Ghostship heb ik destijds nog in de bios gezien. Hoge verwachtingen van, maar hij viel idd tegen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ghost Ship vond ik dan weer niet eng.
Destijds (lees: jaaaaaaaaren geleden) vond ik 'm nog best eng.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Qua horror vind ik (uit nostalgische waarde) Scream toch wel het toppunt.
Wat heb ik daarbij gelachenquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Final Destination 1 + 2(3 was ook tof maar niet op dezelfde manier)
Die vind ik serieus nog één van de engste, die is voor mij wat realistischer dan al dat geestengedoequote:Op woensdag 10 januari 2007 17:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Qua horror vind ik (uit nostalgische waarde) Scream toch wel het toppunt.
je hebt gelijkquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:41 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Thirteen is toch de film met die tienermeisjes?
Thir13en Ghosts is dan weer de film die jij bedoelt denk ik
ik vind er gewoon niets aan!quote:[..]
Hoe kun je 24 nou saai noemen?!
Nooit gezien en nooit gelezen. Maar clowns vind ik sowieso niet echt prettig.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:05 schreef sbientje het volgende:
wat vinden jullie van IT? het boek vond ik zoooo eng, maar toen zag ik de film met 3 vriendinnen... en toen ben ik in slaap gevallen
Dat kan. Maar saai noemenquote:
dat vind ik echt een boutfilm, neits aan... ze roepen gewoon heel vaak FUCK! en ze filmen slechter dan ik met mijn camera...quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:04 schreef Tha_Erik het volgende:
De engste film is voor mij toch the Blairwitch Project. Gewoon het gevoel wat die film mij geeft, elke keer alsik 'm zie krijg ik datzelfde angstaanjagende gevoel en lopen de rillingen overmijn rug.
Ja, daarin ben je echt niet alleen, en het is ook juist het niksige in de film wat het voor mij zo eng maakt. Want dat is precies hoe ik mezelf bang kan maken, door achter niks dingen te gaan zoeken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:06 schreef sbientje het volgende:
[..]
dat vind ik echt een boutfilm, neits aan... ze roepen gewoon heel vaak FUCK! en ze filmen slechter dan ik met mijn camera...
Die heb ik nog nooooit gezien!quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:04 schreef Tha_Erik het volgende:
De engste film is voor mij toch the Blairwitch Project. Gewoon het gevoel wat die film mij geeft, elke keer alsik 'm zie krijg ik datzelfde angstaanjagende gevoel en lopen de rillingen overmijn rug.
Ja, deel twee slaat nergens opquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:07 schreef Lynx666 het volgende:
The Blair Witch Project vind ik zooooo geniaal! Een van mn favo's in m'n hele collectie
En Blair Witch 2 was zoooooo jammer
tsja, ik kan er echt mijn aandacht niet bijhouden hoor! dan is het dus saaiquote:
Precies! De hele film is gewoon 1 grote mindfuck, en je bent er vatbaar voor of niet. I, for one, was!quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, daarin ben je echt niet alleen, en het is ook juist het niksige in de film wat het voor mij zo eng maakt. Want dat is precies hoe ik mezelf bang kan maken, door achter niks dingen te gaan zoeken.
Áls je 'm gaat kijken, leg dan je verwachtingen niet al te hoog. Gewoon blanco ernaar kijken (voor zover mogelijk).quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:07 schreef Natalie het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooooit gezien!
(Ja, ik moet me schamen. Zeg het maar: 'Natalie, ga je schamen')
Inderdaad! Wij snappen elkaar!quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:09 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Precies! De hele film is gewoon 1 grote mindfuck, en je bent er vatbaar voor of niet. I, for one, was!
Godsamme zeg. Eerst Close Encounters, en nu ditquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:07 schreef Natalie het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooooit gezien!
(Ja, ik moet me schamen. Zeg het maar: 'Natalie, ga je schamen')
Nee, jij vindt het saai. Dat is iets anders dan zeggen dat het saai is.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:08 schreef sbientje het volgende:
[..]
tsja, ik kan er echt mijn aandacht niet bijhouden hoor! dan is het dus saaihet is gewoon niet mijn serie denk ik, ik houd niet van dat pief paf poef gedoe
Pff, durf je toch nietquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:54 schreef PeRi het volgende:
Dit zijn ellendelingen en twijfelkonten.
- Natalie en steenz
quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, jij vindt het saai. Dat is iets anders dan zeggen dat het saai is.
zei ik ookquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:38 schreef sbientje het volgende:
24 vind ik totaal niet boeiend, zelfs best wel saai
quote:
Hier niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:08 schreef sbientje het volgende:
[..]
tsja, ik kan er echt mijn aandacht niet bijhouden hoor! dan is het dus saai
Festen is ook zo'n geniale film in al zijn eenvoud.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Blair Witch Project is ook een film die niet echt verouderd, geen grootse special effects, geen high tech cameratechnieken, niks.
Die ken ik dan weer niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:14 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Festen is ook zo'n geniale film in al zijn eenvoud.
Het is erg. Ik weet 't!quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:09 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Godsamme zeg. Eerst Close Encounters, en nu dit
Die had ik zelf ook meteen opgezocht.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:18 schreef Lynx666 het volgende:
!imdb Festen
> [iMDB] Festen (1998) (8.0) ** http://www.imdb.com/title/tt0154420/
Al die films die voorbijkomenquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:18 schreef Lynx666 het volgende:
!imdb Festen
> [iMDB] Festen (1998) (8.0) ** http://www.imdb.com/title/tt0154420/
Je kan jezelf prima redden door de films te kijkenquote:
Of was het een verkapte Lynx666-wil-je-mijn-hand-vasthouden-en-me-een-schouder-bieden-om-achter-weg-te-duiken-als-ik-bang-word-post?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je kan jezelf prima redden door de films te kijken.
Oké.. Grmbl.quote:
Ik vraag even of Steenz ze heeftquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je kan jezelf prima redden door de films te kijken.
Kijk, nú wordt het pas echt engquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of was het een verkapte Lynx666-wil-je-mijn-hand-vasthouden-en-me-een-schouder-bieden-om-achter-weg-te-duiken-als-ik-bang-word-post?
Jawel, iedereen heeft zo z'n gebreken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:22 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik vraag even of Steenz ze heeft
Anders durf ik me hier niet meer te vertonen.
Nee ik heb ze nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:22 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik vraag even of Steenz ze heeft
Anders durf ik me hier niet meer te vertonen.
[..]
Kijk, nú wordt het pas echt eng
en vijf ook nog dacht ik...quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:23 schreef Lynx666 het volgende:
Saw III..waarom die gemaakt moest worden is me een raadsel
En er was nog een Saw IV op komst?
Je maakt 't niet beter, schat. M'n reputatie staat op het spel!quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:25 schreef steenz het volgende:
[..]
Nee ik heb ze niet. The Blair Witch project hoefde ik niet eens te zien, zo debiel vond ik het geheel. Close Encouters was een prachtige film voor z'n tijd... maar is inmiddels gruwelijk overtijd, dus daar mis je ook niets aan
hee tjappie! hoe is het?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:25 schreef steenz het volgende:
[..]
Nee ik heb ze niet. The Blair Witch project hoefde ik niet eens te zien, zo debiel vond ik het geheel. Close Encouters was een prachtige film voor z'n tijd... maar is inmiddels gruwelijk overtijd, dus daar mis je ook niets aan
De één gilt bij films, de ander kijkt ze gewoon helemaal nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel, iedereen heeft zo z'n gebreken.
Ik gil niet tijdens de film! Alleen als iemand me daarna laat schrikken! Wereld van verschil.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:28 schreef Natalie het volgende:
[..]
De één gilt bij films, de ander kijkt ze gewoon helemaal niet
Pffff. Je bent een belediging voor mn dvd-collectiequote:Op woensdag 10 januari 2007 18:25 schreef steenz het volgende:
[..]
Hoiquote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik gil niet tijdens de film! Alleen als iemand me daarna laat schrikken! Wereld van verschil.
Soort toelie maar dan vaster?quote:
Festen is goed jaquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:14 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Festen is ook zo'n geniale film in al zijn eenvoud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |