ik had nooit een goede e-mail om me aan te meldenquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:32 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik sta al sinds 2004 geregristreerd, maar heb er amper wat mee gedaan in die tijdDus mijn postgemiddelde gaat niet zo snel
![]()
ze gaan redelijk snel leeg jaquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:33 schreef Goover het volgende:
[..]
Zoem zoemBeetje jammer als de accu's leeg gaan
Dat gebeurde met die dingen van ons nog wel eens als we moesten overwerken....
Ik ook niet, maximaal een centimer of 20-30 ongeveer.quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:32 schreef Goover het volgende:
[..]
Klopt, heb in verschillende auto's met verschillende windsnelheden gereden, maar 'de andere baan op geblazen' heb ik toch nog nooit mee gemaakt.
[..]
Die elektrische pompwagens zijn lachen.. heb er ook nog een tijdje op mogen rijden door een kas heen, die dingen gingen nog best hard.quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:25 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb een keer in de vakantie bij een magazijn gewerkt. Het werk was saai, voor de rest was het wel gezellig. Bij een heftruck mochten wij niet eens in de buurt komenWe hadden wel 'eddies' tenminste zo werden ze genoemd. Een soort pompwagen/steekwagentje met motor en een klepje waar je op kon staan. Daar mochten we wel mee krossen
Als je daarmee te hard en scherp de bocht om ging (zonder lading) dan kreeg je ze bijna op hun kant
. Ik heb me wel vermaakt daar iig
![]()
morgenquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:36 schreef miss-scofield het volgende:
Hooiii allemaal!!
Alles goed hier? Iedereen weer druk?![]()
Halloquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:36 schreef miss-scofield het volgende:
Hooiii allemaal!!
Alles goed hier? Iedereen weer druk?![]()
Ik krijg voor 18 dagen in de maand rond de 300 euroquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:45 schreef miss-scofield het volgende:
Oh oh, jullie moeten eens wat uitvoeren daarJust kidding!!
Wie krijgt er trouwens betaald?? (Is vast al eerder besproken, maar ik weet 't niet meer)
Ik krijg voor 2 dagen in de week, rond de 300 euro per maand.![]()
Het leukste was als je er net op leerde rijden, dan slingerde je jezelf er nog wel eens afquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die elektrische pompwagens zijn lachen.. heb er ook nog een tijdje op mogen rijden door een kas heen, die dingen gingen nog best hard.
ik krijg 250 p/mquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:45 schreef miss-scofield het volgende:
Wie krijgt er trouwens betaald?? (Is vast al eerder besproken, maar ik weet 't niet meer)
quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:45 schreef miss-scofield het volgende:
Dat is wel veel zegquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:45 schreef miss-scofield het volgende:
en is dat eten eigenlijk gratis of niet?quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:47 schreef Goover het volgende:
[..]
Dat is wel veel zeg
Ik krijg voor een 40 urige werkweek 500 p/m. Is ook wel behoorlijk veel voor een stagevergoeding.
komt er dus op neer dat je voor 24 uurtjes in de maand die 300 euries vangt?quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:59 schreef miss-scofield het volgende:
Vroeger op het MBO kreeg ik nooit betaald, nu eindelijk wel.
En eigenlijk doe ik niet eens zoveel![]()
Ik geef 3 á 4 uur les op een dag.. de rest zit ik te FOK!ken etc![]()
Goed uurloon inderdaad.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:01 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
komt er dus op neer dat je voor 24 uurtjes in de maand die 300 euries vangt?![]()
netjes![]()
Geld is ook niet alles nee.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:02 schreef Stranger het volgende:
Ik krijg geen stagevergoeding, maar heb het in vergelijking met anderen gelukkig wel redelijk goed hier, zeer coulant qua werktijden, 2 meter van mijn huis vandaan, vrije dagen en borrels up the ying-yang, veel conferenties waar ik gratis naar toe mag.. Kijk, mét stagevergoeding was het beter geweest, maar toch.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:01 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
komt er dus op neer dat je voor 24 uurtjes in de maand die 300 euries vangt?![]()
netjes![]()
ik rekende het ff snel in me hoofd uit.. 2 keer 4 uurtjes in de week.. dat weer maal 4quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:11 schreef miss-scofield het volgende:
Zo had ik het nog niet berekend!!
Lekkerrrr
![]()
sorry moest maand zijnquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:20 schreef Zosk het volgende:
dat is erg netjes
jup, maar weet niet hoe je het wilt noemenquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:32 schreef miss-scofield het volgende:
En hebben jullie ook nog allemaal en bijbaantje?
Ik wel, bakker!
Over een maandje waarschijnlijk weer 1 dag p.w bij Mycom (Zaterdag)quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:32 schreef miss-scofield het volgende:
Ik wel, bakker!
quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:32 schreef miss-scofield het volgende:
Ik wel, bakker!
ik wacht al zoo langquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:53 schreef Theamerican het volgende:
ik heb zin om iets op te zetten
dus!quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:01 schreef Theamerican het volgende:
jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
leuk zou ik ook wel willenquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:01 schreef HansU het volgende:
Ik werk in een Hotel, soms als nachtportier maar vooral in de weekenden als manusje van alles. Lampjes vervangen, vloertjes vegen ed
belachelijkquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:45 schreef miss-scofield het volgende:
zal je eerlijk uitleggen na stage race ik naar huis dan eet ik snel want moet optijd zijn voor sporten dan kom ik thuis douche ik en dan duik ik vrijwel automatisch achter me xbox sinds ik die heb ik denk niet aan computers niet aan stage niet aan fotos dus laat staan aan jouquote:
Heel vaak leuk ja, soms wat minder. Als er een wastafel verstopt zit met kots ben ik dus ook de lul.quote:
zo, wat heb ik verkeerd gedaan. zo'n harde reactiequote:Op donderdag 11 januari 2007 11:04 schreef Theamerican het volgende:
[..]
zal je eerlijk uitleggen na stage race ik naar huis dan eet ik snel want moet optijd zijn voor sporten dan kom ik thuis douche ik en dan duik ik vrijwel automatisch achter me xbox sinds ik die heb ik denk niet aan computers niet aan stage niet aan fotos dus laat staan aan jou![]()
moet gewoon keer opschrijven dan vergeet ik het niet hoop ik![]()
hij was niet hard bedoeldquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
zo, wat heb ik verkeerd gedaan. zo'n harde reactie![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:16 schreef SvenM het volgende:
HIHIHI! Daar istie weer!
heus welquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
laat ook maar, je zult er toch niet aan denken![]()
nerdquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:18 schreef Stranger het volgende:
Haha, the-american, op het sporten na doe ik hetzelfde.
De klok slaat 5 uur: Geen seconde meer denken aan stage, internet, mailen, maar naar huis racen, laptop aanknallen, wow opstarten, koken, eten en de hele avond lekker duf klikken en schelden hoe ik me verveel tegen wow
Aardappel pureequote:Op donderdag 11 januari 2007 11:31 schreef wickedweirdo het volgende:
baardworst, zuurkool en.. één of andere puree?
Wat is er nog weer mis met Duitslandquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:35 schreef Stranger het volgende:
[..]
En vandaar dat jij in duitsland zit en ik lekker niet.
Iemand die het snaptquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:36 schreef NrSiX het volgende:
heb nog niets gedaankomt niet goed, menu 1 is lekker trouwens!! zuurkool
ik ook niet, maar hier komt het wel goedquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:36 schreef NrSiX het volgende:
heb nog niets gedaankomt niet goed, menu 1 is lekker trouwens!! zuurkool
jij denkt hele dagen aan Ijsmijs ofzoquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:38 schreef Goover het volgende:
[..]
Iemand die het snapt
IJsmeis zal zo ook nog wel voorbij komen en mij voor gek verklaren dat ik niet voor menu 2 ben gegaan met het ijsje
Nee hoor, moet ook nog werken af en toe.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:46 schreef HansU het volgende:
[..]
jij denkt hele dagen aan Ijsmijs ofzo
Menu 2 rules btw.
Gore zuurkool
Niet? hahahaa ik welquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:49 schreef ijsmeis het volgende:
Ik hou niet zo van ijs hoor![]()
.
Maar wel van spaghetti.
Jij ook zag ikquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:48 schreef Theamerican het volgende:
ijsmeis is druk in het xboxen topic
quote:
Nog meer dan een uur wachten totquote:
Eerst zien wat het andere menu isquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:51 schreef Goover het volgende:
[..]
Nee hoor, moet ook nog werken af en toe.
Maar een van de eerste dingen die ze zei toen ze weer eens langs kwam hier was iets in de richting van 'Waar blijft Goover zijn menu'
[..]
Niet? hahahaa ik wel
Maccaroni ook goed? Dan kan je daar morgen op stemmen
quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:57 schreef PieterBas het volgende:
Zuurkool met ananas is het eerste wat ik helemaal zelf heb gekookt.
Dat merk je morgen welquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Eerst zien wat het andere menu is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |