quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:14 schreef Yeahinho het volgende:
Slechte OP, waar zijn die tussenstand en linkjes enzo.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:40 schreef BVO het volgende:
Essers, Whitlock óf Nixon winnen en ik ben door.
Niet helemaal.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:40 schreef leroytje het volgende:
Hmz ik moet alles nu goed hebben, alleen dan win ik volgens mij
Ik denk dat je best kans hebt, ik heb nu al spijt van sommige keuzesquote:
ach je staat iig nog een wedstrijd voor atmquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:43 schreef Ambrosius het volgende:
Als Essers niet wint moet ik hopen op veel sets.
Van welke?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:19 schreef BVO het volgende:
Ik denk dat je best kans hebt, ik heb nu al spijt van sommige keuzes.
Essers en Nixonquote:
Ik ook en ik ben door.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:16 schreef leroytje het volgende:
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Ik heb et goed!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
het hangt nog steeds om essers. Trouwens hoeveel sets zijn er tot nu toe?quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:17 schreef Ambrosius het volgende:
5 uit 5.
29.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:18 schreef komrad het volgende:
[..]
het hangt nog steeds om essers. Trouwens hoeveel sets zijn er tot nu toe?
nog 3 wedstrijden en 16 sets of minder en ik win, dus nog maar max 4 sets voor de verliezer. Ik denk dat jij dit gaat winnen Ambrosiusquote:
Zou ik zelf ook nog gehad hebben, ware het niet dat ik al uitgeschakeld ben.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:17 schreef Ambrosius het volgende:
5 uit 5.
De Ruiter wint en maakt het 4-3, met deze twee nog te gaanquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Essers en Nixon.
Vooral vanwege de matigheid van Essers en de volslagen onbekendheid van Nixon.
Nieuwe tussenstand 4-3!quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:22 schreef leroytje het volgende:
Wedstrijden Leroytje
Paul Hanvidge (Sco) - Albertino Essers (Ned)
Martin Atkins (Eng) - Phil Nixon (Eng)
Niels de Ruiter (Ned) - Simon Whitlock (Aus)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wedstrijden Bliksemschigt
Paul Hanvidge (Sco) - Albertino Essers (Ned)
Martin Atkins (Eng) - Phil Nixon (Eng)
Niels de Ruiter (Ned) - Simon Whitlock (Aus)
Tussenstand 3-3!, spannend
Essers gaat eraf, gelijke stand dus zeker.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:20 schreef komrad het volgende:
[..]
nog 3 wedstrijden en 16 sets of minder en ik win, dus nog maar max 4 sets voor de verliezer. Ik denk dat jij dit gaat winnen Ambrosius
als essers met 4-1 verliest moet die andere partij in 4-0 eindigen wil ik winnen, lijkt me sterk.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Essers gaat eraf, gelijke stand dus zeker.
41 sets gespeeld als ik het goed heb.
1-1 in de laatste partij, doorquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:44 schreef komrad het volgende:
[..]
als essers met 4-1 verliest moet die andere partij in 4-0 eindigen wil ik winnen, lijkt me sterk.
gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
1-1 in de laatste partij, door.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |