren geweest. Ik heb nog een stel galleries ergens met hetzelfde kleurschemaquote:
Ik vind jouw link/friends-sectie zooo leukquote:Op dinsdag 4 september 2007 16:07 schreef Vliegvrager het volgende:
Het werd weer eens tijd voor een stevige opfris:www.camera-absurda.nl wist nu nog watter
[afbeelding]
Kleine tip: Je linkjes openen nu in hetzelfde window als je eigen pagina. Kun je beter in nieuw window laten openen (target=_blank), anders ben je je bezoekers nl. direct kwijtquote:Op woensdag 5 september 2007 22:22 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik was al sinds begin juli op zoek naar een nieuwe layout van mijn website.. En omdat mijn programmeur ge emigreerd is en het te druk heeft met 1 of andere vage opdracht, wist ik wel wat ik wilde, maar alleen het juiste thema vinden...en tijd.
En toen ik afgelopen zaterdag niks te doen had, ben ik begonnen aan het ombouwen. Beetje wordpress hier, theempje daar, plugginnetjes erbij, oude foto's ergens parkeren (is 95% gedaan) en het draait. En dan eens kijken of het wat word.... Hij is nu grofweg af, maar you never know....
[afbeelding]http://www.fotosoep.com
jaaaajaquote:Op woensdag 5 september 2007 22:45 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik vind jouw link/friends-sectie zooo leuk
Dat is een punt dat nog ter discussie staat...new window of zelfde window....quote:Op woensdag 5 september 2007 22:46 schreef Yoni het volgende:
[..]
Kleine tip: Je linkjes openen nu in hetzelfde window als je eigen pagina. Kun je beter in nieuw window laten openen (target=_blank), anders ben je je bezoekers nl. direct kwijt![]()
Waarom heb je dan nog geen foto van mij door jou gestuurd ?quote:Op woensdag 5 september 2007 22:45 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik vind jouw link/friends-sectie zooo leuk
ziet er heel netjes uit Shark, net echt.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:22 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik was al sinds begin juli op zoek naar een nieuwe layout van mijn website.. En omdat mijn programmeur ge emigreerd is en het te druk heeft met 1 of andere vage opdracht, wist ik wel wat ik wilde, maar alleen het juiste thema vinden...en tijd.
En toen ik afgelopen zaterdag niks te doen had, ben ik begonnen aan het ombouwen. Beetje wordpress hier, theempje daar, plugginnetjes erbij, oude foto's ergens parkeren (is 95% gedaan) en het draait. En dan eens kijken of het wat word.... Hij is nu grofweg af, maar you never know....
[afbeelding]http://www.fotosoep.com
Leuk idee!quote:Op zondag 9 september 2007 09:01 schreef BoBi het volgende:
Nederland - België Nieuwe September 2007 Reisfoto's zijde aan zijde
Hallo,
Deze Nederland-België website bevat verscheidene pagina's met telkens twee vergelijkende (gelijkaardige, contrasterende, ...) foto's. Laat je gedachten de vrije loop en geniet:
Vraag me beetje af wat je doel is om deze site plaatsen? ben je model? Vanwege de fotografische kwaliteiten?quote:
'k geloof dat ik het al keertje hiervoor gezecht hebt, maar ik vind de site heel erg on overzichtelijk. denk dat je het zelf ook al gemerkt had want anders zeg je niet in je post hoe je naar volgende fotos moet gaan.quote:Op zondag 9 september 2007 09:01 schreef BoBi het volgende:
Nederland - België Nieuwe September 2007 Reisfoto's zijde aan zijde
Hallo,
Deze Nederland-België website bevat verscheidene pagina's met telkens twee vergelijkende (gelijkaardige, contrasterende, ...) foto's. Laat je gedachten de vrije loop en geniet:
http://www.dongo.org/nede(...)_kanon_monument.html
Klik op de "-->"-knop in de geopende pagina voor de volgende nieuwe foto's.
Mvg, BoBi
Bijlage: overzicht van de nieuwe foto's:
het Nederlandse Sluiswachter standbeeld en het Belgische Groot Kanon Monument:
http://www.dongo.org/nede(...)_kanon_monument.html
de Nederlandse Vlag en de Belgische Vlag:
http://www.dongo.org/nede(...)_belgische_vlag.html
een Nederlandse Driewielige Taxi en een Belgische Taxi:
http://www.dongo.org/nede(...)_belgische_taxi.html
Nederlandse Meeuwenbijeenkomst en Belgische Vogelbijeenkomst:
http://www.dongo.org/nede(...)erenbijeenkomst.html
Toerisme op een Strand aan de Nederlandse kust en Toerisme op een Strand aan de Belgische kust:
http://www.dongo.org/nede(...)belgisch_strand.html
de Noordzee en de Noordzee:
http://www.dongo.org/nede(...)_en_de_noordzee.html
Blikken Nederlandse Heineken bier en een vrachtwagen Belgisch Jupiler bier:
http://www.dongo.org/nede(...)n_belgisch_bier.html
Nederlandse Heineken bier en Belgische Jupiler bier - straffe verhalen:
http://www.dongo.org/nede(...)op_het_internet.html
Lijkt me vrij evident dat dit de site van een model is toch? Of zie ik iets over het hoofd?quote:Op zondag 9 september 2007 12:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Vraag me beetje af wat je doel is om deze site plaatsen? ben je model? Vanwege de fotografische kwaliteiten?
Wat bennie zegt dus. Kijk maar naar het profiel. Daar zou diegene een man zijn. Dus dan ben ik nieuwsgierig of hij haar als model heeft en zijn foto's wil laten zien, of dat het profiel niet klopt en het haar eigen site is. is het om de vraag om kritiek om de site of om het werk als fotograaf/ model? Genoeg vragen die het oproeptquote:Op zondag 9 september 2007 14:57 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Lijkt me vrij evident dat dit de site van een model is toch? Of zie ik iets over het hoofd?
Ik begrijp je post niet zo, denk ik. Ik lees erin dat je ms vindt dat modellensites hier niet horen? (waarom niet?) Of ms zelfs dat je de foto's matig vindt? (zelfs al was dat zo, wat dan nog?)
ja ik heb voor 2 fotos water op kookplaat gegooit, heb verder ook ge experimenteerd met ethanol, spiritus en dat soort vloeistofjes, om te kijken of het ook betje wou branden,.. maar dat is niet echt geluktquote:Op zondag 9 september 2007 14:13 schreef Roi het volgende:
Kamermans hoe heb je die foto's van de water gemaakt ? Gewoon wat water op een (electrische) kookplaat geflikkerd ?
(Ik vindt het trouwens niet zo handig dat elke foto in een nieuw tabblad opent)
ah, okay, ik krijg het plaatje.quote:Op zondag 9 september 2007 15:21 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat bennie zegt dus. Kijk maar naar het profiel. Daar zou diegene een man zijn. Dus dan ben ik nieuwsgierig of hij haar als model heeft en zijn foto's wil laten zien, of dat het profiel niet klopt en het haar eigen site is. is het om de vraag om kritiek om de site of om het werk als fotograaf/ model? Genoeg vragen die het oproept![]()
Alsjeblieft hoor!quote:Op maandag 10 september 2007 18:39 schreef Shark.Bait het volgende:
oja, mag ik de heren / dames bedanken die mij hits bezorgd hebben?
(website vs aantal hits)
http://www.tooloudforgranny.com/links.php 5
http://www.peaspictorial.com/vrienden.html 3
http://www.chellsview.nl 2
http://chellsview.nl 1
http://phreud.net 1
http://www.thomasheye.nl 1
http://peterdehoog.nl.php 2
http://hmasters-altaar.nl 4
(augustus 2007)
Oeps ik zie het net ook jaquote:Op woensdag 12 september 2007 20:58 schreef _Kaatje_ het volgende:
Klein typefoutje op de pagina 'about', Xirio: "daarvoor maakte is zo af en toe" -> is moet ik zijn.
Verder mooie site!
Bij mij wel!quote:
Mooi geworden!quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:23 schreef pea4fun het volgende:
Mijn site is eindelijk af...Ik heb het mezelf erg moeilijk gemaakt door heel veel pagina's te maken, maar ik heb wel een boel geleerd
Edit: Marjo, je site is erg leuk geworden
Thanks, dat ga ik veranderenquote:Op zondag 14 oktober 2007 12:38 schreef Roi het volgende:
Goede site hoor!
Als je op specials drukt is de titel Portretten.
je hebt idd niet stil gezeten elmarz. Ik geniet elke keer weer van je foto's. Helemaal top!!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:55 schreef elmarz het volgende:
aardig wat nieuw spul:
http://www.marcelzuurmond.com
Thnxquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 22:57 schreef Vliegvrager het volgende:
Ziet er goed uit Yns, niets mis met t lettertype toch?
alleen dat aanspreken met 'U' is niet zo mijn ding.
Ziet er fraai uit Ynske,quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:57 schreef Ynske het volgende:de mijne is ook klaar, althans de eerste opzet... zit nog ff te klooien met t lettertype op de homepage
www.throughmylens.nl
Ik vind het een beetje raar dat er bij het tabje portret een foto van een aap staatquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:57 schreef Ynske het volgende:de mijne is ook klaar, althans de eerste opzet... zit nog ff te klooien met t lettertype op de homepage
www.throughmylens.nl
Wat win ikquote:Op maandag 10 september 2007 18:39 schreef Shark.Bait het volgende:
oja, mag ik de heren / dames bedanken die mij hits bezorgd hebben?
(website vs aantal hits)
http://www.tooloudforgranny.com/links.php 5
http://www.peaspictorial.com/vrienden.html 3
http://www.chellsview.nl 2
http://chellsview.nl 1
http://phreud.net 1
http://www.thomasheye.nl 1
http://peterdehoog.nl.php 2
http://hmasters-altaar.nl 4
(augustus 2007)
Een pijpbeurt van je vriendinquote:
Ik vond het wel geinig juist.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje raar dat er bij het tabje portret een foto van een aap staat
quote:
de index leest wat staccato met die spaties en er staan nog wat spelfoutjes inquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
Bij een splinternieuwe domeinnaam hoort natuurlijk ook een nieuwe site.
www.puckzzz.nl
het is en zal altijd een WIP blijven, maar het is alweer 8 jaar geleden dat ik uberhaupt iets in Flash heb gemaakt. Dus dit is eigenlijk gewoon nog ff Flash herontdekken, daarna ga ik wel finetunen.
staccato ga ik ff opzoekenquote:Op maandag 29 oktober 2007 13:04 schreef Re het volgende:
[..]
de index leest wat staccato met die spaties en er staan nog wat spelfoutjes in, (of the internet...). verder kan ik nergens heen nadat ik door je gallery heen ben behalve dan naar je silly cartoon
verder natuurlijk mooie foto's
Mooie fotos!quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
www.puckzzz.nl
Ziet er goed uit (over het algemeen)quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
www.puckzzz.nl
het is en zal altijd een WIP blijven, maar het is alweer 8 jaar geleden dat ik uberhaupt iets in Flash heb gemaakt. Dus dit is eigenlijk gewoon nog ff Flash herontdekken, daarna ga ik wel finetunen.
Ehm... die vriendin van je eist via msn dat ik de prijs omzet in iets anders.quote:
Ik vind hem leuk!quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
www.puckzzz.nl
je moet er wel doorheen als je je foto's weer wilt zien...quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:46 schreef Puckzzz het volgende:
die cartoon is gewoon een geintje. beetje humor moet kunnen...is niet echt een essentieel onderdeel van de site
quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:58 schreef Re het volgende:
[..]
je moet er wel doorheen als je je foto's weer wilt zien...
maar hij is wel grappig
Je hoeft m niet aan te klikken idd. Prima site. Lekker strak en zakelijk zonder gedoe. Gewoon foto's, daar gaat het om. En mooie foto's, maar dat was op je vorige site ook al zo.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:46 schreef Puckzzz het volgende:
die cartoon is gewoon een geintje. beetje humor moet kunnen...is niet echt een essentieel onderdeel van de site
Misschien handig om je site te centreren. Nu komt hij bij mij linksboven, beetje scheef op mijn monitor. Wel erg tof hoorquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
www.puckzzz.nl
Ik zie een play-knop en een stopknop. Deze doen niets als ik erop klik. En ze vallen meer op dan de knop 'Gallery', dus ik moest even zoeken om bij je foto's te komen. Wellicht kan je dat duidelijker maken. Verder mooie site.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
www.puckzzz.nl
Dat dacht ik al, maar zoals ik al zei schept het verwarring (je gaat overal op klikken als je niet kan vinden wat je zoekt).quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:39 schreef Puckzzz het volgende:
@killlko: die knopjes zijn om de bovenbalk te stoppen. Voor het geval mensen het irritant vinden
Mooie site!! Simplicity rules!! Het enige wat ik even anders zou doen, is je balk onderaan met info, er een plaatje van maken. Nu kunnen bots je emailadres zo uitlezen, en de kans op bakken spam is dan erg groot. Met een plaatje heb je daar veel minder last van.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:43 schreef _Kaatje_ het volgende:
Mooie site Puckzzz!
Mijn site, hij zal nog wel eens veranderd/aangepast worden.
www.karinhendriks.nl
Tnx Freud, ik word er haast verlegen van.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:53 schreef freud het volgende:
[..]
Mooie site!! Simplicity rules!! Het enige wat ik even anders zou doen, is je balk onderaan met info, er een plaatje van maken. Nu kunnen bots je emailadres zo uitlezen, en de kans op bakken spam is dan erg groot. Met een plaatje heb je daar veel minder last van.
Zit je site in een tabel? Zo ja, dan kan je zowel boven als onder laten centreren. Nu zit hij in het midden bovenaan geplakt. Maar goed, dat is muggenziften.
Mooie site iddquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:43 schreef _Kaatje_ het volgende:
www.karinhendriks.nl
oeh, ziet gaaf uit. Welk pakket? welke gallery?quote:Op zondag 4 november 2007 13:01 schreef BlueCurl het volgende:
Aangezien ik mijn website ook heb aangepast:
http://www.bluecurl.nl
Je foon nummer er zomaar bij zetten en je email adres als tekst lijkt mij niet zo slimquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:43 schreef _Kaatje_ het volgende:
Mooie site Puckzzz!
www.karinhendriks.nl
Omdat? Het is niet handig als mensen me zouden willen bellen naar aanleiding van wat ze gezien hebben op de site?quote:Op zondag 4 november 2007 17:27 schreef Shark.Bait het volgende:
Je foon nummer er zomaar bij zetten en je email adres als tekst lijkt mij niet zo slim
Waarom zijn de foto's in de popups in spiegelbeeld tov de thumbnails? Creatieve vrijheid of "hee, da's bij mij niet!".quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:43 schreef _Kaatje_ het volgende:
Mooie site Puckzzz!
www.karinhendriks.nl
Ik vind het wel een tikkie raar ja.quote:Op zondag 4 november 2007 20:37 schreef _Kaatje_ het volgende:
Wat vind je, is het storend?
cool tnx, enkel dat je al denkt dat het een pakket is geeft me behoorlijk wat voldoening! Het is zelf allemaal getikt en gefotofopt!quote:Op zondag 4 november 2007 17:27 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
oeh, ziet gaaf uit. Welk pakket? welke gallery?
Denk het wel, maak er anders gewoon een plaatje van.quote:Op zondag 4 november 2007 22:37 schreef _Kaatje_ het volgende:
neerzet met 2 extra spaties (zo: info @ karinhendriks.nl) pakken de bots 'm dan nog?
je links bij contact springen een beetje uit de bandquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:14 schreef Kamermans het volgende:
heb vandaag eindelijk de nieuwe layout online gezet, naja nieuw, hij is aangepast.
Kamermans.net
heb alleen wat teveel van m;n host gegooit, m;n user icon doet het niet meer,..
ik had juist tegenovergestelde reacties verwachtquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:22 schreef lowonenergy het volgende:
Leuke site, grafisch misschien niet echt hoogstaand.
Maar je inhoudt is zeker interessant!
oja klopt, zal het even aanpassenquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
je links bij contact springen een beetje uit de band
d rest ziet er aardig uit
Ik krijg een blauwe balk over de doorverwijzing, dat zal niet de bedoeling zijn?quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:14 schreef Kamermans het volgende:
heb vandaag eindelijk de nieuwe layout online gezet, naja nieuw, hij is aangepast.
Kamermans.net
heb alleen wat teveel van m;n host gegooit, m;n user icon doet het niet meer,..
wow daar ziet het er best slecht uit :| terwijl ik hier met IE 6.0 en de niuewe IE en met firefox geen problemen heb :S heb jij extra inet plugins ofzo geinstaleerd toevallig?quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:04 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik krijg een blauwe balk over de doorverwijzing, dat zal niet de bedoeling zijn?
[ afbeelding ]
Zie op mijn werk precies hetzelfde btw, wel met groot scherm.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:10 schreef Kamermans het volgende:
net ook even getest op 800 x 600 maar werkt prima,.. vaag hoor
Ik zie dit ook zo met IE6 zonder plugins op een breedbeeld-laptop.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:04 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik krijg een blauwe balk over de doorverwijzing, dat zal niet de bedoeling zijn?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 november 2007 13:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
mag een flickr ook?
http://www.flickr.com/photos/mirjamraaf/
ben maar net begonnen, en heb nog totaal geen kaas gegeten van websites maken en onderhouden enzo
dit topic gaat na mijn idee meer over de website zelf dan over de fotos die er op staan,... dus sites zoals deviantART en flickr horen hier geloof ik niet helemaal thuisquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:54 schreef Monotomo het volgende:
http://www.flickr.com/photos/jbobeldijk
Bij gebrek aan tijd voor een 'echte' website. Ik vind m'n foto's (zeker voor m'n 17 jaar) toch wel aardig.
want?quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:01 schreef Kamermans het volgende:
[..]
[..]
dit topic gaat na mijn idee meer over de website zelf dan over de fotos die er op staan,... dus sites zoals deviantART en flickr horen hier geloof ik niet helemaal thuis
als je je fotos wilt showen dan open je een showcase toch?quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
want?
een flickr is te min?
ik weet niet hoor, maar het gaat toch juist om de foto's diie op de site staan?
met z'n allen naar een url staren lijkt me nou ook niet echt je van het.
Dit topic is meer bedoeld om je eigen site te showen en niet zo zeer je foto's. Dus ja, dan hoort Flickr er niet echt bij.quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
want?
een flickr is te min?
ik weet niet hoor, maar het gaat toch juist om de foto's diie op de site staan?
met z'n allen naar een url staren lijkt me nou ook niet echt je van het.
ik vind de kleuren prettig, maar ik zou alles boven die gele balk weghalen, dan hoeft men niet naar beneden te scrollen voor je menu.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:33 schreef jkole het volgende:
Dit is die van mij www.jkole.nl
Dit is de eerste keer dat ik een website maak.
Hij is nog iet helemaal klaar,het is moeilijker dan ik dacht.
quote:Welkom op Alwin's portfolio
Deze site bestaat uit twee delen, momenteel zit je op Alwin's deel Kamermans.net. Om naar het deel van Sander te gaan kan je op "Switch" rechts boven klikken, of je kan terug naar de begin pagina gaan en daar kiezen voor Sander.
Deze portfolio bevat een selectie van mijn werk. Dit bestaat onder andere uit fotografie, maar ook foto manipulaties en tekeningen gemaat met Photoshop.
Alwin
quote:Welkom op Alwin's portfolio
Deze site bestaat uit twee delen. Momenteel zit je op Alwin's deel: Kamermans.net. Om naar het deel van Sander te gaan klik je op "Switch" (rechtsboven) of je gaat terug naar de beginpagina en kiest daar voor Sander.
Mijn portfolio bevat een selectie van mijn werk. Dat bestaat uit fotografie, maar ook uit fotomanipulaties en tekeningen gemaakt met Photoshop.
Alwin
quote:Vrijdag 5 Oktober 2007
Vandaag hebben we de nieuwe versie van onze website online gezet. De grootste verandering is dat de portfolios nu gescheiden zijn. dDe website bestaat nu uit twee delen. De meest zichtbare verandering is het formaat van de website, namelijk breedbeeld. sSteeds meer mensen gaan over op breedbeeld monitoren breedbeeldmonitoren en wij nu dus ook met de website.
Donderdag 8 September 2007
Ik ben vandaag naar de prijsuitrijeiking geweest van de fotowedstrijd georganizseerd door klimaatneutraal fFlevoldand geweest. Bij deze fotowedstrijd was het klimaat het thema. Ik heb de foto "NeutralClimate" ingezonden. Helaas ben ik niet in de prijzen gevallen, dit doordat een groot aantal stemmen ongeldig zijn is verklaard. Het stemmen komn via het internet, een groot deel van de stemmen op mijn foto zijn vanuit was afkomstig uit het buitenland. Dit vond de organizatie van de fotowedstrijd verdacht en dus zijn de stemmen ongeldig verklaard.
Weet eigenlijk niet welke ik nu mooier vind. Los van de cartoon vond ik het erg prettig kijken. Ik vind deze dan weer wat statischerquote:Op zaterdag 10 november 2007 09:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik vind de kleuren prettig, maar ik zou alles boven die gele balk weghalen, dan hoeft men niet naar beneden te scrollen voor je menu.
plu sdat het niet veel toevoegt wat daar staat, we zijn toch al op je site, dus het nut van die URL groot bovenaan is niet nodig
ik heb mijn website helemaal omgegooid. het vorige design was eigenlijk gewoon niet om aan te zienen gelukkig was er 1 persoon zo eerlijk om me dat te vertellen, THNX Marty
![]()
ben nog druk bezig met de rest van de pagina's, dus alleen 'studio' doet het momenteel. ik moet ook nog ff uitvogelen hoe ik i.p.v. mouseovers op de thumbs, de thumbs gewoon klikbaar kan maken. maar daar kom ik nog wel achter
www.puckzzz.nl
hm ja, wat is eerlijk? Ik vond die vorige beter. Maar ik heb de ballen verstand van design, ik kijk gewoon wat me aanstaat.quote:Op zaterdag 10 november 2007 09:30 schreef Puckzzz het volgende:
ik heb mijn website helemaal omgegooid. het vorige design was eigenlijk gewoon niet om aan te zienen gelukkig was er 1 persoon zo eerlijk om me dat te vertellen, THNX Marty
![]()
Ik vind het echt zwaar kut al die verschillende webbrowsers, dan werkt het wel in de nieuwe IE en firefox, werkt het weer niet in IE6. Nu kan ik het wel weer gaan aanpassen aan IE6, alleen dan werkt het weer niet in firefox enz. Ik word er echt gek vanquote:Op zaterdag 10 november 2007 09:37 schreef Sugar het volgende:
Kamermans, ik zie die gekke balk er ook doorheen.
[..]
In dit stukje tekst staan wat fouten, misschien er even uithalen? Zie hieronder.![]()
[..]
Ik ben niet echt groot fan van websites met flash. het ziet er altijd wel erg strak uit, alleen ik vind het niet echt prettig werken. verder vind ik het jammer dat de fullview van de fotos klein is.quote:Op zaterdag 10 november 2007 09:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik vind de kleuren prettig, maar ik zou alles boven die gele balk weghalen, dan hoeft men niet naar beneden te scrollen voor je menu.
plu sdat het niet veel toevoegt wat daar staat, we zijn toch al op je site, dus het nut van die URL groot bovenaan is niet nodig
![]()
ben nog druk bezig met de rest van de pagina's, dus alleen 'studio' doet het momenteel. ik moet ook nog ff uitvogelen hoe ik i.p.v. mouseovers op de thumbs, de thumbs gewoon klikbaar kan maken. maar daar kom ik nog wel achter
www.puckzzz.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |