Ik heb er 1tje met Franse ondertitelingquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:44 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Van S6 zijn al 4,25 eps 'uitgelekt'
Mijn E.T. nachtmerries zijn van een jaar of 10 geleden, het vakantie/signs incident is van een jaar of 3 geledenquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:09 schreef Natalie het volgende:
[..]
Schichtig rondkijken met je ogen wijd open. Ik zie het helemaal voor me
Arme jij... Zou niet snel weer zo'n film kijken tenzij er 's nachts iemand is die je gezelschap kan houden. (En dan heb ik het over een mens dus hè, geen alien)
Hoe lang is 't eigenlijk geleden?
Is dat met dat glazen huis? Want daar heb ik ook wel een avond slecht door geslapen, zeg.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:09 schreef sbientje het volgende:
Van geesten en dat soort dingen houd ik wel, thir13en is wel de engste die ik ooit heb gezien, *ril*
Dat krijg je als je zo'n mislukt persoon bent met allerlei gekkighedenquote:
ET is ook eng, hij blijft eng en lelijk...quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn E.T. nachtmerries zijn van een jaar of 10 geleden, het vakantie/signs incident is van een jaar of 3 geleden.
Meet houden met allemaal van die bangerikken als wij. Hele nacht griezelen met z'n allen. Can you handle it?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn E.T. nachtmerries zijn van een jaar of 10 geleden, het vakantie/signs incident is van een jaar of 3 geleden.
Mwa, die vond ik eigenlijk best saaiquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Thirteen Ghost. Fuck die was inderdaad scary!
ETquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:14 schreef Woelli het volgende:
[..]
ET is ook eng, hij blijft eng en lelijk...
Ik had na het zien van die film geen knuffelgallerij meer, want anders zou het kunnen zijn dat dat ding er opeens ongemerkt tussen zou zitten, net als in de filmquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:14 schreef Woelli het volgende:
[..]
ET is ook eng, hij blijft eng en lelijk...
Wat een lekker wijf ben je soms tochquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, in grote groepen heb ik het weer niet. als andere mensen bang zijn dan zit ik vooral te lachen om die mensen, maar als ik het in kleine besloten groepen kijk (of alleen), dan moet je niet opeens achterme verschijnen, want ik gil hel en hemel bij elkaar(bij wijze van).
Dat vond ik juist met Buffy. Wéér een vampierquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:19 schreef --Globe-- het volgende:
Charmed volg ik op tv, maar niet heel fanatiek. Het is vaak hetzelfde met weer een nieuwe demoon elke keer enzo.
Wie wat waar?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat wordt dus de nacht van 10 op 11 februari een sci-fi/horror marathon?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:18 schreef Natalie het volgende:
[..]
Wat een lekker wijf ben je soms toch
Die vriend van Phoebe toch?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat vond ik juist met Buffy. Wéér een vampier. Bij Charmed vond ik de hele Cole-affaire ook vervelend.
Ja, ik denk dat dat wel een heel seizoen duurdequote:Op woensdag 10 januari 2007 17:21 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Die vriend van Phoebe toch?
Dat werd inderdaad erg lang uitgerekt.
Tussen de 2 meet avonden doorquote:
Mag best hoor. Ik tot 1.5 jaar terug ook niet. Tot ik een DVD box leende van een vriend.. 3 dagen later had ik seizoen 1 gezienquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is zeker niet veilig om te zeggen dat ik nog nooit een aflevering van 24 heb gezien?
Ik ook niet, het schijnt super te zijn maar het is er bij mij nooit van gekomen ofzo.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is zeker niet veilig om te zeggen dat ik nog nooit een aflevering van 24 heb gezien?
Het trekt me niet zo. Ik heb altijd het gevoel dat het een aktieserie is, en ik heb het niet zo op aktie.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:23 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik ook niet, het schijnt super te zijn maar het is er bij mij nooit van gekomen ofzo.
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat keek ik in het begin, maar nu vind ik het wat veel van hetzelfde.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:24 schreef --Globe-- het volgende:
CSI volg ik eigenlijk ook niet, boeit me niet echt.
Veel koppelacties hoor ik al...quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:24 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor![]()
Vrienden proberen me aan Heroes te koppelen maar ben nog niet begonnen er aan...
Volgens mij mis ik wat.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tussen de 2 meet avonden door
Klopt inderdaad. CSI Miami is ook het zelfde. Nee naar paar seizoenen ben ik daar mee afgehaaktquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat keek ik in het begin, maar nu vind ik het wat veel van hetzelfde.
WHAT?!quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:24 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor![]()
Vrienden proberen me aan Heroes te koppelen maar ben nog niet begonnen er aan...
Ja, 2 avonden. Zaterdag en Zondag in Studio 22 haha.Je komt toch ook?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:28 schreef Natalie het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik wat.
Meeting is best leuk maar 2 avonden? Dat zijn wel erg veel FOK!kers achter elkaarWeet niet of ik dat in combinatie met enge films overleef
CSI is het enige wat ik (qua CSI) nog wel redelijk volg.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:24 schreef --Globe-- het volgende:
CSI volg ik eigenlijk ook niet, boeit me niet echt.
Uhhhhmmm, nou dat weet ik nog zo net niet, hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, 2 avonden. Zaterdag en Zondag in Studio 22 haha.Je komt toch ook?
Ook zo'n zin in seizoen 6quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zet 24 maar op. Dus als ik wat laat reageer, komt het omdat Jack weer interessante dingen doet!
Dat kind zelf had er wel lol in hoorquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doodeng. Vooral als dat kind gejat wordt, met dat rode licht enzo.
Ja! Maar eerst seizoen 5 afkijkenquote:
Ik ben bezig om alle eerdere seizoen maar eens te bekijken, maar dat gaat me denk ik veel te lang durenquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja! Maar eerst seizoen 5 afkijken
De bekende melodie van 5 tonen wat zo'n beetje door de hele film te horen isquote:
Thirteen is toch de film met die tienermeisjes?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:38 schreef sbientje het volgende:
thir13en (volgens mij zonder ghosts erachter?) is idd in een glazen huis. Er bestaat dacht ik ook een thirteen ghosts, maar dat is weer wat anders? nou ja, zoeken we op
Hoe kun je 24 nou saai noemen?quote:24 vind ik totaal niet boeiend, zelfs best wel saai
Ah, ja, ik heb 'm door. Ik dacht al dat het dat was, maar de twee F'en maakte me in de war, had er niet aan gedacht dat het ook verschillende octaven konden zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:38 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
De bekende melodie van 5 tonen wat zo'n beetje door de hele film te horen is
http://datacore.sciflicks(...)five_notes_human.wav
Nou, het zijn wel vriendschappelijke aliens, dus ik denk dat bij jou alles goed komt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:40 schreef Natalie het volgende:
Ga ik die film overleven, Tha_Erik? Of moet ik versterking inroepen?
Nou, je kunt het alles noemen, maar saai is echt onmogelijk.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:38 schreef sbientje het volgende:
24 vind ik totaal niet boeiend, zelfs best wel saai
Ja klopt. Vreemde film.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Thir13en Ghosts is juist toch in een glazen huis? Rare film was dat..
Ja dat kan ik dus echt niet he. Ik download het wel, maar begin pas te kijken als ik m bijna compleet hebquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
24 is niet saai. Ik ga dit seizoen voor het eerst zeg maar in Amerika volgen dus dat ik een week moet wachten ipv doorkijken. Volgens mij word ik gek haha
Ghostship heb ik destijds nog in de bios gezien. Hoge verwachtingen van, maar hij viel idd tegen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ghost Ship vond ik dan weer niet eng.
Destijds (lees: jaaaaaaaaren geleden) vond ik 'm nog best eng.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Qua horror vind ik (uit nostalgische waarde) Scream toch wel het toppunt.
Wat heb ik daarbij gelachenquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Final Destination 1 + 2(3 was ook tof maar niet op dezelfde manier)
Die vind ik serieus nog één van de engste, die is voor mij wat realistischer dan al dat geestengedoequote:Op woensdag 10 januari 2007 17:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Qua horror vind ik (uit nostalgische waarde) Scream toch wel het toppunt.
je hebt gelijkquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:41 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Thirteen is toch de film met die tienermeisjes?
Thir13en Ghosts is dan weer de film die jij bedoelt denk ik
ik vind er gewoon niets aan!quote:[..]
Hoe kun je 24 nou saai noemen?!
Nooit gezien en nooit gelezen. Maar clowns vind ik sowieso niet echt prettig.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:05 schreef sbientje het volgende:
wat vinden jullie van IT? het boek vond ik zoooo eng, maar toen zag ik de film met 3 vriendinnen... en toen ben ik in slaap gevallen
Dat kan. Maar saai noemenquote:
dat vind ik echt een boutfilm, neits aan... ze roepen gewoon heel vaak FUCK! en ze filmen slechter dan ik met mijn camera...quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:04 schreef Tha_Erik het volgende:
De engste film is voor mij toch the Blairwitch Project. Gewoon het gevoel wat die film mij geeft, elke keer alsik 'm zie krijg ik datzelfde angstaanjagende gevoel en lopen de rillingen overmijn rug.
Ja, daarin ben je echt niet alleen, en het is ook juist het niksige in de film wat het voor mij zo eng maakt. Want dat is precies hoe ik mezelf bang kan maken, door achter niks dingen te gaan zoeken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:06 schreef sbientje het volgende:
[..]
dat vind ik echt een boutfilm, neits aan... ze roepen gewoon heel vaak FUCK! en ze filmen slechter dan ik met mijn camera...
Die heb ik nog nooooit gezien!quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:04 schreef Tha_Erik het volgende:
De engste film is voor mij toch the Blairwitch Project. Gewoon het gevoel wat die film mij geeft, elke keer alsik 'm zie krijg ik datzelfde angstaanjagende gevoel en lopen de rillingen overmijn rug.
Ja, deel twee slaat nergens opquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:07 schreef Lynx666 het volgende:
The Blair Witch Project vind ik zooooo geniaal! Een van mn favo's in m'n hele collectie
En Blair Witch 2 was zoooooo jammer
tsja, ik kan er echt mijn aandacht niet bijhouden hoor! dan is het dus saaiquote:
Precies! De hele film is gewoon 1 grote mindfuck, en je bent er vatbaar voor of niet. I, for one, was!quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, daarin ben je echt niet alleen, en het is ook juist het niksige in de film wat het voor mij zo eng maakt. Want dat is precies hoe ik mezelf bang kan maken, door achter niks dingen te gaan zoeken.
Áls je 'm gaat kijken, leg dan je verwachtingen niet al te hoog. Gewoon blanco ernaar kijken (voor zover mogelijk).quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:07 schreef Natalie het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooooit gezien!
(Ja, ik moet me schamen. Zeg het maar: 'Natalie, ga je schamen')
Inderdaad! Wij snappen elkaar!quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:09 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Precies! De hele film is gewoon 1 grote mindfuck, en je bent er vatbaar voor of niet. I, for one, was!
Godsamme zeg. Eerst Close Encounters, en nu ditquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:07 schreef Natalie het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooooit gezien!
(Ja, ik moet me schamen. Zeg het maar: 'Natalie, ga je schamen')
Nee, jij vindt het saai. Dat is iets anders dan zeggen dat het saai is.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:08 schreef sbientje het volgende:
[..]
tsja, ik kan er echt mijn aandacht niet bijhouden hoor! dan is het dus saaihet is gewoon niet mijn serie denk ik, ik houd niet van dat pief paf poef gedoe
Pff, durf je toch nietquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 17:54 schreef PeRi het volgende:
Dit zijn ellendelingen en twijfelkonten.
- Natalie en steenz
quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, jij vindt het saai. Dat is iets anders dan zeggen dat het saai is.
zei ik ookquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:38 schreef sbientje het volgende:
24 vind ik totaal niet boeiend, zelfs best wel saai
quote:
Hier niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:08 schreef sbientje het volgende:
[..]
tsja, ik kan er echt mijn aandacht niet bijhouden hoor! dan is het dus saai
Festen is ook zo'n geniale film in al zijn eenvoud.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Blair Witch Project is ook een film die niet echt verouderd, geen grootse special effects, geen high tech cameratechnieken, niks.
Die ken ik dan weer niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:14 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Festen is ook zo'n geniale film in al zijn eenvoud.
Het is erg. Ik weet 't!quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:09 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Godsamme zeg. Eerst Close Encounters, en nu dit
Die had ik zelf ook meteen opgezocht.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:18 schreef Lynx666 het volgende:
!imdb Festen
> [iMDB] Festen (1998) (8.0) ** http://www.imdb.com/title/tt0154420/
Al die films die voorbijkomenquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:18 schreef Lynx666 het volgende:
!imdb Festen
> [iMDB] Festen (1998) (8.0) ** http://www.imdb.com/title/tt0154420/
Je kan jezelf prima redden door de films te kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |