quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:02 schreef HiDiHo het volgende:
Alles staat erop, straks upload ik het !
quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:09 schreef David Letterman het volgende:
gezien de TT is Huub niet echt heel erg slim...
Huub : 'Fok heeft grote journalistieke waarde'quote:
Ja man. Is toch leuk. Hij had nog meer complimenten. Huub is van deze wereldquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:12 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Huub : 'Fok heeft grote journalistieke waarde'
![]()
Is toch lief ?quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:16 schreef Gert het volgende:
Het was een zeer geslaagde aktie.![]()
Maar.... Huub dacht dat FOK een blog was.![]()
Hij merkt wel wat fok echt is als ie over (hopelijk heel lang) het huis uit komtquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:16 schreef Gert het volgende:
Het was een zeer geslaagde aktie.![]()
Maar.... Huub dacht dat FOK een blog was.![]()
Door Big Brother is Fok geworden wat het nu is. Dus het zal me niks verbazenquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:18 schreef DaMook het volgende:
Nadat dit op tv is uitgezonden, zullen er dan mensen bij komen hier of zal dat meevallen ? . De vaste kijkers van DGK zullen lijkt mij toch wel een kijkje gaan nemen.
Kloptquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Door Big Brother is Fok geworden wat het nu is. Dus het zal me niks verbazen
Daarom ben ik nog steeds van mening dat er een degoudenkooi.fok.nl/blog moet komen. Net als big-brother er eentje had.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:18 schreef DaMook het volgende:
Nadat dit op tv is uitgezonden, zullen er dan mensen bij komen hier of zal dat meevallen ? . De vaste kijkers van DGK zullen lijkt mij toch wel een kijkje gaan nemen.
Zo ben ik ook in 2001 op FOK! gekomen, net als velen andere users.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Door Big Brother is Fok geworden wat het nu is. Dus het zal me niks verbazen
BRIEFKAARTENACTIE > EEN HART ONDER HUUB'S RIEM [2]quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:34 schreef Burbo het volgende:
Wat gebeurt er? Wat voor kaarten?
Jij maakt er wel een moeilijke url van zegquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:20 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Daarom ben ik nog steeds van mening dat er een degoudenkooi.fok.nl/blog moet komen. Net als big-brother er eentje had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |