Wat heb je dat mooi gezegd linda-met-de-vele-nummerquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:24 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Ik ben blij met jullie, gek hè.
---
Nog even wennen aan weer een 'nieuwe jas' dat is het wel. 'Oude jassen (oude manier van leven) passen vaak zo goed. Maar de nieuwe is ook mooi
o ja naar het theater is zooooo leukquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:05 schreef PM-girl het volgende:
Moonah, jammer dat je niet hebt kunnen genieten zoals je voorheen kon. Maar ook positief, dat je je zo verbonden voelt met je kindje, want ook dat is heel belangrijk, voor hem!
En over een jaar of 6, 7 kun je samen met hem naar het theater en wie weet ook shoppen, spelletjes spelen en andere leuke dingen doen! (kom je je wel nog even melden in het meet-topic?)
En ik mail je even
Dat is ook wel zo. Maar ja, dat is nu juist het probleem.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:58 schreef Mibos het volgende:
Ingrid wel een vervelend verhaal hoor met dat maatschappelijk werk afzeggen/worden afgezegd maar misschien moet je je voet iets steviger tussen de deur zetten en aan blijven dringen! Het lijkt nu (niet beledigend bedoeld overigens) of je het meteen accepteert als hun afzeggen. Gewoon meteen zeggen van nee ik zit met hoge nood en wil dan graag het gesprek met een ander voortzetten maar nog wel deze week bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:26 schreef dutchie het volgende:
Ach Moonah, goed dat je gegaan bent. En ookal is het voor jou niet makkelijk om los te laten, ik vind het wel heel erg schattig.
(en dit van de dame die tijdens een ziekenhuisopname de tieten stond te flashen voor de ramen)
Pff, ik lees hier telkens maar over mama's die blijkbaar al volop sexen. Ik ben dan best jaloers...quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:21 schreef chacama het volgende:
Oh, en ik ben officieel ongesteld. En ga vrijdag dus maar meteen het spiraaltje laten plaatsen. Man blij...geen rubers nodig...
Hm, het gaat wel. Maar daar is alles wel zo mee gezegd.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:50 schreef Moonah het volgende:
Bass-Miss, ik vraag me af hoe het inmiddels met jou is? Hoe voelt het werken nu? Nog steeds niet oké? Of went het een beetje?
OMG Wat ben jij toch een naar drammerig personage af en toe. Unbelievable.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Begin dan niet aan drie kinderen!?!
Daarna voelt het net zo, maar je hebt wel plezier gehadquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:52 schreef Moonah het volgende:
[..]
Pff, ik lees hier telkens maar over mama's die blijkbaar al volop sexen. Ik ben dan best jaloers...
In mijn hoofd heb ik wel zin (tussen mijn benen ook wel...) maar ik dúrf niet.... Alles voelt bij mij nog zo beurs en kwetsbaar...
Ben er nog niet aan toe gekomen. De zin is er hier ook wel, alleen nu nog de zin omzetten in tijd. Maar, goed een beetje huverig ben ik ook wel. En de tube met glijmiddel zal zeer dichtbij zijn. Ik weet van de vorige keer dat het de eerste paar keer toch echt pijnlijk was. Niet ondragelijk, maar wel pijnlijk.quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:52 schreef Moonah het volgende:
[..]
Pff, ik lees hier telkens maar over mama's die blijkbaar al volop sexen. Ik ben dan best jaloers...
In mijn hoofd heb ik wel zin (tussen mijn benen ook wel...) maar ik dúrf niet.... Alles voelt bij mij nog zo beurs en kwetsbaar...
Oh, maar ik voel me niet gedwongen hoor.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:35 schreef owlet het volgende:
Moonah, ik zou me zeker niet gedwongen voelen als ik jou was. Je hebt een behoorlijk heftige bevalling meegemaakt en je bent lichamelijk (en geestelijk?) dat nog niet helemaal te boven.
Maar misschien kan je het een keer proberen. Alleen maar voorzichtig proberen en meteen stoppen als het niet goed voelt.
Dat snap ik dus ook niet helemaal, want overal lees en hoor je dat je ob's voortaan een maatje groter kan kopen, maar zo voelt het dus niet?quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:35 schreef owlet het volgende:
Veel glijmiddel is wel noodzakelijk ja, het is allemaal wat strakker dan voor de bevalling (wat nou, uitgelubberde moeders![]()
Ja hoor, ik kan kiezen wat ik doe. Alleen geen geld dan natuurlijk he.quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:10 schreef PM-girl het volgende:
BassMiss, kun je ervoor kiezen om bijvoorbeeld 2 of 3 daagjes op te passen in plaats van een hele week? Dat is ook wel veel hoor, maar ik weet niet of je dit zo kunt regelen? En ik vermoed dat het niet echt in loondienst is dus ouderschapsverlof zal er ook niet inzitten? (als ze dat hebben in Belgie?)
Ik ben hier ook nogal vooral moeder hoor, ook in bed. Ook hier nog angst en pijn, blijkt. En Simon erbij op de kamer is voor mij nu ook niet echt iets wat ik kan vergeten!
Laat dan *piep* Djeez actie ondernemen!!!quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:27 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo. Maar ja, dat is nu juist het probleem.
Suus:* en MoonahKan me goed voorstellen dat het moeilijk is om je hummeltje achter te laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |