Mooie fotos!quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
Bij een splinternieuwe domeinnaam hoort natuurlijk ook een nieuwe site.
www.puckzzz.nl
Ziet er goed uit (over het algemeen)quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
www.puckzzz.nl
het is en zal altijd een WIP blijven, maar het is alweer 8 jaar geleden dat ik uberhaupt iets in Flash heb gemaakt. Dus dit is eigenlijk gewoon nog ff Flash herontdekken, daarna ga ik wel finetunen.
Ehm... die vriendin van je eist via msn dat ik de prijs omzet in iets anders.quote:
Ik vind hem leuk!quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
www.puckzzz.nl
het is en zal altijd een WIP blijven, maar het is alweer 8 jaar geleden dat ik uberhaupt iets in Flash heb gemaakt. Dus dit is eigenlijk gewoon nog ff Flash herontdekken, daarna ga ik wel finetunen.
je moet er wel doorheen als je je foto's weer wilt zien...quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:46 schreef Puckzzz het volgende:
die cartoon is gewoon een geintje. beetje humor moet kunnen...is niet echt een essentieel onderdeel van de site
quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:58 schreef Re het volgende:
[..]
je moet er wel doorheen als je je foto's weer wilt zien...
maar hij is wel grappig
Je hoeft m niet aan te klikken idd. Prima site. Lekker strak en zakelijk zonder gedoe. Gewoon foto's, daar gaat het om. En mooie foto's, maar dat was op je vorige site ook al zo.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:46 schreef Puckzzz het volgende:
die cartoon is gewoon een geintje. beetje humor moet kunnen...is niet echt een essentieel onderdeel van de site
Misschien handig om je site te centreren. Nu komt hij bij mij linksboven, beetje scheef op mijn monitor. Wel erg tof hoorquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
www.puckzzz.nl
Ik zie een play-knop en een stopknop. Deze doen niets als ik erop klik. En ze vallen meer op dan de knop 'Gallery', dus ik moest even zoeken om bij je foto's te komen. Wellicht kan je dat duidelijker maken. Verder mooie site.quote:Op maandag 29 oktober 2007 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
www.puckzzz.nl
Dat dacht ik al, maar zoals ik al zei schept het verwarring (je gaat overal op klikken als je niet kan vinden wat je zoekt).quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:39 schreef Puckzzz het volgende:
@killlko: die knopjes zijn om de bovenbalk te stoppen. Voor het geval mensen het irritant vinden
Mooie site!! Simplicity rules!! Het enige wat ik even anders zou doen, is je balk onderaan met info, er een plaatje van maken. Nu kunnen bots je emailadres zo uitlezen, en de kans op bakken spam is dan erg groot. Met een plaatje heb je daar veel minder last van.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:43 schreef _Kaatje_ het volgende:
Mooie site Puckzzz!
Mijn site, hij zal nog wel eens veranderd/aangepast worden.
www.karinhendriks.nl
Tnx Freud, ik word er haast verlegen van.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:53 schreef freud het volgende:
[..]
Mooie site!! Simplicity rules!! Het enige wat ik even anders zou doen, is je balk onderaan met info, er een plaatje van maken. Nu kunnen bots je emailadres zo uitlezen, en de kans op bakken spam is dan erg groot. Met een plaatje heb je daar veel minder last van.
Zit je site in een tabel? Zo ja, dan kan je zowel boven als onder laten centreren. Nu zit hij in het midden bovenaan geplakt. Maar goed, dat is muggenziften.
Mooie site iddquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:43 schreef _Kaatje_ het volgende:
www.karinhendriks.nl
oeh, ziet gaaf uit. Welk pakket? welke gallery?quote:Op zondag 4 november 2007 13:01 schreef BlueCurl het volgende:
Aangezien ik mijn website ook heb aangepast:
http://www.bluecurl.nl
Je foon nummer er zomaar bij zetten en je email adres als tekst lijkt mij niet zo slimquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:43 schreef _Kaatje_ het volgende:
Mooie site Puckzzz!
www.karinhendriks.nl
Omdat? Het is niet handig als mensen me zouden willen bellen naar aanleiding van wat ze gezien hebben op de site?quote:Op zondag 4 november 2007 17:27 schreef Shark.Bait het volgende:
Je foon nummer er zomaar bij zetten en je email adres als tekst lijkt mij niet zo slim
Waarom zijn de foto's in de popups in spiegelbeeld tov de thumbnails? Creatieve vrijheid of "hee, da's bij mij niet!".quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:43 schreef _Kaatje_ het volgende:
Mooie site Puckzzz!
www.karinhendriks.nl
Ik vind het wel een tikkie raar ja.quote:Op zondag 4 november 2007 20:37 schreef _Kaatje_ het volgende:
Wat vind je, is het storend?
cool tnx, enkel dat je al denkt dat het een pakket is geeft me behoorlijk wat voldoening! Het is zelf allemaal getikt en gefotofopt!quote:Op zondag 4 november 2007 17:27 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
oeh, ziet gaaf uit. Welk pakket? welke gallery?
Denk het wel, maak er anders gewoon een plaatje van.quote:Op zondag 4 november 2007 22:37 schreef _Kaatje_ het volgende:
neerzet met 2 extra spaties (zo: info @ karinhendriks.nl) pakken de bots 'm dan nog?
je links bij contact springen een beetje uit de bandquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:14 schreef Kamermans het volgende:
heb vandaag eindelijk de nieuwe layout online gezet, naja nieuw, hij is aangepast.
Kamermans.net
heb alleen wat teveel van m;n host gegooit, m;n user icon doet het niet meer,..
ik had juist tegenovergestelde reacties verwachtquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:22 schreef lowonenergy het volgende:
Leuke site, grafisch misschien niet echt hoogstaand.
Maar je inhoudt is zeker interessant!
oja klopt, zal het even aanpassenquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
je links bij contact springen een beetje uit de band
d rest ziet er aardig uit
Ik krijg een blauwe balk over de doorverwijzing, dat zal niet de bedoeling zijn?quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:14 schreef Kamermans het volgende:
heb vandaag eindelijk de nieuwe layout online gezet, naja nieuw, hij is aangepast.
Kamermans.net
heb alleen wat teveel van m;n host gegooit, m;n user icon doet het niet meer,..
wow daar ziet het er best slecht uit :| terwijl ik hier met IE 6.0 en de niuewe IE en met firefox geen problemen heb :S heb jij extra inet plugins ofzo geinstaleerd toevallig?quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:04 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik krijg een blauwe balk over de doorverwijzing, dat zal niet de bedoeling zijn?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |