abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45508234
Gisternacht nog de spreekcomputer van ikea gebeld en het nr. van de observator ingevoerd. Die kende het artikel nummer dus wel en gaf aan dat het artikel op voorraad was. Als het goed is ligt de observator nu dus bij mij vriend in de auto. Ben benieuwd.
Zit/lig/hang nu onderhand al een week op mijn nieuwe ekeskog bank en stoel...fantastisch!!!!!! Nog nooit zo'n lekkere bank gehad!

[ Bericht 1% gewijzigd door eos op 19-01-2007 18:32:06 ]
pi_45509214
Ik heb een vraag over de GALANT bureaus of liever gezegd de tafelbladen.
Het gaat om de hoektafelbladen. Deze zijn 160 bij 120. Maar wat is de maat van de kopse kanten?
Voor de duidelijkheid:

Nog een vraag: hoeveel ruimte moet je ongeveer hebben tussen tafelblad en muur op prettig te kunnen zitten en op te staan/stoel naar achteren te schuiven?

PS: heb een Mac kan dus niet de planner gebruiken van de website...
pi_45511987
Geen idee hoe lang de kopse kanten zijn, wat ik je wel kan vertellen is dat je ongeveer 1,5 meter ruimte van 't bureau tot de muur nodig hebt als je een beetje comfortabel 'uit wil stappen'.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 18:49:01 #129
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_45512757
Ik heb even de planner geinstalleerd en dit zijn de maten van de kopse kanten: 80cm & 60cm.
pi_45513219
Bedankt, ik neem aan 80 rechts en 60 links?
  vrijdag 19 januari 2007 @ 19:07:37 #131
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_45513308
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 19:05 schreef Jippo het volgende:
Ja, maar ze zijn in alle vromen, soorten en maten hoor! Ik zou gewoon eens naar een vestiging gaan en even met de planner aan de gang gaan of even vragen .
pi_45521988
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 19:05 schreef Jippo het volgende:
Klopt... de 120 kant is 60 diep, de 160 kant is 80 diep.

Het blad dat je getekend hebt noemen we 'links' je kunt hetzelfde blad ook in spiegelbeeld krijgen...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_45522040
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:34 schreef WebForce het volgende:

[..]

Met de mooiste naam van alle IKEA artikelen bij elkaar:
SLÄTTHULT (spreek uit: SLETHULT)
Zijn redelijk nieuw en staan ook niet op de site, ik zou er even aan denken om morgen wat info naar min mail te sturen erover.

Ze zijn ¤19.95 dacht ik en worden verkocht op de posters & lijsten afdeling. Ze zijn in een bamboo- en klaproos variant.

Voor de medewerkers: zoek eens in ISell naar 'slet'
Zal het morgen eens doen
pi_45523257
Juhu vandaag een nieuwe matras gekocht.Wel nog twee dagen moeten wachten voordat ik erop kan slapen.

Sultan Furudal
pi_45524473
Vorige week Jao Varela aan de balie, vandaag had ik ineens Arjan Erkel

álleen maar celebrities in 274
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_45531330
Pff, nog steeds geen KOMPLEMENT broekhangers bij de vestiging in Delft Ik wacht er al sinds september op. In andere filialen hebben ze hem wel, maar ik heb geen auto dus dat is niet echt een optie .
Klussen deel 1 en 2
pi_45557565
Binnenkort wil ik graag een nieuwe bank uit de TYLÖSAND serie kopen. Op de IKEA site stonden altijd meerdere voorbeelden en de prijzen van de losse elementen. Ik kan de serie niet meer vinden. Dit is toch geen serie die eruit gaat?
that's me again
pi_45559103
Ik heb een paar maanden geleden een paar leuke luidsprekerstandaards gezien. Als ik het mij goed herinner, heten ze Gaja (met een ronde voet van onderen, dus niet met die stenen voet)

Nu ik een paar weken geleden ze wou gaan kopen, waren ze op. Ik kan ze ook niet terugvinden op de website. Betekend dat dat ze nog steeds op zijn? en weet iemand of ze ooit nog binnen komen?

Ik woon in Breda, dus Ikea Breda is het makkelijkst!
pi_45570100
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 13:22 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Pff, nog steeds geen KOMPLEMENT broekhangers bij de vestiging in Delft Ik wacht er al sinds september op. In andere filialen hebben ze hem wel, maar ik heb geen auto dus dat is niet echt een optie .
Anders maak je er een dagje uit van. Ikea Haarlem is wel makkelijk te bereiken met het OV, eerst shoppen in Haarlem en daarna ff snel Ikea in voor die dingen?
pi_45571131
Dat zal wel moeten, maar heb nu tentamens dus voorlopig geen dagjes uit
Klussen deel 1 en 2
pi_45571891
quote:
Op zondag 21 januari 2007 14:31 schreef mpv het volgende:
Ik heb een paar maanden geleden een paar leuke luidsprekerstandaards gezien. Als ik het mij goed herinner, heten ze Gaja (met een ronde voet van onderen, dus niet met die stenen voet)

Nu ik een paar weken geleden ze wou gaan kopen, waren ze op. Ik kan ze ook niet terugvinden op de website. Betekend dat dat ze nog steeds op zijn? en weet iemand of ze ooit nog binnen komen?

Ik woon in Breda, dus Ikea Breda is het makkelijkst!
Volgens mij zijn die er nog hoor. Ze heten Gåje en zijn misschien tijdelijk niet op voorraad, maar volgens mij heb ik ze van de week nog zien staan.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_45586891
Goedemorgen

Vandaag deze IKEA lamp gekocht
We zijn er blij mee, staat goed, brengt sfeer, kan dimmen

In de gids :

En bij ons thuis :

dinsdag 23 januari 2007 @ 09:01:05 #143
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_45587939
quote:
Op maandag 22 januari 2007 09:26 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Dat zal wel moeten, maar heb nu tentamens dus voorlopig geen dagjes uit
Stuur mij ff een mailtje, misschien kan ik je helpen.
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_45588304

Mijn laatste aankoop
  dinsdag 23 januari 2007 @ 09:28:56 #145
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_45588362
ART 501-030-05 SLÄTTHULT wandversier zelfklevend/klaproos 3st.

Materialen: papier
Motief van Cédric Porchez.
Zelfklevend; eenvoudig te bevestigen op alle vlakke, schone en droge oppervlakken.

Afmeting artikel
Breedte: 33 cm
Hoogte: 51 cm
Aantal per verpakking 3 st.

------------------------------------------------------------------

ART 301-030-06 SLÄTTHULT wandversier zelfklevend/bamboe 6st.

Materialen: papier
Motief van Kalou Van Den Bossche.
Zelfklevend; eenvoudig te bevestigen op alle vlakke, schone en droge oppervlakken.

Afmeting artikel
Breedte: 33 cm
Hoogte: 51 cm
Aantal per verpakking 6 st.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 12:27:47 #146
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_45592778
Ziet er wel mooi uit. En wat kosten ze?
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_45595297
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 09:24 schreef Ingridh007 het volgende:
[afbeelding]

Mijn laatste aankoop
Erg gaaf! Ik kon 'em niet vinden op de IKEA site, hoe heet 'ie?
pi_45595828
Weet ik even niet, bij voor de werkplek -> prikborden.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 14:39:45 #149
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_45596357
is dit alleen een IKEA adoratie topic of mag ik ook mijn gal ff spuien?

wij hebben vorige week al onze nieuwe keukenapparatuur daar gekocht. Kei mooi! de koelkast, gasstel en vaatwasser waren op voorraad, die konden we direkt meenemen. Voor de oven en diepvries zouden we worden gebeld om een afspraak te maken voor bezorging. zo ook voor de afzuigkap maar daar is de levertijd onbekend van. afijn, mijn vriend wordt afgelopen vrijdag gebeld door een IKEA-miep, maar hij werkt tussen koelcellen in dus de ontvangst was zeer slecht. hij heeft kunnen opvangen dat de diepvries en oven binnen waren en dat die vandaag bezorgd zouden worden. Maar dan komt heel slecht uit zegt ie nog, maar dan moesten wij maandag maar ff bellen om de afspraak te verzetten.

Prima!

ik gisteren geprobeerd te bellen met hun nummer...krijg een computer...mja okee, dat is vaker zo...dus toets 4, toets postcode, toets huisnummer...blahblah...levertijd nog niet ingepland. Ik blijf nog ff hangen in de hoop een menuutje te krijgen waar ik dan een toets mag indrukken om een daadwerkelijk levend persoon aan de lijn te krijgen, maar nee...verbinding werd gewoon verbroken.

Maarrrrr, niet getreurd, ik kijk wel ff bij IKEA.nl naar een e-mailadresje heel de site uitgekamd, NIX!! geen enkele manier om daar in contact te komen met hun. Afgezien van hun online hulpje Anne...hilárisch!! daar kom je ook niet verder mee

Maarrrr, nog meer pijlen op mijn boog ik ga naar de site van het transportbedrijf, daar zal ik toch wel een telefoonnummer van kunnen vinden?
nee dus
maar na wat verder zoeken wél een e-mail adres
ondertussen ben ik het zo zat dat ik hun een e-mailtje stuur met mijn hele relaas, en dat ik dus ECHT iemand bij IKEA te pakken moet zien te krijgen om de afspraak naar woensdag te verzetten. Ik krijg ook keurig een mailtje terug dat het mailtje van mij is doorgestuurd naar de destbetreffende persoon.
Finally! Contact!!

maar daar bleef het dan ook bij....gisteravond maar weer dat ene nummer gebeld, toets 4, postcode etc.etc. en JAWEL!! we zijn ingepland op dinsdag tussen 11.00 en 14.00 uur

dus mijn vriend zijn baas maar gebeld dat ie een dag vrij moest nemen, baas niet blij, wij al helemaal niet want dit kost nog eens 100 euro extra die we nu mislopen (ja extra baan ) en nu zit ie de hele fucking dag al te wachten maar nog steeds niets he?

ondertussen ben ik gebeld door de miep van IKEA ik heb uw mailtje ontvangen! wat goed van je meid! ik ben trots op je...maar is nu een beetje te laat he?!!!

IKEA
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_45614569
quote:
In het volgende topic sta je er tussen, ik heb de wiki aangepast. Welkom bij IKEA zou ik zeggen

Tripple
Oké bedankt! Met vragen over voorraad in Haarlem kun je nu dus ook bij mij terecht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')