Kop op, links 14 afsnijden, rechts 4 afsnijden en tekst outlined makenquote:
Weet niet hoe ??quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kop op, links 14 afsnijden, rechts 4 afsnijden en tekst outlined maken![]()
Top !!!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:27 schreef Bontekoe het volgende:
Via VOL hebben inmiddels 21 mensen een kaart verstuurd.
Zie de teller.
http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?t=3935
Goeie actie
![]()
Nee, ergens op het forum is het genoemd.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:05 schreef demins het volgende:
[..]
Kan je via de DGK-site ook kaarten sturen?
Geen idee ? Gaat volgens mij via hun eigen forum. Las het hier op jouw topic ( eindje terug)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:05 schreef demins het volgende:
[..]
Kan je via de DGK-site ook kaarten sturen?
Mag nu ook al hoor, er zijn er al een heleboel verstuurd.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:22 schreef Witchey het volgende:
Ik doe ook mee.
Ik hoop dat Syl & Huub elkaar blijven steunen.
Donderdag doe ik mijn kaarten voor Syl & Huub op de bus.
Je kunt één van de kaarten uit dit topic gebruiken!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:21 schreef SmeerCaas het volgende:
Uiteraard doe IK ook mee...
Jippie!
Via kaartenhuis, al vind ik er niet echt een toepasselijke kaart bij.
Is er niet meer keuze? Die is nl. niet zo reuze.
Tuurlijk, als het maar voor huub of sylvia is.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:28 schreef spookdiertje het volgende:
de shit is aan (quote lange Frans) , mag je ook meerdere kaarten versturen ?
en weet iemand het adres van nathanael , ga ik een keer bij m op visite na de kooi , ff bijkletsen![]()
Artis wellicht of anders de Scientology-churchquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:28 schreef spookdiertje het volgende:
en weet iemand het adres van nathanael , ga ik een keer bij m op visite na de kooi , ff bijkletsen![]()
- Hopen we wel ja en anders boycot ik dgk zekerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:27 schreef Gaby31 het volgende:
- Accepteert Talpa deze kaarten? Krijgt men daar in de Gouden Kooi alle post die aan ze wordt toegezonden?
- Het lijkt mij dat er geen toespelingen moeten worden gemaakt op Huub's Kooigenoten. Misschien dat Talpa de
kaarten sensureert en Huub ze dan niet krijgt.
Groetjes
Vraag staat in het topic: Vragen aan DGK REDACTIEquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
- Hopen we wel ja en anders boycot ik dgk zeker![]()
- Beter van niet
Dan vinden we hem wel!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Vraag staat in het topic: Vragen aan DGK REDACTIE
ps. NL woont in Amsterdam op 1 van de eilanden ( oost kant). Niet IJburg, maar ik denk: KNSM? BORNEO/ Sporenburg? Java
Monique, ik heb gezocht naar het door jou genoemde prikbord, maar kan het niet vinden..... Help me eens op weg ajbquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:10 schreef monique.t het volgende:
Heb zowel voor huub als voor silvia een kaartje verstuurt via kaartenhuis .
Op het prikbord van de gouden kooi startpagina zitten nog meer mensen die ook kaartjes gaan sturen
http://degoudenkooi.startpagina.nl/prikbordquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:28 schreef Gaby31 het volgende:
[..]
Monique, ik heb gezocht naar het door jou genoemde prikbord, maar kan het niet vinden..... Help me eens op weg ajb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |