Cuba is zo arm niet, en in Argentinie wonen absurd rijke mensen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Cuba is dat zeer zeker niet. En Argentinie is een aaneenschakeling van krottenwijken.
Iemand vertelde het inderdaad, ik ben een beetje in dubio of ik het wil zien of niet - het kan ook verkeerde verwachtingen scheppen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
http://www.waarbenjij.nu/ speciaal voor mensen op reis.
Was gisteravond op 2 nog een programma van llink wat over een vrouw ging die een school in kenia van nieuwe materialen wou voorzien ofzo. Misschien wel interessant voor jou.
Goede kaart.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:05 schreef du_ke het volgende:
Maar u vraagt wij draaien van wiki [afbeelding]
http://en.wikipedia.org/wiki/First_World
waarom is Zuid-Korea een derde wereld land een Noord-Korea een tweede wereld land? Foutje?quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:29 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er geen andere landen
http://www.nationsonline.org/oneworld/first_world.htm
[afbeelding]
Natuulijk wel. Je weet hoeveel moslims/christenen er in die buurt wonen. Dat is te meten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar dan is criteria nog niet hoeveel mensen er gebruik van gaan maken. Dat valt immers niet te meten.
Iets wat in het verre verleden is gebeurd is niet relevant voor de huidige situatie. Het is duidelijk dat de regering Erdogan religieus gestoeld is. Waarom grijpt het leger niet in? Omdat het een democratie is. Misschien niet zo lang als NL, maar het is een democratie.quote:[..]
Ja, en belangrijker is versta ik onder een democratie ook dat die gekozen regering niet naar huis wordt gestuurd door het leger
Trouwen met wie ze willen?quote:[..]
Hoezo, leg eens uit wat buitenlanders in dit land niet mogen, louter omdat ze buitenlander zijn, behalve stemmen mss?
Het staat een ieder vrij te dromen. Ik zal ze met alle plezier uit hun droom halen.quote:[..]
Ik weet dat dat op papier is wat ze willen ja.
En er is ook genoegzaam bekend dat er onder koerden ook KB'tjes zitten die van een groot kurdistan dromen
Wat is jouw vaderland eigenlijk? Duitsland?quote:Hey, maar als jij de beren niet wenst te zien, be my guest, het is niet mijn nep-vaderland.
[..]
Wiki is voor mij zelden een betrouwbare informatie bron. Ik denk dat ik mijn eigen taal wel even iets beter ken dat een buitenstaander. Daar heb ik geen wiki voor nodig.quote:Zelfs op de eerste wiki pagina laten enkele voorbeelden zien dat die taal wel heel grondig is verbouwd, maar goed.
[..]
Ik kan ook het Ottomaanse Rijk 800 jaar oud noemen. Dat is een keuze.quote:Dat je turkije moeilijk 800 jaar oud kunt noemen.
Je kunt er net zo goed US Army Bases op neerzetten. Maar dan zal ik wel tegen die bevrijding van meer dan 60 jaar geleden zijn, ofzo, dus doe ik dat maar niet.quote:
Dat zeg ik. Welvaart als graadmeter....Inkomen per hoofd is een van de indicatoren van welvaart, zoals de andere.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Inkomen per hoofd van de bevolking zegt niet zoveel over armoede in een land, opleidingsniveau, schoon drinkwater, toegankelijkheid in zorg, rechtsstaat, veiligheid, vrijheid...
Drogredeneringen. Definitiegeneuk.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, dat maak jij ervan.
Koningshuis is niet abstract, je kunt de namen van de poppetjes noemen. De poppetjes die onomstotelijk de staat vormen, zijn niet te noemen.
Fijn voor NL. En dus? Moet ik blij zijn met het recht op belediging?quote:En; daar hadden we het over; da's het verschil. In NL mag je wel de staat beledigen.
Orhan Pamuk mag inderdaad doodvallen.quote:In turkije vervolgens ze nobel prijs winnaars, omdat'ie dingen zegt die borstkloppers zoals jou niet bevallen.
[..]
Je mag je gerust van de domme houden hoor.quote:Ja, zal best, toch hebben we al sinds ik weet niet hoe lang de knoet niet meer hoeven gebruiken om bv. de friezen in het gareel te houden. Daar ging het om, niet of een land al dan niet uit andere deelvolkjes bestaat oid.
[..]
Onder eensgezinden misschienquote:Ja, hoor, mbt of NL verantwoordelijk is voor screbrenica mag ik mijn mening rustig de norm noemen.
Dat gaat moeilijk als de andere kant hier niet aan meewerkt.quote:[..]
Doe maar niet. Houd het maar lekker inhoudelijk.
Juist wel toch?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Inkomen per hoofd van de bevolking zegt niet zoveel over armoede in een land,
Dat kaartje was gewoon Bruto Nationaal Product gedeeld door aantal inwoners.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:34 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Welvaart als graadmeter....Inkomen per hoofd is een van de indicatoren van welvaart, zoals de andere.
Tja het komt van wiki dus niet superbetrouwbaar en het blijft een arbitrair begripquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Cuba en Argentinie eerste wereld?![]()
Ja, zeur. Ik zeg toch ook niet dat dat de welvaartsmonitor was.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat kaartje was gewoon Bruto Nationaal Product gedeeld door aantal inwoners.
Daar heb je een punt. Je kan echter vast beter engels dan die vrouwquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:24 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Iemand vertelde het inderdaad, ik ben een beetje in dubio of ik het wil zien of niet - het kan ook verkeerde verwachtingen scheppen.
quote:Fijn voor NL. En dus? Moet ik blij zijn met het recht op belediging?
quote:Orhan Pamuk mag inderdaad doodvallen.
Beste KB, als jij hier louter om niet op inmense plaat te gaan net gaat doen alsof jij het verschil niet snapt tussen levende personen die een koningshuis vormen, en de abstractie die we doorgaans een 'staat' noemen houd het opquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:34 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Drogredeneringen. Definitiegeneuk.
En precies daarom zijn wij zoveel verder dan turkijequote:Fijn voor NL. En dus? Moet ik blij zijn met het recht op belediging?
Orhan Pamuk mag inderdaad doodvallen.
Nee, want dan heb jij niks meer te doen.quote:Je mag je gerust van de domme houden hoor.
Dan geld waar er de meesten van zijn.quote:Onder eensgezinden misschien
Dat word hier niety gemeten, remember?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:30 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Natuulijk wel. Je weet hoeveel moslims/christenen er in die buurt wonen. Dat is te meten.
Verre verleden?quote:Iets wat in het verre verleden is gebeurd
En die regels zouden niet voor mij gelden als ik een buitenlandse dame over wil halen?quote:Trouwen met wie ze willen?
quote:Het staat een ieder vrij te dromen. Ik zal ze met alle plezier uit hun droom halen.
Je snapt niet wat ik bedoelde met het verzoek om niet op de man te spelen?quote:Wat is jouw vaderland eigenlijk? Duitsland?
quote:Wiki is voor mij zelden een betrouwbare informatie bron. Ik denk dat ik mijn eigen taal wel even iets beter ken dat een buitenstaander. Daar heb ik geen wiki voor nodig.
Is niet correct. Dat rijk bestaat niet meer.quote:Ik kan ook het Ottomaanse Rijk 800 jaar oud noemen. Dat is een keuze.
Er vanuit gaande dat de statistieken kloppen. Dat is in de meeste communistische landen niet het geval.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:36 schreef Floripas het volgende:
Dat kaartje was gewoon Bruto Nationaal Product gedeeld door aantal inwoners.
Je kunt vrij eenvoudig een bruto nationaal product inschatten aan de hand van in- en export.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat de statistieken kloppen. Dat is in de meeste communistische landen niet het geval.
Tenzij een land vanwege bijzondere redenen heel weinig im- en exporteert, zoals Noord-Korea.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je kunt vrij eenvoudig een bruto nationaal product inschatten aan de hand van in- en export.
De eindtijd is aangebroken.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:59 schreef sigme het volgende:
Zo. Nog wat gebeurd vandaag?
Ja, ik kom niet naar de bijeenkomst.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:59 schreef sigme het volgende:
Nahquote:Op woensdag 10 januari 2007 16:59 schreef sigme het volgende:
Ik ben naar het emigratiebureau geweest.quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:59 schreef sigme het volgende:
Hierbij verklaar ik mijn diepste treurnis daarover.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:00 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja, ik kom niet naar de bijeenkomst.
Ik zag het. Ik kijk je nooit meer aanquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:00 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja, ik kom niet naar de bijeenkomst.
Je keert me nu al een jaar of wat de rug toe, ik ben het gewend.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zag het. Ik kijk je nooit meer aan.
was het die morele drempel of iets anders?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:03 schreef Apropos het volgende:
[..]
Je keert me nu al een jaar of wat de rug toe, ik ben het gewend.
Dat komt toch ergens van?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:05 schreef Mutant01 het volgende:
Ze heeft marokkaanse billen en haren en daarnaast nog een fetish voor zuid-marokko, maar daar blijft het bij volgens mij.
Het is iets in de privesfeer, Harry.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:05 schreef Aoristus het volgende:
[..]
was het die morele drempel of iets anders?
Ja, das waar ook.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Globalisering. Internationalisering.
Oh, was niet tegen mij.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:08 schreef Apropos het volgende:
Mondialisering, allochtoon!
Nederlands recht?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:09 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ga maar weer eens arresten in mn kop stampen.
Veel plezierquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:09 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ga maar weer eens arresten in mn kop stampen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |