Meid, wat zeik je nou telkens?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:18 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Ja vergeleken met voorgaande TT's.![]()
Just playin.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:10 schreef rena het volgende:
[..]
Meid, wat zeik je nou telkens?
TVPlessly![]()
Dit heeft in de verste verte niets met Muse te maken gast!quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:05 schreef Bog het volgende:
zellufgemaakte rockliederen, luistert en oordeelt
ik bedoel, als je muse goed vind, vind je dat misschien ook wel goed
ik wel iig
"ik bedoel, als je muse goed vind, vind je dat misschien ook wel goed"quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:30 schreef Bog het volgende:
sorry
edit: jouw post ook niet![]()
maargoed, ontopic dan maar weer: is http://www.youtube.com/watch?v=c02gBveKq70 al voorbij gekomen?
ja maar jij de mijne nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:46 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
"ik bedoel, als je muse goed vind, vind je dat misschien ook wel goed"
Snap je mijn post nu wel??
Da filmpje is trouwens best antiek.
Ik had het helemaal niet over offtopic?? Dus je hebt het niet begrepen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:52 schreef Bog het volgende:
[..]
ja maar jij de mijne niet![]()
ik bedoel dat als jij reageert op een offtopic post dat jouw post dan ook offtopic is...
dit is dan ook weer offtopic![]()
Ow en tof. Beste nummer op BHAR.quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:12 schreef Megalomaniac het volgende:
Map Of The Problematique wordt nieuwe single!
WTFquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:28 schreef supkaa het volgende:
Aaah wat kool! Ze speelden net assasin op t einde van t nos journaal!![]()
![]()
![]()
![]()
idd wtf-bbqquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:28 schreef supkaa het volgende:
Aaah wat kool! Ze speelden net assasin op t einde van t nos journaal!![]()
![]()
![]()
![]()
jaa! helemaal op t einde gingen ze vertellen over n reporter die wegwaaide ofzoiets en de intro was assasin terwijl je n ruwe zee zag! En daarna nog n stukje!quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:43 schreef supkaa het volgende:
[..]
jaa! helemaal op t einde gingen ze vertellen over n reporter die wegwaaide ofzoiets en de intro was assasin terwijl je n ruwe zee zag! En daarna nog n stukje!
Zeker 5 secondes heeft heel journaal kijkend Nederland van muse kunnen genieten
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:05 schreef Rickman_ het volgende:
Collega's vandaag: "Shit niemand heeft muziek meegenomen voor op kantoor!"
Collega 2: "Rick staat er nog wat op jouw laptop?"
_Rickman: "Ja, maar das eigenlijk alleen maar Muse. Ik weet niet of jullie daar van houden ..."
Collega's : "Ach zet maar op!
En nu luisteren we fijn de hele dag naar Muse!![]()
![]()
Ik wil bij jullie werken!!!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:05 schreef Rickman_ het volgende:
Collega's vandaag: "Shit niemand heeft muziek meegenomen voor op kantoor!"
Collega 2: "Rick staat er nog wat op jouw laptop?"
_Rickman: "Ja, maar das eigenlijk alleen maar Muse. Ik weet niet of jullie daar van houden ..."
Collega's : "Ach zet maar op!
En nu luisteren we fijn de hele dag naar Muse!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |