SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie snappen natuurlijk wel dat ik jullie allemaal om moet leggen nu.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
Je moeder vond me jong en onverzadigbaar!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:52 schreef kweek89 het volgende:
ja we zijn niet allemaal zo bejaard als jij mega.
jammer dat jij alleen na 1x al uitgeput wasquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:05 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Je moeder vond me jong en onverzadigbaar!![]()
Pardon ?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:29 schreef LaaLaaLaa het volgende:
[..]
woppaa en reply nummer drie, het houd niet op vandaag!
Maarehm, Dom die seks heeft is wel meer waard als E20 hoor![]()
Dan zul je het verdrongen hebben.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:44 schreef Clyde_Frog het volgende:
[..]
Pardon ?Heb de dvd wel eens bij de bibliotheek geleend, maar kan me op dit moment niets herinneren wat er op leek..of ik moet het hebben verdrongen
![]()
1 x 4 uur jah.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:41 schreef kweek89 het volgende:
[..]
jammer dat jij alleen na 1x al uitgeput was
![]()
Hij heeft (vroeger) best wat gitaren kapotgegooid, maar dat waren meestal 'invallertjes' of minder bijzondere exemplaren. Op z'n Mansons is hij nogal zuinig. Daar heeft hij er, uh, 9 van, op het moment? Of 7?quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:26 schreef Leonos het volgende:
Die gast heeft denk ik nog wel 100 gitaren ofzo?
Maar het was iig een witte
Ik gaf een normale cyclus aan. Als voorprogramma tel ik niet mee natuurlijk.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:38 schreef LaaLaaLaa het volgende:
(je vergeet nog een US tour lief, na de Aussie tour, je weet wel die met MCR)
Dit zie je als het goed is in de clip van Muscle Museum (US MIX)quote:Er is een bekend filmpje waarop hij Dom (per ongeluk) een gitaar voor z'n kop slingerd waardoor deze met een blauw oog komt te zitten.
Dat het een Manson is is zeker! Speelt ie Knights of normaliter niet met zijn Silver? Want dan is het de kans dat het die is natuurlijk! Als ik geen visite meer heb zal ik het filmpje beter bekijken, heb het niet zo heel erg bestudeerd eerlijk gezegd...quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:57 schreef TheArowana het volgende:
@LaaLaaLaa
Welke gitaar gooide hij eigenlijk in dat filmpje?? Leek eigenlijk wel één van z'n Mansons @_@ !
(anderen mogen ook antwoorden natuurlijk)
Ja juistem! *bell rings*quote:Dit zie je als het goed is in de clip van Muscle Museum (US MIX)
Op het filmpje lijkt het inderdaad om een grijs-achtige gitaar te gaan, vrij duidelijk zelfs. En idd, KoC speelt hij natuurlijk op één van z'n paradepaardjes. Dus daarom was ik er al bang voor. Ik kan persoonlijk enorm van een prachtige gitaar genieten, en kan me moeilijk voorstellen dat je daarmee zomaar gaat slingeren. Misschien had hij gewoon een bad hairday?quote:Dat het een Manson is is zeker! Speelt ie Knights of normaliter niet met zijn Silver?
Die heet daar volgens mij 'Silver Delorean' of zoals jij zegt 'DeLorean/Silver'. Geen specifieke naam, maar hij staat er wel op.quote:Trouwens loopt MuseWiki wel up to date kwa mansons? Gewoon nieuwsgierigheid haha, maar is er al een naam voor die laatste mengeling DeLorean/Silver?
mijn allerliefste laalaalaa is gewoon alwetend.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:29 schreef TheArowana het volgende:
[..]
Ja juistem! *bell rings*
[..]
Op het filmpje lijkt het inderdaad om een grijs-achtige gitaar te gaan, vrij duidelijk zelfs. En idd, KoC speelt hij natuurlijk op één van z'n paradepaardjes. Dus daarom was ik er al bang voor. Ik kan persoonlijk enorm van een prachtige gitaar genieten, en kan me moeilijk voorstellen dat je daarmee zomaar gaat slingeren. Misschien had hij gewoon een bad hairday?
[..]
Die heet daar volgens mij 'Silver Delorean' of zoals jij zegt 'DeLorean/Silver'. Geen specifieke naam, maar hij staat er wel op.
Waar haal jij het bulk van je Muse-info trouwens vandaan LaaLaaLaa als ik vragen mag?
omdat we allemaal hele ruige sex partijen met elkaar hebben.quote:
jeahquote:omdat we allemaal hele ruige sex partijen met elkaar hebben.
Weet je wat écht aan te raden is: Seksen op de eerste plaat van Secret Machines. Een bandje dat Matt twee jaar terug nog tipte. Of natuurlijk The Dandy Warhols; héérlijk.quote:Inderdaad...gisteren ging er trouwens best ruig aan toe!
Sexen op muziek van Muse is best te doen!
Allemaal? Ik snap het grootste deel van de tijd ook niet waar het hier eigenlijk over gaat hoor. En wie het met wie doet is me al helemaal een raadsel :S:Squote:Waarom praten jullie allemaal zo hier
Vind ik ook. Alsof je elke dag met die gasten gaat scrabbelen. Matt dit Dollie dat. Het is gewoon mijnheer Bellamy hoor......quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:21 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Vind ik ook. Alsof je elke dag met die gasten gaat scrabbelen. Matt dit Dollie dat. Het is gewoon mijnheer Bellamy hoor......
Matt houd niet zo van Scrabble, Dollie overgins welquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:21 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Vind ik ook. Alsof je elke dag met die gasten gaat scrabbelen. Matt dit Dollie dat. Het is gewoon mijnheer Bellamy hoor......
Haha weten jullie 2 nog? Die avond dat we Matt helemaal inmaakte met ganzenborden? Prachtig was dat!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:37 schreef kweek89 het volgende:
[..]
Matt houd niet zo van Scrabble, Dollie overgins wel
beide zijn toch meer fans van monopoly
maar wel weer dik verloren met mens erger je niet...quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:39 schreef LaaLaaLaa het volgende:
[..]
Haha weten jullie 2 nog? Die avond dat we Matt helemaal inmaakte met ganzenborden? Prachtig was dat!![]()
Ja maar Bloodymary is er erg goed in!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:40 schreef kweek89 het volgende:
[..]
maar wel weer dik verloren met mens erger je niet...
lekkere cocktail is dat ja, ook nog die avond gedronkenquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:42 schreef LaaLaaLaa het volgende:
[..]
Ja maar Bloodymary is er erg goed in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |