is dit alleen een IKEA adoratie topic of mag ik ook mijn gal ff spuien?
wij hebben vorige week al onze nieuwe keukenapparatuur daar gekocht. Kei mooi! 
![]()
  de koelkast, gasstel en vaatwasser waren op voorraad, die konden we direkt meenemen. Voor de oven en diepvries zouden we worden gebeld om een 
afspraak te maken voor bezorging. zo ook voor de afzuigkap maar daar is de levertijd onbekend van. afijn, mijn vriend wordt afgelopen  vrijdag gebeld door een IKEA-miep, maar hij werkt tussen koelcellen in dus de ontvangst was zeer slecht. hij heeft kunnen opvangen dat de diepvries en oven binnen waren en dat die vandaag bezorgd zouden worden. Maar dan komt heel slecht uit zegt ie nog, maar dan moesten wij maandag maar ff bellen om de afspraak te verzetten.
Prima!
ik gisteren geprobeerd te bellen met hun nummer...krijg een computer...mja okee, dat is vaker zo...dus toets 4, toets postcode, toets huisnummer...blahblah...levertijd nog niet ingepland. Ik blijf nog ff hangen in de hoop een menuutje te krijgen waar ik dan een toets mag indrukken om een daadwerkelijk levend persoon aan de lijn te krijgen, maar nee...verbinding werd gewoon verbroken.
Maarrrrr, niet getreurd, ik kijk wel ff bij IKEA.nl naar een e-mailadresje 
![]()
  heel de site uitgekamd, NIX!! geen enkele manier om daar in contact te komen met hun. Afgezien van hun online hulpje Anne...hilárisch!! daar kom je ook niet verder mee 
![]() 
 Maarrrr, nog meer pijlen op mijn boog 
![]()
 ik ga naar de site van het transportbedrijf, daar zal ik toch wel een telefoonnummer van kunnen vinden?
nee dus 
![]()
maar na wat verder zoeken wél een e-mail adres 
![]()
ondertussen ben ik het zo zat dat ik hun een e-mailtje stuur met mijn hele relaas, en dat ik dus ECHT iemand bij IKEA te pakken moet zien te krijgen om de afspraak naar woensdag te verzetten. Ik krijg ook keurig een mailtje terug dat het mailtje van mij is doorgestuurd naar de destbetreffende persoon.
Finally! Contact!! 
![]()
maar daar bleef het dan ook bij....gisteravond maar weer dat ene nummer gebeld, toets 4, postcode etc.etc. en JAWEL!! we zijn ingepland op dinsdag tussen 11.00 en 14.00 uur 
![]()
dus mijn vriend zijn baas maar gebeld dat ie een dag vrij moest nemen, baas niet blij, wij al helemaal niet want dit kost nog eens 100 euro extra die we nu mislopen (ja extra baan 
![]()
 ) en nu zit ie de hele fucking dag al te wachten maar nog steeds niets he?
ondertussen ben ik gebeld door de miep van IKEA 
![]()
 ik heb uw mailtje ontvangen! 
![]()
 wat goed van je meid! ik ben trots op je...maar is nu een beetje te laat he?!!! 
![]() 
  ![]() 
 IKEA 
![]() 

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!