Wij ook op onze wc op de badkamer. Was een tijdelijke oplossing. Van de zomer gaat de badkamer op de schop en dan vliegt dat ding eruit.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:04 schreef TheOneAndOnly het volgende:
zo'n verloop heb ik ook onder mijn pleepot zitten...
als je pist hoor je het water lopen... best leuk....
Deze klus staat mij ook nog te wachten. Goeie tip van die haakse slijper.quote:
Je moet de vloertegels ook nog........die zijn wel wat harder, en soms niet eens met een snijder te doen......quote:Op zondag 4 februari 2007 22:35 schreef HarryP het volgende:
Dit weekend getegeld en ik ben niet ontevreden over het resultaat.
(Tekoop tegelzaagtafel, slechts voor 1 tegel gebruikt, verdere bijzonderheden: waardeloos onding).
quote:Op maandag 5 februari 2007 13:33 schreef wiepje2 het volgende:
Mag ik eens vragen hoe de afmetingen zijn van jouw toiletruimte? Ziet er niet al te groot uit of valt het mee? Vraag het omdat we zelf ook het toilet aan het doen zijn en dat een heel klein hokje is (oud huisje he, vroeger waren ze niet zo groot). We hebben gemeten en gemeten en uiteindelijk maar gewoon het inbouwreservoir en pot (verkort) gekocht en dan zien we wel hoe we dalijk met de knieen zitten. Maar zo op het oog lijkt het bij ons even groot als bij jou wat mij dan weer een beetje geruststelt....
Kun je lopen??? Ja toch Ik denk dat dat moeilijker was om te leren.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:57 schreef sergeeising het volgende:
ik ga binnenkort beginnen. Is tegelen nou moeilijk? Lijkt mij wel mee te vallen, maar ja heb het nog nooit gedaan.
Nog even en het is een showroom plaatjequote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:54 schreef HarryP het volgende:
[afbeelding]
Even een paar tips:
- Tegelkruisjes gebruiken.
- Een latje tegen de muur slaan en daar beginnen. MET WATERPAS Zie een paar foto's terug.
- Een advies dat ik heb gekregen maar nog niet heb gebruikt is dat als je heel de muur gaat tegelen dan zou je het start latje wat hoger kunnen plaatsen zodat op ooghoogte de tegels Waterpas zijn.
-
Wat voor een wand is het (ytong, gibo, metalstud, houtskelet)? Als alles goed gebouwd is vroeger, dan zou de wand waterbestendig gebouwd moeten zijn.quote:Op maandag 19 februari 2007 12:14 schreef HarryP het volgende:
Een jaar of zo geleden hebben we last gehad van water dat via waterleiding terug de muur in liep. Dat heb ik toen hersteld door de oude kit te vervangen door elastisch cement. Maar het muurtje was behoorlijk nat geworden. De natte plekken (en schimmel achter de kast) zaten aan de andere kant van de muur.. Nu ben ik bang dat het muurtje door de hoeveelheid vocht dat er in is getrokken niet meer zo goed is. Hoe kan ik zien of het muurtje aan vervanging toe is.
Als het niet hoeft dan vervang ik het muurtje natuurlijk liever niet.
quote:Op maandag 19 februari 2007 17:41 schreef Solingjan het volgende:
Is er ook een mogelijkheid om de leding in de vloer te leggen(omwikkeld met ribbelpijp.
Als je hem in de muur gaat leggen verzwak je de muur nl.
Is eigenlijk het eerste wat je moet doen> sleuf trekken ivm stof.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:53 schreef HarryP het volgende:
[..]
Dat kan ook ja....![]()
Misschien is dat wel de oplossing.. zitten er nog nadelen aan als ik de verwarmingsbuizen in de vloer stop?
Buiten het hak en breek werk dat daar bij komt kijken..
Nee, het gaat geen centimeters omhoog of opzij. Slechts een klein stukje. Ik zou tegelen tegen de bandrand aan, en de laatste rand mooi afkitten.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:35 schreef basset het volgende:
Trekt ie dan niet het bad weer omhoog uit de kit als je het bad leeg laat lopen?
En hoe zou jij de tegels doen? Eerst een klein stukje doortegelen en daar het bad tegen, of eerst het bad en dan daar tegenaan tegelen? dilemma's dillema'sIk weet niet meer hoe ik dat 8 jaar terug gedaan heb, maar toen was het zoiezo niet juist.
Gewoon een standaard recht bad. Een bad in de vorm van een mooie vrouw was natuurlijk wenselijk geweest, maar niet erg practischquote:Op maandag 26 maart 2007 11:47 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Nee, het gaat geen centimeters omhoog of opzij. Slechts een klein stukje. Ik zou tegelen tegen de bandrand aan, en de laatste rand mooi afkitten.
Is het een standaard recht bad, of een mooie natuurlijke vorm?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |