niet echt veel, meer alternative rock ? ben niet zo goed in hokjes, anyway, ik moest wat kiezen en alt rock stond er niet bij, dus dan maar dit...ofzoquote:
Verre van origineel. En irriteer me mateloos aan de zang (zwak en zwaar accent).quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:14 schreef Bog het volgende:
[..]
niet echt veel, meer alternative rock ? ben niet zo goed in hokjes, anyway, ik moest wat kiezen en alt rock stond er niet bij, dus dan maar dit...ofzo![]()
maar megolamaniac, wat VIND je er nou van(dat je t geen progr rock vind weet ik al
)
In "Ballade" zitten alle clichés in die je maar in een Ballad kunt stoppen. Daar helpt een tempowisseling ook niet bij.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:19 schreef Bog het volgende:
ja die zangik weet t, maarja, ik kan al helemaal niet zingen en een zanger hebben we dus nog niet, dus dan maar zo :p
maar hoezo niet origineel?
we lijken op?
Orgie-oneelquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:08 schreef blessed19 het volgende:
waarom doet me die progression zoveel op die nederlandse bandjes als epica en after forever klinken? vind het niet echt orgioneel meer...
nothing left is in mijn ogen ook verzelfde verhaaltje... opzich wel aardig, maar niet echt goed of orgioneel... (de intro en 1st chorus kan net van carnival in coal af komen)
de ballade luister ik niet. heb het er niet echt zo van die nummers.
ik vind t niet echt gothic overkomen eerlijk gezegd...quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:08 schreef blessed19 het volgende:
waarom doet me die progression zoveel op die nederlandse bandjes als epica en after forever klinken? vind het niet echt orgioneel meer...
nothing left is in mijn ogen ook verzelfde verhaaltje... opzich wel aardig, maar niet echt goed of orgioneel... (de intro en 1st chorus kan net van carnival in coal af komen)
de ballade luister ik niet. heb het er niet echt zo van die nummers.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 14:07 schreef ikheetmartijn het volgende:
Is het de bedoeling dat iedereen hier z'n bandje in de topic gaat gooien (zo ja dan doe ik mee)?
dan zou je eens een vrouwenstem erin moeten laten zingenquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:11 schreef Bog het volgende:
[..]
ik vind t niet echt gothic overkomen eerlijk gezegd...
[..]
![]()
prima idee
hier vind ik dan weer dat t aan soul ontbreektquote:
en dan een mannenstem die grunt zekerquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:20 schreef blessed19 het volgende:
[..]
dan zou je eens een vrouwenstem erin moeten laten zingenmisschien dat het dan wat beter uit de verf komt.
Dat magquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:29 schreef Bog het volgende:
[..]
hier vind ik dan weer dat t aan soul ontbreekt![]()
1) aan jouw mening hecht ik geen waardequote:Op maandag 15 januari 2007 21:38 schreef poon het volgende:
Ballade: vind ik ja kweenie... nee, niet echt beetje leeg ofzo?
progression: heb je op een gegeven moment een stukkie koeplet en dan ineens gaat de drum heel anders(heel eentonig boem pats) terwijl de rest hetzelfde blijft. (HEERLIJK POOON EN JE WEET HET VERDIENT HET ENZ.)
nothing left: best dope (bobling da bom), maar ook niet het best wat ik van juliie gehoord heb.
Als ik me niet vergis traden jullie eerst op onder de naam cp&fon (boutnaam trouwens) toch? Toen had je nog wel een paar vette TRACKS YO. Ik noem een blacklight... tetetett h/EUEEUEUGHG
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |