Voor jouw gemoedsrust De Jong maar vervangen door Rene Klompquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:53 schreef rubbereend het volgende:
Jerry de Jong? Dat vond ik toch niet de slechtste. En hoe kan Edwin van Ankeren nou ontbreken, slechtere backs hebben we niet gehad. De Mos zou hem wel ff omturnen
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Voor jouw gemoedsrust De Jong maar vervangen door Rene Klomp
Hij heeft het goed gedaan vind ik.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij heeft in zn eerste 2 seizoenen 35 wedstrijden gespeeld waarvan het eerste seizoen veel in de basis. Kans zat gehad.
Tegen Barcelona, goal van Sergi.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]Klomp ja
er staat me nog een beeld van hem bij dat hij als laatste man de bal verloor op eigen helft en zo een tegendoelpunt inluidde
Tegen Barca, kwartfinale UEFA Cup, 3 minuten voor tijd............quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]Klomp ja
er staat me nog een beeld van hem bij dat hij als laatste man de bal verloor op eigen helft en zo een tegendoelpunt inluidde
Michael Petersen?? Ik ken wel Dan Petersen, de Deen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:55 schreef Radegast het volgende:
Bij gebrek aan een keeper, dan maar elf veldspelers:
Mariano Juan, Marcio Santos, Ivan Cesar Gabrich, Andrej Demtsjenko, Georgi Kinkladze, Peter Larsson, Johnny Hansen, Felix Gasselich, Michael Petersen (australier?), Pal Fischer, Alastair Dick.
Ja, ik kende die Australier ook niet, maar ik kwam hem tegen in een lijstje op internet. Eens even kijken of ik er meer over kan vinden...quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Michael Petersen?? Ik ken wel Dan Petersen, de Deen.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:04 schreef Radegast het volgende:
[..]
Tegen Barcelona, goal van Sergi.
Van Bommel heeft dat ook eens gepresteerd bij PSV, uit bij NAC.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tegen Barca, kwartfinale UEFA Cup, 3 minuten voor tijd............
Zonder die tegengoal hadden we in de halve finale gestaan![]()
En dat was Heintze's schuld, die die bal gewoon keihard de tribune in moest jagenquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat was hem ja
![]()
we hebben wel vaker bijna in de halve finale gestaan van UC feyenoord
Okee. Misschien dat een oudere Ajax-fan hem kent. Tong misschien?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:07 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, ik kende die Australier ook niet, maar ik kwam hem tegen in een lijstje op internet. Eens even kijken of ik er meer over kan vinden...
edit: Hij heeft één keer gespeeld in de competitie, op 19 april 1987.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:17 schreef StarGazer het volgende:
7. Hersi
Die had de pech dat Jari doorbrak, want Dan Petersen was een prima voetballer.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Michael Petersen?? Ik ken wel Dan Petersen, de Deen.
Oh, absoluut. Heeft er later toch ook niet echt uit weten te halen wat er mogelijk wel inzat. Zonde, een fraaie stylist.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die had de pech dat Jari doorbrak, want Dan Petersen was een prima voetballer.
Oh, sorry dat ik de carrière van Edwin Gorter niet echt nauwlettend in de gaten hou.quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:49 schreef Beul het volgende:
[..]
In welke tijd leef jij? Hij is al enkele jaren actief als zaakwaarnemer![]()
Pff, toen ie z'n contract tekende een gigantisch interiew in plaatselijke krant BN De Stem: "Ik heb George Weah eens helemaal uit de wedstrijd gespeeld (...) Ik ben een absolute wereldtopper (...) Ik heb de potentie de beste verdediger van de wereld te worden". Echt, wat een sjaak was datquote:Op woensdag 10 januari 2007 15:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mukanya, dat was een held in België! Bleek behoorlijk tegen te vallen inderdaad.
Juan was zo slecht nog niet. Sier presteerde niet door blesures. Verlaat kon nog redelijk een balletje trappen. Dat liet hij bij Ajax niet echt zien nee.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:17 schreef StarGazer het volgende:
1. Storm
2. Juan
3. Santos
4. Verlaat
5. Sier
6. Winter (2e periode)
7. Kinkladze
8. Cruz
9. Gabrich
10. Hersi
11. Soetaers
Maar er zijn er zoveel
Juan had vijf leuke wedstrijden en daarna waren zijn prestaties van een bedroevend niveauquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:40 schreef HansU het volgende:
[..]
Juan was zo slecht nog niet. Sier presteerde niet door blesures. Verlaat kon nog redelijk een balletje trappen.
GabrichDat was toch wel één van de grootste miskopen ja
![]()
In de CL heeft hij best goed gespeeld ja. Dit was typisch zo'n speler met een motivatie probleem tegen onbekende clubs. Alle clubs in de nederlandse competitie voor hem dus.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:43 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Juan had vijf leuke wedstrijden en daarna waren zijn prestaties van een bedroevend niveau![]()
neeeh, er zijn vele feyenoorders, zelfs in het huidige elftal slechter dan Paauwe, Samardzic en zeker van Vossen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:53 schreef Canisfire het volgende:
Feyenoord:
Ronald Graafland
Ostlund, Van de berg, Zwijnenberg, Aros
De Visser, Paauwe, Lurling
Samardzic, Somalia, Van Vossen.
Paauwe heb ik al aangepast maar Samardzic ? wie dan ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:56 schreef HansU het volgende:
[..]
neeeh, er zijn vele feyenoorders, zelfs in het huidige elftal slechter dan Paauwe, Samardzic en zeker van Vossen.
Paauwe bakt er nadat van Marwijk hem aanvoerde maakte er niet veel meer van.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:58 schreef Stofje het volgende:
Ik snap die kritiek op Paauwe niet zo. Dat was toch gewoon een hele goede voetballer? Vond het wel een mooi duo, Van Wonderen/ Paauwe.
Jochemsen was bij Feyenoord gewoon zwaar kut zo kut dat ik hem was vergetenquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:07 schreef defranseslag het volgende:
Niet beter dan Arco Jochemsen!
Die zou ik ook in een "slechtst ASWH-elftal aller tijden" opnemen indien ik dat zou maken, denk ik.quote:
Klopt. Uit tegen Foruna Sittard was dat. Kwam als wissel voor Aron Winter in het veld. Daarna nooit meer iets van vernomen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:07 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, ik kende die Australier ook niet, maar ik kwam hem tegen in een lijstje op internet. Eens even kijken of ik er meer over kan vinden...
edit: Hij heeft één keer gespeeld in de competitie, op 19 april 1987.
Wat dacht je van Donny Huyzen (of hoe je het spelt) Die gast heeft 1 invalbeurt achter z'n naam staan. Uit tegen Go Ahead Eagles geloof ik, in seizoen 1993-1994. Hij is een tijdje geleden toch op een niet al te leuke wijze in het nieuws gekomenquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:46 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Klopt. Uit tegen Foruna Sittard was dat. Kwam als wissel voor Aron Winter in het veld. Daarna nooit meer iets van vernomen.
Ja serieus?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:17 schreef methodmich het volgende:
Die zou ik ook in een "slechtst ASWH-elftal aller tijden" opnemen indien ik dat zou maken, denk ik.
Die Donny tochquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:39 schreef Radegast het volgende:
Donny Huysen zit voor vijf jaar in de bak. Cocainesmokkel ofzo...
Basto, Allach, Laybut, Magrao, Dondé en Aerts op de bank?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:53 schreef Canisfire het volgende:
Feyenoord:
Ronald Graafland
Ostlund, Van de berg, Zwijnenberg, Aros
De Visser,Jochemsen, Lurling
Samardzic, Somalia, Van Vossen.
quote:
Ach, die was bij NAC best aardig. Net als Boussaboun, die het bij Blackburn óók heel goed gaat doen.quote:
Laybut niet die heeft nooit echt een kans gehad de andere allicht.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:02 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Basto, Allach, Laybut, Magrao, Dondé en Aerts op de bank?
Een Schotse aankoop van Cruijff begin jaren 80quote:
Vergeet ik nog Charisteas, Cory Gibbs, Edwin de Graaf, John Owoeri, Patrick Mtiliga, Pascal Bosschaart & Kolkkaquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:06 schreef Stofje het volgende:
Feyenoord heeft echt een enórme berg boutvoetballers gehad, zeg. Het valt me ineens op.
en niet te vergeten die groep Zuid-Amerikanen van Arie Haan in 97. BIjvoorbeeld Patricio Graf., Picun en zoquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:51 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Vergeet ik nog Charisteas, Cory Gibbs, Edwin de Graaf, John Owoeri, Patrick Mtiliga, Pascal Bosschaart & Kolkka![]()
Mtiliga is trouwens echt erg sterk bij NAC. Echt zo'n speler waarvan je als supporter van een middenmotor weet: Die gaat binnenkort naar een topclub.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:51 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Vergeet ik nog Charisteas, Cory Gibbs, Edwin de Graaf, John Owoeri, Patrick Mtiliga, Pascal Bosschaart & Kolkka![]()
Sibon slechter dan Claudio?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:39 schreef Bos81 het volgende:
UIt de losse pols. Zullen echt wel spelers zijn die er eerder in horen dan deze 11
---------------------L'Ami-------------------------------------
-Niclas Jensen------Marcos---Rene Klomp -----Davy Oyen------------
------Anders Nielsen-----Dmitri Khokhlov--Remco vd SChaaf----Tomek Iwan.
----GeraldSibon---Edwin van Ankeren--------
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |