Ze zijn al wegquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:51 schreef Ambrosius het volgende:
Idd, niet alle credits naar mij. Wel de kleinst mogelijk overwinning voor mij, komrad zat er 1 leg naast
.
Klopt.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:52 schreef dndiek het volgende:
b.o. 9?
Dank!quote:
Cool, dan had ik alle 3 wedstrijden die we verschillend hadden goed.quote:
Cool, had gedacht dat er wel iemand met 8 zou zijn.quote:Arcee
7 wedstrijden goed.
Jij en telfouten? Daar gaan we niet vanuit, Bruce.quote:Wederom tel en zetfouten voorbehouden.
1 punt voor de goeie winnaar en 2 voor de correcte wedstrijd? En dan ook nog 1 voor de uitslag (die dan automatisch goed is)?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:53 schreef Bruce117 het volgende:
De Kwart-finales.
We gaan de wedstrijden uit de kwart-finales voorspellen
Echter nu niet alleen de winnaar, maar ook de uitslag (in sets)
Per correcte wedstrijd 2 punten, en een bonuspunt voor de correcte uitslag.
Grrrrrrrquote:Op donderdag 11 januari 2007 13:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
1 punt voor de goeie winnaar en 2 voor de correcte wedstrijd? En dan ook nog 1 voor de uitslag (die dan automatisch goed is)?
En kun je ook een andere winnaar voorspellen dan de wedstrijduitslag? Of is de wedstijduitslag gelijk ook de voorspelling voor de winnaar?
Kortom: kun je per wedstrijd 2, 3 of 4 punten verdienen?![]()
En als je een andere winnaar hebt dan je op basis van je wedstrijduitslag hebt? Dan kun je ook 1 punt verdienen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:46 schreef Bruce117 het volgende:
Grrrrrrr![]()
3 punten per wedstrijd maximaal. (en ja dat is oneven)
2 als je de winnaar goed hebt.
Hier kan dan nog eens 1 punt bijkomen als je ook de correcte uitslag hebt.
Nee.quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
En als je een andere winnaar hebt dan je op basis van je wedstrijduitslag hebt? Dan kun je ook 1 punt verdienen?Dan heb je dus de winnaar fout, maar de uitslag goed.
Ik vroeg 't me gewoon oprecht af.quote:
Klopt, het worden er denk ik meer ja. Maar aan de andere kant: wint Robson met 5-4 kun jij zwaaien naar de SFquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:47 schreef BVO het volgende:
Maar er komen er nog 2 he, dus 3 sets voor de verliezer en ik win de schifting.
Gaat denk ik vooral van Robson en de Ruiter afhangen, 5-4 zou ook zomaar kunnen.
ja, daar hebben we beiden verschillende winnaars voorspeldquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:25 schreef leroytje het volgende:
Tussenstand Leroytje - 9Christensen 5-4
Tussenstand in aantal behaalde punten
Word spannend met die laatste 2 wedstrijden
Sluit Nixon 5-3 niet uitquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, het worden er denk ik meer ja. Maar aan de andere kant: wint Robson met 5-4 kun jij zwaaien naar de SF.
1-1 nu, feliquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voor de prono de verkeerde kant op, dus alleen bij 5-0 Nixon win ik.
Grappig, ik zie nu pas dat we alles 't zelfde hadden.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:38 schreef BVO het volgende:
Nixon wint 5-4, leroytje en Arcee hebben 11 punten.
Regel je de rest ook evenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:38 schreef BVO het volgende:
Nixon wint 5-4, leroytje en Arcee hebben 11 punten.
Ik doe het weer minimalistisch aan, maar het is een toernooi he, geen prono, andere tactiek dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |