Je hebt een bagger-avatar.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:16 schreef murp het volgende:
[..]
ja, want ik bagger niet, zoek jij maar eens een topic op waarin ik bagger
wie is die filosoof?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Om een groot filosoof te quoten
[..]
oquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
René FOK!cartes (1596-1650)![]()
Ik las iets over murp en (mislukte?) banners voor modjes.. Dat was tevens het laatste wat mijn ogen mochten aanschouwen, aangezien ik blind werd van die disco-beaver-murp-awardquote:
ja, die disco beaver was ook erg mislukt, naja,quote:Op zondag 14 januari 2007 22:50 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik las iets over murp en (mislukte?) banners voor modjes.. Dat was tevens het laatste wat mijn ogen mochten aanschouwen, aangezien ik blind werd van die disco-beaver-murp-award![]()
jaquote:Op zondag 14 januari 2007 22:53 schreef VonHinten het volgende:
Verder hoop ik je natuurlijk een keer onder het genot van een natje en een droogje wat beter te leren kennen. Wat zeg ik? Een beschuitje met je te eten!
we maken er wel een reeks van..quote:Op zondag 14 januari 2007 22:55 schreef BasEnAad het volgende:
Ja ik ken jou.
Gaan we nu elke week zo'n topic openen?
ja ik ken je ookquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:44 schreef murp het volgende:
[..]
we maken er wel een reeks van..[afbeelding]
Hoe kan ik jou nou niet kennen!quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:48 schreef murp het volgende:
Aangezien er honderden users op fok zitten en ik daar maar een aantal van naam van ken vroeg ik me af hoe 'bekend' ik eigenlijk ben. Iemand waar je wel eens van gehoord hebt? Van 'naam' kent? Of nog nooit eerder gezien? Ben serieus benieuwd![]()
Murp rocks!quote:
zal ik het volgende week doenquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:51 schreef veldmuis het volgende:
Komt er nu elke week een of andere n00b die dit topic opent?
nee, dan maak ik een deeltje 2quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:12 schreef ryangozer het volgende:
[..]
zal ik het volgende week doen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |