Paauwe bakt er nadat van Marwijk hem aanvoerde maakte er niet veel meer van.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:58 schreef Stofje het volgende:
Ik snap die kritiek op Paauwe niet zo. Dat was toch gewoon een hele goede voetballer? Vond het wel een mooi duo, Van Wonderen/ Paauwe.
Jochemsen was bij Feyenoord gewoon zwaar kut zo kut dat ik hem was vergetenquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:07 schreef defranseslag het volgende:
Niet beter dan Arco Jochemsen!
Die zou ik ook in een "slechtst ASWH-elftal aller tijden" opnemen indien ik dat zou maken, denk ik.quote:
Klopt. Uit tegen Foruna Sittard was dat. Kwam als wissel voor Aron Winter in het veld. Daarna nooit meer iets van vernomen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:07 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, ik kende die Australier ook niet, maar ik kwam hem tegen in een lijstje op internet. Eens even kijken of ik er meer over kan vinden...
edit: Hij heeft één keer gespeeld in de competitie, op 19 april 1987.
Wat dacht je van Donny Huyzen (of hoe je het spelt) Die gast heeft 1 invalbeurt achter z'n naam staan. Uit tegen Go Ahead Eagles geloof ik, in seizoen 1993-1994. Hij is een tijdje geleden toch op een niet al te leuke wijze in het nieuws gekomenquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:46 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Klopt. Uit tegen Foruna Sittard was dat. Kwam als wissel voor Aron Winter in het veld. Daarna nooit meer iets van vernomen.
Ja serieus?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:17 schreef methodmich het volgende:
Die zou ik ook in een "slechtst ASWH-elftal aller tijden" opnemen indien ik dat zou maken, denk ik.
Die Donny tochquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:39 schreef Radegast het volgende:
Donny Huysen zit voor vijf jaar in de bak. Cocainesmokkel ofzo...
Basto, Allach, Laybut, Magrao, Dondé en Aerts op de bank?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:53 schreef Canisfire het volgende:
Feyenoord:
Ronald Graafland
Ostlund, Van de berg, Zwijnenberg, Aros
De Visser,Jochemsen, Lurling
Samardzic, Somalia, Van Vossen.
quote:
Ach, die was bij NAC best aardig. Net als Boussaboun, die het bij Blackburn óók heel goed gaat doen.quote:
Laybut niet die heeft nooit echt een kans gehad de andere allicht.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:02 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Basto, Allach, Laybut, Magrao, Dondé en Aerts op de bank?
Een Schotse aankoop van Cruijff begin jaren 80quote:
Vergeet ik nog Charisteas, Cory Gibbs, Edwin de Graaf, John Owoeri, Patrick Mtiliga, Pascal Bosschaart & Kolkkaquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:06 schreef Stofje het volgende:
Feyenoord heeft echt een enórme berg boutvoetballers gehad, zeg. Het valt me ineens op.
en niet te vergeten die groep Zuid-Amerikanen van Arie Haan in 97. BIjvoorbeeld Patricio Graf., Picun en zoquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:51 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Vergeet ik nog Charisteas, Cory Gibbs, Edwin de Graaf, John Owoeri, Patrick Mtiliga, Pascal Bosschaart & Kolkka![]()
Mtiliga is trouwens echt erg sterk bij NAC. Echt zo'n speler waarvan je als supporter van een middenmotor weet: Die gaat binnenkort naar een topclub.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:51 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Vergeet ik nog Charisteas, Cory Gibbs, Edwin de Graaf, John Owoeri, Patrick Mtiliga, Pascal Bosschaart & Kolkka![]()
Sibon slechter dan Claudio?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:39 schreef Bos81 het volgende:
UIt de losse pols. Zullen echt wel spelers zijn die er eerder in horen dan deze 11
---------------------L'Ami-------------------------------------
-Niclas Jensen------Marcos---Rene Klomp -----Davy Oyen------------
------Anders Nielsen-----Dmitri Khokhlov--Remco vd SChaaf----Tomek Iwan.
----GeraldSibon---Edwin van Ankeren--------
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |