Waarom?quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:31 schreef scanman01 het volgende:
Als Huub volgende week op de populariteitspoll niet op 1 of 2 staat, gaat hij natuurlijk wel weer twijfelen aan de correctheid van de kaartjes. Dus we moeten ook even zorgen dat hij op 1 komt. Ik gooi er voor de verandering ook maar even een smsje tegenaan.
tuurlijk!quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:26 schreef Acquiesce_ het volgende:
Zou mijn naam er ook bij gezet kunnen worden? Mijn kaartje gaat morgen op de bus, thanks![]()
Ik denk eerlijk gezegd dat ze morgen niet nog een keer kaarten het huis in doenquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:40 schreef Leandra het volgende:
Het is met de eerste lading al een geslaagde actie.... en dat terwijl het maandagnacht bedacht is en de kaarten dus vandaag pas op z'n vroegst konden arriveren.... Dat wordt nog wat deze week.
Ze schreven net van wel hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat ze morgen niet nog een keer kaarten het huis in doen. Dit was leuk voor 1 avond gok ik (en daar ben ik het ook wel mee eens
).
Van de ene kant zou ik het uiteraard wel leuk vindenquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze schreven net van wel hoor
Huub is ook niet maar één dag getreiterd. Dat duurde ook bijna een maand. Dus kom maar op met die kaartjes
Ze snappen het wel, maar hun emmertje is nog niet vol genoeg om hem over te doen lopen.. dus druppelen wij vrolijk verderquote:Op donderdag 11 januari 2007 02:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Van de ene kant zou ik het uiteraard wel leuk vinden![]()
, maar van de andere kant heb ik zoiets van, de andere bewoners snappen het nu wel
.
Kon je niet stoppen met lezen?quote:Op donderdag 11 januari 2007 02:33 schreef Missy_1974 het volgende:
meeste kaarten moeten nog komen hoor
En ook IkWeetNiet voor de kaart met de poll en de copycat list, en voor het op het verkeerde been zetten van Brianquote:Op donderdag 11 januari 2007 04:17 schreef Mr_Baus het volgende:
We hebben het hem natuurlijk met zijn allen geflikt, maar toch wil ik 2 personen in het speciaal bedanken
rooie3 (het idee) en demins (1e topic starter)
Ik heb jullie vermeld in de OP.. Bedankt voor het opstarten van deze actie! Dit is ongekend gaaf
quote:Op donderdag 11 januari 2007 02:16 schreef HiDiHo het volgende:
Deel 1 http://rapidshare.com/files/11148602/Kaartenactiestream2.zip.html
Deel 2 http://rapidshare.com/files/11151093/Kaartenactiestream2.z01.html
Maar ik zet ze ook wel ff ergens in een topic.
Maar nu ga ik eerst slapen, morgen up ik stream 1,3 en 4
Truste all![]()
![]()
(het was weer gezellig)
Wat is de OP.quote:Op donderdag 11 januari 2007 04:17 schreef Mr_Baus het volgende:
We hebben het hem natuurlijk met zijn allen geflikt, maar toch wil ik 2 personen in het speciaal bedanken
rooie3 (het idee) en demins (1e topic starter)
Ik heb jullie vermeld in de OP.. Bedankt voor het opstarten van deze actie! Dit is ongekend gaaf
PRACHTIGquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:53 schreef itsme het volgende:
Ik zit nu het filmpje te bekijken en zit te genieten. Wat laten sommige zich kennen he?
Vooral Natasia.
Mooi die opmerking. Bart zegt dat de kaart stuurders alleen de uitzendingen bekijken, zegt Huub, "Het zijn de streamers van Fok he!"![]()
Precies! Dat genoegen gun ik de hufters in dat huis niet. Stel je voor dat Brian nog steeds 3e staat, en Huub en Sylvia laatste, brrrr..quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:18 schreef itsme het volgende:
By the way, Ik ben iemand die nooit smst voor die programma's maar dit keer ga ik toch echt een uitzondering maken.
Zou lullig zijn dat na deze actie, Huub en Sylvia nog steeds onderaan zouden zitten in de populariteits poll.
Hoi itsmequote:Op donderdag 11 januari 2007 11:11 schreef itsme het volgende:
Weet je war ik ook leuk vond.
een paar uur voor dat de kaarten binnen kwamen had Brian op huuubs fake weblog geschrevend at de blog niet echt was. Ik had daarna gereageerd met Brian aka roel, dat hij gelijk had maar dat de reacties, allemaal pro Huub , wel echt waren.
Na de kaarten zag ik hem snel weer online gaan.Snel zoeken wat er aan de hand was.
http://goudenhuub.web-log.nl/quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:06 schreef Witchey het volgende:
[..]
Hoi itsme
Heb je misschien de link van huub zijn (fake) weblog?
Alvast bedankt!!
Kan je nagaan wat een naar mannetje die Huub is. Zo naar dat zelfs 'vijanden' vrienden van elkaar worden.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:41 schreef WeSz020 het volgende:
[..]Eerst elkaars rivalen zijn (Natasia en Natanael) en vervolgens met elkaar stoer doen tegen 1 persoon.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |