O, ik dacht al dat jij in de drugs, zatquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Mutant en ik hebben samen een cokelijn lopen vanuit Marokko, en hij is aan het studeren hoe hij ons moet vrijpleiten, mochten de autoriteiten erachter komen.
Nee dus.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:36 schreef Aoristus het volgende:
Is Ayaan de buikspreekpop van laf rechts ?
Ja, had je iets anders verwacht. Het is een omhooggevallen excuusallochtoon die zelf tot niets in staat is. Behalve de confrontatie op te zoeken....en slechts daar succes mee had. Maar wat had ze zelf eigenlijk te melden...?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:36 schreef Aoristus het volgende:
Is Ayaan de buikspreekpop van laf rechts ?
Ik had TBS met dwangverpleging verwacht, maar het zat er helaas niet inquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, had je iets anders verwacht. Het is een omhooggevallen excuusallochtoon die zelf tot niets in staat is. Behalve de confrontatie op te zoeken....en slechts daar succes mee had. Maar wat had ze zelf eigenlijk te melden...?
ik niet. maar wel alle mensen die haar zwaar overwaardeerden en nog erger: adoreren. Het is gewoon een ordinaire trekpop van (extreem) rechts..quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:40 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik had TBS met dwangverpleging verwacht, maar het zat er helaas niet in
Wat heeft dat met de sharia te maken?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:43 schreef Apropos het volgende:
Oei, de beerput der shariasympathisanten gaat open.
Zou mij niet echt verbazen. wat mij nog mneer verantrust is dat de gemiddlede Nederlander daar niet eens doorheenprikt......en die domme Amerikanen al helemaal niet..quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:45 schreef Apropos het volgende:
Er is nooit vastgesteld dat Hirschi Ali de kwaliteiten heeft waarover zij zegt te bezitten, blijkt uit de uitzending.
Geen idee.quote:Ten eerste beschikt men over kwaliteiten. Ten tweede: wie heeft tijdens haar studie haar werkstukken vervaardigd?
Waarom zou 't je dan niet verbazen?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zou mij niet echt verbazen. wat mij nog mneer verantrust is dat de gemiddlede Nederlander daar niet eens doorheenprikt......en die domme Amerikanen al helemaal niet..![]()
[..]
Geen idee.
Gelukkig zijn er wel slimmeriken die dat wel door hebben, en prikken zo door de facade heen....quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:52 schreef Apropos het volgende:
[..]
Waarom zou 't je dan niet verbazen?
Ag, scheit toch uit....quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:55 schreef sigme het volgende:
Ik ben lid van de AHA fanclub. Ik hoop dat ze ooit terugkeert, en premier van dit land wordt
.
Dat is geen antwoord op de vraag. Maar ik ga er zo vandoor, dus het zal een andere keer moeten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er wel slimmeriken die dat wel door hebben, en prikken zo door de facade heen....
Ow, miscommunicatiequote:Op woensdag 10 januari 2007 17:57 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag. Maar ik ga er zo vandoor, dus het zal een andere keer moeten.
Premier zeg, nee, dat niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:55 schreef sigme het volgende:
Ik ben lid van de AHA fanclub. Ik hoop dat ze ooit terugkeert, en premier van dit land wordt
.
Smousje!quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ag, scheit toch uit....
Enne ben je nou van Marokkaanse origine![]()
allen andere dossiers?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Premier zeg, nee, dat niet.
Laat 'r maar lekker opiniemaken, daar is ze goed in.
Ik vond haar overigens op de andere dossiers nooit een groot licht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |