abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45200629
maar je maakt mij nu supper blij
pi_45200651
on toppic ; wie heeft woord gehouden?
  woensdag 10 januari 2007 @ 01:32:22 #103
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_45200716
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 01:22 schreef neferhone het volgende:

[..]

tja je kan ook nutteloos je tijd verdoen op fok
Kaarten versturen noem je niet nutteloos dan?
Hatsjoe!
pi_45200759
Ik denk dat als je de streams niet gevolgd hebt je de kaarreactie niet kan voorstellen en vanavond was het incident pas op t.v.!
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
  woensdag 10 januari 2007 @ 01:40:10 #105
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_45200812
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 01:32 schreef Ali Salami het volgende:

[..]

Je klikt op een topic dat je eigenlijk niet boeit - nutteloos
Je gaat reacties lezen die jij classificeerd als onzin - nutteloos
Je gaat je erover opwinden - nutteloos
Je gaat er zelfs op reageren - nutteloos

En je blijft dat herhalen - PRICELESS
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
pi_45200839
Wat een onzin,die boereninteeltnerd kiest er toch zelf voor om daar te gaan zitten bij een zooitje van die rattenhollanders en dan nog;als ie een beetje had doorgeduwd waren de 2 grootste mietekoppen nu al weg geweest.
Zelfs zo'n boerendwerg kan die jankers aan,die 3 uit Amsterdam en 2 uit Almere(zelfde grijpstuiverhomomentaliteit)met hun achterlijke praatjes had ik allang buitengewerkt.
Ajax is niet voor niks zo'n praatjes vullen geen gaatjesclub,die hele huil metroman mentaliteit heerst daar al jaren,oh schat,wat leuwk!

[ Bericht 0% gewijzigd door klootje op 10-01-2007 01:54:22 ]
pi_45200873
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 01:32 schreef Ali Salami het volgende:

[..]

mmmhhog nee ik heb er lol aan om er een uit tezoeken vervolgens wat te schrijven en dan naar een brievenbus te lopen
pi_45200893
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 01:40 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

antwoord geniaal
pi_45200925
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 01:42 schreef klootje het volgende:
Wat een onzin,die boereninteeltnerd kiest er toch zelf voor om daar te gaan zitten bij een zooitje van die rattenhollanders en dan nog;als ie een beetje had doorgeduwd waren de 2 grootste mietekoppen nu al weg geweest.
Zelfs zo'n boerendwerg kan die jankers aan,die 3 uit Amsterdam en 2 uit Almere(zelfde grijpstuiverhomomentaliteit)met hun achterlijke praatjes had ik allang buitengewerkt.
Ajax is niet voor niks zo'n praatjes vullen geen gaatjesclub,die hele huil metroman mentaliteit heerst daar al jaren,oh wat leuwk!
mee eens dat hij er zelf gaat zitten maar ik ben ook van mening dat dit een interactief programma is .....................................en w the f heeft ajax er mee te maken? lekker belangrijk

[ Bericht 5% gewijzigd door neferhone op 10-01-2007 01:56:19 ]
  woensdag 10 januari 2007 @ 01:55:23 #110
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_45200968
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 01:34 schreef schizolientje het volgende:
Ik denk dat als je de streams niet gevolgd hebt je de kaarreactie niet kan voorstellen en vanavond was het incident pas op t.v.!
Alsof dit het eerste incident was
Een paar hoogtepuntjes:

- Kotsen in wasbak (in slaapkamer zodat de rest lekker in de stank moest slapen)
- Kots niet opruimen
- Overdreven boos wordt als ze hem vragen zijn kots op te ruimen
- Aggresief gedrag
- Hoerenloper
- Schelden (met regelmaat)
etc. etc. etc.

En tijdens de uitzending van vandaag is Huub uitermate agressief. Wil wel even de romp van NL afrukken dan erop spugen en pissen om vervolgens NL zijn mond open te doen, tanden op de stoep en dan op achterhoofd stampen (zoals in American History X), geen respect voor iemand zijn moeder (is een hoer waar hij wel op wil spugen) en heeft de blik van een TBS'er in zijn ogen. Ok, eerlijk is eerlijk, de TBS'er blik heeft hij al velen malen laten zien dus dat was niet nieuw.

Gek hè, dat ze Huub niet altijd even vriendelijk behandelen?

Ja, die Huub is wel wat kaartjes waard

Maar goed, ben toch wel benieuwd hoeveel kaartjes hij gaat krijgen
  woensdag 10 januari 2007 @ 01:57:27 #111
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_45200984
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 01:40 schreef Mr_Baus het volgende:

[..]

Je kijkt naar een baggerprogramma op Talpa - nutteloos
Je discussieert erover op het forum - nutteloos
Je gaat je opwinden over wat er zoal gebeurt - nutteloos
Je doet mee aan een actie om een gepeste bewoner een hart onder de riem te steken - nutteloos

Je stuurt zelfs een kaartje - PRICELESS

Hatsjoe!
  woensdag 10 januari 2007 @ 01:59:55 #112
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_45201012
Too easy...
Wat wel grappig is is dat die flame reacties hier haast nog mooier voer voor psychologen zijn dan de Gouden Kooi zelf
pi_45201021
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 01:55 schreef Dlocks het volgende:
Een paar hoogtepuntjes:

- Kotsen in wasbak (in slaapkamer)
- Kots niet opruimen
- Aggresief gedrag
- Hoerenloper
etc. etc. etc.

En tijdens de uitzending van vandaag is Huub uitermate agressief. Wil wel even de romp van NL afrukken dan erop spugen en pissen om vervolgens mond open te doen, tanden op de stoep en dan op achtehoofd stampen (zoals in American History X), geen respect voor iemand zijn moeder (is een hoer waar hij wel op wil spugen) en heeft de blik van een TBS'er in zijn ogen. Ok, eerlijk is eerlijk, de TBS'er blik heeft hij al velen malen laten zien dus dat was niet nieuw.

mee eens! maar hoe de rest in het hius zich gedraagt is net zo erg . laat staan erger...........hypocriet en achterbaks
  woensdag 10 januari 2007 @ 02:03:17 #114
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_45201049
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 01:59 schreef Mr_Baus het volgende:
Too easy...
Wat wel grappig is is dat die flame reacties hier haast nog mooier voer voor psychologen zijn dan de Gouden Kooi zelf
Als je dit al een flame noemt ben je nog niets gewend hier op FOK! Als dat ook het niveau van die pesterijen is, dan kan ik me voorstellen waarom jij een kaartje stuurt

Maargoed, veel suc6 met de actie, het is natuurlijk een grof schandaal. Laat ik jullie verder in alle rust kaartjes versturen
Hatsjoe!
pi_45201065
Mja, Ali Salami blijft toch prachtig in zijn rol?

Hey Vincent, mocht die Huub straks de Millionair worden ( welke kans geef je hem? ), dan kunnen we daar JOU i.i.g. NIET de schuld van geven.

En ik kan het ergens wel begrijpen dat sommige mensen niet aan de actie meedoen, het is ook een hele uitgave hè, ¤0,44.

P.S. Ja ja, ik ga wel weer gauw nieuwsposten!
pi_45201075
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 01:57 schreef Ali Salami het volgende:

[..]

Je kijkt naar een baggerprogramma op Talpa - nutteloos
Je discussieert erover op het forum - nutteloos
Je gaat je opwinden over wat er zoal gebeurt - nutteloos
Je doet mee aan een actie om een gepeste bewoner een hart onder de riem te steken - nutteloos

Je stuurt zelfs een kaartje - PRICELESS

jij ergert je - nutteloos
blijft op een forum - nuttelooos
jij wil baggeren - kansvol
mag van mij mij i,m in the mood
pi_45201086
salami zegt al genoeg
  woensdag 10 januari 2007 @ 02:08:54 #118
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_45201109
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 02:05 schreef neferhone het volgende:

[..]

jij ergert je - nutteloos
blijft op een forum - nuttelooos
jij wil baggeren - kansvol
mag van mij mij i,m in the mood

Moet ik toch even op reageren nog. Ik erger me niet hoor, vind dit alleen erg kansloos. En daar moet ik dan om lachen

Andersom zal men mij ook kansloos vinden, wordt er ook weer om mij gelachen (of gehuild)
Hatsjoe!
  woensdag 10 januari 2007 @ 02:09:34 #119
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_45201112
quote:
mee eens! maar hoe de rest in het hius zich gedraagt is net zo erg . laat staan erger...........hypocriet en achterbaks
Huub is anders ook al vanaf het begin achterbaks bezig. Bijvoorbeeld het moment dat hij tegen Ilona onwaarheden vertelde over een opmerking die Brian, Bart en NL over haar jongere vriendje maakte. De hele manier waarop hij dat deed (woorden verdaaien etc) was uitermate achterbaks. En dit is nog maar één voorbeeldje.

Huub is echt geen haar beter dan de rest. Wat mij betreft zelfs een stuk erger dan de rest.

Niemand in de Gouden Kooi is het waard om een kaartje naar toe te sturen.
pi_45201117
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 02:06 schreef neferhone het volgende:
salami zegt al genoeg
gewoon opeten met veel knoflook
pi_45201126
quote:

[..]

Een paar hoogtepuntjes:

- Kotsen in wasbak (in slaapkamer zodat de rest lekker in de stank moest slapen)
- Kots niet opruimen
- Aggresief gedrag
- Hoerenloper
etc. etc. etc.

En tijdens de uitzending van vandaag is Huub uitermate agressief. Wil wel even de romp van NL afrukken dan erop spugen en pissen om vervolgens NL zijn mond open te doen, tanden op de stoep en dan op achterhoofd stampen (zoals in American History X), geen respect voor iemand zijn moeder (is een hoer waar hij wel op wil spugen) en heeft de blik van een TBS'er in zijn ogen. Ok, eerlijk is eerlijk, de TBS'er blik heeft hij al velen malen laten zien dus dat was niet nieuw.

Maar goed, ben toch wel benieuwd hoeveel kaartjes hij gaat krijgen
tuurlijk huub ids ook niet heilig en dat van dat kotsen wijt ik aan de zenuwen, voor de rest was de hoer door zijn strot geduwd, en hij had gedronken en dacht ach misschien vinden ze me dan leuker, ik ben geen lafaard.

Dat zijn allemaal exsessen naar aanleiding van alle steekjes die hij heeft gehad, van kleine speldeprikjes tot dikke breinaalden, het duwtje was een druppel die de emmer deed overlopen, en hij het zat was, ook dat was zorgvuldig door NL en Brian gepland overigens.

de uitzending laat het ontploffen zien maar weer niet wat er weer eens aan vooraf ging, en zie je dus niet weer niet het hele verhaal, en dat ziet een streamer (wij) dus wel en daarom steunen wij huub

Dat hij zich liet gaan, menselijk in mijn ogen, wil jij ruilen 4 weken lang een 5-tal die je hele hele dag bashed, je an nergens heen, dus je moet ze ondergaan, tuurlijk kan je tegengas geven, maar denk dat niemand dit zou trekken, gekooid, nowhere to hide
pi_45201128
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 02:08 schreef Ali Salami het volgende:

[..]

Moet ik toch even op reageren nog. Ik erger me niet hoor, vind dit alleen erg kansloos. En daar moet ik dan om lachen

Andersom zal men mij ook kansloos vinden, wordt er ook weer om mij gelachen (of gehuild)
tja dat zal
  woensdag 10 januari 2007 @ 02:12:02 #123
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_45201136
neferhone.. let it go, pls
  woensdag 10 januari 2007 @ 02:14:32 #124
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_45201158
quote:

[..]

Maar dat was de uitzendiing, je hebt dus niet de streams gezien? De uitleg die hij na het incident gaf aan Nena?
http://rapidshare.com/files/10571692/huubvsnl_4_.asx.html

Dat verklaart de uitspatting al een klein beetje meer
pi_45201161
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 02:12 schreef Mr_Baus het volgende:
neferhone.. let it go, pls
zal ik doen ik ga nu salami eten
pi_45201170
goeie mr_baus was al aan het zoeken omdat een tv kijker het grote verhaal niet ziet
  woensdag 10 januari 2007 @ 02:15:44 #127
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_45201172
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 02:14 schreef neferhone het volgende:

[..]

zal ik doen ik ga nu salami eten
pi_45201316
met gebrek aan salami is het chorizo geworden maar voldoening is er
pi_45201473
Strakke actie, ik ga Huub ook een kaartje sturen ook al is het niet mijn favoriete bewoner. Maar het tenenkrommende gedrag van Nas, Nat en Brrrain is te walgelijk voor woorden. Huub wil ik zeker niet vrijpleiten, hij is ook een oorlog begonnen tegen sommige bewoners, maar hij doet dat wel in zijn eentje! Maar het debielen kliekje (Nat, Nas, Bart, Brain en Nena) hebben steun aan elkaar. En tja, in groepsverband iemand treiteren is natuurlijk heeeel gemakkelijk, maar in je eentje de strijd aangaan is verdomd moeilijk, ik geef het je te doen!! Als een stel bloedhonden hebben ze zich op Huub gestort, ze likken bij voorbaat al hun poten als ze weer eens een mogelijkheid zien om hem te tergen. Dus daar mag best een strakke actie tegenover staan. Je kunt die bloedhonden niet erger raken dan met een "symphatie actie" vanuit de buitenwereld voor hun grootste rivaal. Niet alleen voor Talpa maar ook voor de miljonairs draait alles om de kijkers. Wat een golf van emotie en frustratie zal dat teweeg brengen als Huub ineens een zak vol steunbetuigingen zou krijgen. Hoe beinvloed dat hun gedrag? Hoe beinvloed dat het gedrag van Huub? Worden de bloedhonden milder of barst dan helemaal de bom? Ik stuur morgen mijn kaartje (ook een naar Silvia) en wacht de volgende uitzendingen met kloppend hart af.

En voor degene die het hele programma maar niks vinden lach ik in mijn vuistje. Ze zijn of masochistisch of ze beleven veel plezier aan het neersabelen van anderen, anders zouden ze hier niet hun tijd verdoen. Een weldenkend en fatsoenlijk mens zit ook niet op de site van "kleien met kleuters" als hij niets heeft met kleien of kleuters. Kom je daar wel kijken en reageren dan geeft dat te denken.
Er is een prachtige dame heengegaan.
Mozart was haar naam.
  woensdag 10 januari 2007 @ 02:48:40 #130
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_45201508
Jij snapt het! Top post! thnxs
pi_45201546
Wat een achtelijk topic,ik stuur Huub geen kaart want ik vind het een ENG mannentje
pi_45201555
complimenten koppiesoep
pi_45201718
bovendien als je de uitzending goed bekijkt zie je dat NL de eerste uitlokking voor de druppel maakt: dan trek ik je romd van je kop, dus NL begint erg provocerend, zuigen gaat even door en ja hoor huub knapt en zegt wat lelijke dingen. toch knap dat het niet verder als duwen is gekomen, want ik had hem echt gehoekt. (ook als dame zijnde)
pi_45201820
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 03:13 schreef Missy_1974 het volgende:
bovendien als je de uitzending goed bekijkt zie je dat NL de eerste uitlokking voor de druppel maakt: dan trek ik je romd van je kop, dus NL begint erg provocerend, zuigen gaat even door en ja hoor huub knapt en zegt wat lelijke dingen. toch knap dat het niet verder als duwen is gekomen, want ik had hem echt gehoekt. (ook als dame zijnde)
Precies.
Satanael: "Kijk nog eens naar mijn knie en dan trek ik je kop van je romp..."
pi_45201993
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 17:51 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Vraag staat in het topic: Vragen aan DGK REDACTIE

ps. NL woont in Amsterdam op 1 van de eilanden ( oost kant). Niet IJburg, maar ik denk: KNSM? BORNEO/ Sporenburg? Java
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej KNSM
pi_45202057
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 01:42 schreef klootje het volgende:
Ajax is niet voor niks zo'n praatjes vullen geen gaatjesclub,die hele huil metroman mentaliteit heerst daar al jaren,oh schat,wat leuwk!

Het zal aan mij liggen hoor, maar van de tekst hierboven begrijp ik geen reet.
pi_45202560
Kaartje verstuurd!
pi_45202576
Vroegûh hadden we geen televisie (zeg ik altijd tegen mijn kinderen).
Toen kon je applaudiseren of Boe roepen naar de acteurs.

Nu doen we dat door middel van een kaartje.
Op zich een verarming, maar what's the problem?

Supporter van een voetbalclub zijn, dat vind IK nou doelloos!
pi_45202877
Beste *******,

Je hebt het Kaartenhuis bezocht en daar een postkaart aangemaakt.

De kaart is verstuurd aan de volgende personen:
talpa producties, de gouden kooi TAV HUU
Als je vragen hebt over de postkaart vermeld dan het volgende referentienummer:
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
pi_45203072
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 08:15 schreef avonne het volgende:
Vroegûh hadden we geen televisie (zeg ik altijd tegen mijn kinderen).
Toen kon je applaudiseren of Boe roepen naar de acteurs.

Nu doen we dat door middel van een kaartje.
Op zich een verarming, maar what's the problem?

Supporter van een voetbalclub zijn, dat vind IK nou doelloos!
Voetbal heeft juist twee doelen
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_45203450
Beste monique,

Je hebt het Kaartenhuis bezocht en daar een postkaart aangemaakt.

De kaart is verstuurd aan de volgende personen:
Talpa produkties DE Gouden Kooi tav silv
Talpa produkties De Gouden Kooi tav Huub

Kaarten zijn de deur uit
pi_45204674
ik heb gisteren DGK voor het eerst mogen aanschouwen, en ik snap niet wat er nou zo sympatiek aan Huub is dat er een kaartenactie opgezet moet worden. Tuurlijk stond die Nataniël ofzo lekker te zuigen, maar van wat ik begrepen had van m'n moeder is die huub nogal een driftkikkertje met een drang tot zichzelf heel stoer neer te zetten. En die TBS-blik in z'n ogen verraadt dat het tegendeel verre van waar is.

Mijn vraag is dus ook; waarom een kaartenactie voor Huub? Waarom niet voor de 85 bejaarden die op jaarbasis sterven in verzorgingstehuizen door een gebrek aan geld en aandacht? Waarom geen actie voor één van de vele andere sociale problemen die we in NL hebben? En waarom wel voor een (voor zover ik een indruk van Huub heb) aggressieve smurf in een spelprogramma?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  woensdag 10 januari 2007 @ 10:52:37 #143
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45205111
Het loopt beter dan ik verwacht had, chapeau !
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator woensdag 10 januari 2007 @ 11:25:26 #144
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45205920
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 10:31 schreef SocialDisorder het volgende:
Mijn vraag is dus ook; waarom een kaartenactie voor Huub? Waarom niet voor de 85 bejaarden die op jaarbasis sterven in verzorgingstehuizen door een gebrek aan geld en aandacht? Waarom geen actie voor één van de vele andere sociale problemen die we in NL hebben?
Waarom hang jij rond op een forum, als je die tijd ook kunt gebruiken om je in te zetten voor de kindertjes in de derde wereld?

Wat een moralistische en calvinistische bullshit zeg. De mensen die hier posten, snappen echt wel dat het hier niet gaat om groot maatschappelijk onrecht. Alsof dat je enige drijfveer zou mogen zijn. De een maakt zich druk om een voetbalwedstrijd, de ander is als een kind zo blij als ie de ontbrekende postzegel voor zijn verzameling vindt, en hier scheppen mensen er genoegen in om een kaart naar een deelnemer aan een discutabel TV-programma te sturen. Een mens mag ook best spelen, af en toe.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_45206058
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 11:25 schreef Gert het volgende:

[..]

Waarom hang jij rond op een forum, als je die tijd ook kunt gebruiken om je in te zetten voor de kindertjes in de derde wereld?

Wat een moralistische en calvinistische bullshit zeg. De mensen die hier posten, snappen echt wel dat het hier niet gaat om groot maatschappelijk onrecht. Alsof dat je enige drijfveer zou mogen zijn. De een maakt zich druk om een voetbalwedstrijd, de ander is als een kind zo blij als ie de ontbrekende postzegel voor zijn verzameling vindt, en hier scheppen mensen er genoegen in om een kaart naar een deelnemer aan een discutabel TV-programma te sturen. Een mens mag ook best spelen, af en toe.
wat een hoop woorden om geen antwoord op m'n vraag te geven.

Ik zou best willen hoor, kindertjes in afrika helpen, maar het combineert zo lastig met m'n baan. Je weet wel, geld verdienen en zo om daarmee de kindertjes in Somalië, Irak, Afghanistan etc etc te kunnen helpen.

En doe nou eens antwoord geven op m'n vraag.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  Redactie Games woensdag 10 januari 2007 @ 11:33:43 #146
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_45206115
quote:
ik heb gisteren DGK voor het eerst mogen aanschouwen, en ik snap niet wat er nou zo sympatiek aan Huub is dat er een kaartenactie opgezet moet worden. Tuurlijk stond die Nataniël ofzo lekker te zuigen, maar van wat ik begrepen had van m'n moeder is die huub nogal een driftkikkertje met een drang tot zichzelf heel stoer neer te zetten. En die TBS-blik in z'n ogen verraadt dat het tegendeel verre van waar is.

Mijn vraag is dus ook; waarom een kaartenactie voor Huub? Waarom niet voor de 85 bejaarden die op jaarbasis sterven in verzorgingstehuizen door een gebrek aan geld en aandacht? Waarom geen actie voor één van de vele andere sociale problemen die we in NL hebben? En waarom wel voor een (voor zover ik een indruk van Huub heb) aggressieve smurf in een spelprogramma?
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  Moderator woensdag 10 januari 2007 @ 11:42:56 #147
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45206345
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 11:31 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

wat een hoop woorden om geen antwoord op m'n vraag te geven.

Ik zou best willen hoor, kindertjes in afrika helpen, maar het combineert zo lastig met m'n baan. Je weet wel, geld verdienen en zo om daarmee de kindertjes in Somalië, Irak, Afghanistan etc etc te kunnen helpen.

En doe nou eens antwoord geven op m'n vraag.
Kom kom, een béétje beter je best doen hoor. Het antwoord op je "vraag" staat vrijwel letterlijk in mijn vorige post.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_45206488
mijn kaartjes zijn ook onderweg!
pi_45206566
quote:
Waarom maak jij je druk om die 85 bejaardjes terwijl er in Zuid-Afrika meer dan 100 kinderen per dag omkomen door honger, dus niet door ziekte of geweld maar alleen al aan de hongersdood. En wat gaan we nu doen met al die kindersoldaatjes, met de trauma's? Jij kan wel makkelijk de ander veroordelen en daarna antwoorden maar ik moet ook werken, je kan daar in Afrika ook werken en helpen en dan heb je nog steeds niet al het recht mensen zo gemakkelijk te veroordelen. Het gaat om een briefkaartenactie, in mijn ogen gaat het te ver maar jij doet alsof de mensen hier het zien als een Nederlands probleem en daarmee zette jij jezelf met je arrogante gedrag buitenspel want je vergelijking klopt gewoon niet en met zo'n instelling bereik je niks.

Het gaat allemaal om identificeren
pi_45207077
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 11:25 schreef Gert het volgende:

[..]

en dan doe ik.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')