Zonder streepje dan.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:34 schreef Leonos het volgende:
site doet het niet...
Volgens Muselive.com was hij behoorlijk pissed.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:59 schreef TheArowana het volgende:
Zou hij boos zijn ja? Weinig over te zeggen denk ik. Lekker met gitaren gooien zoals tijdens OOS![]()
Was na KoC, zal vast het laatste nummer zijn geweest, aangezien Dom en Chris ook zwaaiend het podium verlieten...dus de kaartjes-mensen hebben vast de hele show gezien.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:10 schreef Leonos het volgende:
Wel lullig voor al die mensen die een kaartje hadden en dan rent ie zo opeens van het podium af.
Maar wel weer leuk om mee te maken
Hij is ook echt die ¤20 wel waard hoor!quote:Op maandag 29 januari 2007 23:32 schreef Clyde_Frog het volgende:
Wanneer zou de dvd hullabaloo goedkoper worden. Ben al een hele poos aan het wachten maar zie hem telkens voor prijzen rond de 19-20 euro liggenMisschien moet ik het maar accepteren en hem voor die prijs kopen.
Ja, eigenlijk wel hequote:Op maandag 29 januari 2007 23:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij is ook echt die ¤20 wel waard hoor!![]()
Awww Ze weten niet wie Jimmy en Paul zijn!quote:Op maandag 29 januari 2007 22:59 schreef LaaLaaLaa het volgende:
Ik denk dat Leonos bedoelde dat ie niet zijn oh zo originele "cheers" zei op het eindeHaha
aww matty-oh, helemaal boos omdat Jimmy totaal geen gitaartjes kan stemmen! (toegegeven, het was vals als de tyfus - en niet de eerste keer dat zoiets gebeurt!) ik zou zeggen, laat hem de bassen doen en Paul alleen de gitaartjes! Woppa zomaar weer een Muse probleem opgelost!
Daar zou het niet aan moeten liggen eigenlijk, hij stemt zelf vaak genoeg nog op het podium. Net zo goed een slordigheidje van hemzelf als van 'Jimmy'.quote:aww matty-oh, helemaal boos omdat Jimmy totaal geen gitaartjes kan stemmen! (toegegeven, het was vals als de tyfus - en niet de eerste keer dat zoiets gebeurt!) ik zou zeggen, laat hem de bassen doen en Paul alleen de gitaartjes! Woppa zomaar weer een Muse probleem opgelost!
Ja! Hoe komt het dat iedereen Tom Kirk wel kent? Wat maakt hem oh zo bijzonder??? (aww hijs liefde!)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:58 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Awww Ze weten niet wie Jimmy en Paul zijn!![]()
woppaa en reply nummer drie, het houd niet op vandaag!quote:Op maandag 29 januari 2007 23:42 schreef Clyde_Frog het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel heBen nogal krenterig
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:26 schreef LaaLaaLaa het volgende:
[..]
Ja! Hoe komt het dat iedereen Tom Kirk wel kent? Wat maakt hem oh zo bijzonder??? (aww hijs liefde!)
Vind het overigens best sneu als je al die namen kent
Whee, ik noemde me mezelf net sneu![]()
Maar mega is ook liefde!![]()
Do you care?quote:
Tom Kirk is Godquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.solliciteert hier iemand naar de dood?![]()
![]()
Of moet ik hier msn gesprekken neerzetten waar je uber uber geilt op Lolly en co?
Psst.. in een band? Kijk dan eventjes op www.myspace.com/futurism_management. Wellicht hulp dat je juist nodig hebt!
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:52 schreef LaaLaaLaa het volgende:Je doet maar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.solliciteert hier iemand naar de dood?![]()
![]()
Of moet ik hier msn gesprekken neerzetten waar je uber uber geilt op Lolly en co?![]()
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |