Ok, logisch, maar Ayaan is niet altijd politicus geweest. Er is nooit vastgesteld dat Hirschi Ali de kwaliteiten heeft waarover zij zegt te bezitten, blijkt uit de uitzending. De vermeende hype zou dus al begonnen zijn op het moment dat ze nog maar columniste wasquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:36 schreef Floripas het volgende:
Elke politicus van formaat heeft tekstschrijvers. Niks mis mee.
Misschien had hij wel de ruggesteun van het zelfde team, weten wij veelquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:27 schreef Floripas het volgende:
Denken jullie overigens dat Pim Fortuyn zelf "at your service" heeft bedacht?
Sgt Kerry reporting for duty!quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:27 schreef Floripas het volgende:
Omdat ze je mening niet deelt? Hey, een fascistje in de dopquote:Naast dat ik Ayaan Hirschi Ali een langslepende rechtsvervolging gun, ..
Uit welk gesticht kom jij eigenlijk?quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:52 schreef ExTec het volgende:
Zou suggereren dat De Winter zelf het lef niet heeft om boude uitspraken te doen.
En dat is natuurlijk onzin, gezien bv. z'n column in Elsevier.
[..]
Omdat ze je mening niet deelt? Hey, een fascistje in de dop
Precies, nogal een onzinnige TT. Alsof Ellian, Ephimenco en De Winter 'laf' zijn als het gaat om het doen van uitspraken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:52 schreef ExTec het volgende:
Zou suggereren dat De Winter zelf het lef niet heeft om boude uitspraken te doen.
En welke test-uitspraken zijn dat geweest?quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:17 schreef Aoristus het volgende:
Wel het soort (test)uitspraken die Hirschi Ali maakte, Nikk
Had je beter moeten opletten hè?quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:59 schreef nikk het volgende:
[..]
En welke test-uitspraken zijn dat geweest?
In hoeverre zijn de uitspraken extremer ten opzichte van bijvoorbeeld Ellian?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:09 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Had je beter moeten opletten hè?
deze bijvoorbeeld: http://www.volkskrant.nl/(...)rechter_uitgevochten
http://www.volkskrant.nl/(...)uitspraken_Hirsi_Ali
of deze:
http://www.refdag.nl/arti(...)6975ada67547d5165842
http://www.trouw.nl/archi(...)gevaar_voor_zichzelf
http://www.elsevier.nl/do(...)kel/86766/index.html
http://www.nieuws.nl/42874
Zoek er maar uit wat je er uit wilt halen
Daar gaat het niet om hè.. het werkt net zoals met kloontjes, het effect is anders als je geen verantwoordelijkheid voor je eigen tekst neemt, maar dat een ander laat incasseren.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:02 schreef nikk het volgende:
[..]
In hoeverre zijn de uitspraken extremer ten opzichte van bijvoorbeeld Ellian?
Gezien het steenkolenengels van Fortuyn lijkt het me hoogst onwaarschijnlijk dat 'ie iets in het Engels zou bedenken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:27 schreef Floripas het volgende:
Nou, dat heb ik toch wel herhaaldelijk met haar meegemaakt in radio-uitzendingen, zeker in het begin. Dat ze bijkans hysterisch werd omdat ze er niet uitkwam maar ze is erg snel gegroeid wat dat betreft.quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:17 schreef sigme het volgende:
Natuurlijk heeft Hirsi Ali een groep begenadigde medestanders, dat is toch nooit een geheim geweest? Ik heb nooit de indruk gehad dat ze niet uit d'r woorden kan komen als ze voor de vuist weg iets moet zeggen, of dat ze dan opeens te dom is te bedenken waar ze ook al weer voor stond.
Ik bedoelde niet eens dat de meeste politici tekstschrijvers hebben, maar dat het fanclubje van AHA bekend was. En dat er dus ideeën uitgewisseld worden. Het is natuurlijk geen wonder dat ideeën , en het overbrengen ervan, aankomt op het formuleren ervan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:51 schreef SCH het volgende:
Je hebt gelijk dat de meeste politici tekstschrijvers hebben maar meestal zijn dat mensen die bij de partij horen en hier lijkt toch iets anders aan de hand.
Maar dat is op zich wel een merkwaardig verschijnsel. Journalisten en prominenten die zich zo nadrukkelijk om iemand heen scharen en hun ideeen via haar naar buiten brengen. Het gaat niet om mensen die ten dienste van haar stonden, zoals je normaal hebt met denktanks en tekstschrijvers.quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet eens dat de meeste politici tekstschrijvers hebben, maar dat het fanclubje van AHA bekend was. En dat er dus ideeën uitgewisseld worden. Het is natuurlijk geen wonder dat ideeën , en het overbrengen ervan, aankomt op het formuleren ervan.
Dat vind ik een rare gevolgtrekking. Ik heb nou nooit de indruk gehad dat AHA niet overtuigd was van wat ze zei.quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar dat is op zich wel een merkwaardig verschijnsel. Journalisten en prominenten die zich zo nadrukkelijk om iemand heen scharen en hun ideeen via haar naar buiten brengen.
Ik zou de voorkeur geven aan zo'n groep meedenkers die je niet ten dienst staatquote:Het gaat niet om mensen die ten dienste van haar stonden, zoals je normaal hebt met denktanks en tekstschrijvers.
Ze was natuurlijk erg beinvloedbaar en die mannen adoreerden haar en gebruikten haar.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat vind ik een rare gevolgtrekking. Ik heb nou nooit de indruk gehad dat AHA niet overtuigd was van wat ze zei.
En je laten gebruiken? Dat is de consequentie.quote:Ik zou de voorkeur geven aan zo'n groep meedenkers die je niet ten dienst staat.
Dat klopt, ze heeft ook de speech van Bush van afgelopen nacht geschreven trouwensquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:19 schreef JohnDope het volgende:
Ayaan heeft juist achter de schermen die bommen op Somali weten te realiseren. Niks buikspreekpop dus.
Ze heeft meer macht dan ooit te voren.
Je kan er wel de draak mee steken, maar achter de schermen had Ali een dikke vinger in de pap mbt bommen op Somali.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat klopt, ze heeft ook de speech van Bush van afgelopen nacht geschreven trouwens![]()
Da's met Jan Marijnissen niet anders, hoor.quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar dat is op zich wel een merkwaardig verschijnsel. Journalisten en prominenten die zich zo nadrukkelijk om iemand heen scharen en hun ideeen via haar naar buiten brengen. Het gaat niet om mensen die ten dienste van haar stonden, zoals je normaal hebt met denktanks en tekstschrijvers.
Dat heb ik waarschijnlijk gemist in het buitenland. Heb je daar een bron voor?quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:19 schreef JohnDope het volgende:
Ayaan heeft juist achter de schermen die bommen op Somali weten te realiseren. Niks buikspreekpop dus.
Daar ben ik dan benieuwd naar. Volgens mij heeft hij vooral mensen om zich heen die zwaar bij de SP zijn betrokken.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Da's met Jan Marijnissen niet anders, hoor.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je kan er wel de draak mee steken, maar achter de schermen had Ali een dikke vinger in de pap mbt bommen op Somali.
Volgens bedoelt-ie niet dat rechts per definitie laf is, maar dat degenen Hirsi Ali gebruiken om dingen in de media te krijgen die ze welf niet zouden durven zeggen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:21 schreef beertenderrr het volgende:
waarom noem je rechts 'laf' ?
Nou, vooral Karel Glastra van Loon was toch wel meer dan een SP'er. En Harry de Winter.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar ben ik dan benieuwd naar. Volgens mij heeft hij vooral mensen om zich heen die zwaar bij de SP zijn betrokken.
1 of andere zwarte extreem geemancipeerde diva, die zich bevindt tussen de invloedrijke (midlife-crise) mannen en nog een appeltje te schillen had met haar geboorteland.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:28 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat heb ik waarschijnlijk gemist in het buitenland. Heb je daar een bron voor?
Glastra van Loon was een hele duidelijke SP-er die daar voor uit kwam en ook binnen de partij actief was. . Net als Oosterhuis en De Winter doet daar ook wel mee.. Maar ik heb geen enkele van de heren die rond Hirsi Ali zwermden ook maar iets binnen de VVD zien doen of zich aan die partij zien commiteren. Dat is een groot verschil.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:32 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou, vooral Karel Glastra van Loon was toch wel meer dan een SP'er. En Harry de Winter.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:32 schreef JohnDope het volgende:
[..]
1 of andere zwarte extreem geemancipeerde diva, die zich bevindt tussen de invloedrijke (midlife-crise) mannen en nog een appeltje te schillen had met haar geboorteland.
1 en 1 = 2;![]()
Jij vindt adoratie een logische grond voor gebruik? Wat adoreerden ze dan? Haar smoeltje?quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze was natuurlijk erg beinvloedbaar en die mannen adoreerden haar en gebruikten haar.
Jij vind het logisch dat ideeën bespreken met onafhankelijke denkers leidt tot gebruikt worden?quote:[..]
En je laten gebruiken? Dat is de consequentie.
Heb jij het interview met Leon de Winter in de leugen gezien. Wat vond jij ervan dat hij sprak over:quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:38 schreef sigme het volgende:
Jij vind het logisch dat ideeën bespreken met onafhankelijke denkers leidt tot gebruikt worden?
Nee joh malle, ik kijk geen tvquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb jij het interview met Leon de Winter in de leugen gezien. Wat vond jij ervan dat hij sprak over:
"dat meisje doet het nu leuk in Amerika en wij volgen haar met plezier"
Geen enkel.quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:35 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Uit welk gesticht kom jij eigenlijk?![]()
Ohquote:
Ik ken hem verder niet persoonlijk maar ik heb wel de indruk dat hij vrij goed weet hoe het politieke en publicitaire spel werkt.quote:Leon de Winter is een draak van een vent.
Dat vind ik een mooie gedachtequote:Op donderdag 11 januari 2007 11:37 schreef ExTec het volgende:
Ik heb het alleen niet zo op mensen die andere narigheid toewensen omdat ze niet de ideeen delen van die mensen.
Nee, ik mis veel pseudonieuws.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:09 schreef SCH het volgende:
[..]
OhDan mis je best veel nieuws, maar je kan het ook op internet zien.
Hij kan scherp formuleren, maar wat hij publiceert en wat AHA publiceert verschilt echt.quote:[..]
Ik ken hem verder niet persoonlijk maar ik heb wel de indruk dat hij vrij goed weet hoe het politieke en publicitaire spel werkt.
Punt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Glastra van Loon was een hele duidelijke SP-er die daar voor uit kwam en ook binnen de partij actief was. . Net als Oosterhuis en De Winter doet daar ook wel mee.. Maar ik heb geen enkele van de heren die rond Hirsi Ali zwermden ook maar iets binnen de VVD zien doen of zich aan die partij zien commiteren. Dat is een groot verschil.
Die qualificatie is anders zeer op z'n plaats, als je van mening bent dat iemand vanwege z'n gedachtegoed vervolgd mag worden.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:11 schreef SCH het volgende:
Maar noem iemand anders dan ook geen 'fascistje in de dop'.
Je hebt me aan het denken gezet. Is dat echt wel zo? De Winter publiceert meer over Israel en Ali meer over emancipatie, maar verder?quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:16 schreef sigme het volgende:
Hij kan scherp formuleren, maar wat hij publiceert en wat AHA publiceert verschilt echt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |