huidige motoren geschikt voor gas zijn:quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:50 schreef vlad het volgende:
[..]
VW heeft meer motoren op gas (zowel LPG en CNG). Wij leveren rechtstreeks aan VW.
en heeft niets met heiligschennis te maken. die 1.8 was op LPG vanwege de raceklasse waar ze in reden![]()
BaraPappaquote:
geen hond gezienquote:
Dat is al snel met een auto die laag bij de grond zit.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:15 schreef Paladijn het volgende:
oi lieve Bara
En wat een kutweer idd, ik weet ook weer waarom ik een hekel aan stations heb(je ziet echt geen ruk als je er met regen achter rijdt). Maar mijn winterbandjes zitten er weer goed onder
Ik vond't met de Rover ook irritant, op een of andere manier valt het mee achter een auto met derrierequote:Op woensdag 10 januari 2007 18:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is al snel met een auto die laag bij de grond zit.
Een elise is nog ergerdan kijk je al tegen de achterklep van een MX5
![]()
euh je bedoelt Alexxxxxquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik vond't met de Rover ook irritant, op een of andere manier valt het mee achter een auto met derriere
Moet trouwens toegeven dat't idd best laag is, Bo en lipje kunnen dat beamen, die konden Bo's 155 niet eens doorkijken
Rustpunt net na de bergweggetjes, waar jij en Bo even in de MX5 zijn gaan zitten terwijl ik de langsrazende ferrari's aan het platen wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |