Aardappel pureequote:Op donderdag 11 januari 2007 11:31 schreef wickedweirdo het volgende:
baardworst, zuurkool en.. één of andere puree?
Wat is er nog weer mis met Duitslandquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:35 schreef Stranger het volgende:
[..]
En vandaar dat jij in duitsland zit en ik lekker niet.
Iemand die het snaptquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:36 schreef NrSiX het volgende:
heb nog niets gedaankomt niet goed, menu 1 is lekker trouwens!! zuurkool
ik ook niet, maar hier komt het wel goedquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:36 schreef NrSiX het volgende:
heb nog niets gedaankomt niet goed, menu 1 is lekker trouwens!! zuurkool
jij denkt hele dagen aan Ijsmijs ofzoquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:38 schreef Goover het volgende:
[..]
Iemand die het snapt
IJsmeis zal zo ook nog wel voorbij komen en mij voor gek verklaren dat ik niet voor menu 2 ben gegaan met het ijsje
Nee hoor, moet ook nog werken af en toe.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:46 schreef HansU het volgende:
[..]
jij denkt hele dagen aan Ijsmijs ofzo
Menu 2 rules btw.
Gore zuurkool
Niet? hahahaa ik welquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:49 schreef ijsmeis het volgende:
Ik hou niet zo van ijs hoor![]()
.
Maar wel van spaghetti.
Jij ook zag ikquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:48 schreef Theamerican het volgende:
ijsmeis is druk in het xboxen topic
quote:
Nog meer dan een uur wachten totquote:
Eerst zien wat het andere menu isquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:51 schreef Goover het volgende:
[..]
Nee hoor, moet ook nog werken af en toe.
Maar een van de eerste dingen die ze zei toen ze weer eens langs kwam hier was iets in de richting van 'Waar blijft Goover zijn menu'
[..]
Niet? hahahaa ik wel
Maccaroni ook goed? Dan kan je daar morgen op stemmen
quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:57 schreef PieterBas het volgende:
Zuurkool met ananas is het eerste wat ik helemaal zelf heb gekookt.
Dat merk je morgen welquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Eerst zien wat het andere menu is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |