abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:26:20 #51
103793 kozakken
Living the life
pi_45227509
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:24 schreef linda856763 het volgende:

[..]
Ik ben blij met jullie, gek hè.
---
Nog even wennen aan weer een 'nieuwe jas' dat is het wel. 'Oude jassen (oude manier van leven) passen vaak zo goed. Maar de nieuwe is ook mooi
Wat heb je dat mooi gezegd linda-met-de-vele-nummer
  † In Memoriam † woensdag 10 januari 2007 @ 21:26:28 #52
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45227513
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:05 schreef PM-girl het volgende:
Moonah, jammer dat je niet hebt kunnen genieten zoals je voorheen kon. Maar ook positief, dat je je zo verbonden voelt met je kindje, want ook dat is heel belangrijk, voor hem!
En over een jaar of 6, 7 kun je samen met hem naar het theater en wie weet ook shoppen, spelletjes spelen en andere leuke dingen doen! (kom je je wel nog even melden in het meet-topic?)
En ik mail je even
o ja naar het theater is zooooo leuk
en ook samen naar de bios.
pi_45227558
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 10:58 schreef Mibos het volgende:
Ingrid wel een vervelend verhaal hoor met dat maatschappelijk werk afzeggen/worden afgezegd maar misschien moet je je voet iets steviger tussen de deur zetten en aan blijven dringen! Het lijkt nu (niet beledigend bedoeld overigens) of je het meteen accepteert als hun afzeggen. Gewoon meteen zeggen van nee ik zit met hoge nood en wil dan graag het gesprek met een ander voortzetten maar nog wel deze week bijvoorbeeld.
Dat is ook wel zo. Maar ja, dat is nu juist het probleem.

Suus:* en Moonah Kan me goed voorstellen dat het moeilijk is om je hummeltje achter te laten.
pi_45227866
Suus, van mij ook een dikke en ik heb respect voor je!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 10 januari 2007 @ 23:21:14 #55
144006 chacama
Ondernemend!
pi_45232804
Moonah, ik ben met Fleur toen ze 2 was al naar het theater geweest. Speciaal voor die leeftijd. En afgelopen weekend is ze met d'r opa en papa naar de bioscoop geweest. Dus nog even en dan kan Thies gewoon met jou mee. Maar, goed....gewoon je gevoel volgen. Het loslaten gaat gewoon beetje bij beetje. En sterkte met het (nog steeds) herstelproces.

Oh, en ik ben officieel ongesteld. En ga vrijdag dus maar meteen het spiraaltje laten plaatsen. Man blij...geen rubers nodig...

En alle andere mama's dikke
pi_45233918
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:26 schreef dutchie het volgende:
Ach Moonah, goed dat je gegaan bent. En ookal is het voor jou niet makkelijk om los te laten, ik vind het wel heel erg schattig.
(en dit van de dame die tijdens een ziekenhuisopname de tieten stond te flashen voor de ramen )
Jaaaah! Da's waar ook!
Oh, men, wat een lol heb ik toen gehad met mijn kamergenote (inmiddels toch wel een vriendin geworden)!

Maar dames, bedankt voor jullie zoenen en het medeleven.
Het is fijn mijn ei hier kwijt te kunnen.
terug voor jullie allemaal!

Bass-Miss, ik vraag me af hoe het inmiddels met jou is? Hoe voelt het werken nu? Nog steeds niet oké? Of went het een beetje?

En PM, mail gelezen, (over)morgen uitgebreid terug.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_45233992
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:21 schreef chacama het volgende:
Oh, en ik ben officieel ongesteld. En ga vrijdag dus maar meteen het spiraaltje laten plaatsen. Man blij...geen rubers nodig...
Pff, ik lees hier telkens maar over mama's die blijkbaar al volop sexen. Ik ben dan best jaloers...
In mijn hoofd heb ik wel zin (tussen mijn benen ook wel... ) maar ik dúrf niet.... Alles voelt bij mij nog zo beurs en kwetsbaar...
pi_45234916
Ben nog even alles aan het nalezen...
Mibos, fijn dat je ons update!
Jij krijgt toch ook een hoop gedoe voor je kiezen he....
Succes morgen (of inmiddels vandaag ).
pi_45238696
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:50 schreef Moonah het volgende:

Bass-Miss, ik vraag me af hoe het inmiddels met jou is? Hoe voelt het werken nu? Nog steeds niet oké? Of went het een beetje?
Hm, het gaat wel. Maar daar is alles wel zo mee gezegd.
Heb vooral het gevoel dat ik me zo goed amuseer met mijn lief en mijn Fonske. Ik wil weer meer dingen met ons drietjes kunnen ondernemen en niet elke week vast zitten van maandag tot vrijdag.... Ik moet er iets op vinden dus.
  donderdag 11 januari 2007 @ 11:37:04 #60
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_45242660
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 16:31 schreef Troel het volgende:

[..]

Begin dan niet aan drie kinderen!?!
OMG Wat ben jij toch een naar drammerig personage af en toe. Unbelievable.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 11 januari 2007 @ 11:38:37 #61
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_45242712
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:52 schreef Moonah het volgende:

[..]

Pff, ik lees hier telkens maar over mama's die blijkbaar al volop sexen. Ik ben dan best jaloers...
In mijn hoofd heb ik wel zin (tussen mijn benen ook wel... ) maar ik dúrf niet.... Alles voelt bij mij nog zo beurs en kwetsbaar...
Daarna voelt het net zo, maar je hebt wel plezier gehad
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_45242843
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:52 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ben er nog niet aan toe gekomen. De zin is er hier ook wel, alleen nu nog de zin omzetten in tijd. Maar, goed een beetje huverig ben ik ook wel. En de tube met glijmiddel zal zeer dichtbij zijn. Ik weet van de vorige keer dat het de eerste paar keer toch echt pijnlijk was. Niet ondragelijk, maar wel pijnlijk.
  donderdag 11 januari 2007 @ 11:46:24 #63
103793 kozakken
Living the life
pi_45242954
Welke zin en welke durf...
Hoofd wil wel, maar lijf echt nog niet. (uhm... dus hoofdje stiekum dus ook nog niet )
  donderdag 11 januari 2007 @ 11:47:58 #64
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_45243009
Hier ook nog niks, hoor Moonah. Niets op dat vlak.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_45244053
Mwoch. Lichamelijk gaat het allemaal weer prima maar geestelijk een beetje eng, vooral bang om zwanger te worden. Dat 'kills the mood' nogal... Dus ik wacht even op de menstruatie en dan toch weer aan de anticonceptiehormonen, en dan gaat het vast weer beter.

En idd, glijmiddel!
Eva
pi_45244450
Volop sexen is ook weer een groot woord. Ik heb mezelf er wel echt toe moeten zetten. Als ik puur mijn eigen gevoel gevolgd had dan had ik het rustig nog maaaaanden vol kunnen houden zonder. Maar ik wilde het perse een keer voorzichtig proberen omdat ik bang was dat de drempel anders steeds groter zou worden.
Ik heb het idee dat het littekenweefsel bij mij nu wel een stuk soepeler is geworden, maar goed ik was natuurlijk vrij beschaafd gescheurd.
Veel glijmiddel is wel noodzakelijk ja, het is allemaal wat strakker dan voor de bevalling (wat nou, uitgelubberde moeders en de borstvoeding werkt er ook niet echt aan mee.
Maar het gaat. Soms wat onromantisch geplanned en stuntelig maar dan moet dan maar zo.

Moonah, ik zou me zeker niet gedwongen voelen als ik jou was. Je hebt een behoorlijk heftige bevalling meegemaakt en je bent lichamelijk (en geestelijk?) dat nog niet helemaal te boven.
Maar misschien kan je het een keer proberen. Alleen maar voorzichtig proberen en meteen stoppen als het niet goed voelt.
pi_45245587
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 12:35 schreef owlet het volgende:
Moonah, ik zou me zeker niet gedwongen voelen als ik jou was. Je hebt een behoorlijk heftige bevalling meegemaakt en je bent lichamelijk (en geestelijk?) dat nog niet helemaal te boven.
Maar misschien kan je het een keer proberen. Alleen maar voorzichtig proberen en meteen stoppen als het niet goed voelt.
Oh, maar ik voel me niet gedwongen hoor.
Toen ik een paar dagen na de bevalling hier met mijn lief over sprak, zei hij: "Liefje, al duurt het een half jaar, of twee jaar, we zien het wel."
Om er vervolgens aan toe te voegen: "En anders ga ik toch naar de overkant... "
Daar zit dus een hoerenkiet.

Anyway, wederom fijn hier herkenning te vinden!

Vanochtend ben ik bij de bedrijfsarts geweest. Nounou, wat had ik me weer druk gemaakt voor niets. Heel schappelijke man. We streven ernaar dat ik na de carnavalsvakantie (half feb) weer aan de slag kan.
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:10:01 #68
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_45245659
BassMiss, kun je ervoor kiezen om bijvoorbeeld 2 of 3 daagjes op te passen in plaats van een hele week? Dat is ook wel veel hoor, maar ik weet niet of je dit zo kunt regelen? En ik vermoed dat het niet echt in loondienst is dus ouderschapsverlof zal er ook niet inzitten? (als ze dat hebben in Belgie?)

Ik ben hier ook nogal vooral moeder hoor, ook in bed. Ook hier nog angst en pijn, blijkt. En Simon erbij op de kamer is voor mij nu ook niet echt iets wat ik kan vergeten!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:10:43 #69
94046 PM-girl
pi_45245684
Moonah, wat fijn voor je! En zoals het er staat, streven naar, betekent niet dat het koste wat kost moet gebeuren!
*
pi_45246066
Fijn voor je Moonah dat je bedrijfsarts zo met je meedenkt... Vandaag mijn eerste fysio behandeling gehad (kan nu helemaal niet meer lopen zo'n beetje maar het is voor het goede doel). Morgen naar de gyn. en ik hoop zo dat ik niet gecurreteerd hoef te worden maar aan de andere kant. Kaith is maandag 10 weken en al tien weken always en ob aandelen is ook niet alles toch?

Sexen ik moet er ook nog niet echt aan denken gezien het feit dat ik nog steeds blauw en beurs ben en mijn bil nog niet goed is genezen. Manlief klaagt er overigens niet over als ik eens een dippie heb van straks werkt het helemaal niet meer. Manlief tuurlijk wel er is iets veel groters uitgekomen dat dat er in komt (hoe bedoel je plastisch)... Grapjas

Vanmiddag met Kaithlynn haar eerste prikjes halen zielig maar het moet nu eenmaal. Moet niet maar wij willen het graag zo beter voordat ik iemand op mijn dak krijg en er vervolgens een discussie ontstaat die niet hoeft.

Iedereen een
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  donderdag 11 januari 2007 @ 13:24:37 #71
94046 PM-girl
pi_45246161
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 12:35 schreef owlet het volgende:
Veel glijmiddel is wel noodzakelijk ja, het is allemaal wat strakker dan voor de bevalling (wat nou, uitgelubberde moeders
Dat snap ik dus ook niet helemaal, want overal lees en hoor je dat je ob's voortaan een maatje groter kan kopen, maar zo voelt het dus niet?
*
pi_45246503
Mibos, vloei jij al 10 weken? Da's idd wel lang zeg.
Wat zei de fysio ervan? Behandelbaar? Termijn?

En B-M, sorry, ik vraag naar je en vergeet vervolgens op je te reageren.
Net wat PM zegt, 5 dagen ineens is ook wel erg veel.... Ik werk normaliter maar 3 dagen en daar heb ik voor Thies zijn eerste levensjaar zelfs nog 1 dag per week ouderschapsverlof van opgenomen.
En die 2 dagen lijken me nu al zo veel....
Maar ja, kindjes aan huis, dan zit dat er niet in natuurlijk...

PM, Thies ligt ook naast ons bed. Als we friemelen en hij laat van zich horen, moet ik wel even een knop omzetten, maar dat valt me wél mee.
pi_45247924
Moonah, ja met hier en daar een dagje niet maar ik ben nog steeds niet vloeivrij zeg maar...

Fysio denkt dat er een zenuw klem zit in mijn rug en vandaar de uitval maar het kan ook nog zijn van de ruggenprik want die was blijkbaar niet helemaal goed gezet. Rechts was namelijk nog steeds beweegbaar in mijn been en links helemaal niets meer qua gevoel of spierspanning tijdens de bevalling dus nu gaat hij gewoon met simpele oefeningen mij een maandje bekijken/behandelen en dan geeft hij zijn eindoordeel zeg maar. Morgen bij de gyn. moet ik het ook aangeven. Wat ook nog zo raar is dat ik precies kan aangeven waar de ruggenprik gezet is. Als ik voorover buk schiet er daar iets in een spier. Niet pijnlijk maar ik voel het en dat is ook raar...

Ben benieuwd wat het morgen wordt!!!

Weer werken ik moet er nog niet aan denken en officieel moet ik volgende week ook weer maar gelukkig nog niet van de bedrijfsarts!!!
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_45250140
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 13:10 schreef PM-girl het volgende:
BassMiss, kun je ervoor kiezen om bijvoorbeeld 2 of 3 daagjes op te passen in plaats van een hele week? Dat is ook wel veel hoor, maar ik weet niet of je dit zo kunt regelen? En ik vermoed dat het niet echt in loondienst is dus ouderschapsverlof zal er ook niet inzitten? (als ze dat hebben in Belgie?)

Ik ben hier ook nogal vooral moeder hoor, ook in bed. Ook hier nog angst en pijn, blijkt. En Simon erbij op de kamer is voor mij nu ook niet echt iets wat ik kan vergeten!
Ja hoor, ik kan kiezen wat ik doe. Alleen geen geld dan natuurlijk he.
En ik breng die ouders er ook mee in een lastig parket natuurlijk.
En eigenlijk wil ik gewoon weer iets anders doen.
  donderdag 11 januari 2007 @ 17:06:32 #75
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45254886
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:27 schreef Ingrid19 het volgende:

[..]

Dat is ook wel zo. Maar ja, dat is nu juist het probleem.

Suus:* en Moonah Kan me goed voorstellen dat het moeilijk is om je hummeltje achter te laten.
Laat dan *piep* Djeez actie ondernemen!!!
Als je niet lacht, ben je dood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')