Mooi gedaan. Ik bekijk de site snel op mijn werk (19 inch) beelscherm en vind de verdeling niet zo fijn. Veel zwart relatief. Misschien kun je ook verticaal centreren ofzo.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:34 schreef Matrixxx het volgende:
Ik zag dat ik m'n link in het verkeerde topic had geplaatst. Dus nog maar eens overnieuw
RolandFoto.nl
thnx voor de reactie. Je bent 1 van de eerste die gelijk doorheeft dat dat navigatieknoppen zijn. Zelf uitgevonden of door de 'subtiele' "<-- navigatie"-hint?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:45 schreef Cydex het volgende:
[..]
Mooi gedaan. Ik bekijk de site snel op mijn werk (19 inch) beelscherm en vind de verdeling niet zo fijn. Veel zwart relatief. Misschien kun je ook verticaal centreren ofzo.
Zelf moet ik dit ook nog aanpakken, maar wegen tijdgebrek heb ik de komende weken/maanden geen mogelijkheid om m'n site eens goed aan te pakken.
P.s navigatieknoppen links in het scherm vind ik grafisch leuk gedaan. Houd ik wel van.
Nee, nee. Helemaal zelf gezien. Tekst niet nodig gehad. Vroeger (1999) had ik mijn eerste website in HTML gemaakt. Ook gebruik gemaakt van een tekening in paint waar ik symbolen in had gezet en die naar andere pagina's liet linken. Vandaarquote:thnx voor de reactie. Je bent 1 van de eerste die gelijk doorheeft dat dat navigatieknoppen zijn. Zelf uitgevonden of door de 'subtiele' "<-- navigatie"-hint?![]()
Leuke site, maar beetje sombere sfeer soms.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:45 schreef freud het volgende:
[..]
Leuke site, maar beetje sombere sfeer soms.
ik heb geen last van popups hoor. alleen de fotos komen wel in popup tevoorschijn. maar dat is geloof ik de bedoelingquote:Op zondag 22 april 2007 10:47 schreef KD-fotografie het volgende:
ik vind het mooier kamermans, kijkt idd wat prettiger.
ik heb gisterenavond mijn site weer een update gegeven en de foto's weer veranderd, toch weer pop-ups.
ik denk dat hij dat ook wou zeggen met zijn "toch weer pop-ups."quote:Op maandag 23 april 2007 16:08 schreef Kamermans het volgende:
[..]
ik heb geen last van popups hoor. alleen de fotos komen wel in popup tevoorschijn. maar dat is geloof ik de bedoeling
oooh, ja ik denk dat je gelijk hebtquote:Op maandag 23 april 2007 16:13 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
ik denk dat hij dat ook wou zeggen met zijn "toch weer pop-ups."![]()
Nee dat klopt. Heb er nog wel meer op mijn computer staan, maar was het even zat haha.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:14 schreef Kamermans het volgende:
lekker zomers ziet het er uit, staan nog niet zo heel veel fotos op zie ik.
leuke kat! mooi bewerkt ook!quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:52 schreef loehoes het volgende:
http://loehoes.nl
Maar weer eens veranderd.
je site ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 03:07 schreef sgoldie het volgende:
[..]
leuke kat! mooi bewerkt ook!
hier mijn bijdrage
http://www.goldbachphotography.com/
ligt het aan mij of lijken alle fotos net niet scherp te zijn?,..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:17 schreef KaMo het volgende:
http://fotografie.komado.nl/
Is wat langzaam I know
Ligt niet aan jouquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:27 schreef Kamermans het volgende:
[..]
ligt het aan mij of lijken alle fotos net niet scherp te zijn?,..
Nee, ook reclame maken voor een gratis sites is niet toegestaan (op heel FOK! overigens)quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:22 schreef succesfoto het volgende:
oh sorry dat had ik niet in de gaten.... maar ehh ik ben niet commercieel dus ik dacht dat het wel mocht...
Foto's zijn niet goed te zien. De viewgrootte is niet goed ingesteld. Kan alleen de thumbs zien.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:20 schreef qless het volgende:
Mijn site maar een flink aangepast en opgepoetst...
http://www.hierzo.net/
Opmeringen welkom (staan nog wat zaken op de to-do-list, zoals comments mogelijk maken, en meer foto's)
Ik zie de viewgrootte wel maar die is mijns inziens te klein. Dit kijkt niet lekker. En tevens zijn de knoppen om door de thumbnails heen te scrollen nauwelijks zichtbaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:39 schreef Cydex het volgende:
[..]
Foto's zijn niet goed te zien. De viewgrootte is niet goed ingesteld. Kan alleen de thumbs zien.
Nice, met pixelpost? Heb je de skin/template zelf gemaakt? Of waar vandaan gehaald? Vind hem wel mooi..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:32 schreef The_Frog het volgende:
Ben voorzichtig bezig met het vullen van een photosite(blog).
[Photoblog]
yep, met pixelpost.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:11 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Nice, met pixelpost? Heb je de skin/template zelf gemaakt? Of waar vandaan gehaald? Vind hem wel mooi..![]()
En nu ook meer toegespitst op de foto's:quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Niet eens zozeer om de foto's maar vooral om de site opzich:
www.vanwisse.nl
Zou ik erg onaardig zijn als ik zou zeggen dat je op je volgende vakantie beter een compact camera mee kan nemen? Scheelt een hoop gesjouw en aan de foto's zie je 't verschil niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:22 schreef -SL- het volgende:
Brazilië 1
Brazilië 2
Alle foto's genomen met Canon EOS 350D met standaard lens
Toen had ik de Canon EF 70-300mm F 4-5.6 IS USM nog niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |