Hé flapdrol. Ten eerste stel je niet één vraag, maar meerdere. Ik zal ze even voor je opsommen:quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
En doe nou eens antwoord geven op m'n vraag.
Waarschijnlijk dubbele kaarten...quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:55 schreef singlemetkids het volgende:
max 8 cm hoog ?
mijn dochter kreeg ooit 70 kaarten in het ziekenhuis, dat stapeltje was al hoger dan 8 cm hoor !
we gaan gewoon voor meeer dan 200 kaarten !
quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:23 schreef CarOnline het volgende:
mijne is sinds gisteravond onderweg![]()
![]()
![]()
Nope, nog nietquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:31 schreef Lieve het volgende:
ER WAS GEEN POST?????????
Het duurt natuurlijk even voordat Tien alle kaarten heeft nagelezen hequote:Op woensdag 10 januari 2007 13:31 schreef Lieve het volgende:
M.i. niet verrassend en ik denk zelfs dat Huub geen enkel van deze kaartjes gaat krijgen zolang hij in het huis zit. Contact met de buitenwereld (buiten fam. vrinden) toch, verder hebben die kaarten de nodige impact en gevolgenquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:31 schreef Lieve het volgende:
Dat mag hoor, het wordt zelfs gestimuleerd: op de Tien-site staat het adres waar je post aan de bewoners naartoe kunt sturen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:35 schreef opgebaarde het volgende:
M.i. niet verrassend en ik denk zelfs dat Huub geen enkel van deze kaartjes gaat krijgen zolang hij in het huis zit. Contact met de buitenwereld (buiten fam. vrinden) toch, verder hebben die kaarten de nodige impact en gevolgen
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Volledig off topic maar denk dat jullie t wel willen weten.
We hebben alle briefkaarten voor Huub en Sylvia binnen! Ze gaan er ergens vandaag in! Dus blijf kijken...
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:46 schreef afc-ajax-amsterdam het volgende:
word er misselijk van
quote:Op woensdag 10 januari 2007 15:46 schreef afc-ajax-amsterdam het volgende:
word er misselijk van
De mijne wel kreeg vanmorgen bericht dat ze verstuurd zijnquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:45 schreef CarOnline het volgende:
en zijn die kaarten ook daadwerkelijk verstuurd?
Ja hoor!quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:12 schreef CarOnline het volgende:
Oh dat geloof ik ook wel, want de mijne van het kaartenhuis is ook verstuurd.
Maar ik bedoel of mensen ook idd een kaart versturen
Even geduldquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:35 schreef Lieve het volgende:
Met de gewone post, met een gewone postzegel erop. Helemaal goed. Die is er....... DIE KAART IS ER!!!! En de rechthebbende krijg hem niet? REDACTIE..... dat is diefstal van andermans eigendom! Doen jullie nu al mee met het gepest? Als die Huub post heeft... is die post van Huub! Zo zijn de regels van tante pos! Wettelijk!
Wat is er aan de hand.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:35 schreef Lieve het volgende:
Met de gewone post, met een gewone postzegel erop. Helemaal goed. Die is er....... DIE KAART IS ER!!!! En de rechthebbende krijg hem niet? REDACTIE..... dat is diefstal van andermans eigendom! Doen jullie nu al mee met het gepest? Als die Huub post heeft... is die post van Huub! Zo zijn de regels van tante pos! Wettelijk!
niet dat ik nu ga beweren dat hij de post niet zal krijgen.. maar er zijn omwegen hoor op die wet, zoals in een gevangenis bijv..quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:35 schreef Lieve het volgende:
Reken maar van yesssss. Ook hier liggen ze klaar om morgen t worden verzonden.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:12 schreef CarOnline het volgende:
Oh dat geloof ik ook wel, want de mijne van het kaartenhuis is ook verstuurd.
Maar ik bedoel of mensen ook idd een kaart versturen
Er zijn er meer die meerdere kaartjes hebben verstuurd.. Maar dat zet ik er niet bij, dat is niet alleen omdat het dan lastig is om bij te houden maar ook omdat er ongetwijfeld wat kaartjes niet zullen doorkomen ivm filtering.. (tenminste, daar ga ik van uit) Het is dus in eerste instantie het aantal deelnemers, vervolgens een redelijke schatting van het aantal kaarten en daar weer naast zijn de kaarten die verstuurt zijn via andere fora niet meegeteld.. Persoonlijk denk ik dat het alles bij elkaar al gauw tussen de 150 en 200 kaarten zullen zijn... Streams zullen de uitkomst biedenquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:02 schreef Gaby31 het volgende:
[..]
Reken maar van yesssss. Ook hier liggen ze klaar om morgen t worden verzonden.
trouwens........ ik heb me voor maar één kaart aangemeld. Het zijn er dus twee. Foutje van mijnes![]()
Aan de hand van de Pol op VOL (quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:12 schreef Fc_k het volgende:
hoeveel zijn het er bij DGK en VOL dan ong?
Is allemaal uitgelopen, die dj's stonden ook in de file etcquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:05 schreef scanman01 het volgende:
Zouden ze de kaarten niet voor 8 uur al aan Huub geven? Nou, het zijn geen mensen van de klok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |