abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54243291
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
Bij een splinternieuwe domeinnaam hoort natuurlijk ook een nieuwe site.

www.puckzzz.nl
Mooie fotos!
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
  maandag 29 oktober 2007 @ 18:59:34 #242
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_54249183
quote:

www.puckzzz.nl

het is en zal altijd een WIP blijven, maar het is alweer 8 jaar geleden dat ik uberhaupt iets in Flash heb gemaakt. Dus dit is eigenlijk gewoon nog ff Flash herontdekken, daarna ga ik wel finetunen.
Ziet er goed uit (over het algemeen)

Ik vind die animatie wel geinig, maar vraag me af of je daarmee geen klanten wegjaagt...
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 19:21 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Ik ga em gelijk innen
Ehm... die vriendin van je eist via msn dat ik de prijs omzet in iets anders.

Dus bij deze heb je een lantaarnpaal gekregen waar je tegenaan kan pissen die pijpbeurt moet je maar bij je andere vriendin innen
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  maandag 29 oktober 2007 @ 19:00:54 #243
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_54249211
pi_54249375
quote:

www.puckzzz.nl

het is en zal altijd een WIP blijven, maar het is alweer 8 jaar geleden dat ik uberhaupt iets in Flash heb gemaakt. Dus dit is eigenlijk gewoon nog ff Flash herontdekken, daarna ga ik wel finetunen.
Ik vind hem leuk! Erg origineel. Over de cartoon twijfel ik idd nog. Hij is super leuk, maar als je als doel hebt je portfolio aan klanten te laten zien, moet ik denk ik met SB mee gaan.
  maandag 29 oktober 2007 @ 22:46:05 #245
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_54254212
die cartoon is gewoon een geintje. beetje humor moet kunnen...is niet echt een essentieel onderdeel van de site
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  maandag 29 oktober 2007 @ 22:58:57 #246
262 Re
Kiss & Swallow
pi_54254580
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 22:46 schreef Puckzzz het volgende:
die cartoon is gewoon een geintje. beetje humor moet kunnen...is niet echt een essentieel onderdeel van de site
je moet er wel doorheen als je je foto's weer wilt zien...

maar hij is wel grappig
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:29:49 #247
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_54257782
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 22:58 schreef Re het volgende:

[..]

je moet er wel doorheen als je je foto's weer wilt zien...

maar hij is wel grappig
hoezo...hij opent in een nieuw venster....
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_54258137
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 22:46 schreef Puckzzz het volgende:
Je hoeft m niet aan te klikken idd. Prima site. Lekker strak en zakelijk zonder gedoe. Gewoon foto's, daar gaat het om. En mooie foto's, maar dat was op je vorige site ook al zo. Die broccoli op een vork herinnerde me ergens aan btw.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:59:09 #249
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54258179
t enige wat ik wat jammer vind is dat je door alle foto's heen moet voor je in een nieuwe serie komt, of heb ik ergens overheen gekeken Puckzzz.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!fotograaf dinsdag 30 oktober 2007 @ 08:59:59 #250
18921 freud
Who's John Galt?
pi_54258199
quote:

www.puckzzz.nl

Misschien handig om je site te centreren. Nu komt hij bij mij linksboven, beetje scheef op mijn monitor. Wel erg tof hoor .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_54258234
quote:

www.puckzzz.nl

Ik zie een play-knop en een stopknop. Deze doen niets als ik erop klik. En ze vallen meer op dan de knop 'Gallery', dus ik moest even zoeken om bij je foto's te komen. Wellicht kan je dat duidelijker maken. Verder mooie site.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:39:04 #252
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_54258883
@V.V. Thnx en ja de broccoli...ben druk doende hoor, gisteren nog weer bezig geweest. maarja dat verrekte sociale leven en die vakanties he?

@Ynske: klopt. Toen ik 'm op deze manier maakte lukte het me maar niet om naar een andere scene te linken dan 'volgende' Dus is dit even een noodoplossing tot ik uitgevogeld heb hoe ik een action kan maken die van scene 1 naar scene 5 (ofzo) linkt. Vroeger was dat supersimpel, maar nu lukt het maar niet maar ik kom er wel uit hoor

@freud, I know, dat zeg ik ook op de vorige pagina

@killlko: die knopjes zijn om de bovenbalk te stoppen. Voor het geval mensen het irritant vinden
pi_54260780
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 09:39 schreef Puckzzz het volgende:

@killlko: die knopjes zijn om de bovenbalk te stoppen. Voor het geval mensen het irritant vinden
Dat dacht ik al, maar zoals ik al zei schept het verwarring (je gaat overal op klikken als je niet kan vinden wat je zoekt).
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:41:02 #254
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_54260811
*noteert alle opbouwende kritiek*
pi_54308534
http://www.tznn.nl/YD/portfolio.php
Test site trouwens, ik ben niet de fotograaf in het verhaaltje. Maar heb wel de foto's gemaakt. en de site
In een ressentte studi is bewesen da al wi da goet is in bet tameleik feel vauten schreift
pi_54311219
Mooie site Puckzzz!

Mijn site, hij zal nog wel eens veranderd/aangepast worden.
www.karinhendriks.nl
Ik ben gewoon ik en dit is mijn ding.
  FOK!fotograaf vrijdag 2 november 2007 @ 13:53:46 #257
18921 freud
Who's John Galt?
pi_54315763
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 10:43 schreef _Kaatje_ het volgende:
Mooie site Puckzzz!

www.karinhendriks.nl
Mooie site!! Simplicity rules!! Het enige wat ik even anders zou doen, is je balk onderaan met info, er een plaatje van maken. Nu kunnen bots je emailadres zo uitlezen, en de kans op bakken spam is dan erg groot. Met een plaatje heb je daar veel minder last van.

Zit je site in een tabel? Zo ja, dan kan je zowel boven als onder laten centreren. Nu zit hij in het midden bovenaan geplakt. Maar goed, dat is muggenziften.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_54319378
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 13:53 schreef freud het volgende:

[..]

Mooie site!! Simplicity rules!! Het enige wat ik even anders zou doen, is je balk onderaan met info, er een plaatje van maken. Nu kunnen bots je emailadres zo uitlezen, en de kans op bakken spam is dan erg groot. Met een plaatje heb je daar veel minder last van.

Zit je site in een tabel? Zo ja, dan kan je zowel boven als onder laten centreren. Nu zit hij in het midden bovenaan geplakt. Maar goed, dat is muggenziften.
Tnx Freud, ik word er haast verlegen van. Die balk ga ik regelen, bedankt voor de tip. Ik moet even nakijken of 'ie in een tabel zit, heb 'm met een WYSIWYG-programma gemaakt, maar weet wel een klein beetje van html-taal.
pi_54319758
quote:
www.karinhendriks.nl
Mooie site idd Lekker simpel en functioneel.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_54353619
Aangezien ik mijn website ook heb aangepast:

http://www.bluecurl.nl
  zondag 4 november 2007 @ 17:27:57 #261
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_54359927
quote:
Op zondag 4 november 2007 13:01 schreef BlueCurl het volgende:
Aangezien ik mijn website ook heb aangepast:

http://www.bluecurl.nl
oeh, ziet gaaf uit. Welk pakket? welke gallery?
quote:
Mooie site Puckzzz!

www.karinhendriks.nl
Je foon nummer er zomaar bij zetten en je email adres als tekst lijkt mij niet zo slim

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
AN4SCD:

ik heb mijn website een kleine update gegeven, andere software voor mijn portfolio-fotogallery (en iets andere portfoliofoto's), nieuwe header die er beter bij past...

http://fotosoep.com/
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_54363799
quote:
Op zondag 4 november 2007 17:27 schreef Shark.Bait het volgende:
Je foon nummer er zomaar bij zetten en je email adres als tekst lijkt mij niet zo slim
Omdat? Het is niet handig als mensen me zouden willen bellen naar aanleiding van wat ze gezien hebben op de site?

E-mailadres heeft Freud al gezegd, heb er nog niks aan gedaan omdat de tijd me ontbreekt.
pi_54364064

[ Bericht 69% gewijzigd door buzzer op 04-11-2007 21:11:46 ]
bekijk mijn foto's op >> http://www.ntscha.deviantart.com/
pi_54364076
quote:
Mooie site Puckzzz!

www.karinhendriks.nl
Waarom zijn de foto's in de popups in spiegelbeeld tov de thumbnails? Creatieve vrijheid of "hee, da's bij mij niet!".

pi_54364441
EvL: dat komt omdat ik dan de foto in combinatie met de andere foto's mooier vond in spiegelbeeld. Voor het evenwicht in de collectie zeg maar. De foto op originele (upload)grootte spiegelt niet mee, vandaar dat je die dan in 'origineel' ziet. Ik heb er nog over gedacht of ik dat moest veranderen, dus dat het grote beeld dan ook gespiegeld is. Wat vind je, is het storend?
pi_54365101
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:37 schreef _Kaatje_ het volgende:
Wat vind je, is het storend?
Ik vind het wel een tikkie raar ja.
pi_54366190
quote:
Op zondag 4 november 2007 17:27 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

oeh, ziet gaaf uit. Welk pakket? welke gallery?
cool tnx, enkel dat je al denkt dat het een pakket is geeft me behoorlijk wat voldoening! Het is zelf allemaal getikt en gefotofopt!

[ Bericht 13% gewijzigd door BlueCurl op 04-11-2007 21:43:56 ]
pi_54368056
De gespiegelde beelden heb ik inderdaad maar aangepast, zo is het beter. Als ik mijn e-mail adres neerzet met 2 extra spaties (zo: info @ karinhendriks.nl) pakken de bots 'm dan nog?

www.karinhendriks.nl
pi_54369755
quote:
Op zondag 4 november 2007 22:37 schreef _Kaatje_ het volgende:
neerzet met 2 extra spaties (zo: info @ karinhendriks.nl) pakken de bots 'm dan nog?
Denk het wel, maak er anders gewoon een plaatje van.
pi_54410709
www.lowonenergy.com

Dat is mijn huidige website, ben een beetje sloom met update's probeer er binnenkort wat nieuwe op te zetten en wat huidige weghalen..
pi_54411210
heb vandaag eindelijk de nieuwe layout online gezet, naja nieuw, hij is aangepast.

Kamermans.net

heb alleen wat teveel van m;n host gegooit , m;n user icon doet het niet meer,..

[ Bericht 21% gewijzigd door Kamermans op 06-11-2007 19:20:43 ]
pi_54411459
Leuke site, grafisch misschien niet echt hoogstaand.
Maar je inhoudt is zeker interessant!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 6 november 2007 @ 19:24:33 #273
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_54411523
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:14 schreef Kamermans het volgende:
heb vandaag eindelijk de nieuwe layout online gezet, naja nieuw, hij is aangepast.

Kamermans.net

heb alleen wat teveel van m;n host gegooit , m;n user icon doet het niet meer,..
je links bij contact springen een beetje uit de band
d rest ziet er aardig uit
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_54412433
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:22 schreef lowonenergy het volgende:
Leuke site, grafisch misschien niet echt hoogstaand.
Maar je inhoudt is zeker interessant!
ik had juist tegenovergestelde reacties verwacht , dat de layout er orgineel uitziet, maar dat de inhoud matig is
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:24 schreef Ynske het volgende:

[..]

je links bij contact springen een beetje uit de band
d rest ziet er aardig uit
oja klopt, zal het even aanpassen als er nog mensen hier op fok er bij willen staat moeten ze het maar even melden
pi_54412464
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:14 schreef Kamermans het volgende:

Kamermans.net

Ik krijg een blauwe balk over de doorverwijzing, dat zal niet de bedoeling zijn?

Mijn DeviantART gallery
,
pi_54412519
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 20:04 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Ik krijg een blauwe balk over de doorverwijzing, dat zal niet de bedoeling zijn?

[ afbeelding ]
wow daar ziet het er best slecht uit :| terwijl ik hier met IE 6.0 en de niuewe IE en met firefox geen problemen heb :S heb jij extra inet plugins ofzo geinstaleerd toevallig?
pi_54412579
Kennelijk werkt ie niet helemaal goed met kleine schermpjes (zit achter een laptop)
Mijn DeviantART gallery
,
pi_54412597
Ik heb dat probleem ook niet, dat is vreemd.
pi_54412644
net ook even getest op 800 x 600 maar werkt prima,.. vaag hoor
pi_54412728
Nee, IE 6.0 en geen plugins dat ik weet
Mijn DeviantART gallery
,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')