Hoe kun je bezig zijn te worden met iets wat je al bentquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
blabla Ze zijn 'bezig' een 1ste wereld land te worden blabla
Zou je dan niet tot de conclusie komen dat het hier wel degelijk beter is dan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Simpel hier is geld en daar niet,
Nee. Het is maar net waar je behoefte aan hebt, als je geld van ondergeschikt belang vind, gelden er hele andere regels.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zou je dan niet tot de conclusie komen dat het hier wel degelijk beter is dan?
En dat is dus defacto hypocriet, want als jij die factoren echt het belangrijkst vond, was je hier al kas.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:16 schreef Mutant01 het volgende:
ExTec geeft "waarde" aan een land aan de hand van wat het presteert, hoe rijk ze zijn etc etc. Dat is mijnsinsziens toch echt de verkeerde maatstaf. Het gaat mij om de mensen, het klimaat, de ambiance. Ijsland is een rijk land, maar zou er voor geen goud willen wonen bijvoorbeeld, omdat het spontaan depressies zou veroorzaken.
Dat je bepaalde factoren belangrijker vind dan andere factoren, sluit niet uit dat je het ene land alsnog beter kan vinden dan het andere.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:22 schreef ExTec het volgende:
[..]
En dat is dus defacto hypocriet, want als jij die factoren echt het belangrijkst vond, was je hier al kas.
Maar voor jou zijn er blijkbaar ook andere factoren belangrijker.
Nee, tuurlijk niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. Het is maar net waar je behoefte aan hebt, als je geld van ondergeschikt belang vind, gelden er hele andere regels.
Zoals?quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:24 schreef Monidique het volgende:
Maar dit gaat nergens over, ik ga iets nuttigs doen,.
Kerel whatever makes you happy.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet.
Ik moet de eerste moslim die in het westen woont, en ruiterlijk ook toegeeft dat'ie hier woont omdat'ie het hier beter vind ook nog tegenkomen
En je kan lullen wat je wil, maar ook jij 'stemt in deze met je voeten', en je voeten 'stemmen' nederland
Klopt, en dat is inherent hypocriet, want wat doe je hier anders, en ik zal niet nalaten het borstkloppende turkse heerschap alhier daar op te wijzenquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat je bepaalde factoren belangrijker vind dan andere factoren, sluit niet uit dat je het ene land alsnog beter kan vinden dan het andere.
Blijkbaar zijn er geen andere landenquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:26 schreef MrX1982 het volgende:
Turkije zou een 1ste wereld land zijn als er geen andere landen zouden zijn.
Kan geen gemakkelijke criteria bedenken mbt welke van die talen waarom dan beter zouden zijn.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:26 schreef Sidekick het volgende:
Extec, wat vind jij een betere taal, Engels of Nederlands?
En een stuk subjectiever.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Kan geen gemakkelijke criteria bedenken mbt welke van die talen waarom dan beter zouden zijn.
Als je naar landen kijkt, zijn die criteria een stuk gemakkelijker te bedenken.
quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:26 schreef MrX1982 het volgende:
Turkije zou een 1ste wereld land zijn als er geen andere landen zouden zijn.
Ik moet Civ IV weer opnieuw installeren.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:31 schreef Monidique het volgende:
Doe je ook mee, Sidekick? Of MrX1982?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |