De PLUNDRA! is ook al weer afgelopen eigenlijk...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:35 schreef Aventura het volgende:
Ik heb lekker gewinkeld vandaag. Niets eens iets van plundra, maar toch...
Heel gaaf douchegordijn genaamd Florence, niet van dat ranzige pvc, maar van geimpregneerd stof. Ik had zoiets nog nooit gezien, eigenlijk! Ben er heel blij mee. Verder een mooie lamp voor in de badkamer. Ook een ficusje met leuke pot en twee grote neporchideeen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Niemand een idee ervan?quote:Op maandag 15 januari 2007 00:16 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Wie weet wanneer de FUSA vergrootspiegel weer op voorraad is? Ik zit al weken te kijken op de site, maar op Delft en Eindhoven na, is ie in alle vestigingen niet op voorraad.

Vervelend dat het zo gegaan is, maar er wordt altijd gevraagd op welk nummer je het best te bereiken bent. Als dat dan niet zo blijkt, sja... Wel lastig dat je de afspraak van levering niet meer kon verzetten. Een hele dag wachten terwijl het tussen 11.00 en 14.00 uur geleverd wordt (dat zijn 3 uur + 40 min. uitgaande van je posttijd)???quote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:39 schreef Puckzzz het volgende:
-knip-

Je kan ook voorraden van alle andere vestigingen checken, alleen niet de levertijd daarvan (maar met een leverprobleem is dat hetzelfde als in jouw vestigingquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:33 schreef Sebastiaan2003 het volgende:
[..]
Oké bedankt!Met vragen over voorraad in Haarlem kun je nu dus ook bij mij terecht
![]()

Je kunt toch ook de levertijden van andere vestigingen controleren in iSell?? Das toch standaard?quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:35 schreef WebForce het volgende:
[..]
Je kan ook voorraden van alle andere vestigingen checken, alleen niet de levertijd daarvan (maar met een leverprobleem is dat hetzelfde als in jouw vestiging)
.

Dat ontbijtje alleen al trekt busladingen klanten...quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:38 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nog een bouwpakketje gekocht afgelopen Zaterdag , een Kast en een hoge eettafel.
En nog een lekker ontbijtje genuttigd![]()
En dan is het gewoon al tering druk daar om 9 uur in de ochtend![]()

Dat zou best kunnen, Duiven heeft altijd alles op voorraadquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je kunt toch ook de levertijden van andere vestigingen controleren in iSell?? Das toch standaard?

Wat is het verschil tussen een boxspring en een binnenveringsmatras?quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:12 schreef Bartjebart het volgende:
Uitgerust wakker worden?
Nu bij IKEA bij aankoop van een SULTAN SKIEN boxspring in combinatie met een SULTAN ERFJORD latexmatras of een SULTAN HEIDAL binnenveringsmatras een gratis SULTAN TOLG dekmatras, minimale waarde 169.-!

Een boxspring is zeg maar je bedframe, je lattenbodem en je binnenveringsmatras in 1. Wanneer je een binnenveringsmatras koopt zul je deze op een lattenbodem of boxspring moeten leggen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:08 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een boxspring en een binnenveringsmatras?

ahhh, de hamstervestigingquote:Op woensdag 24 januari 2007 07:41 schreef WebForce het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, Duiven heeft altijd alles op voorraad.

was vroeger ook in paars en blauw verkrijgbaar, nu alleen nog in het wit.quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:11 schreef Rapaille het volgende:
Weet iemand of je het bed MÖRKEDAL er ook nog met andere bekledingen is? Wit is zo saai...

het is uiteindelijk geleverd ja. en we hebben maarliefst 4 telefoonnummers doorgegeven tijdens de bestellingquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:30 schreef WebForce het volgende:
[..]
Vervelend dat het zo gegaan is, maar er wordt altijd gevraagd op welk nummer je het best te bereiken bent. Als dat dan niet zo blijkt, sja... Wel lastig dat je de afspraak van levering niet meer kon verzetten. Een hele dag wachten terwijl het tussen 11.00 en 14.00 uur geleverd wordt (dat zijn 3 uur + 40 min. uitgaande van je posttijd)???
IKEA heeft een extern leveranciersbedrijf, ze hebben hier geen directe invloed op... Is het uiteindelijk nog wel geleverd?

Idem voor de groene Benno, die ook al tijden afwezig is. En ik vind de witte Benno niet mooiquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:33 schreef Dophertje het volgende:
Weet een van de aanwezige IKEA medewerkers wanneer het beukenfineer Cd-rek BENNO weer binnen komt (artikelnr 10094135) in een van de volgende vestigingen? (Breda,A'dam,Eindhoven of Utrecht).
Deze had al een aantal weken binnen moeten zijn volgens mij maar werd telkens met een week opgeschoven.

Niet de FUSA spiegel.quote:Op woensdag 24 januari 2007 07:41 schreef WebForce het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, Duiven heeft altijd alles op voorraad.

Tnx.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:14 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ik kijk morgen voor je, net als de BENNO voor Dophertje en de LUFTIG afzuigkap voor Puckzzz (volgens mij stond die nog steeds op 150 dagen levertijd...).

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |