Lief Murpje, nu doe je toch weer, zie je wel je kunt er niets aan doen, je bent gewoon een baggeraar!quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:48 schreef murp het volgende:
Aangezien er honderden users op fok zitten en ik daar maar een aantal van naam van ken vroeg ik me af hoe 'bekend' ik eigenlijk ben. Iemand waar je wel eens van gehoord hebt? Van 'naam' kent? Of nog nooit eerder gezien? Ben serieus benieuwd![]()
p.s gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:51 schreef veldmuis het volgende:
Komt er nu elke week een of andere n00b die dit topic opent?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lief Murpje, nu doe je toch weer, zie je wel je kunt er niets aan doen, je bent gewoon een baggeraar!![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:49 schreef Bastard het volgende:
Van je irritante kut icoon alleen.. inhoudelijk niet.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:50 schreef moemoe het volgende:
Ik weet dat je baggert.
quote:
Hoe durf je!quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb je posts wel eens gelezen.![]()
goeie vraagquote:
QFTquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:49 schreef Bastard het volgende:
In het verleden behaalde resultaten hebben echt in dit geval garantie voor de toekomst gegeven!quote:
ja, want ik bagger niet, zoek jij maar eens een topic op waarin ik baggerquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten hebben echt in dit geval garantie voor de toekomst gegeven!
Het zou in ONZ niet hetzelfde zijn zonder een bagger-murp, dus ga gewoon door met niet baggeren, net als je nu naar eigen zeggen doet!![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:17 schreef jogy het volgende:
Nja, ok, omdat je zo wild bent gegaan in het banner-topic.
yupquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:17 schreef master_X het volgende:
jij hebt mij icone toch gemaakt ?
Het baggerclubje van ONZquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:16 schreef murp het volgende:
[..]
ja, want ik bagger niet, zoek jij maar eens een topic op waarin ik bagger
Pardon? Hoezo? Ik ben gewoon een beetje vervelend vandaag ja, heeft verder nergens wat mee te maken, jij speelt heel lief goudvis dus ben jij het slachtoffer!quote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:50 schreef Bevestigingsmail het volgende:
Ik ken je, ik heb je nog steeds in mijn onderschrift staan terwijl ik allang uit je avatar ben
stuur me maar een PMquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:10 schreef vamos1 het volgende:
Wie ben jij en mag ik in je PM-buddylist
heb ik ooit dan een inhoudelijke post gemaakt danquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:49 schreef Bastard het volgende:
It's going, going, going...quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:26 schreef murp het volgende:
[..]
heb ik ooit dan een inhoudelijke post gemaakt dan
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:48 schreef Koenz0r het volgende:
Ik ken Pizzakoppo ook! Hij waardeert mijn humor dus dat is een 14.gif user.
Ik niet. En wie kent mij?quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:41 schreef andre347 het volgende:
Wie kent mij??
Wie nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:49 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik niet. En wie kent mij?![]()
slapeloze nachtenquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:31 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik ken jou niet. Maar nu wel, ik zal aan je denken vannacht!
voor foto's zie mijn fotoboekquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:35 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ja, natuurlijk! Met jou in mijn gedachten kan ik natuurlijk niet rustig slapen.
sorryquote:Op donderdag 11 januari 2007 14:39 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Jammer genoeg heb je al 6 jaar een relatie, wat doe je? Mijn hart is echt gebroken nu....
tja, ik had je nog gebeld in het buitenland....quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:35 schreef Koenz0r het volgende:
Murp! Alles goed joh?! Ik hoorde laatst van die vriend van jou, daarvan weer de peettante dat je onlangs weer in Nederland was! Ik heb je echt heel erg gemist! Ik hoop dat we snel weer kunnen bij praten!
ik jou ook nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:46 schreef sombogywogy het volgende:
nooit gezien
dat jij in ONZ postquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:46 schreef sombogywogy het volgende:
nooit gezien
je bent ook een 150.000 + ID-er. Niemand kent jou.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:46 schreef sombogywogy het volgende:
nooit gezien
dank jequote:Op donderdag 11 januari 2007 17:34 schreef Pingwingei het volgende:
Van de kuttopics en je ava, tevens is je inhoud van een kenmerkend laag niveau.
maar dat ben ik nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:46 schreef vencodark het volgende:
Ik ken je totaal niet. Je had in mijn ogen net zo goed een nieuwe user kunnen zijn.
Lauw water eroverheen gooien en weer laten afdruipen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:11 schreef LOLBOY het volgende:
Wat doe ik best als mijn aïki noodles te heet zijn en ik moet ze snel opeten?
Hij is al op, heb nu pijn aan mn tongquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Lauw water eroverheen gooien en weer laten afdruipen.
Waterijsje?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:15 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Hij is al op, heb nu pijn aan mn tong
Je hebt een bagger-avatar.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:16 schreef murp het volgende:
[..]
ja, want ik bagger niet, zoek jij maar eens een topic op waarin ik bagger
wie is die filosoof?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Om een groot filosoof te quoten
[..]
oquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
René FOK!cartes (1596-1650)![]()
Ik las iets over murp en (mislukte?) banners voor modjes.. Dat was tevens het laatste wat mijn ogen mochten aanschouwen, aangezien ik blind werd van die disco-beaver-murp-awardquote:
ja, die disco beaver was ook erg mislukt, naja,quote:Op zondag 14 januari 2007 22:50 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik las iets over murp en (mislukte?) banners voor modjes.. Dat was tevens het laatste wat mijn ogen mochten aanschouwen, aangezien ik blind werd van die disco-beaver-murp-award![]()
jaquote:Op zondag 14 januari 2007 22:53 schreef VonHinten het volgende:
Verder hoop ik je natuurlijk een keer onder het genot van een natje en een droogje wat beter te leren kennen. Wat zeg ik? Een beschuitje met je te eten!
we maken er wel een reeks van..quote:Op zondag 14 januari 2007 22:55 schreef BasEnAad het volgende:
Ja ik ken jou.
Gaan we nu elke week zo'n topic openen?
ja ik ken je ookquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:44 schreef murp het volgende:
[..]
we maken er wel een reeks van..[afbeelding]
Hoe kan ik jou nou niet kennen!quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:48 schreef murp het volgende:
Aangezien er honderden users op fok zitten en ik daar maar een aantal van naam van ken vroeg ik me af hoe 'bekend' ik eigenlijk ben. Iemand waar je wel eens van gehoord hebt? Van 'naam' kent? Of nog nooit eerder gezien? Ben serieus benieuwd![]()
Murp rocks!quote:
zal ik het volgende week doenquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:51 schreef veldmuis het volgende:
Komt er nu elke week een of andere n00b die dit topic opent?
nee, dan maak ik een deeltje 2quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:12 schreef ryangozer het volgende:
[..]
zal ik het volgende week doen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |