kan wel met photoshop ja, of zoek je echt een gratis progje?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:56 schreef KD-fotografie het volgende:
Nu is het me eindelijk gelukt om van die vervelende pop-ups af te komen maar doordat de foto's nu kleiner zijn worden ze niet mooier.
Weet iemand een gratis progje waarmee ik de foto's allemaal tegelijk kan verkleinen?
een voor een is zo'n pokkewerk.![]()
www.kd-fotografie.nl
photoshop is ook goed alleen heb ik geen idee hoe dat moet eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:58 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
kan wel met photoshop ja, of zoek je echt een gratis progje?
1. open een willekeurige fotoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:55 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
photoshop is ook goed alleen heb ik geen idee hoe dat moet eigenlijk.![]()
Eerste reactie: Leuk behang, goede sloganquote:Op maandag 19 maart 2007 12:45 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Nieuw LayOut!
www.debbykrans.nl
Whoehoe!!!!
reacties graag![]()
ik houd nou eenmaal van aandachthehe
ik zie je reactie nu pas maar heel erg bedankt voor de duidelijke uitleg!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:10 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
1. open een willekeurige foto
2. rechtsboven bij window klik je 'actions' aan
3. in de verschenen actions window klik je op new action (zelfde icoontje als bij new layer)
4. als het goed is staat hij nou automatisch op record, zo niet, op het record knopje drukken
5. nu ga je de foto verkleinen, als alle fotos die je wilt verkleinen hetzelfde formaat zijn en niet de een paar liggende of staande fotos ertussen zitten kan je gewoon bij image size het gewenste formaat intikken, als de fotos wel verschillen van afmeting kan je beter hem verkleinen in procenten.
6. nu druk je bij de actions window op stop, en de foto sluit je af, je hoeft nog niet op te slaat
7. vervolgens ga je naar file-automate-batch, de nieuw gemaakte action staat meteen geselecteerd, nu alleen nog de map foto's selecteren die je wilt verkleinen en op ok drukken, wel even een backup maken van je fotos.
via een extern progje is t misschien makkelijker maar ik vind het wel zo handig om alles in 1programma te hebben anders staat je pc ook zo vol.
Lekker strak! Alleen die Flash popups vind ik wat minder.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:12 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.peterdehoog.nl/
Nieuwe URL, oud idee, nieuwe plaatjes, nieuwe galleries...... have fun
Da's geen flashquote:Op maandag 19 maart 2007 23:21 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Lekker strak! Alleen die Flash popups vind ik wat minder.
Waar is Laura gebleven?quote:Op maandag 19 maart 2007 23:12 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.peterdehoog.nl/
Nieuwe URL, oud idee, nieuwe plaatjes, nieuwe galleries...... have fun
Volgens mij heeft ze een vrij prominente plaats op de frontpagequote:
Da's alleen een previewquote:Op maandag 19 maart 2007 23:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze een vrij prominente plaats op de frontpage
Wat aangepast, webformulier moet nog een beetje mee gebeuren...verder issie zo zo goed als wel okay denk ikquote:Op maandag 19 maart 2007 12:45 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Nieuw LayOut!
www.debbykrans.nl
Whoehoe!!!!
reacties graag![]()
ik houd nou eenmaal van aandachthehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |