Eksters??quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:00 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Eksters zijn toffer ja.
nee he nerd!quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:04 schreef JediMindTricks het volgende:
eksters??![]()
![]()
Nog nooit van gehoord![]()
![]()
Ja als kind had ik al een aantal malen een tamme kraaiquote:Op woensdag 10 januari 2007 01:11 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
supermooie vogels toch, check die foto hierboven dan
Ik voel een Paint topic opkomen!quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:23 schreef JediMindTricks het volgende:
Nog een voorbeeldje van N'kisi
[afbeelding]
Meerdere malen verhuisd ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 01:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ja als kind had ik al een aantal malen een tamme kraai
en toen wilde ik een jonge ekster vangen toen werd mijn moeder boos
Nou sindsdien omdat dat verlangen nooit bevredigd is vind ik eksters erg mooi
Paar problemen met deze uitspraken. 'Het blijkt', '90%' en sheldrake. De gehate James Randi heeft al verscheidene keren gevraagd N'kisi te mogen testen, helaas... Het is dus niet aangetoond dat papegaaien telepatisch zijn. Er zijn geen gecontroleerde, onpartijdige tests uitgevoerd.. Sheldrake beweert ook al dat honden telepatisch zijn, lijkt me niet de persoon om dan papegaaien te gaan testen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:44 schreef ScienceJapan het volgende:
Het blijkt dat papegaaien buitengewone aanleg hebben voor paranormale gaven. Ze kunnen bijvoorbeeld via telepathie op commando's reageren en met je communiceren.
In aprox. 90% van de gevallen was het woord dat de papegaai riep correct. Als het baasje naar een auto keek dan riep de papegaai "Auto!" etc.
Verder is er nog de papegaai N'kisi die in een project van een universiteit word gebruikt om telepathie te bestuderen: http://www.sheldrake.org/nkisi/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |