Die rijd hier, vanaf 1 straat van mijn huis tot in het dorp zelf, maar dan moet ik de fabriekslaan nog helemaal op lopen... Dat is kansloos en zinloosquote:Op donderdag 11 januari 2007 06:39 schreef PietjePuk2 het volgende:
Zo, ik ga eens kijken of de bus vandaag rijdt.
quote:
het regende alleen een klein beetje hier. Die wind heb ik toch geen last van tussen al de gebouwen in Rotterdam in.quote:
OMG. Hij reed dus weer niet. Way to go Arrivaquote:Op donderdag 11 januari 2007 07:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die rijd hier, vanaf 1 straat van mijn huis tot in het dorp zelf, maar dan moet ik de fabriekslaan nog helemaal op lopen... Dat is kansloos en zinloos![]()
Wat nu, op de motor, of helemaal nietquote:Op donderdag 11 januari 2007 08:49 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
OMG. Hij reed dus weer niet. Way to go Arriva
Hing zo'n aanplak biljet dat die interliner deze week niet reed.
Hahaha, handigquote:Op donderdag 11 januari 2007 08:49 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
OMG. Hij reed dus weer niet. Way to go Arriva
Hing zo'n aanplak biljet dat die interliner deze week niet reed.
Met deze wind(stoten) en regen op de motor? Lijkt me niet. Vandaag dus geen stage en morgen ook niet denk ik. Mag wel gewoon uren opschrijvenquote:Op donderdag 11 januari 2007 08:50 schreef Goover het volgende:
[..]
Hahaha, handig![]()
Vandaag weer niet op stage? Of met de motor gegaan?
(Wat Hans zei dus)
Pff mietjequote:Op donderdag 11 januari 2007 08:52 schreef PietjePuk2 het volgende:
[..]
Met deze wind(stoten) en regen op de motor? Lijkt me niet. Vandaag dus geen stage en morgen ook niet denk ik. Mag wel gewoon uren opschrijvenOvermacht hè.
Volgende week rijdt de interliner weer zeiden ze.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 08:54 schreef Zosk het volgende:
ik ben moe, gister ook nog over moeten werken![]()
Waar sommige mensen al niet blij mee zijnquote:Op donderdag 11 januari 2007 08:54 schreef Goover het volgende:
[..]
(moehahahaha Hans was eerder, maar ik werd gequote)
Idd zegt mij niets, wat moet je doen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mould Systems, niet dat het je iets zegt![]()
Ohwja, je had er een keer een gevangen toen je er mee ging gooienquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:18 schreef Zosk het volgende:
hmm, matrijs onderdelen uitpakken en in een speciaal daarvoor gemaakte wasmachine afspoelen, beetje heftruck rijden of dan weer van alles inpakken. Het is altijd verschillend eigenlijk![]()
idd, die had ik eentje opgevangen. dat was wel één van de grotere stukken hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:19 schreef Goover het volgende:
[..]
Ohwja, je had er een keer een gevangen toen je er mee ging gooien![]()
Heftruck rijdenHeb je daar ook zo een certificaat voor?
Ik heb een keer in de vakantie bij een magazijn gewerkt. Het werk was saai, voor de rest was het wel gezellig. Bij een heftruck mochten wij niet eens in de buurt komenquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
idd, die had ik eentje opgevangen. dat was wel één van de grotere stukken hoor![]()
en nee, geen certificaat voor. Dus niet verzekerd als we erin rijden![]()
Leuk hé, levens gevaarlijk autorijden in dit weer. Vooral op van die 80 km/u wegen met tegenliggers. Als je dan wat naar de verkeerde kant wordt geblazenquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:23 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen.. Wat een wind.. moest echt moeite doen om de auto in een rechte lijn te houden..
Nee, ik was niet (slaap)dronken
quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:23 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen.. Wat een wind.. moest echt moeite doen om de auto in een rechte lijn te houden..
Nee, ik was niet (slaap)dronken
wordt al ietsquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:24 schreef HansU het volgende:
[..]
deze week heb ik al de 1337 en de 1500 gehad. Volgende week ook de 2000 mischien![]()
In Duitsland is er toch een dagelijks bierscheten alarmquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:27 schreef Goover het volgende:
[..]
:w Goedemorgen
Hier is het dus echt gewoon mooi weer, niet heel koud, beetje zon af en toe en bijna windstil.. In Nederland is een weer alarm af gegeven las ik net.
Dan word de andere auto in die zelfde richting geblazenquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:26 schreef HansU het volgende:
[..]
Leuk hé, levens gevaarlijk autorijden in dit weer. Vooral op van die 80 km/u wegen met tegenliggers. Als je dan wat naar de verkeerde kant wordt geblazen![]()
Haha, wij hebben ze ook maar dan zonder motor. Maar ik heb pas 2 keer op de heftruck gereden, wordt er wel steeds beter inquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:25 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb een keer in de vakantie bij een magazijn gewerkt. Het werk was saai, voor de rest was het wel gezellig. Bij een heftruck mochten wij niet eens in de buurt komenWe hadden wel 'eddies' tenminste zo werden ze genoemd. Een soort pompwagen/steekwagentje met motor en een klepje waar je op kon staan. Daar mochten we wel mee krossen
Als je daarmee te hard en scherp de bocht om ging (zonder lading) dan kreeg je ze bijna op hun kant
. Ik heb me wel vermaakt daar iig
![]()
een maand geleden was de mijne ook 20 ofzoquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:28 schreef HansU het volgende:
[..]
Een maand geleden was me post gemiddelde nog 2, nu is het al gegroeid naar de 7.
Sommige auto's hebben er meer last van dan andere. En het compenseren is het gevaarlijkste inderdaad. Gewoon rustig door blijven gassen en niet teveel aan je stuur rukken, dan zou het goed moeten komen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:28 schreef Goover het volgende:
[..]
Dan word de andere auto in die zelfde richting geblazen
Maar ik heb nog nooit gehad dat ik ZO ver weg werd geblazen. Het gevaarlijke is volgens mij als je overcompenseerd met het tegensturen.
(Ik heb een hele tijd in een hoge, vierkante jeep gereden.. daar had de wind echt wel vat op)
Is het een gas of elektro ding? Niet dat het heel veel uitmaakt, ze kunnen idd best hard gaan af en toequote:Op donderdag 11 januari 2007 09:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha, wij hebben ze ook maar dan zonder motor. Maar ik heb pas 2 keer op de heftruck gereden, wordt er wel steeds beter inen het is leuk want zo'n ding kan ook lomp hard
![]()
elektroquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:30 schreef Goover het volgende:
[..]
Is het een gas of elektro ding? Niet dat het heel veel uitmaakt, ze kunnen idd best hard gaan af en toe![]()
hoiquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:31 schreef Stranger het volgende:
Ja goedemorgen, nog 6 dagen en zevenenhalf uur maximaal
Klopt, heb in verschillende auto's met verschillende windsnelheden gereden, maar 'de andere baan op geblazen' heb ik toch nog nooit mee gemaakt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:30 schreef HansU het volgende:
[..]
Sommige auto's hebben er meer last van dan andere. En het compenseren is het gevaarlijkste inderdaad. Gewoon rustig door blijven gassen en niet teveel aan je stuur rukken, dan zou het goed moeten komen.
Ik sta al sinds 2004 geregristreerd, maar heb er amper wat mee gedaan in die tijdquote:Op donderdag 11 januari 2007 09:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
een maand geleden was de mijne ook 20 ofzo![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 09:31 schreef Stranger het volgende:
Ja goedemorgen, nog 6 dagen en zevenenhalf uur maximaal
Zoem zoemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |