Of was het een verkapte Lynx666-wil-je-mijn-hand-vasthouden-en-me-een-schouder-bieden-om-achter-weg-te-duiken-als-ik-bang-word-post?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je kan jezelf prima redden door de films te kijken.
Oké.. Grmbl.quote:
Ik vraag even of Steenz ze heeftquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je kan jezelf prima redden door de films te kijken.
Kijk, nú wordt het pas echt engquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of was het een verkapte Lynx666-wil-je-mijn-hand-vasthouden-en-me-een-schouder-bieden-om-achter-weg-te-duiken-als-ik-bang-word-post?
Jawel, iedereen heeft zo z'n gebreken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:22 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik vraag even of Steenz ze heeft
Anders durf ik me hier niet meer te vertonen.
Nee ik heb ze nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:22 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik vraag even of Steenz ze heeft
Anders durf ik me hier niet meer te vertonen.
[..]
Kijk, nú wordt het pas echt eng
en vijf ook nog dacht ik...quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:23 schreef Lynx666 het volgende:
Saw III..waarom die gemaakt moest worden is me een raadsel
En er was nog een Saw IV op komst?
Je maakt 't niet beter, schat. M'n reputatie staat op het spel!quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:25 schreef steenz het volgende:
[..]
Nee ik heb ze niet. The Blair Witch project hoefde ik niet eens te zien, zo debiel vond ik het geheel. Close Encouters was een prachtige film voor z'n tijd... maar is inmiddels gruwelijk overtijd, dus daar mis je ook niets aan
hee tjappie! hoe is het?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:25 schreef steenz het volgende:
[..]
Nee ik heb ze niet. The Blair Witch project hoefde ik niet eens te zien, zo debiel vond ik het geheel. Close Encouters was een prachtige film voor z'n tijd... maar is inmiddels gruwelijk overtijd, dus daar mis je ook niets aan
De één gilt bij films, de ander kijkt ze gewoon helemaal nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel, iedereen heeft zo z'n gebreken.
Ik gil niet tijdens de film! Alleen als iemand me daarna laat schrikken! Wereld van verschil.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:28 schreef Natalie het volgende:
[..]
De één gilt bij films, de ander kijkt ze gewoon helemaal niet
Pffff. Je bent een belediging voor mn dvd-collectiequote:Op woensdag 10 januari 2007 18:25 schreef steenz het volgende:
[..]
Hoiquote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik gil niet tijdens de film! Alleen als iemand me daarna laat schrikken! Wereld van verschil.
Soort toelie maar dan vaster?quote:
Festen is goed jaquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:14 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Festen is ook zo'n geniale film in al zijn eenvoud.
Je kan te ver gaanquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:37 schreef BVO het volgende:
Een tjappie is... ja, hoe zeg je dat... een beetje een sullig persoon. Een stakker, een zielepoot, een sukkel.
Ik ook. Veel hoger nog.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:37 schreef Natalie het volgende:
Sjee... dit is toch best schokkend. Ik sta in de top 250 van usertotals
quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:37 schreef Natalie het volgende:
Sjee... dit is toch best schokkend. Ik sta in de top 250 van usertotals
quote:#234 CrazyDutchPunk 28030
quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:38 schreef BVO het volgende:
Het is wel vrij streekgebonden, soms wordt tjappie voor vriend gebruikt, maar in Rotterdam is het dus sukkel.
We zitten allemaal in hetzelfde schuitje.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:39 schreef Natalie het volgende:
Allemachtig, jullie ook!
Dit forum -wat zeg ik? Dit topic!- is schadelijker dan ik dacht
quote:#183 Tha_Erik 32348
quote:#246 Natalie 27166
quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:46 schreef BVO het volgende:
Ik heb in ShowChat en IDO wel zo mijn buien gehad. Maar was voor XFA heel erg aan minderen, zakte mijn gemiddelde van 44 naar 36
. Nu zit ik weer in een FOK!periode, door XFA
.
Wat is je favo SC?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Sinds ik in ongeveer 5 SC's post gaat het vrij hard. En ten tijde van IDO ging het ook vrij hard.
Dat verschilt. Maar op 't moment RR.quote:
Jij kent je vast goed in dat nummer van K's Choice...quote:
Welk?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:25 schreef chansadres het volgende:
[..]
Jij kent je vast goed in dat nummer van K's Choice...
Toch niet addict hè?quote:
BW 2.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:07 schreef Lynx666 het volgende:
The Blair Witch Project vind ik zooooo geniaal! Een van mn favo's in m'n hele collectie
En Blair Witch 2 was zoooooo jammer
Vaatdoek dus, niet Atb.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar jij bent er zo een die helemaal into sport is.
Terwijl wij al onze series zitten te volgen met een bak chips 10 kilo erbij vreten, sta jij als een echte vent keihard te sporten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben echt een anti serie iemand, bijzonder hier.
Een échte vent zit huilend Grey's Anatomy te kijken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:35 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Terwijl wij al onze series zitten te volgen met een bak chips 10 kilo erbij vreten, sta jij als een echte vent keihard te sporten.
Eensch.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een échte vent zit huilend Grey's Anatomy te kijken.
En een échte vent laat zich totaal niet in met vrouwwezensquote:
Nogal.quote:
* Peri slaps Tha_Erik around a bit with a large troutquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En een échte vent laat zich totaal niet in met vrouwwezens.
Of ga ik nu te ver
Forelschopper die je bent!quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
* Peri slaps Tha_Erik around a bit with a large trout
Verschil moet er zijn he.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:35 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Terwijl wij al onze series zitten te volgen met een bak chips 10 kilo erbij vreten, sta jij als een echte vent keihard te sporten.
Pasjij maar op, dame, ik verlaat je voor een haring!quote:
Ga je gang, ik heb toch al een andere paling.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pasjij maar op, dame, ik verlaat je voor een haring!
Zég, ik ben nog altijd een goudvis!quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pasjij maar op, dame, ik verlaat je voor een haring!
Oh.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zég, ik ben nog altijd een goudvis!
Beter zo dan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pasjij maar op, dame, ik verlaat je voor een goudvis!
Oordeel zelf:quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb je trouwens een sluierstaart?
Je ziet wel wat blauw voor een goudvisquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oordeel zelf: [afbeelding]
Weet ik het. Die die die vis daar vertelde me dat ik een goudvis was!quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je ziet wel wat blauw voor een goudvis.
Dory, met de stem van Ellen Degeneres
![]()
Ah, dan zal het wel!quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Weet ik het. Die die die vis daar vertelde me dat ik een goudvis was!
Wat ben jij toch egoistischquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:53 schreef PeRi het volgende:
Daarnet ging het nog over mij.
Sinds wanneer gaat dat los van elkaar?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:55 schreef chansadres het volgende:
[..]
Wat ben jij toch egoistisch![]()
Nu te vreden?
I love itquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:55 schreef chansadres het volgende:
[..]
Wat ben jij toch egoistisch![]()
Nu te vreden?
Dadelijk ga je nog zeggen dat je extra aandacht geeft aan je kousenquote:
Dat deed ik vorig topicquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Doe je trouwens goed Erik. Op het eind in een topic iets zeggen zodat je een naamtopic krijgt..
I know!quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Doe je trouwens goed Erik. Op het eind in een topic iets zeggen zodat je een naamtopic krijgt..
Nee, dat was Zhenar.quote:
idd, wat een barbaaaar!quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaat dat los van elkaar?.
Je sigquote:
Ik heb het afgekeken uit ShowChat. In VBL waag ik me niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Beetje afkijken van mij, heb ik in VBL ook ontdekt.
Inderdaad. FOK!sport daarentegen......quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:09 schreef PeRi het volgende:
VBL. SPT. BRR.
Sport. Macho mannen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Inderdaad. FOK!sport daarentegen......
Iddquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Graag gedaan. Lijkt me wel een vette film trouwens
.
Het lijkt een beetje in dezelfde stijl te worden als Sin City. Me likequote:Op woensdag 10 januari 2007 20:17 schreef Gezondaar het volgende:
[Crosspost]
[..]
IddIk wilde niet voor niets deze avatar
![]()
Het is ook gebaseerd op een strip van Frank Miller, die ook de Sin City comics gemaakt heeftquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje in dezelfde stijl te worden als Sin City. Me like.
Ja, dat zag ik al in de trailer. Nadat ik Sin City heb gezien heb ik een paar van die strips gelezen. Echt goedquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:20 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Het is ook gebaseerd op een strip van Frank Miller, die ook de Sin City comics gemaakt heeft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |