Lief Murpje, nu doe je toch weer, zie je wel je kunt er niets aan doen, je bent gewoon een baggeraar!quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:48 schreef murp het volgende:
Aangezien er honderden users op fok zitten en ik daar maar een aantal van naam van ken vroeg ik me af hoe 'bekend' ik eigenlijk ben. Iemand waar je wel eens van gehoord hebt? Van 'naam' kent? Of nog nooit eerder gezien? Ben serieus benieuwd![]()
p.s gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:51 schreef veldmuis het volgende:
Komt er nu elke week een of andere n00b die dit topic opent?
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lief Murpje, nu doe je toch weer, zie je wel je kunt er niets aan doen, je bent gewoon een baggeraar!![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:49 schreef Bastard het volgende:
Van je irritante kut icoon alleen.. inhoudelijk niet.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:50 schreef moemoe het volgende:
Ik weet dat je baggert.
quote:
Hoe durf je!quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb je posts wel eens gelezen.![]()
goeie vraagquote:
QFTquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:49 schreef Bastard het volgende:
In het verleden behaalde resultaten hebben echt in dit geval garantie voor de toekomst gegeven!quote:
ja, want ik bagger niet, zoek jij maar eens een topic op waarin ik baggerquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten hebben echt in dit geval garantie voor de toekomst gegeven!
Het zou in ONZ niet hetzelfde zijn zonder een bagger-murp, dus ga gewoon door met niet baggeren, net als je nu naar eigen zeggen doet!![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:17 schreef jogy het volgende:
Nja, ok, omdat je zo wild bent gegaan in het banner-topic.
yupquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:17 schreef master_X het volgende:
jij hebt mij icone toch gemaakt ?
Het baggerclubje van ONZquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:16 schreef murp het volgende:
[..]
ja, want ik bagger niet, zoek jij maar eens een topic op waarin ik bagger
Pardon? Hoezo? Ik ben gewoon een beetje vervelend vandaag ja, heeft verder nergens wat mee te maken, jij speelt heel lief goudvis dus ben jij het slachtoffer!quote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:49 schreef Bastard het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |