quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:14 schreef Yeahinho het volgende:
Slechte OP, waar zijn die tussenstand en linkjes enzo.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:40 schreef BVO het volgende:
Essers, Whitlock óf Nixon winnen en ik ben door.
Niet helemaal.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:40 schreef leroytje het volgende:
Hmz ik moet alles nu goed hebben, alleen dan win ik volgens mij
Ik denk dat je best kans hebt, ik heb nu al spijt van sommige keuzesquote:
ach je staat iig nog een wedstrijd voor atmquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:43 schreef Ambrosius het volgende:
Als Essers niet wint moet ik hopen op veel sets.
Van welke?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:19 schreef BVO het volgende:
Ik denk dat je best kans hebt, ik heb nu al spijt van sommige keuzes.
Essers en Nixonquote:
Ik ook en ik ben door.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:16 schreef leroytje het volgende:
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Ik heb et goed!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
het hangt nog steeds om essers. Trouwens hoeveel sets zijn er tot nu toe?quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:17 schreef Ambrosius het volgende:
5 uit 5.
29.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:18 schreef komrad het volgende:
[..]
het hangt nog steeds om essers. Trouwens hoeveel sets zijn er tot nu toe?
nog 3 wedstrijden en 16 sets of minder en ik win, dus nog maar max 4 sets voor de verliezer. Ik denk dat jij dit gaat winnen Ambrosiusquote:
Zou ik zelf ook nog gehad hebben, ware het niet dat ik al uitgeschakeld ben.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:17 schreef Ambrosius het volgende:
5 uit 5.
De Ruiter wint en maakt het 4-3, met deze twee nog te gaanquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Essers en Nixon.
Vooral vanwege de matigheid van Essers en de volslagen onbekendheid van Nixon.
Nieuwe tussenstand 4-3!quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:22 schreef leroytje het volgende:
Wedstrijden Leroytje
Paul Hanvidge (Sco) - Albertino Essers (Ned)
Martin Atkins (Eng) - Phil Nixon (Eng)
Niels de Ruiter (Ned) - Simon Whitlock (Aus)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wedstrijden Bliksemschigt
Paul Hanvidge (Sco) - Albertino Essers (Ned)
Martin Atkins (Eng) - Phil Nixon (Eng)
Niels de Ruiter (Ned) - Simon Whitlock (Aus)
Tussenstand 3-3!, spannend
Essers gaat eraf, gelijke stand dus zeker.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:20 schreef komrad het volgende:
[..]
nog 3 wedstrijden en 16 sets of minder en ik win, dus nog maar max 4 sets voor de verliezer. Ik denk dat jij dit gaat winnen Ambrosius
als essers met 4-1 verliest moet die andere partij in 4-0 eindigen wil ik winnen, lijkt me sterk.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Essers gaat eraf, gelijke stand dus zeker.
41 sets gespeeld als ik het goed heb.
1-1 in de laatste partij, doorquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:44 schreef komrad het volgende:
[..]
als essers met 4-1 verliest moet die andere partij in 4-0 eindigen wil ik winnen, lijkt me sterk.
gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
1-1 in de laatste partij, door.
Ze zijn al wegquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:51 schreef Ambrosius het volgende:
Idd, niet alle credits naar mij. Wel de kleinst mogelijk overwinning voor mij, komrad zat er 1 leg naast
.
Klopt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:52 schreef dndiek het volgende:
b.o. 9?
Dank!quote:
Cool, dan had ik alle 3 wedstrijden die we verschillend hadden goed.quote:
Cool, had gedacht dat er wel iemand met 8 zou zijn.quote:Arcee
7 wedstrijden goed.
Jij en telfouten? Daar gaan we niet vanuit, Bruce.quote:Wederom tel en zetfouten voorbehouden.
1 punt voor de goeie winnaar en 2 voor de correcte wedstrijd? En dan ook nog 1 voor de uitslag (die dan automatisch goed is)?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:53 schreef Bruce117 het volgende:
De Kwart-finales.
We gaan de wedstrijden uit de kwart-finales voorspellen
Echter nu niet alleen de winnaar, maar ook de uitslag (in sets)
Per correcte wedstrijd 2 punten, en een bonuspunt voor de correcte uitslag.
Grrrrrrrquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
1 punt voor de goeie winnaar en 2 voor de correcte wedstrijd? En dan ook nog 1 voor de uitslag (die dan automatisch goed is)?
En kun je ook een andere winnaar voorspellen dan de wedstrijduitslag? Of is de wedstijduitslag gelijk ook de voorspelling voor de winnaar?
Kortom: kun je per wedstrijd 2, 3 of 4 punten verdienen?![]()
En als je een andere winnaar hebt dan je op basis van je wedstrijduitslag hebt? Dan kun je ook 1 punt verdienen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:46 schreef Bruce117 het volgende:
Grrrrrrr![]()
3 punten per wedstrijd maximaal. (en ja dat is oneven)
2 als je de winnaar goed hebt.
Hier kan dan nog eens 1 punt bijkomen als je ook de correcte uitslag hebt.
Nee.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
En als je een andere winnaar hebt dan je op basis van je wedstrijduitslag hebt? Dan kun je ook 1 punt verdienen?Dan heb je dus de winnaar fout, maar de uitslag goed.
Ik vroeg 't me gewoon oprecht af.quote:
Klopt, het worden er denk ik meer ja. Maar aan de andere kant: wint Robson met 5-4 kun jij zwaaien naar de SFquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:47 schreef BVO het volgende:
Maar er komen er nog 2 he, dus 3 sets voor de verliezer en ik win de schifting.
Gaat denk ik vooral van Robson en de Ruiter afhangen, 5-4 zou ook zomaar kunnen.
ja, daar hebben we beiden verschillende winnaars voorspeldquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:25 schreef leroytje het volgende:
Tussenstand Leroytje - 9Christensen 5-4
Tussenstand in aantal behaalde punten
Word spannend met die laatste 2 wedstrijden
Sluit Nixon 5-3 niet uitquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, het worden er denk ik meer ja. Maar aan de andere kant: wint Robson met 5-4 kun jij zwaaien naar de SF.
1-1 nu, feliquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voor de prono de verkeerde kant op, dus alleen bij 5-0 Nixon win ik.
Grappig, ik zie nu pas dat we alles 't zelfde hadden.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:38 schreef BVO het volgende:
Nixon wint 5-4, leroytje en Arcee hebben 11 punten.
Regel je de rest ook evenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:38 schreef BVO het volgende:
Nixon wint 5-4, leroytje en Arcee hebben 11 punten.
Ik doe het weer minimalistisch aan, maar het is een toernooi he, geen prono, andere tactiek dus.
Deadline voor beide wedstrijden is voordat de eerste pijl van de eerste wedstrijd gegooid wordt.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:59 schreef BVO het volgende:
Deadline is 15:30 denk ik? Of 16:00, begint daaromtrent ergens.
idd als jullie beiden winnen is dat geen toeval.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:49 schreef leroytje het volgende:
dankje 9Christensen
Het kan geen toeval zijn dat ik tegen arcee moet![]()
Dan moet ie wel eerst winnen vandaagquote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:17 schreef dndiek het volgende:
Morgen trouwens maar eens even een wedstrijd van Nixon bekijken.... Ik heb hem nog niet zien gooien
Jij ook suc6.quote:Suc6 Arcee!, ik denk zelf dat men geluk nu afgelopen is![]()
Daar stond eerst iets anders.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:59 schreef Bruce117 het volgende:
Niet lang te gaan meer
Waar doel je op?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:10 schreef Bruce117 het volgende:
ik leer van je.
Iets posten en dan aanpassen.
Heb er de afgelopen jaren wel een aantal van je gezienquote:
Oh, geheid.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:22 schreef Bruce117 het volgende:
Heb er de afgelopen jaren wel een aantal van je gezien
Ik ook.quote:
Succesquote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:40 schreef Bruce117 het volgende:
Om niet een situatie te krijgen dat een van beide iets invult en de ander daarom iets anders doet, graag per PM de uitslag en het gemiddelde naar mij, dan post ik het wel hier.
Thanks.quote:
Ok dan.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:01 schreef Arcee het volgende:
Krijgen we geen uitslag van de halve finales?
Insgelijks.quote:
Ja, je heb eigenlijk wel gelijk.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:19 schreef Arcee het volgende:
Is het niet zo dat je alleen een punt voor de uitslag krijgt als je 'm precies goed hebt?
Ja, als 't 7-3 wordt wint dndiek, als 't 7-4 wordt win ik en bij elke andere uitslag bepaalt 't gemiddelde de winnaar.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:30 schreef Bruce117 het volgende:
Ja, je heb eigenlijk wel gelijk.
Had ik anders moeten doen.
En daar lijkt het op, Adams gooit mooie scores.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuke finale, wordt het een finale met goede scores dan wint dndiek, is dat niet zo dan heeft Arcee veel kans.
Ja, jij post een totaal onzinnige post in een topic waar het al helemaal niet thuis hoort. Dit is een topic over het voorspellen van de lakesidewedstrijden door users. Niet over de wedstrijden zelf.quote:
en zo is het 6-4.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:40 schreef Arcee het volgende:
6-3
Hopelijk pakt die ouwe iig nog een set.
Guess again.quote:
Dank.quote:Op zondag 14 januari 2007 21:24 schreef dndiek het volgende:
Van harte gefeliciteerd Arcee
Een mooie tweede plaats
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |